20.1 C
Warszawa
piątek, 26 czerwca, 2020

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Tagi Jakub Kot

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Jakub Kot

e-commerce sklep internetowy

Największe sklepy internetowe reklamowały noworoczne obniżki na poziomie do 70 proc. W rzeczywistości sięgnęły...

0
Noworoczne wyprzedaże na dobre wpisały się w kalendarz polskich handlowców. Jeszcze przed Sylwestrem sklepy stacjonarne i internetowe kusiły nas ogromnymi obniżkami. Tymczasem, jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego Barometru Cenowego”, ceny w największych sklepach...
black friday

Podsumowanie Black Friday 2019 – obniżki cen sięgnęły 4 proc.

0
Informacjami reklamowymi o atrakcyjnych promocjach na Black Friday polscy konsumenci byli zarzucani już od początku listopada. Z badania „Zakupy Świąteczne 2019” firmy doradczej Deloitte wynika, że już 3 na 4 Polaków deklarowało zakupy w tym...
wyprawka szkolna

Szkolny barometr cenowy – wyprawka szkolna 2019

0
Siedmiu na dziesięciu rodziców planowało zakupy szkolne w sierpniu. Jedynie 2 proc. zostawiło je na wrzesień. Czy warto było czekać? Analiza ofert 550 sklepów internetowych, przeprowadzona przez firmę doradczą Deloitte we współpracy z firmą Dealavo,...
ecommerce

Wyprawka szkolna 2019 – sprzedawcy online nie przygotowali dla klientów atrakcyjnych ofert

0
Siedmiu na dziesięciu rodziców zaplanowało zrobić zakupy szkolne w sierpniu. Czy pod względem finansowym taka strategia się opłaciła? Analiza ofert 550 sklepów internetowych przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo pokazała, że na...
Posnania Crystal Forum Galeria

Deloitte: Przed Bożym Narodzeniem różnice w cenach najpopularniejszych prezentów mogą sięgać ponad 100 proc.

0
Polacy deklarują, że prezenty chcą kupować wcześniej, a nie czekać z nimi do ostatniej chwili. Jak wygląda to w praktyce? Czy w tym roku zaoszczędzili ci, którzy prezenty kupili już w listopadzie, czy raczej ta...
black friday (2)

Black Friday to nadal tylko zabieg marketingowy. Raport Deloitte 2018

0
Black Friday na dobre wpisał się w handlowy kalendarz w Polsce. Z badania „Zakupy świąteczne 2018” firmy doradczej Deloitte wynika, że już 3 na 4 Polaków deklaruje zakupy w tym dniu. Ponad jedna piąta badanych...
ecommerce ebuy

Sprzedawcy sprytnie skonstruowali ofertę na Black Friday

0
W tym roku aż 42 proc. budżetu przeznaczonego na prezenty zostawimy w sklepach internetowych. Jak wynika z badania firmy doradczej Deloitte 23 proc. Polaków prezenty kupuje już w listopadzie, a aż 39 proc. deklaruje,...
Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

E-commerce: Wysokie ceny podczas „noworocznych wyprzedaży”?

0
„Noworoczne wyprzedaże” co roku zachęcają konsumentów do zakupów. Jak wynika z trzeciej edycji „Świątecznego barometru cenowego”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte, to czy faktycznie oszczędzimy na zakupach w tym okresie zależy od kategorii produktów,...
Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

W grudniu rosną ceny perfum i drobnego AGD, a spadają telewizorów, smartfonów oraz gier...

0
Prezenty warto kupować już w listopadzie, bo są wtedy tańsze, czy licząc na promocje, czekać z nimi aż do grudnia? Jak wynika z drugiej edycji „Świątecznego barometru cenowego”, przygotowanego przez ekspertów Deloitte, wszystko zależy...
zakupy internetowe

Polski Black Friday w Internecie był głównie chwytem marketingowym – analiza cen

0
Z roku na rok rośnie rola e-commerce. Nie omija to również zakupów bożonarodzeniowych. Z badania firmy doradczej Deloitte wynika, że aż 37 proc. budżetu przeznaczonego na prezenty zostawimy w tym roku w sklepach internetowych....
Haker miał dostęp do serwera obsługującego bankowość internetową

Przeterminowane i fałszywe dane problemem dla firm

1
Firmy mają dziś poważne trudności z zarządzaniem swoimi zasobami cyfrowymi. Płacą krocie za dane, których już dawno powinny były się pozbyć. Utrzymują na swoich serwerach przeterminowane, nieaktualne, fałszywe i bezużyteczne informacje. Te dane to...
sklep internetowy

Do 2020 roku każdy Polak będzie miał dostęp do Internetu

0
Do 2020 roku już każdy Polak będzie miał dostęp do Internetu. Tak optymistyczną prognozę głosi McKinsey Global Institute. Za 4 lata udział Sieci teleinformatycznych w polskim PKB ma sięgnąć 9,5 proc, generując blisko 345...

W sklepach internetowych różnice w cenach produktów mogą sięgać kilkuset procent. Występują znacznie częściej...

0
Ten sam produkt w różnych e-sklepach może mieć różną cenę. Największe różnice występują w kategorii artykułów elektronicznych oraz farmaceutyków – wynika z obserwacji Dealavo. Co ciekawe, zdarza się, że dystrybutorzy proponują znacznie niższe ceny niż producenci. Ponieważ wciąż...
1509267866_dealavo_sprzedaz_online.png

Branża e-commerce przyspieszy. Podatek od handlu detalicznego spowoduje wejście większej liczby sklepów do internetu

0
Podatek od handlu detalicznego przyspieszy debiut części sklepów w internecie – ocenia Jakub Kot, prezes Dealavo. E-sklepy pomogą zrekompensować koszty związane z nowym obciążeniem podatkowym. Szczególnie duże sieci FMCG, gdzie marże są niskie, będą starały się...
5 paradoksalnych sukcesów w branży IT

3 przykłady firm, które powstały przez przypadek, a odniosły sukces

0
„Scratch your own itch!” To popularne w środowisku startupów określenie, które można przetłumaczyć dosłownie jako „podrap się tam, gdzie Cię swędzi”. Choć brzmi jak ludowa mądrość, to okazuje się zadziwiająco skuteczną strategią w biznesie....
procenty

Dealavo: 6-krotny wzrost. Rośnie popyt na monitoring cen

0
Dealavo, firma dostarczająca narzędzia do monitorowania i porównywania cen online, tylko w 2015 roku zanotowała 600% wzrost przychodów. W tym roku mają one wzrosnąć czterokrotnie. To nie tylko efekt rosnącego zainteresowania rozwiązaniami Dealavo na...

GORĄCY TEMAT

bank

Czego nauczyła nas pandemia koronawirusa, czyli pozytywne skutki pandemii dla biznesu

0
Pandemia koronawirusa wpłynęła niemal na każdą dziedzinę naszego życia. Wiele firm już wie, że efekty biznesowe będą odczuwalne jeszcze przez długi czas. Jednak poza...
Łukasz Kozłowski, główny ekonomista Federacji Przedsiębiorców Polskich

Odmrażanie gospodarki znacznie obniżyło straty PKB

0
Dwie organizacje reprezentujące interesy przedsiębiorców – Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) i Konfederacja Lewiatan – stworzyły licznik strat polskiej gospodarki podczas epidemii COVID-19. Licznik uwzględnia...
szef

Dają pracę, płacą podatki, ale w Polsce to wciąż kombinatorzy i...

0
Przedsiębiorca ma pomysł na biznes. Otwiera firmę, rozkręca ją, w miarę rozwoju zatrudnia coraz więcej pracowników i płaci coraz większe podatki. Państwo w podzięce...
analizy raporty

Co czwarta firma chce w ciągu roku wrócić do stanu zatrudnienia...

0
Co czwarty polski pracodawca zamierza w ciągu najbliższych 12 miesięcy odbudować liczbę pracowników i wrócić do stanu zatrudnienia sprzed pandemii – potwierdziły firmy w...

Luki w bezpieczeństwie – czego obawiają się firmy i co je...

0
Żyjemy w epoce transformacji cyfrowej. Każde przedsiębiorstwo dąży do optymalizacji swoich działań poprzez wdrażanie innowacyjnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja (AI), IoT oraz robotyzacja,...