Artykuły o: Mobile Institute

Jak będzie wyglądał obszar rozwoju kompetencji pracowników za kilka lat?

Rozumienie trendów oraz możliwość przewidywania przyszłości są niezwykle ważne, z punktu widzenie stabilnego i bezpiecznego prowadzenia biznesu przez wiele...

Platforma omnichannelowa ONe z 8 mln PLN na dalszy rozwój w Polsce i ekspansję zagraniczną

W najnowszej rundzie finansowania startup zarządzający platformą pozyskał 8 mln PLN. Zdobyte fundusze zostaną przeznaczone na pozyskiwanie nowych...

Najwięksi gracze wyznaczają kierunek i tempo transformacji cyfrowej obszaru B2B w branży kosmetycznej

35% firm z branży kosmetycznej działających przede wszystkim w segmencie B2B uważa, że udział sprzedaży online w przychodach...

6 na 10 Zetek robi sobie przerwę od social mediów. Zamieniają społecznościówki na gry mobilne

Segment gier mobilnych rozwija się w kosmicznym tempie. Raport AdColony „Social Media vs. Mobile Games” dla Mobiem Polska wykazuje,...

E-commerce B2B pójdzie w ślady B2C

Do świata biznesu coraz liczniej wkraczają przedstawiciele pokolenia Y. Jak pokazuje raport E-commerce B2B – biznes w sieci, młodzi...

Trendy konsumenckie w branży kosmetycznej

Pandemia i jej wpływ na zakupy kosmetyczne Zmiany w życiu codziennym, które wymusiła na nas wszystkich pandemia, dotyczyły w ogromnym stopniu...

Branża spożywcza wciąż nie wykorzystuje potencjału e-commerce

Jak wynika z badania zrealizowanego wśród firm z branży produkcji i handlu artykułami spożywczymi, digitalizacja sprzedaży B2B w tym...

Nieoczywiste źródła śladu węglowego. Od miliona samochodów więcej CO2 emitują… mieszkańcy lasów!

Transport drogowy, lotnictwo, przemysł – właśnie te sektory pojawiają się w czołówce największych emitentów dwutlenku węgla, jednak często nie...

Szybki rozwój e-commerce wymusi zmiany w sektorze logistyki

O sukcesie e-commerce w dużej mierze decyduje logistyka – w ocenie około połowy ankietowanych sprzedawców B2B najważniejsze dla...

Branża opakowań rośnie w rekordowym tempie dzięki e-commerce, pomimo wzrostu cen surowców

W 2021 roku branża opakowań urośnie min. o 8%, pomimo znaczącego wzrostu cen surowców. Ważnym impulsem rozwoju pozostaje...

Wartość handlu e-commerce B2B urosła w pandemii o 30 procent

Od wybuchu pandemii często pojawiają się informacje o gwałtownie rosnącej popularności zakupów polskich konsumentów w sieci. Ich wartość...

Dzień Mamy 2021 – zakupowe preferencje Polaków

Około 13 milionów Polek już za kilka dni będzie obchodzić swoje święto. Dzień Matki w większości krajów na świecie...