13 C
Warszawa, Polska
środa, Kwiecień 25, 2018
Tagi LOTTE Wedel

Informacje o: LOTTE Wedel

Neony wracają do łask reklamodawców. Marki stawiają na dawne symbole

Neony wracają do łask reklamodawców. Marki stawiają na dawne symbole

Neony reklamowe są jednym z najbardziej charakterystycznych symboli dawnej Warszawy. Moda na nie odżywa i świetlne rurki powoli wracają do reklamy. Po dawne symbole sięga coraz więcej marek. Część neonów zamierza odtworzyć Wedel. Wróci do neonów,...
Wedel stawia na tradycję. Marka opiera komunikację na swojej 160-letniej historii

Wedel stawia na tradycję. Marka opiera komunikację na swojej 160-letniej historii

Zaprojektowane w latach 30. przez malarkę Zofię Stryjeńską pudełka na czekoladki Wedel osiągają dziś na aukcjach sztuki zawrotne ceny, liczone w dziesiątkach tysięcy złotych. Ptasie Mleczko jest zaliczane do grona najcenniejszych polskich marek, a dawny symbol firmy,...
Wojny cenowe na polskim rynku słodyczyvideo

Wojny cenowe na polskim rynku słodyczy

Silna konkurencja, rosnąca presja cenowa i wysokie koszty produkcji to główne przeszkody, z którymi zmagają się przedsiębiorstwa działające na polskim rynku słodyczy. Jednym z problemów tego rynku w Polsce jest presja cenowa wywierana przez...
Jakie Wedel planuje inwestycjevideo

Jakie Wedel planuje inwestycje

Wartość polskiego rynku słodyczy wynosi ponad 12,7 mld zł. W porównaniu z krajami Europy Zachodniej ma on wciąż potencjał rozwoju. Konsumpcja wyrobów czekoladowo - cukierniczych w Polsce jest niemal trzykrotnie niższa niż w takich...
Nową kampania Wedel sięga po młodego klientavideo

Nową kampania Wedel sięga po młodego klienta

Wedle to jedna z marek, które na polskim rynku ma ogromną tradycję. Od lat firma borykała się z lojalnością części klientów, którzy co prawda znają i cenią markę, to jednak podczas zakupów decyduje się...

Spożycie gorzkiej czekolady rośnie szybciej niż mlecznej. Konsumenci szukają droższych słodyczy

Na polskim rynku słodyczy dominującą kategorią wciąż są czekolady, które odpowiadają za 50 proc. przychodów producentów. Do 2018 roku spożycie tego produktu powinno rosnąć w tempie około 3 proc. rocznie. Rynek czekolady gorzkiej, chociaż jest...

Lotte Wedel zainwestuje w promocję swoich wyrobów na Bałkanach. W Polsce producent słodyczy notuje...

Obecny rok jest dla Wedla najlepszy w 5-letniej historii spółki w japońsko-koreańskim koncernie Lotte. Jak zapewnia dyrektor ds. sprzedaży, spółka zdołała zwiększyć sprzedaż, zarówno pod względem liczby sprzedanych słodyczy, jak i wartości przychodów, a zysk jest zadowalający. W...
rp_069a52a875_541855905-wedel-inwestycje.png

Lotte Group rozbudowuje fabrykę Wedla w Warszawie. W ciągu najbliższych trzech lat przeznaczy na...

Wedel, należący do japońskiego koncernu spożywczego Lotte Group, w najbliższych latach szykuje duże inwestycje. Planuje rozbudowę fabryki czekolady w Warszawie, uruchomienie nowych linii produkcyjnych i modernizację istniejących oraz poszerzenie asortymentu wyrabianych słodyczy. – Zwiększenie powierzchni budynku fabrycznego nastąpi już...
rp_0be151b9e0_299065801-wedel-produkty.png

Trudna sytuacja producentów słodyczy. Ich sprzedaż spada

Polacy w ubiegłym roku kupili o ponad 2 proc. mniej słodyczy niż w 2014 r. Producenci w tej trudnej sytuacji rynkowej, na którą dodatkowo wpłynęła utrzymująca się deflacja oraz wysokie ceny kakao i orzechów laskowych, szukają szans na zwiększenie rentowności...
rp_2ef27b4bfb_788220752-herman-wedel.png

Wedel liczy na dwucyfrowe wzrosty przychodów i zysku. Zapowiada nowe produkty i smaki

Wedel zapowiada wprowadzenie na rynek produktów skierowanych do dzieci oraz poszerzenie asortymentu czekolad i Ptasiego Mleczka. Dzięki temu spółka chce osiągnąć dwucyfrową dynamikę zarówno przychodów, jak i zysku. Zwiększona produkcja nie będzie wiązała się z inwestycjami w nowe zakłady, bo...
rp_3e8227ad12_1703304732-imm-raport.png

IMM: w I kwartale najwięcej na reklamę czekolady przeznaczyli właściciele marek Kinder, Milka i...

Kinder, Milka i Wedel to najbardziej promowane marki czekolady w pierwszym kwartale 2014 r. Najczęściej obecne w dyskusjach internautów są Milka i Wedel – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Wydatki na reklamę zwiększają obecność produktu w świadomości ludzi, co...

GORĄCY TEMAT

Marcin Roszkowski, prezes zarządu Instytutu Jagiellońskiegovideo

Rewolucja w polskiej energetyce – zmiany w regulacjach unijnych i rządowych

Polska energetyka przeżywa rewolucję i modernizację. W dużej mierze wynika to z regulacji unijnych – tzw. pakietu zimowego i regulacji BAT, dotyczących technologii oraz ich...
prawo

Przygotowana likwidacja (pre-pack)

Choć instytucja przygotowanej likwidacji (pre-pack) istnieje w polskim porządku prawnym od ponad dwóch lat, niewypłacalni przedsiębiorcy wciąż nie wykorzystują wszystkich jej zalet. Często nie...
Ecovis_konferencja prasowa2

Czy ustawa o wspieraniu nowych inwestycji zniweluje różnice między Polską A...

Przedsiębiorcy czekają już na ustawę o wspieraniu nowych inwestycji. Zakłada ona, że cała Polska będzie podzielona na 14 obszarów, gdzie wsparcie znajdą zarówno wszyscy...
pieniądze złotówki

Pożegnamy gotówkę już za 10 lat – tak sądzi co czwarty...

Polacy coraz bardziej odzwyczajają się od gotówki. Według danych NBP liczba bezgotówkowych transakcji kartami płatniczymi w IV kwartale 2017 r. wzrosła aż o ok....

Badanie EY: O uczciwość biznesu – łapówki, prezenty, wycieczki

20% ankietowanych spośród kadry zarządzającej w Polsce uważa, że korupcja jest zjawiskiem powszechnym – wynika z 15. Światowego Badania Nadużyć Gospodarczych „Uczciwość pod lupą....

ŚLEDŹ NAS NA:

3,764FaniLubię
152ObserwującyObserwuj
1,069ObserwującyObserwuj
4,420SubskrybującySubskrybuj