10.7 C
Warszawa
niedziela, 20 września, 2020

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Tagi Oriflame

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Oriflame

Rośnie popularność sprzedaży bezpośredniej. Branża generuje 3 mld zł i współpracuje z nią już 1 mln konsultantów

Rośnie popularność sprzedaży bezpośredniej. Branża generuje 3 mld zł i współpracuje z nią już...

Sprzedaży bezpośrednia w Polsce rośnie w siłę. Jej obroty przekraczają 3 mld zł i z każdym rokiem rosną o kilka procent. Z branżą współpracuje już ok. 1 mln osób, przy czym dla 20 proc. jest to podstawowe źródło dochodów....
Rynek sprzedaży bezpośredniej w Polsce wciąż rośnie. Zetknęło się z nią już 60 proc. Polaków

Rynek sprzedaży bezpośredniej w Polsce wciąż rośnie. Zetknęło się z nią już 60 proc....

Blisko 2/3 Polaków zetknęło się już ze sprzedaż bezpośrednią, a odsetek zadowolonych klientów przekracza 90 proc. – wynika z badań Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej, które w tym roku obchodzi 25-lecie działalności. Jego prezes podkreśla, że w tym...
Jarosław Królewski, CEO Synerise

Ekspresowy wzrost Synerise. Firma potraja liczbę klientów oraz pracowników

Spółka Synerise, tworząca biznesowe rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji, notuje rekordowy rok. W 11 miesięcy osiągnęła trzykrotny wzrost liczby klientów, pozyskując 100 nowych firm codziennie korzystających z platformy. Nie mniej ważny jest rozwój kadry...
W sprzedaży bezpośredniej pracuje już milion konsultantów. 90 proc. jest zadowolonych ze swojej pracy

W sprzedaży bezpośredniej pracuje już milion konsultantów. 90 proc. jest zadowolonych ze swojej pracy

Elastyczne godziny pracy, możliwość zarobienia dodatkowych pieniędzy i bezpośredni kontakt z ludźmi to w ocenie konsultantów największe korzyści z zajęcia się sprzedażą bezpośrednią. W branży jest już prawie milion osób, z których 90 proc. jest zadowolonych ze współpracy i zamierza ją...

GORĄCY TEMAT

kryzys

Europejscy konsumenci nadal głęboko w lesie

Wszystkie oczy skierowane są obecnie na europejskich konsumentów, gdyż to prywatna konsumpcja jest kluczem do stwierdzenia formy i szybkości powrotu do normalności po pandemii...
EULER HERMES

Euler Hermes: Optymizm co do stałego odbicia w konsumpcji, także w...

Sprzedaż detaliczna to nie konsumpcja, a odbicie konsumpcji nie ma charakteru stałego i nie zmierza w prosty sposób do odbudowy stanu sprzed kryzysu –...
podatki

Kolejna próba opodatkowania spółek komandytowych podatkiem CIT

Spółki komandytowe stają się w Polsce coraz bardziej popularne, co wynika z dwóch głównych czynników. Mniejsze przedsiębiorstwa funkcjonują w Polsce w dużej mierze w...
kryzys

Europejscy konsumenci nadal głęboko w lesie

Wszystkie oczy skierowane są obecnie na europejskich konsumentów, gdyż to prywatna konsumpcja jest kluczem do stwierdzenia formy i szybkości powrotu do normalności po pandemii...

Śląsk wspiera innowacyjne firmy technologiczne. Doinwestuje m.in. budowę pierwszej w pełni...

Ponad 260 zgłoszonych projektów i 20 mln zł na dokapitalizowanie małych i średnich firm, które inwestują w nowe technologie – to efekt działalności Śląskiego Funduszu Rozwoju. Projekt...