Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

biuro tłumaczeń 123tlumacz
Tagi Joanna Hampel

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Joanna Hampel

Anna Strutyńska, Dyrektor HR w Eniro Polska

Eniro Polska rozwija proces wewnętrznej certyfikacji pracowników

Stała edukacja pracowników to jedno z najważniejszych zadań wpisanych w misję każdej firmy. Eniro Polska, dostawca rozwiązań marketingu internetowego dla małych i średnich firm z powodzeniem rozwija proces wewnętrznej certyfikacji pracowników. Bodźcem do tego...
Anna Strutyńska, Dyrektor HR w Eniro Polska

Certyfikacja pracowników – motywator i ścieżka rozwoju

Eniro Polska, dostawca rozwiązań marketingu internetowego dla małych i średnich firm z powodzeniem rozwija proces wewnętrznej certyfikacji pracowników. Stała edukacja pracowników to jedno z najważniejszych zadań wpisanych w misję firmy. Rozwój portfolio produktów oraz...
Joanna Hampel, Dyrektor Sprzedaży w Eniro Polska

Grywalizacja – gdy biznes i rozrywka idą w parze

Głównym założeniem grywalizacji jest fakt, że ludzie lubią mechanizm gry, czyli zabawę i nagrody. Firmy dostrzegły w tym potencjał i zaczynają wykorzystywać mechanizmy z gier do zwiększania swojej skuteczności biznesowej. Bazując na elementach wirtualnej...

GORĄCY TEMAT

Ostatni taki Black Friday? Idą zmiany w prawie

Black Friday to ulubiony dzień w roku miłośników promocji. Nieoficjalne święto zakupów przypada na koniec listopada i charakteryzuje się wzmożoną liczbą okazji cenowych w...

Dwucyfrowa inflacja – kiedy możemy się jej spodziewać?

W październiku inflacja w Polsce wyniosła blisko 7 procent i była największa od ponad 20 lat. Inflacja w dużej mierze jest napędzana drastycznym, wielowątkowym wzrostem...

Raje podatkowe – optymalizacja podatkowa a uchylanie się od opodatkowania

Jednym z głównych celów przedsiębiorców jest optymalizacja podatkowa, czyli podejmowanie działań zmierzających do zmniejszenia zobowiązań podatkowych. Wobec wysokich i często niekorzystnych obciążeń podatkowych w...

7 trendów marketingowych na 2022 rok

W ciągu ostatnich osiemnastu miesięcy część strategii interakcji i sposobów angażowania kupujących musiała bezpowrotnie odejść do lamusa. Aby zadbać o odpowiedni poziom konkurencyjności, liderzy biznesowi...

Zmniejsza się liczba niewypłacalnych przedsiębiorstw

W pierwszych 9 miesiącach br. w Polsce liczba niewypłacalności przedsiębiorstw wzrastała w bardzo szybkim tempie. Wzrost osiągnął poziom 131%. Należy pamiętać o tzw. ustawie...