Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Onet

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Onet

„Z Archiwum X” po 14 latach wraca na ekrany telewizorów. Premierą żyje także internet

Agenci Fox Mulder i Dana Scully, badający trudne sprawy z pogranicza nauki i zjawisk paranormalnych, wrócili na srebrny ekran 20 lat po premierze pierwszego odcinka. Wydarzenie to było szeroko komentowane w internecie, gdzie o nowym sezonie legendarnego „Z Archiwum...
piłka nozna

Lewandowski na topie. Internauci szaleją.

Media kolejny miesiąc nie szczędzą zachwytów Lewandowskiemu. W listopadzie na jego temat ukazało się 323,3 tys. materiałów. Ręce zacierają nie tylko kibice, ale także sponsorzy. Wartość promocyjna publikacji, w których pojawiało się nazwisko sportowca...

Polacy szukają prezentów świątecznych w mediach społecznościowych. Nowy trend wykorzystują sprzedawcy

Polacy coraz częściej pomysłów na świąteczne prezenty szukają w internecie. Tylko w pierwszym tygodniu grudnia Instytut Monitorowania Mediów doliczył się 4,5 tys. publikacji na ten temat. Dominującym kanałem komunikacji były social media, głównie Facebook. Ten trend...
farmacja

Analiza wydatków reklamowych branży farmaceutycznej – w pierwszym kwartale 2015 roku

W pierwszym kwartale 2015 roku firmy z branży farmaceutycznej przeznaczyły na promocję ponad 262 miliony złotych. Kwota ta była o 5% wyższa w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku - wynika z analiz największego...
Maciej Kossowski dołączył do Zespołu Zarządzającego Grupy Wirtualna Polska

Maciej Kossowski dołącza do Grupy Wirtualna Polska

Maciej Kossowski dołączył do Zespołu Zarządzającego Grupy Wirtualna Polska. Jako VP Sales Strategy, wspólnie z Joanną Pawlak – VP Sales Key Clients, będzie kierował działem sprzedaży Grupy WP, raportując bezpośrednio do prezesa, Jacka Świderskiego....
Analiza wydatków reklamowych branży finansowej – spadek w pierwszym kwartale 2015 roku

Analiza wydatków reklamowych branży finansowej – spadek w pierwszym kwartale 2015 roku

W pierwszym kwartale 2015 roku wydatki sektora finansów na reklamę wyniosły ponad 104 miliony złotych. To o ponad 50 milionów mniej niż w ostatnim kwartle 2014 roku i o prawie 11 w stosunku do...
Digital Dragons 2015

Przedstawiciele 50 krajów w Krakowskim Parku Technologicznym na Digital Dragons 2015

Blisko 1000 uczestników, 90 prelegentów, ponad 400 firm z całego świata oraz 60 projektów niezależnych to bilans organizowanej przez Krakowski Park Technologiczny konferencji Digital Dragons. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży gier...
CD Projekt RED Wiedźmin 3: Dziki Gon

Analiza: „Wiedźmin 3: Dziki Gon” porwał tłumy

Liczne zaginięcia ludzi przed ekranami komputerów i konsoli, poczucie dylatacji czasu, zachwyt i uniesienie. "Wiedźmin" rozpoczął po raz kolejny triumfalny pochód. Zelektryzował Polaków, uwiódł graczy, media, a nawet polityków. Stał się elementem kampanii prezydenckiej. Produkcja...
e-commerce

Poradnik dla branży e-commerce — czyli jak wyciągać wnioski z negatywnych ocen

Negatywne opinie to nie koniec świata. Z danych Opineo wynika, że aż 59% polskich sklepów internetowych potrafi robić z nich użytek i wyciągać z nich wnioski. Ale tylko nielicznym udaje się - poprzez umiejętną...
contract-408216_1280

Kontrakty należy renegocjować do końca 2015 roku

Konieczne jest zwaloryzowanie dotychczasowych kontraktów długoterminowych w zamówieniach publicznych do końca 2015 roku, by nie narazić się na ewentualność zerwania umowy i konieczność rozpisania nowego postępowania przetargowego. W takim przypadku zamawiający poniesie bowiem dodatkowe...
control-427510_1280

W przetargach publicznych firmy mają zatrudniać na etatach

W ramach znowelizowanej ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) ustawodawca wskazał, iż w przypadku zamówienia na usługi lub roboty budowlane zamawiający może zobowiązać wykonawcę i jego podwykonawców do zatrudnienia pracowników na umowę o pracę w...
rp_ab0be55e24_251811155-IMM-tomsia.png

Prasa najczęściej cytowanym medium w marcu

„Gazeta Wyborcza”, „Wprost” i „Rzeczpospolita” były najczęściej cytowanymi tytułami w marcu. Pierwszą piątkę zamykają stacja TVN24 i radio RMF FM. W mediach najczęściej komentowano kampanię prezydencką, katastrofę samolotu linii Germanwings i kontrowersje wokół SKOK-ów. – Zgodnie z najnowszym rankingiem Instytutu...
rp_ab0be55e24_251811155-IMM-tomsia.png

IMM: W lutym najczęściej cytowano „Gazetę Wyborczą”. W mediach dominowała tematy dotyczące polityki

  Najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce była w lutym „Gazeta Wyborcza” – wynika z najnowszego rankingu Instytutu Monitorowania Mediów. Na podium znalazły się jeszcze „Rzeczpospolita” i Radio RMF FM. W polskich mediach koncentrowano się w tym czasie na doniesieniach ze Wschodu,...
zakupy komputer Internet

E-poradnik Programu Onet Autorzy

W ramach Programu Onet Autorzy wydano e-booka dla wszystkich tych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu dziennikarstwa internetowego. Do pracy przy publikacji zostali zaproszeni eksperci i praktycy zajmujący się komunikacją w internecie, warsztatem...
rp_fac6600e23_360028261-IMM-opinie.png

Rozpoczynająca się kampania wyborcza zwiększyła cytowalność prasy w styczniu

Kampania wyborcza przed majowymi wyborami prezydenckimi już ruszyła i spotkała się z zainteresowaniem wielu tytułów prasowych. W styczniu najczęściej przywoływanymi mediami były „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza” i „Fakt”. Dzięki rankingowi najbardziej popularnych szkół ponadgimnazjalnych swoją cytowalność znacznie zwiększył...
rp_34c88a8e37_779645996-blog-zarabianie.png

Zawód bloger. Ciekawym i systematycznym pisaniem da się zarobić na życie

Z pisania blogów można się utrzymywać. Nie wystarczy jednak sam pomysł i coś ciekawego do powiedzenia. Trzeba poświęcić się tej działalności, pisać systematycznie, a tekst uzupełniać dużą aktywnością w sferze, o której traktuje blog. Recepta na sukces to...
rp_b64f8f6e1e_859877362-IMM-cytowania.png

Cytowalność „Wprost” w lipcu ponad trzy razy mniejsza niż w czerwcu. Dominującym tematem w...

Tygodnik „Wprost” oraz dzienniki „Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” to najczęściej cytowane polskie media w lipcu 2014 roku. Czołówka rankingu wygląda podobnie jak w czerwcu, choć cytowalność jego lidera spadła 3,5-krotnie. Dominującymi tematami była katastrofa malezyjskiego samolotu oraz konflikt na Ukrainie,...
rp_ada6c6c137_392444481-onet-reklama.png

Onet chce postawić na treści premium i walczyć o użytkowników jakością kontentu

Treści dziennikarskie na wysokim poziomie i autorskie materiały wideo mają umożliwić Onetowi utrzymanie palmy pierwszeństwa w polskim internecie. Ten z kolei jest medium coraz chętniej wybieranym przez reklamodawców. – Po dwóch latach lekkiego spadku i korekty rynek reklamy powoli zaczyna...
rp_f5b523224c_1084734538-imm-bledy-OK.png

Internet pełny błędów językowych. Najwięcej jest ich w serwisach dla młodzieży

Powtórki znaczeniowe, źle zapisane słowa „na pewno” i „wziąć” – to najczęściej popełniane przez internautów błędy językowe. Od początku roku do połowy maja w sieci pojawiło się ponad 125 tys. wpisów i artykułów, w których wystąpiło co najmniej jedno błędne...
rp_1a7ee8527d_470398185-onet-wideo.png

Rynek wideo w internecie rozwija się dynamicznie. Dalsze inwestycje w ten segment planuje Grupa...

Już co czwarty odwiedzający portal Onet.pl ogląda materiały wideo, a suma ich odtworzeń w kwietniu przekroczyła 55 mln. Rynek wideo w Polsce czeka w najbliższych latach dynamiczny rozwój – to za sprawą inwestycji w ten segment zarówno graczy online'owych,...
rp_d80570bad1_565088682-imm-opinie-ok.png

„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” najbardziej opiniotwórczymi mediami dekady

„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” to najczęściej cytowane, a zarazem najbardziej opiniotwórcze media ostatniej dekady – wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. W rankingu rozgłośni radiowych zwyciężyła stacja RMF FM (szóste miejsce w ogólnym rankingu mediów), a wśród telewizji – TVN24...
Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska

Grupa Wirtualna Polska walczy o budżety reklamodawców nową ofertą. Stawia m.in. na wideo i...

Wspólna oferta dla reklamodawców była jednym z pierwszych przedsięwzięć po połączeniu Wirtualnej Polski i o2. Grupa proponuje nowe narzędzia marketingowego, bazujące m.in. na trendzie big data, ale i odpowiadające na popularność reklamy wideo. Do końca roku dwukrotnie...
iPhone 6

Media pod presją online

Internet ma olbrzymi wpływ na ewolucję tradycyjnych mediów, nawet jeśli na co dzień tego nie dostrzegamy. Znaczenie sieci oraz zmiany nawyków konsumenckich dostrzegają i zaczynają rozumieć również nadawcy telewizyjni - pisze Michał Włodarczyk, ekspert...
rp_marta-czartoryska-zak-200×300.jpg

Marta Czartoryska-Żak VP ds. Marketingu i Komunikacji w Grupie Wirtualna Polska

Marta Czartoryska-Żak została mianowana VP ds. Marketingu i Komunikacji w Grupie Wirtualna Polska. Obok marketingu i PR, podlegać jej będą także zespół planowania mediów oraz dział badań. Marta wszystkie obowiązki związane z funkcją przejmie...
rp_2e86cb7c6c_1571006804-neonet-strategia.png

Grupa Onet.pl poszerza skład Zarządu

Grupa Onet.pl powołała nowych członków Zarządu - Jacka Dzięcielaka oraz Zbigniewa Ptaszyńskiego. Dzięcielak od początku roku odpowiada za sprzedaż, pełniąc funkcje CEO nowo powstałej spółki Media Impact Polska, natomiast Ptaszyński będzie odpowiedzialny za obszar...
zakupy komputer Internet

Grupa Google i Grupa Allegro-GG to najczęściej odwiedzane serwisy internetowe w Polsce

Grupa Allegro-GG zajęła wysokie, 2. miejsce w najnowszym badaniu popularności witryn i aplikacji Megapanel, prowadzonym przez PBI/Gemius, ustępując jedynie Grupie Google i zostając tym samym największym podmiotem, którego dane są objęte audytem Kwietniowe wyniki badania...
ceo (3)

TVN wstrzymuje się z planami emisji nowych obligacji. Czeka na lepszą sytuację rynkową

Grupa TVN na razie nie wróci do planów emisji obligacji, choć nie oznacza to, że ostatecznie wycofuje się z tego pomysłu. – Przyglądamy się kondycji rynku – mówi prezes Markus Tellenbach. Grupa utrzymuje swoją...
biura outsourcing biurowiec pracownik

Sławomir Topczewski dołączy do zarządu Grupy Nokaut

Z dniem 1 lutego 2013 do zarządu Grupy Nokaut dołączy Sławomir Topczewski, który będzie odpowiedzialny za wzrost efektywności Grupy (Chief Operating Officer). Sławomir Topczewski – absolwent organizacji i zarządzania Politechniki Warszawskiej. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie...
zakupy komputer Internet

Ringier Axel Springer Media AG finalizuje przejęcie portalu Onet.pl

Po uzyskaniu zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów spółka Ringier Axel Springer Media AG sfinalizowała dziś transakcję przejęcia 75 proc. udziałów w Onet.pl – wiodącym portalu na polskim rynku internetowym. TVN S.A., dotychczasowy właściciel...
Weltbild

Weltbild członkiem IAB Związku Pracodawców Branży Internetowej

Weltbild Polska sp. z o.o. został członkiem Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, zrzeszającego takie firmy, jak Agora, Axel Springer, Onet czy Interia. Weltbild Polska to lider wśród firm wysyłkowych, właściciel ogólnopolskiej sieci księgarń i...
nazwapl serwery

Nowy dyrektor marketingu i sprzedaży w Nazwa.pl

Nazwa.pl, jeden z polskich liderów w rejestracji domen i hostingu ma nowego dyrektora Działu Marketingu i Sprzedaży. Jest nim Krzysztof Jagliński, dotychczas związany z ING Bankiem Śląskim. Wcześniej Jagliński był związany między innymi z MySpace...
Tomasz Niebylski, dyrektor ds. wsparcia sprzedaży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej w SAP

SAP ma 39,9% rynku aplikacji biznesowych w 2010 r

Firma SAP Polska poinformowała, że według najnowszego raportu firmy badawczej IDC, poświęconego polskiemu rynkowi oprogramowania biznesowego(1), w 2010 r. SAP osiągnął 39,9% udziału w rynku zintegrowanych aplikacji dla przedsiębiorstw i pozostaje zdecydowanym liderem tego...
allegro Atak phishingowy

Gadu-Gadu i Allegro łączą siły

GG Network, producent popularnego komunikatora Gadu-Gadu oraz Grupa Allegro, operator największej platformy e-commerce w Polsce łączą siły w zakresie sprzedaży reklam w Internecie. W tym celu działy sprzedaży obu spółek zostaną zintegrowane, tworząc jeden,...
telewizor

Ponad połowa internautów korzysta z telewizji internetowej

Aż 95 proc. internautów zetknęło się z serwisami wideo – wynika z raportu „Audio i wideo w sieci, styczeń 2011” zrealizowanego przez Gemius S.A. przy współpracy partnerskiej z Grupą Onet.pl. Coraz większą popularność zdobywa...
17 czerwca br. w Warszawie, w hotelu Sofitel, odbędzie się konferencja pod tytułem „Kobiety w zarządach, kobiety w mediach – wybór czy przeznaczenie?”, organizowana w ramach projektu ACCELERATE! W trakcie wydarzenia zostanie uruchomiony proces rekrutacyjny do międzynarodowej bazy „Women on Board”, której partnerem jest St. Gallen’s University ze Szwajcarii. Partnerami konferencji są: Balajcza, Bisnode, BusinessWomen and Life, FOB, HBRP, ICAN Institute, Inicado, Law Business Quality, Magazyn Madame, MasConsulting, MGallery, MKZ Partnerzy, Newspoint, Orange Polska, Orbis, Outbox group, Smyrska PR, Sofia Foundation.

Grupa TVN najbardziej opiniotwórcza w 2010 r.

Po raz siódmy z rzędu kanały Grupy TVN zostały najbardziej opiniotwórczymi stacjami telewizyjnymi w Polsce – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów za 2010 r. Wśród portali internetowych zwycięzcą okazał się Onet.pl. TVN24 to...
pracownik

Nowy CEO w zarządzie Grupy Ströer Polska

Firma Ströer powołała Tomasza Englerta na stanowisko Prezesa Zarządu Grupy Ströer Polska. Nowy CEO to manager z bogatym doświadczeniem w obszarze mediów. „Tomasz Englert jest znakomitym ekspertem w dziedzinie mediów i posiada wieloletnie doświadczenie na...
Zagraniczne firmy coraz chętniej wybierają Polskę

Wystartował nowy konkurs „Firmy Rodzinne Roku”

Tygodnik "Newsweek" we współpracy z Alior Bankiem, Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, Stowarzyszeniem "Inicjatywa Firm Rodzinnych" oraz firmami Dun & Bradstreet i Volvo zainicjował ranking "Firmy Rodzinne Roku". Jest to ogólnopolski konkurs skierowany do firm...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

hotel turystyka

Prawie połowa Polaków nie wyjedzie na tegoroczną majówkę – wyniki badania...

Głównie w domu, odpoczywając, a jeśli na wyjedzie, to zdecydowanie samochodem – to najczęstsze wskazania Polaków dotyczące ich planów na pierwsze dni maja tego...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
Przemysł

Deloitte: Konsekwencje zmian klimatycznych zmuszają firmy do transformacji łańcuchów dostaw

Konsekwencje zmian klimatycznych będą stanowić jedno z wyzwań dla bezpieczeństwa łańcuchów dostaw w trakcie najbliższej dekady, twierdzi niemal co drugi przedstawiciel środkowoeuropejskich firm. Autorzy...