Rodzinne wartości skutecznie zwiększają wartość biznesów rodzinnych – z czym, w kontekście swoich firm i rodzin zmierzyli się uczestnicy VI Międzynarodowego Kongresu Firm Rodzinnych?
Na VI Międzynarodowym Kongresie Firm Rodzinnych 18-19 marca w Poznaniu spotkało...
Polacy coraz chętniej korzystają z internetu podczas robienia świątecznych zakupów. Respondenci, którzy wzięli udział w badaniu firmy doradczej Deloitte „Zakupy świąteczne 2017” zadeklarowali, że 42 proc. budżetu przeznaczonego na prezenty pozostawią w sklepach internetowych....
Jak pokazuje dwudziesta edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2017” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, w tym roku wśród Polaków zwycięży rozsądek. Na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi zamierzamy wydać średnio 882 zł, czyli tylko o...
Polscy internauci robią zakupy w sieci już nie tylko na ekranach komputerów. Korzystają z laptopów, tabletów, smartfonów i e-booków. Zaczynają na ekranie telefonu, a kończą na domowym PC. Choć rośnie znaczenie zakupów mobilnych, użyteczność...
Atak Iranu na Izrael w minioną sobotę spowodował, że Stany Zjednoczone zdecydowały się na zaostrzenie sankcji wobec reżimu w Teheranie. Zostaną również nimi objęte...
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
Chociaż inflacja i wysokie koszty funkcjonowania nadal stanowią główne wyzwania dla firm detalicznych, to branża zdaje się z optymizmem patrzeć w najbliższą przyszłość. Jak...