Rośnie zaufanie do produktów marek własnych – coraz więcej osób kojarzy tego typu produkty, kupuje je oraz uważa, że ich jakość nie odbiega znacznie od jakości produktów markowych – takie wnioski wynikają z badania...
Rynek produktów dla dzieci w Polsce osiągnął wartość 9,48 mld zł w 2015 roku, co stanowiło wzrost o 4,6% w porównaniu z rokiem poprzednim, wynika z analizy PMR, zawartej w raporcie „Rynek produktów dla...
Dziewięciu na dziesięciu dorosłych mieszkańców Polski dokonało w 2015 r. zakupu odzieży (91%), wynika z badania konsumenckiego przeprowadzonego przez PMR na potrzeby raportu "Handel detaliczny odzieżą i obuwiem w Polsce 2016". Respondenci najczęściej kupują...
Po gorącym i burzliwym listopadzie nie zwalniamy tempa. Grudzień to nie tylko rajd Świętego Mikołaja. Gwiazdor o uwagę będzie walczył z Powellem, Trumpem, Lagarde...
Kryzys niemieckiej motoryzacji, dotychczasowego lokomotywy europejskiej gospodarki, niesie ze sobą daleko idące konsekwencje. To nie tylko kwestia radości z cudzych niepowodzeń, ale także poważne...
Po wyborach w Stanach Zjednoczonych stosunki między USA a Chinami pozostaną napięte i nadal będą wpływać na globalny handel.
Nowa odsłona wojny handlowej, chociaż...