Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Media

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: media

Media społecznościowe ułatwiają poszukiwanie mieszkania. Od stycznia na temat wynajmu lub sprzedaży pojawiło się...

Od 1 stycznia do 20 kwietnia użytkownicy mediów społecznościowych ponad 11 tysięcy razy publicznie poruszyli temat nieruchomości. Najczęściej przy pomocy znajomych szukają nieruchomości na sprzedaż lub wynajem, z czego zdecydowaną większość stanowią zapytania o mieszkania. Oferują...
Office

100% zamówionego oprogramowania na popularnym polskim portalu aukcyjnym okazała się nielegalna

Problem ryzyka zakupu nielegalnego oprogramowania online, w szczególności na aukcjach internetowych, dotyczył w ostatnich latach w znacznej mierze użytkowników prywatnych lub małych firm. Jednak według Związku Pracodawców Technologii Cyfrowych LEWIATAN, coraz więcej nielegalnego oprogramowania...

Handel online może wzrosnąć w tym roku do 35 mld zł. Konkurencja wśród e-sklepów...

Internetowa sprzedaż nadal rozwija się szybko. W tym roku handel w sieci może wzrosnąć do 35 mld zł, czyli o około 15 proc. w ujęciu rocznym. Konkurencja na tym rynku jest coraz większa, dlatego sklepy mocniej walczą...

Wydatki na reklamę internecie wzrosną w tym roku o 15 proc. Cały rynek będzie...

Rosną wydatki na reklamę. W tym i w 2017 roku wzrosty mogą sięgać 4,5 proc. – wynika z prognoz firmy Carat. Choć liderem jest telewizja, to dynamicznie rozwija się segment cyfrowy. Rozwój branży mobilnej, mediów społecznościowych...
Jak najkorzystniej sfinansować studia

Ile zarabiają pracujący studenci?

W pierwszym kwartale 2016 r. pracodawcy opublikowali na portalu Pracuj.pl 2709 ofert praktyk i staży, to wzrost aż o 23% w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Dane potwierdzają, że studenci mogą być...

Media społecznościowe to miejsce najgorętszych dyskusji o bankach i oszczędzaniu. Pojawiło się tam 90...

Internauci chętnie dyskutują w sieci o oszczędnościach. W I kwartale tego roku w mediach społecznościowych pojawiło się blisko 90 proc. wszystkich wzmianek o bankach – wynika z badania IMM. Klienci radzą, czasami dają gotowe rozwiązania. Może być to wskazówką...

Spada popyt na urządzenia mobilne. W tym roku tylko 8 proc. Polaków chce zwiększyć...

Rynek urządzeń mobilnych coraz bardziej się nasyca – w skali globalnej w przypadku smartfonów nasycenie wynosi ok. 80 proc., a przypadku tabletów – ok. 50 proc. To powoduje, że z roku na rok spada zainteresowanie zakupem nowych...

Outdoor nadal skuteczną formą reklamy. W tym roku rynek ten będzie wart prawie pół...

Firmy z branży reklamy zewnętrznej spodziewają się w tym roku wzrostu rynku o 1–3 proc., do poziomu 475–490 mln zł. Segment ten może wzrosnąć po wprowadzeniu systemu Outdoor Track, dzięki którym zasięg reklamy outdoorowej będzie mierzalny jak...
Cinkciarz.pl

Prognozy kursów walut Cinkciarz.pl w czołówce rankingów Bloomberga

Prognozy kursów walut sporządzane przez analityków Cinkciarz.pl po raz kolejny zostały uznane przez prestiżową amerykańską agencję prasową Bloomberg za jedne z najtrafniejszych na świecie. Polski serwis wymiany walut Cinkciarz.pl zajął pierwsze miejsce w rankingu prognoz...
dr Maciej Jędrzejak, Dyrektor Zarządzający Saxo Bank Polska

Najpopularniejsze akcje w zmiennym I kwartale

Większość ludzi ma Facebooka nie tylko w smartfonie, ale również w portfelu inwestycyjnym. Wśród wszystkich klientów Saxo Banku akcje tego portalu społecznościowego cieszyły się największą popularnością w I kwartale. Dla rynku akcji początek tego...
Co oprócz pensji? Pozafinansowe benefity dla pracowników.

Menedżerowie coraz chętniej finansują zakup rozwiązań IT

Według badań IDC, już 30% menedżerów działów biznesowych w Europie Środkowo-Wschodniej coraz chętniej sama finansuje zakup rozwiązań IT. Według danych niedawno opublikowanych przez IDC, już teraz niemal 29 proc. wszystkich wydatków na technologie informatyczne pochodzi...

Polacy pracują trzy miesiące w roku na opłacenie rachunków. 31 marca przypada Dzień Wolności...

Regulowanie bieżących rachunków pochłania średnio około 25 proc. dochodów gospodarstwa domowego. Oznacza to, że przeciętna polska rodzina przez pierwsze trzy miesiące roku pracuje tylko na opłacenie rocznych należności. Od 31 marca dochody mogą być przeznaczane...

W reklamie cyfrowej na znaczeniu zyskuje wideo. Może to spowodować całkowitą rewolucję na rynku...

Reklama online rośnie w siłę. W ubiegłym roku jej wartość przekroczyła 3 mld zł. Udział internetu w torcie reklamowym w tym roku może sięgnąć 28 proc., przede wszystkim kosztem reklamy telewizyjnej. Szybki wzrost notują reklama w mediach społecznościowych...

Tylko co dziesiąta firma korzysta z mediów społecznościowych. Polska na przedostatnim miejscu w UE

Z danych Komisji Europejskiej wynika, że w Polsce 8,4 proc. firm jest obecnych w social media. W porównaniu z 2014 rokiem to wzrost, ale niewielki. Wynik ten daje Polsce przedostatnie miejsce w UE. Średnia dla 28 państw to 18...

Eleven Sports Network zapowiada otwarcie trzeciego kanału sportowego. Chce zwiększyć ofertę transmisji na żywo

Eleven Sports Network chce poszerzyć ramówkę o prawa do kolejnych transmisji sportowych. Grupa zapowiada również uruchomienie trzeciego kanału. Obecnie widzowie mogą oglądać kanał Eleven, który skupia się na rozgrywkach piłkarskich, i Eleven Sports, poświęcony popularnym rozgrywkom...

Prawdy i mity o pracy w Call Center

Praca w Call Center to pierwsze doświadczenie zawodowe wielu młodych ludzi, traktowane często jako zajęcie chwilowe i mało ambitne. Tymczasem w ciągu ponad dwudziestu lat obecności w Polsce branża dynamicznie się rozwinęła i znacznie...
Dagmara Kruszewska light

SOFORT wspiera OCEANIC na polskim i niemieckim rynku

OCEANIC S.A., jeden z liderów polskiego rynku kosmetycznego i właściciel cenionej marki kosmetyków antyalergicznych AA, rozwija swoją działalność i otwiera sklep internetowy w Niemczech. W tym celu firma podpisała umowę SOFORT GmbH wdrażając tym...
Idealnego pracownika znajdziesz… na Twitterze.

Idealnego pracownika znajdziesz… na Twitterze

Media społecznościowe są coraz popularniejszym narzędziem poszukiwania potencjalnych pracowników. Na świecie tę metodę rekrutacji z sukcesem stosuje już ponad 73% pracodawców. Teraz, dzięki Monster Social Job Ads, do najlepszych kandydatów będzie można dotrzeć za...
Klienci jak eksperci, firma jak partner. Mocny trend

Klienci jak eksperci, firma jak partner. Mocny trend

Szukają testów, wymieniają się opiniami, produkty porównują jak eksperci. Od producentów oczekują otwartej komunikacji i elastyczności. Jak nowe zachowania klientów przekładają się na modele biznesowe polskich firm?  Polacy codziennie spędzają średnio 4 godziny i 25...
motoryzacja

Branża motoryzacyjna jedzie na rezerwie – brakuje pracowników w Polsce

Motobranża to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi polskiej gospodarki: nowe inwestycje, rekordowe wartości eksportu, a przy tym wzrost zatrudnienia. W 2015 roku pracodawcy z tego sektora opublikowali na portalu Pracuj.pl 10679 ogłoszeń, co...

Smartfony coraz rzadziej służą młodym ludziom do rozmów. Wyparły telewizję i stały się dla...

Zachowanie i przyzwyczajenia pokolenia milenialsów mają obecnie największy wpływ na rozwój sektora TMT (telekomunikacji, mediów i technologii). Choć największą popularnością wśród młodych użytkowników cieszą się smartfony, to wciąż niezastąpione są laptopy i desktopy. Na znaczeniu traci...
urzadzenia mobilne

Konsument przyszłości patrzy na świat przez urządzenia mobilne

95 proc. przedstawicieli pokolenia Z w Polsce ma dostęp do smartfonu. Osoby urodzone po 2000 roku już teraz mają duży wpływ na kształtowanie się rynku mediów i telekomunikacji  W 2016 roku użytkownicy telefonów komórkowych sprzedadzą bezpośrednio...

Rosną wydatki koncernów farmaceutycznych na reklamę. Promowane były głównie leki przeciwbólowe i przeciwprzeziębieniowe

270 mln zł przeznaczyła na komunikację marketingową w IV kwartale ub.r. branża farmaceutyczna, o około 15 proc. więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej. Najczęściej reklamowane były leki przeciwbólowe i przeciwprzeziębieniowe. Największe środki trafiły do telewizji i radia....

Rynek reklamy czuły na zmiany polityczne. Branża obawia się ograniczenia reklam w TVP i...

Szacowany na 6,5 mld zł rynek reklamy w tym roku będzie w pewnym stopniu kształtowany przez czynniki polityczne. Z jednej strony branża pilnie śledzi zmiany w TVP. Trudno jednak przewidzieć, czy i jak zmieni się polityka handlowa oraz oglądalność...

Hashtag a social media: podsumowanie 2015 roku

Hashtagi nie zdominowały naszej komunikacji w tak kuriozalny sposób, jak przedstawili to Justin Timberlake oraz Jimmy Fallon, odgrywają jednak coraz większą rolę w naszym sposobie komunikacji oraz autoprezentacji w sieci. Same hashtagi mogą zdradzić nam wiele ważnych informacji o użytkownikach poszczególnych...
marketing

Result Media dla marki Cekol

Agencja marketingu internetowego Result Media podjęła współpracę z Cekol – czołowym polskim producentem materiałów budowlanych. Będzie ona odpowiedzialna za prowadzenie w bieżącym roku kampanii internetowej dla firmy i jej produktów. Decyzja o współpracy w 2016r....
pieniadze

Dodatkowe 2 mln zł dla Rydzyka

„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wyliczył, że fundacja o. Rydzyka poza 26 mln złotych odszkodowania przyznanego w ramach ugody zyskała wczoraj także reklamę wartą prawie 2 mln złotych. Wynikiem medialnej burzy wokół rekompensaty jest przeszło 2...
cyber-crime-

Cyberprzestępcy mają dostęp nawet do 200 punktów umożliwiających atak na dużą firmę

Cyberzagrożenia ciągle ewoluują, a ich coraz poważniejsze skutki finansowe odczuwają firmy na całym świecie, także w Polsce. Hakerzy mają coraz lepsze umiejętności. Dodatkowo wg ekspertów firmy doradczej Deloitte, wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rośnie...

„Gwiezdne Wojny: Przebudzenie mocy” najbardziej medialną premierą filmową 2015 r. Internet pękał w szwach...

Prawdziwe przebudzenie mocy nastąpiło w social mediach dzięki premierze ostatniego epizodu „Gwiezdnych Wojen”. Kolejny odcinek sagi był z niecierpliwością oczekiwany przez fanów na całym świecie. W social mediach i w internecie film cieszył się ogromnym zainteresowaniem jeszcze przed...
Rozmowa o pracę: Chcesz wypaść profesjonalnie? Nie popełniaj tych błędów

Rozmowa o pracę: Chcesz wypaść profesjonalnie? Nie popełniaj tych błędów

Wiadomo – aplikację lepiej wysłać z adresu mailowego bez misiaczków i buziaczków w nazwie. Na rozmowę zawsze przychodzimy punktualnie. Ważne jest też przywitanie i kontakt wzrokowy podczas rozmowy. To minimum, które zna każda osoba...

Uzyskanie kredytu bankowego ma być prostsze i szybsze. Big data zmieni bankowość

Przyszłością bankowości są indywidualne oferty dopasowane do potrzeb i możliwości konkretnych klientów. Większość instytucji finansowych zamierza w kolejnych latach położyć na to nacisk. Za kilka lat sektor ma masowo korzystać z technologii big data, która pozwala przetwarzać...

TVP nie zamierza ścigać się ze stacjami komercyjnymi. Misja ważniejsza od oglądalności

Powrót wysokiej kultury, ambitnej rozrywki i uczciwej publicystyki – zapowiada Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej, i podkreśla, że tym zamierza wygrywać ze stacjami komercyjnymi. Telewizja publiczna przedstawiła wiosenną ramówkę, która zacznie obowiązywać od marca. Na antenie...
wnetrze

Niemal 30% Polek ma wrażenie, że zbyt dużo czasu poświęca mediom społecznościowym

Media społecznościowe cieszą się w Polsce niesłabnącą popularnością. Polki coraz chętniej korzystają z popularnych serwisów społecznościowych, jak Facebook czy Instagram, oraz powoli oswajają się z nowymi na naszym rynku platformami, jak Snapchat czy WhatsApp....

W Polsce brakuje mieszkań. Na tysiąc mieszkańców przypada 366 lokali

W Europie na tysiąc mieszkańców przypada 460 mieszkań, w Polsce o prawie 100 mniej. Wprawdzie na rynku jest coraz więcej lokali, ale są one trudno dostępne. Średnie zarobki pozwalają na zakup mniej niż 1 mkw., dwukrotnie...
e-commerce

Podsumowanie roku w e-commerce

2015 był kolejnym pełnym sukcesów rokiem dla polskiego rynku e-commerce. Nawet pomimo czynników makroekonomicznych, należał on do najszybciej rosnących w Europie. Gdy wzrost polskiego PKB wyniosło około 3,4%, w przypadku e-commerce było to ponad...
media społecznościowe

Kaczyński pupilkiem dziennikarzy

Nagrodzony tytułem Człowieka Roku 2015 tygodnika „Wprost” - Jarosław Kaczyński - nie przestaje fascynować mediów. Na jego temat w ubiegłym roku opublikowano ponad 100 tys. materiałów – wynika z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Przyczyn tak...

Pomaganie przez internet staje się modne. Zjawisko finansowania społecznościowego rośnie

Crowdfunding, czyli finansowanie społecznościowe, staje się coraz popularniejsze wśród polskich internautów. Powstaje coraz więcej platform, które ułatwiają zbiórkę pieniędzy na określony cel i coraz więcej się o tym mówi. Informacje na ten temat pojawiające się w prasie,...

Grunty na celowniku deweloperów

Gdzie deweloperzy poszukują gruntów pod nowe inwestycje? Pod jakie projekty będą przeznaczone? Tym razem portal nieruchomości Dompress.pl zapytał firmy o plany inwestycyjne. Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp Chcąc utrzymać poziom sprzedaży, jaki wypracowaliśmy w ostatnich...
sprzedaz warzywa

Wybór oprogramowania do zarządzania sprzedażą detaliczną a główne trendy retail na 2016 rok

Multichannel, omnichannel, grywalizacja, sprzedaż mobilna, social media, showrooming, Big Data. To tylko niektóre z trendów, jakie pojawiły się wraz z rozwojem sprzedaży detalicznej. Digitalizacja rynku sprawiła, że właściciele sklepów muszą zmienić swoje podejście do...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Audyt efektywności firmy. Znaczenie i korzyści

Audyt efektywności firmy to kompleksowa analiza operacyjna przedsiębiorstwa. Ma na celu identyfikację "bólów wzrostowych" i barier, które hamują rozwój i efektywność operacyjną. W trakcie...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
pieniądze

Branża pożyczkowa podsumowała 2023 r.

Sektor instytucji pożyczkowych odnotował w poprzednim roku +5,2 proc. wzrost liczby udzielonych kredytów konsumenckich przy jednoczesnym spadku ich wartości o -6,4 procent. O 11...