Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Iwona Jacaszek

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Iwona Jacaszek

Piwo

Rynek piw bezalkoholowych w Polsce urósł w ostatnim roku o ponad 20 proc.

Rynek piw bezalkoholowych w Polsce urósł w ostatnim roku o ponad 20 proc. Prawdziwym hitem są piwa smakowe, które - jako zdrowsza opcja – konkurują z tradycyjnymi napojami gazowanymi. Aktualną wiedzę na temat rozwoju...
Iwona Jacaszek Dyrektor ds. korporacyjnych. Coca-Cola HBC Polska

Coca-Cola zapowiada kolejne inwestycje w Polsce. Pracuje także nad nowymi produktami

Po zakończeniu rozbudowy zakładu produkcyjnego w Radzyminie Coca-Cola zapowiada kolejne projekty w Polsce. To dowód na to, że z polskim rynkiem koncern wiąże duże nadzieje. Przedstawiciele firmy zapowiadają również inwestycje w rozwój produktów ze swojego portfolio, bo –...
Iwona Jacaszek Dyrektor ds. korporacyjnych. Coca-Cola HBC Polska

Rośnie sprzedaż soków, ale nadal spośród napojów bezalkoholowych najwięcej pijemy wody

Polacy rocznie wypijają niemal 3 mld litrów wody, w tym wód smakowych. To najpopularniejszy napój bezalkoholowy, choć na rynku wartym łącznie 12 mld zł najbardziej wartościową kategorią są napoje gazowane. Rynek po stagnacji w ostatnich latach...
Iwona Jacaszek Dyrektor ds. korporacyjnych. Coca-Cola HBC Polska

Coca-Cola: spada sprzedaż soków i nektarów, rośnie wody

Kryzys nie ominął branży napojów bezalkoholowych. Szczególnie spada popyt na te najdroższe, czyli soki i nektary. Minimalne wzrosty widać w sprzedaży napojów gazowanych. Wyraźnie natomiast rośnie sprzedaż wody, w ostatnim czasie nawet o 10...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Nowoczesna agencja PR w erze mediów społecznościowych

W dynamicznie zmieniającym się świecie mediów społecznościowych agencje public relations stoją przed nowymi zadaniami. Komunikacja marki przeniosła się do cyfrowego wymiaru, wymuszając adaptację i...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
centrum handlowe, sklep, handel

Handel detaliczny: inflacja i rosnące koszty to wciąż główne problemy, ale...

Chociaż inflacja i wysokie koszty funkcjonowania nadal stanowią główne wyzwania dla firm detalicznych, to branża zdaje się z optymizmem patrzeć w najbliższą przyszłość. Jak...