Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Krzysztof Romański

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Krzysztof Romański

samochody salon samochodowy leasing

Sprzedaż samochodów: Koniec eldorado, wracają rabaty

Na rynek samochodów wróciły rabaty, a część sieci dealerskich zaczęła przebudowę modelu dystrybucji, która w obecnej sytuacji urasta do rangi kluczowego elementu konkurencyjnego pomiędzy poszczególnymi markami. Dealerzy po raz kolejny najlepiej ocenili Volvo, a...
samochód salon samochodowy

Połowa dealerów samochodowych spodziewa się pogorszenia sytuacji finansowej ich firm w 2021 roku

Jak wynika z badania przeprowadzonego wśród dealerów samochodowych przez EY Polska i DCG Dealer Consulting, 50% firm dealerskich spodziewa się pogorszenia sytuacji finansowej swoich firm. 35% uważa, że nie ulegnie ona większym zmianom, a...
Od 1 lipca odliczenie VAT od paliwa bardziej dostępne

Raport EY i DCG Dealer Consulting: Dominacja japońskich marek w 10. edycji „Badania satysfakcji...

Mazda okazała się najlepiej ocenianą marką samochodów w 10. jubileuszowej edycji badania firmy doradczej EY oraz DCG Dealer Consulting. Ze wszystkich sklasyfikowanych marek Mazda zajęła 1. miejsce już po raz czwarty z rzędu. Kolejne pozycje...
EY we Wrocławiu

Mazda najlepszą marką w opinii dealerów samochodowych

Dwie japońskie marki znalazły się na czele 9. „Badania satysfakcji dealerów samochodowych”. Mazda i Toyota zdobyły odpowiednio pierwsze i drugie miejsce w projekcie realizowanym przez DCG Dealer Consulting, pod patronatem merytorycznym firmy doradczej EY....

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Nowoczesna agencja PR w erze mediów społecznościowych

W dynamicznie zmieniającym się świecie mediów społecznościowych agencje public relations stoją przed nowymi zadaniami. Komunikacja marki przeniosła się do cyfrowego wymiaru, wymuszając adaptację i...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
centrum handlowe, sklep, handel

Handel detaliczny: inflacja i rosnące koszty to wciąż główne problemy, ale...

Chociaż inflacja i wysokie koszty funkcjonowania nadal stanowią główne wyzwania dla firm detalicznych, to branża zdaje się z optymizmem patrzeć w najbliższą przyszłość. Jak...