Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Krzysztof Domeradzki

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Krzysztof Domeradzki

sklep promocja

KANTAR: w Polsce przybywa konsumentów z przymusu i cenoholików

Konsumenci wciąż są rozważni i pragmatyczni. Ale coraz mocniej patrzą na ceny Pochodzenie i jakość coraz mniej istotne. Liczy się głównie cena i szybkość zakupu Wyniki badania pracowni KANTAR Polska pokazują, jak w ostatnim...
puszki piwo

Kantar Polska: 31 proc. badanych pije piwo 2-3 razy w tygodniu. Głównie odbywa się...

Badanie Kantar Polska: Polacy zwyczaj piją 2-3 razy w tygodniu i we własnym domu. Według raportu „Smart shopper kategorii Piwo 2022”, niemal co trzecia osoba w Polsce pije piwo 2-3 razy w tygodniu. Najczęściej wybieranym...
sklep żywność

Badanie Kantar: Konsumenci wciąż są przeważnie rozważni i pragmatyczni. Ale coraz mocniej patrzą na...

Piąta już edycja badania „FMCG Brands We Shop by BLIX & Kantar” wykazała, że największą grupę aktywnych konsumentów wciąż stanowią osoby rozważne i pragmatyczne. Zależy im na jak najtańszym nabywaniu markowych produktów. Takie podejście...
zakupy polaków 2021

Pandemia zmusiła Polaków do większej ostrożności i rozwagi. Na znaczeniu zyskuje cena

Według badania pracowni Kantar, wśród konsumentów wciąż przeważa rozważne i pragmatyczne podejście do zakupów, polegające na jak najtańszym nabywaniu markowych produktów. Rośnie natomiast udział shopperów z przymusu, ograniczających wydatki do minimum. I przybywa cenoholików,...
Galerie handlowe starają się na nowo przyciągnąć klientów po lockdownie. Zapewnienie rozrywki i programy lojalnościowe stają się kluczowe [DEPESZA]

BADANIE: W Polsce mamy już 7 typów konsumentów. Pandemia uwypukliła 3 nowe kategorie

Najnowsze badanie preferencji konsumenckich pokazuje, że jedna czwarta z nas jest rozważna i pragmatyczna. Chce nabywać jak najtaniej markowe produkty. Z kolei prawie jedna piąta to zakupowi entuzjaści, podatni na opinie influencerów. Kolejne dwie...
środki do dezynfekcji

BADANIE: Boom na środki do dezynfekcji trwa. Blisko 70% konsumentów deklaruje ich zakup

Jak pokazuje najnowsze badanie, blisko 70% konsumentów kupuje obecnie środki do dezynfekcji. Niespełna 30% shopperów nie praktykuje tego zwyczaju, a tylko 6% sięga po te produkty czasami. Osoby, które stawiają na taką ochronę, głównie...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Ben Laidler, strateg ds. rynków globalnych w eToro

Czeka nas droższa filiżanka kawy

KAWA: Ceny wzrosły w tym roku o 25 proc., ponieważ zła pogoda dotknęła uprawy w Brazylii, będącej głównym producentem kawy arabica, oraz w Wietnamie,...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
Przemysł

Deloitte: Konsekwencje zmian klimatycznych zmuszają firmy do transformacji łańcuchów dostaw

Konsekwencje zmian klimatycznych będą stanowić jedno z wyzwań dla bezpieczeństwa łańcuchów dostaw w trakcie najbliższej dekady, twierdzi niemal co drugi przedstawiciel środkowoeuropejskich firm. Autorzy...