19.3 C
Warszawa
poniedziałek, 13 lipca, 2020

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Tagi PAYBACK

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: PAYBACK


payback


PAYBACK Polska jest największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce – punkty PAYBACK aktywnie zbiera już 8,6 miliona osób. Wśród partnerów PAYBACK Polska są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy programu PAYBACK Polska mają do dyspozycji ponad 3 tysiące miejsc sprzedaży tradycyjnej oraz około 300 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby:

  • podczas płatności za zakupy – 4,8 miliarda punktów wykorzystanych w 2018 roku
  • wymieniając na nagrody – już ponad 2 miliony rozdanych nagród
  • wymieniając na mile Miles & More
  • przekazując na program dożywiania dzieci Pajacyk

W samym 2018 roku liczba transakcji, w których uczestnicy Programu PAYBACK Polska zbierali i wykorzystywali punkty PAYBACK, sięgnęła ponad 120 milionów, a obrót nimi przekroczył 16 miliardów PLN.

W 11 krajach PAYBACK zaufało już 83 mln aktywnych użytkowników. W Polsce PAYBACK działa od 2009 roku. Jest częścią międzynarodowej grupy American Express.


telefon

Polak w świecie telekomunikacji

Chociaż urządzenia telekomunikacyjne towarzyszą nam już od lat, to wielu z nas doceniło je szczególnie podczas pandemii COVID-19. W jakim celu sięgamy po nie najczęściej i czy satysfakcjonują nas warunki ofert telekomunikacyjnych, z których...
finanse

Jakie są najpopularniejsze produkty finansowe? Co warto o nich wiedzieć?

0
Klienci banków i firm pozabankowych mają do wyboru wiele produktów finansowych, które pozwalają im na operowanie pieniędzmi. Jak się okazuje, coraz częściej za skorzystanie z tego rodzaju ofert można uzyskać ciekawe profity. Które produkty...
kwarantanna galeria handel sklep

Polak na zakupach w czasie pandemii

0
Pandemia COVID-19 zdecydowanie zmieniła nawyki zakupowe Polaków. Jak wynika z badania PAYBACK Opinion Poll, mamy inne podejście nie tylko do częstotliwości robienia zakupów, lecz także płatności za nie i wykorzystywania innych, niż stacjonarne, kanałów...
święta galeria

Gorączka świątecznych zakupów

0
Święta za pasem. Przed nami zakupy prezentów i produktów spożywczych na wigilijny stół. Jaką kwotę przeznaczamy na upominki dla najbliższych? I czy promocje przygotowywane w tym okresie przez sklepy wpływają na nasze decyzje zakupowe?...
aplikacje telefon technologia

Wszechobecne aplikacje mobilne na smartfonach Polaków

0
Aplikacje mobilne towarzyszą nam już na każdym kroku. PAYBACK postanowił sprawdzić, do jakich celów najczęściej ich używamy. Dlaczego je instalujemy? I jak wypadają na tym tle aplikacje mobilne programów lojalnościowych? Prezentujemy wyniki najnowszego badania...
zakupy sklep

Polak na zakupach spożywczych – na co zwraca uwagę, gdzie kupuje?

0
Handel rozwija się bardzo dynamicznie, a wraz z nim zmienia się też sposób, w jaki robimy zakupy. Zapytaliśmy o to Polaków. Chcemy poznać ich upodobania i zwyczaje: do jakich sklepów najczęściej chodzą? Jak często?...
Marcin Bodziak, PAYBACK Polska

Marcin Bodziak wzmocni Dział Analityków PAYBACK Polska

0
1 kwietnia 2019 roku do Działu Analityków PAYBACK Polska dołączył Marcin Bodziak, który objął stanowisko Advanced Analytics Principal. Będzie on odpowiedzialny za wszystkie usługi z zakresu Advanced Analytics, AI, Natural Language Processing oraz Data...
wideo laptop telefon

Polacy chętnie oglądają wideo online – wyniki badania

0
Chociaż prawie połowa z nas preferuje tekst jako formę przekazu treści, to aż 88% przyznaje, że ogląda także materiały wideo w Internecie. W swoim najnowszym badaniu PAYBACK postanowił sprawdzić, kiedy Polacy sięgają po takie...
Katarzyna Grzywaczewska

Katarzyna Grzywaczewska objęła stanowisko dyrektora marketingu w PAYBACK

0
W połowie grudnia 2018 roku do zespołu zarządzającego PAYBACK Polska dołączyła Katarzyna Grzywaczewska, która objęła stanowisko dyrektora marketingu. Do głównych zadań p. Katarzyny należeć będzie m.in. dalsze wzmacnianie multipartnerskich działań koalicji partnerów Programu, wsparcie...
Marcin Pilarski

Polak łowcą okazji

0
Najbardziej pożądane przez Polaków akcje promocyjne to wyprzedaże i obniżki cen, a także możliwość zbierania punktów w programach lojalnościowych – tak wskazało odpowiednio 58% i 57% respondentów badania PAYBACK Opinion Poll. Loterie i konkursy...
wideo laptop telefon

Wideo umacnia swoją pozycję na rynku reklamy digital

0
Wydatki na reklamę digital video z roku na rok rosną, a udział wideo w rynku digital w ubiegłym roku sięgnął 12,6%. Już przeszło połowa największych polskich reklamodawców decyduje się na promocję w tym kanale,...
Marcin Klimkowicz Mastercard

Marcin Klimkowicz nowym dyrektorem ds. rozwiązań lojalnościowych w Mastercard

0
1 września 2018 r. rolę dyrektora ds. rozwiązań lojalnościowych w polskim oddziale Mastercard Europe objął Marcin Klimkowicz. W swojej nowej roli będzie nadzorował program Priceless Specials w Polsce, odpowiadając za jego strategię rozwoju, rynkową...
plecak szkoła

Polacy chętnie korzystają z programu „Dobry start” – wyniki ankiety Opinion Poll

0
Jak pokazuje badanie PAYBACK Opinion Poll, przełom sierpnia i września to trudny okres pod względem budżetowym dla większości rodziców, którzy mają dzieci w wieku szkolnym. Książki, akcesoria i ubrania do szkoły kosztują, dlatego Polacy...
Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Nielsen w Polsce

Zapomnijmy o prostej segmentacji klientów, wkraczamy w erę konsumpcjonizmu hybrydowego

0
Przygotowując strategie sprzedażowe, firmy często stosują segmentowanie swoich klientów, m.in. pod kątem zasobności portfela. Tymczasem patrząc na współczesne trendy i analizując czynniki wpływające na decyzje zakupowe Polaków, można zauważyć, że coraz trudniej jest ich...
Branża ubezpieczeniowa coraz śmielej wykorzystuje nowe technologie. Powstają specjalne platformy do sprzedaży polis online

Branża ubezpieczeniowa coraz śmielej wykorzystuje nowe technologie. Powstają specjalne platformy do sprzedaży polis online

0
Firmy ubezpieczeniowe coraz odważniej sprzedają polisy w kanale mobilnym i internecie. Wymuszają to nowe technologie i oczekiwania klientów, zwłaszcza z młodszego pokolenia, które kupuje już głównie online. Grupa Europa wprowadziła na rynek platformę sprzedażową, za której pośrednictwem w internecie...
Coraz więcej firm decyduje się na programy lojalnościowe. Już 70 proc. Polaków należy przynajmniej do jednego takiego programu

Coraz więcej firm decyduje się na programy lojalnościowe. Już 70 proc. Polaków należy przynajmniej...

0
Firmy coraz częściej angażują się w programy lojalnościowe. To sposób na budowę trwałych relacji z klientami w oparciu o dogłębną analizę ich potrzeb oraz dopasowanie do nich swojej oferty. Dzięki temu rośnie też popularność takich programów wśród konsumentów, czego...
sklep spożywczy

Jak Polacy robią zakupy pierwszej potrzeby? Które sklepy wybierają?

0
Zakupy, zwłaszcza produktów pierwszej potrzeby, chcemy robić szybko i wygodnie, ale też inteligentnie. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez PAYBACK, co czwarty Polak wybiera sklepy położone najbliżej domu. Często nie są to jednak sklepy...
Marat Nevretdinov

Grupa Ubezpieczeniowa Europa zebrała w 2017 roku blisko 1,6 mld zł składki przypisanej brutto,...

0
Grupa Europa ma za sobą rok zakończony wzrostami sprzedaży. W 2017 roku dwa towarzystwa wchodzące w jej skład wypracowały łącznie prawie 1,6 mld zł składki przypisanej brutto (według PSR). To o blisko 8 proc....
sklep koszyk zakupy supermarket

Niedziela najmniej popularnym dniem na zakupy. Zakaz handlu nie jest dla Polaków problemem?

0
Za nami dwie niedziele z zakazem handlu. Od początku marca zakupy można robić jedynie w pierwszą i ostatnią niedzielę miesiąca. Czy nowe przepisy mocno skomplikowały Polakom życie? Z badania PAYBACK Opinion Poll możemy wnioskować, że...
Dane osobowe

Polacy gotowi są udostępnić swoje dane osobowe w zamian za zniżki na zakupy

0
W obliczu zbliżającego się terminu rozpoczęcia obowiązywania Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) temat przetwarzania naszych personaliów rozgrzewa opinię publiczną. Nowe przepisy mają na celu lepsze zabezpieczenie danych osobowych, jednak to od nas samych zależy...

GORĄCY TEMAT

Golebiewski-Szymon-sit-desktop small

Zagraniczne inwestycje pod podwójną kontrolą UOKiK

0
24 lipca 2020 r. wejdzie w życie nowelizacja ustawy o kontroli niektórych inwestycji. Zmiany zostały wprowadzone na mocy ustawy potocznie nazywanej Tarczą Antykryzysową 4.0....
giełda inwestycje forex

Niemiecki przemysł znów się umacnia

0
W tym tygodniu ukazały się majowe wyniki produkcji przemysłowej w Niemczech, gdzie nastąpił wzrost produkcji przemysłowej w zestawieniu miesiąc do miesiąca o 7,8%. Należy...
podatki 2

Ułatwienia podatkowe i sprawna obsługa w dobie COVID-19

0
Zmiany terminów rozliczeń podatkowych, zmiany stawek VAT czy rozwiązania związane z darowiznami podczas epidemii – to tylko nieliczne z wprowadzanych na bieżąco uproszczeń na...
zarządzanie praca

Przygotowani i elastyczni. Nastroje w polskich firmach w II kwartale 2020

0
Warsaw Equity Group postanowiło sprawdzić, jakie nastroje panowały w przedsiębiorstwach pod koniec drugiego kwartału 2020. Wydaje się, że słowem, które najlepiej je oddaje jest...

Style pracy w czasach postcovid. Nowy raport Forbis Group

0
Odporne rozproszone środowiska pracy to ekosystem różnych przestrzeni, pomiędzy którymi pracownicy się przemieszczają. Ten ruch stworzy nowe wzory mobilności i style pracy. Projektowanie biur,...