Rynek dóbr sportowych urośnie w Europie do 30,74 mln USD w 2025 r. – wynika z raportu European Sporting Goods Market: Size, Trends & Forecasts (2021-2025 Edition). Prognozy wzrostów obrazują fakt, że po długim...
Rozwój i optymalizacja sprzedaży online, zmiana polityki cenowej o 180 stopni oraz budowa nowych zespołów w organizacji – to najważniejsze decyzje nowego zarządu INTERSPORT S.A, które pozwoliły osiągnąć spektakularny wynik finansowy w I półroczu...
Rosnące znaczenie sprzedaży online powoduje, że marki intensywniej zabiegają o podobny „customer experience” w sferze online oraz offline klienta. Jak radzi sobie w tym zakresie branża sportowa? Wyniki sprzedażowe firmy INTERSPORT Polska S.A. wskazują,...
Ostatni rok spowodował przyspieszenie ekspansji trendu digitalizacji i szukania efektywnych form kontaktu z klientem. Rosnące znaczenie sprzedaży online powoduje, że marki częściej intensywniej zabiegają o podobny „customer experience” w sferze online oraz offline klienta....
Z końcem marca br. Marek Kaczmarek objął stanowisko Prezesa Zarządu Spółki INTERSPORT Polska S.A., zastępując dotychczas pełniącego tę funkcję Artura Mikołajko. Jest to kolejny etap w rozwoju firmy. Nowy Prezes stawia m.in. na podniesienie...
Tylko przez pierwsze 3 miesiące 2024 roku inwestorzy zainwestowali ponad połowę tego, co w całym 2023. Emitenci pozyskali z obligacji już 760,5 mln zł....
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
Chociaż inflacja i wysokie koszty funkcjonowania nadal stanowią główne wyzwania dla firm detalicznych, to branża zdaje się z optymizmem patrzeć w najbliższą przyszłość. Jak...