Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Media

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: media

Hashtag a social media: podsumowanie 2015 roku

Smog opanował media

W ostatnich tygodniach cała Polska żyła sprawą smogu. Media na każdym kroku informowały nas o wzrastającym stężeniu zanieczyszczenia powietrza w całym kraju. Oczywiście temat stał się także numerem jeden w sieci. Jak wygląda internetowa...
W UE wycofywanych jest kilkanaście produktów spożywczych tygodniowo. Częściowo koszty takiej operacji pokrywają ubezpieczyciele

W UE wycofywanych jest kilkanaście produktów spożywczych tygodniowo. Częściowo koszty takiej operacji pokrywają ubezpieczyciele

W UE wycofywanych jest z rynku średnio 13 produktów spożywczych tygodniowo. Przyczyny to m.in. błędy w etykietach dotyczące alergenów, obecność bakterii czy substancji zewnętrznej. Koszt wycofania wyrobu spożywczego uznanego za niebezpieczny może kosztować producenta miliony euro....

Z mediów społecznościowych korzysta tylko 15–20 proc. firm. Ich liczba będzie rosła

Odsetek firm korzystających z mediów społecznościowych w Polsce wciąż nie jest wysoki. Mimo rosnącej liczby użytkowników Facebooka, YouTube’a, Snapchata czy Instagrama tylko ok. 15–20 proc. firm wykorzystuje możliwości, jakie te serwisy dają – wynika z szacunków firmy Sotrender....
test2.png

Jak smog rozprzestrzenia się w internecie?

Pierwsza fala ponadprzeciętnego stężenia smogu trwała dotychczas 5 dni. W internecie ten temat angażował 6 dni. Od początku to media społecznościowe przyczyniły się do rozwoju informacji o wysokim stężeniu. Duże komercyjne media niekoniecznie zdały egzamin. To, jak temat smogu rozprzestrzenia się w internecie,...
Tomasz Gibas, prezes Coders Center

Personalizacja treści i automatyzacja marketingu zwiększą sprzedaż

Firmy, które znają oczekiwania swoich klientów, sprzedają więcej. Wszystko dzięki możliwości spersonalizowania udostępnianych treści, a także automatyzacji procesów marketingowych. Pierwsze narzędzie pomoże zbudować relację z odbiorcą, a drugie zwiększy efektywność wykonywanych działań. Każdy użytkownik,...
BNP Paribas

BNP Paribas Real Estate przedstawia nową strategię w zakresie CSR

Po przeprowadzeniu badań internetowych wśród 6 600 wewnętrznych oraz zewnętrznych interesariuszy na terenie całej Europy BNP Paribas Real Estate udało się określić 12 zobowiązań z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw na płaszczyźnie problematyki odpowiedzialności gospodarczej,...
Atlantic

Raport ZPP: Jak upadają polskie firmy – przypadek Atlantica

Synteza W ubiegłym roku, poprzez uchwalenie nowelizacji prawa upadłościowego i naprawczego, nastąpiła ogromna zmiana prawa w zakresie upadłości i postępowań naprawczych. Wyodrębniona została ustawa prawo upadłościowe, regulująca przede wszystkim kwestie z zakresu upadłości likwidacyjnych, oraz ustawa...
83708

Do internetu trafia 30 proc. wydatków reklamowych firm. Na znaczeniu zyskują wideorelacje na żywo

Reklama internetowa rośnie w siłę. Szacuje się, że w ciągu pięciu lat rynek wzrósł o 50 proc. Udział internetu w łącznych wydatkach reklamowych w Polsce w tym roku sięgnie zaś 30 proc. Choć wciąż jeszcze dominuje reklama graficzna, to coraz...
Marcin Matyja

Marcin Matyja w Mobile Rockets

Do zespołu agencji mobile marketingowej Mobile Rockets dołączył Marcin Matyja, który objął stanowisko Sales Director. W agencji Mobile Rockets Matyja jest odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów oraz rozbudowę i zarządzanie zespołem sprzedaży. „Cieszę się, że Marcin...
WOŚP

Tegoroczny brak wsparcia TVP nie przeszkodził WOŚP w zyskaniu medialnego rozgłosu

62 miliony złotych, 120 tys. wolontariuszy, 1700 sztabów oraz olbrzymie wsparcie mediów. W ciągu ostatnich trzech dni o WOŚP pojawiło się ponad 10 tysięcy wzmianek o wartości 28,5 mln złotych. Tegoroczny brak wsparcia TVP...
Michał Kurek – dyrektor w Dziale Zarządzania Ryzykiem Informatycznym EY

Droga do cyberbezpieczeństwa: wykrywaj, chroń, reaguj

Aż 86% członków zarządów firm oraz osób z najwyższego managementu nie ma zaufania do systemów bezpieczeństwa swoich organizacji – wynika z 19. Światowego Badania Bezpieczeństwa Informacji „Droga do cyberbezpieczeństwa: wykrywaj, chroń, reaguj”. Mimo tego...
83586

Branża PR w Polsce szybko się rozwija. Presja na obniżenie kosztów i duża rotacja...

Polski rynek PR rośnie w tempie ok. 9 proc. rocznie. To trzykrotnie szybciej niż średni wzrost na świecie. Wzrasta również zapotrzebowanie na usługi PR, a polskie agencje coraz częściej są doceniane w globalnych konkursach na najlepsze...
dane analiza

Big Data? To przeżytek. Dziś liczy się Fast Data

O tym, że biznes kładzie dzisiaj coraz większy nacisk na szybkość analizowania danych, świadczy najnowsza inicjatywa sprzedażowego giganta Amazona, który postanowił transportować ogromne ilości danych… ciężarówką. Mobilne centrum danych jest w stanie jednorazowo zabrać...
Maciej Przygórzewski – główny analityk Internetowykantor.pl i Walutomat

Trump zawiódł analityków. NBP ratuje budżet

Oczekiwania wobec konferencji Donalda Trumpa były olbrzymie. Rezerwy NBP osiągnęły rekordowy poziom, co za tym idzie są też duże oczekiwania wobec zysku z nich. Niemiecka gospodarka rośnie szybciej niż sądzono. Konferencja Donalda Trumpa Wczoraj o godzinie...
82546

Wideo marketing – skuteczna metoda content marketingu

Rok 2016 niewątpliwie stał pod znakiem rozwoju wideo. Jednym z najbardziej widocznych trendów był znaczący przyrost dziennikarskich treści filmowych na internetowych portalach informacyjnych. Innym – dynamiczny wzrost znaczenia wideo na żądanie. Czego możemy spodziewać...
Tomasz Rowiński, Członek Zarządu w Beemail

Efekt ROPO – czyli narodziny świadomego konsumenta

W biznesie opartym na sprzedaży najistotniejszy jest zakup. Prowadząc sklep stacjonarny lub online podstawą twojego „jestestwa” jest klient, który dokonuje zakupów. Cały czas obserwujesz to w jaki sposób konsument dokonuje wyboru, co kupuje, ale...
Piotr Gozdziewicz

Galeria Świdnicka zmieni właściciela

22 grudnia Rank Progress S.A. zawarł przedwstępną umowę sprzedaży Galerii Świdnickiej. Kupujący, Calioppe Investments Sp. z o. o. przejmie obiekt w połowie 2017 roku, kiedy spełnią się warunki z umowy przyrzeczonej. Łączna wartość transakcji...
81881

Polacy mają już prawie 49 mld zł zaległych długów. Przez 12 miesięcy ich zadłużenie...

Ponad 2,2 mln Polaków ma kłopoty z terminową spłatą zobowiązań finansowych, których łączna wartość przekroczyła 48 mld zł. W ciągu roku liczba dłużników wpisanych do Biura Informacji Kredytowej albo do Rejestru BIG wzrosła o 13 proc.,...
81711

Błędy językowe najbardziej irytujące w komunikacji firm na Facebooku. Drażnią też nietrafione żarty

Media społecznościowe, w tym przede wszystkim Facebook, stają się ważnym kanałem komunikacji marketingowej przedsiębiorstw. Nie zawsze jednak prowadzona jest ona w sposób umiejętny. Odbiorców najbardziej drażni nieporadność językowa publikowanych postów, nietrafione żarty oraz zamieszczanie stockowych fotografii. – Wiele osób...
marketing

Eksperci prognozują trendy w marketingu w 2017 r.

Według prognoz GroupM, globalne wydatki na reklamę internetową osiągną w 2017 roku poziom 547 miliardów dolarów. To prawie o 4,4% więcej niż w poprzednim roku. Jakie zmiany czekają branże w 2017 roku? Oto prognozy...
81560

Zmiany na rynku public relations. Branży coraz bliżej do doradztwa strategicznego

Firmy i korporacje oczekują, że agencje PR zadbają nie tylko o ich komunikację, lecz także o stronę wizerunkową ich kluczowych procesów biznesowych. Dlatego branży coraz bliżej do konsultingu. To najbardziej wyraźny trend ostatnich lat, który dostrzegły już największe...
Aneta Wątor

Dziennik celów Kaizen

Czym jest Kaizen? Japonia podziwiana jest za doskonale zorganizowane społeczeństwo, które po zakończeniu wojny zmieniło całkowicie swoją filozofię. Produkty japońskiego przemysłu podbiły niemal cały świat. W czym tkwi tajemnica sukcesu? Składowych takiego sukcesu jest wiele:...
marketing

10 narzędzi znad Wisły w służbie marketerom

Współczesne firmy mają do dyspozycji szeroki wachlarz narzędzi pozwalających rozwijać i promować biznes. Nie każdy może zdawać sobie z tego sprawę,  ale w wielu przypadkach ich pomysłodawcami i twórcami są… Polacy. Prezentujemy wybrane rozwiązania...
ey warszawa

Raport EY: 8 trendów, które spowodują rewolucyjne zmiany na świecie

Nowe reguły gry zmieniają sposób funkcjonowania świata. Firmy, rządy i ludzie są częścią zmian, które jeszcze kilka lat temu były niewyobrażalne. Sztuczna inteligencja i robotyka kształtują rynek pracy, a drony i zdalnie sterowane samochody...
Robert Zaklika, Wiceprezes Zarządu, Atman

Oszczędna, lecz przyspieszająca adaptacja technologii dominującym trendem 2017 r.

W nadchodzącym roku przedsiębiorstwa jeszcze mocniej akcentować będą rolę technologii i cyfrowych rozwiązań dla biznesu. Jednocześnie z racji na fakt, że budżety IT pozostaną niemal w stagnacji, firmy poszukiwać będą najlepiej zoptymalizowanych kosztowo rozwiązań,...
Media społecznościowe stawiają na firmy. Nowe funkcjonalności Instagrama i Snapchata pomogą w reklamie i zwiększaniu sprzedaży

Media społecznościowe stawiają na firmy. Nowe funkcjonalności Instagrama i Snapchata pomogą w reklamie i...

Komercjalizacja mediów społecznościowych postępuje – podkreśla Joanna Jałowiec, redaktor naczelna portalu PRoto.pl. Serwisy wprowadzają nowe funkcjonalności, które pozwolą firmom skutecznie zwiększać sprzedaż. W kierunku e-commerce zmierza m.in. Instagram. Umożliwienie markom tagowania produktów sprawi, że...
praca rekrutacja

Najpopularniejsze metody rekrutacyjne. Która pozwala na złowienie najlepszego pracownika?

Skutecznych metod rekrutacyjnych jest kilka, ale zadziałają tylko wtedy, gdy naprawdę wiemy, kogo szukamy, zarówno pod względem kompetencji twardych, jak i miękkich. Kiedy już wyobraziliśmy sobie wymarzonego pracownika, wybierzmy jedną z pięciu metod rekrutacji. ...
80887

Agencje PR zdradzają komu i ile płacą. Pierwszy raport o zarobkach w branży pomoże...

Serwis PRoto.pl opublikował pierwszy w Polsce raport o zarobkach w branży public relations. Jego autorzy dowodzą, że ujawnienie systemu płac przyniesie duże korzyści zarówno pracownikom, jak i agencjom PR-owym oraz ich klientom. Większość badanych agencji zamierza w przyszłym roku utrzymać...
Agnieszka Rutkowska

Dzieci spędzają średnio około 18 godzin tygodniowo w internecie. W sieci czeka na nie...

Ponad połowa dzieci w wieku 10–15 lat ma urządzenia mobilne z dostępem do internetu. Większość regularnie korzysta z mediów społecznościowych i aplikacji. Tymczasem każde, nawet pozornie niewinne zachowanie, jak zdjęcie opublikowane na Instagramie czy film wrzucony na YouTube,...
Przed świętami rośnie gotowość Polaków do pomagania. Do dobroczynności coraz bardziej zachęcają media społecznościowe i nowe technologie

Przed świętami rośnie gotowość Polaków do pomagania. Do dobroczynności coraz bardziej zachęcają media społecznościowe...

W sezonie świątecznym rośnie gotowość społeczeństwa do bezinteresownej pomocy potrzebującym. Ulubioną formą działalności dobroczynnej Polaków jest wrzucanie pieniędzy do puszek, przekazanie 1 proc. podatku na szczytny cel albo wysłanie charytatywnego SMS-a. Rośnie też wsparcie...
marketing

Trendy w omnichannel marketingu – Co czeka marketerów w 2017 roku

Co czeka marketerów w 2017 roku? Jaką strategię powinni w tym czasie przyjąć, aby pozostawić swoją konkurencję daleko w tyle? Marek Włodarczyk, Country Manager Optivo, an Episerver Company, odpowiada szczegółowo na te pytania. Poddaje...
Większość internautów akceptuje mniej agresywne reklamy w sieci. Wydatki na takie formaty rosną

Większość internautów akceptuje mniej agresywne reklamy w sieci. Wydatki na takie formaty rosną

Reklama w internecie jest akceptowana przez większość odbiorców, o ile nie utrudnia konsumpcji treści. Dlatego rosną wydatki reklamodawców na reklamę natywną, która jest dostosowana do układu graficznego strony internetowej oraz jest mniej agresywna. Obecnie w USA stanowią one około  56...
Start-upy dostarczą Polskiej Spółce Gazownictwa innowacyjne rozwiązania. Pomogą zwiększyć bezpieczeństwo dostaw gazu i ich efektywność

Start-upy dostarczą Polskiej Spółce Gazownictwa innowacyjne rozwiązania. Pomogą zwiększyć bezpieczeństwo dostaw gazu i ich...

Na współpracy korporacji ze start-upami korzystają obie strony. Z osiągnięć technologicznych polskich firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw chce skorzystać także Polska Spółka Gazownictwa. W zorganizowanej przez Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo wspólnie z Agencją Rozwoju Przemysłu trzeciej edycji...
Analiza wydatków reklamowych branży finansowej – spadek w pierwszym kwartale 2015 roku

Branża finansowa zmniejsza wydatki na reklamę

Wydatki sektora finanse na promocję produktów i usług maleją. W pierwszych trzech kwartałach 2016 roku reklamodawcy przeznaczyli 287 milionów na promocję - o prawie jedną piątą mniej niż w analogiczny okresie w 2015 roku...
Donald Trump

Czy Donald Trump wygrał wybory w USA dzięki Big Data?

Donald Trump nie wygrał wyborów prezydenckich w USA w pojedynkę. Niewidzialną ręką, która kierowała kampanią republikanów i zaprowadziła ich kandydata do Białego Domu, była analityka Big Data. To właśnie na nią, pomimo początkowej niechęci...
DUO-BIO BLOKI – KONCEPCJA GOTOWA DO WDROŻENIA

DUO-BIO – innowacyjna technologia gotowa do wdrożenia

Konferencja poświęcona była podsumowaniom realizowanego od 2013 roku innowacyjnego projektu badawczego dotyczącego modernizacji wyeksploatowanych już bloków 200 MW starszej generacji, które nadal jeszcze funkcjonują. Zakłada on wprowadzenie w miejsce dwóch istniejących bloków 200 MW...
Słodkości słodycze swieta

Słodki marketing pięciu zmysłów

Każdy z nas uwielbia słodycze, szczególnie te ofiarowane szczerze jako prezent. To one, jak żaden inny upominek, oddziałują na nasze zmysły, angażując smak, węch, węch, wzrok i dotyk. Może właśnie dlatego tak bardzo pokochali...
Marcin Zmaczyński – Szef polskiego oddziału firmy Aruba Cloud

Trendy chmurowe w 2017 roku

Zarówno w sektorze IT, jak i całym nowoczesnym biznesie, jednym z najgorętszych trendów jest coraz bardziej powszechne wykorzystywanie chmury obliczeniowej. Wszystko wskazuje na to, że tendencja określana przez Gartnera jako Cloud Shift, w 2017...
galeria pietrowa

Sklepy tradycyjne coraz odważniej stawiają na komunikację mobilną

Sklepy tradycyjne coraz odważniej stawiają na komunikację mobilną – wynika z raportu „Komunikacja mobilna w biznesie” opracowanego przez Ipsos Polska dla SMSAPI. Coraz więcej z nich wysyła do klientów SMS-y oraz e-maile i korzysta...
e-commerce

E-commerce: Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku?

61 proc. zadowolonych z zakupów konsumentów podzieli się tą wiadomością z rodziną i przyjaciółmi. Lojalni klienci kupują o 90 proc. częściej i wydają 60 proc. więcej jednorazowo na zakupy niż osoby po raz pierwszy...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

forex giełda

Rynki finansowe gospodarek wschodzących – czas zapiąć pasy

Banki centralne z rynków wschodzących są obecnie między młotem a kowadłem: wzrost gospodarczy wymaga obniżenia stóp, ale spowolnienie cięć w głównych gospodarkach skłania je...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
Aleksander Mokrzycki, wiceprezes PFR Ventures

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...