Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi PAYBACK

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: PAYBACK


payback


PAYBACK Polska jest największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce – punkty PAYBACK aktywnie zbiera już 8,6 miliona osób. Wśród partnerów PAYBACK Polska są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy programu PAYBACK Polska mają do dyspozycji ponad 3 tysiące miejsc sprzedaży tradycyjnej oraz około 300 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby:

  • podczas płatności za zakupy – 4,8 miliarda punktów wykorzystanych w 2018 roku
  • wymieniając na nagrody – już ponad 2 miliony rozdanych nagród
  • wymieniając na mile Miles & More
  • przekazując na program dożywiania dzieci Pajacyk

W samym 2018 roku liczba transakcji, w których uczestnicy Programu PAYBACK Polska zbierali i wykorzystywali punkty PAYBACK, sięgnęła ponad 120 milionów, a obrót nimi przekroczył 16 miliardów PLN.

W 11 krajach PAYBACK zaufało już 83 mln aktywnych użytkowników. W Polsce PAYBACK działa od 2009 roku. Jest częścią międzynarodowej grupy American Express.


stacja benzynowa

Jak Polacy tankują swoje auta – badanie opinii

Nawyki konsumenckie i zwyczaje zakupowe związane z wyborem paliwa wśród Polaków. Podsumowanie wyników badania PAYBACK Opinion Poll. Wyniki badania wskazują, że 43% ankietowanych kierowców ze względu na inflację zmieniło swoje nawyki za kierownicą. Ponad jedna trzecia (38,8%)...
Artur Wyszyński, Tech Sourcing and Delivery Manager, PAYBACK Polska

Sytuacja na rynku IT w Polsce i wpływ sztucznej inteligencji na biznes – rozmowa...

Na początek, korzystając z Pańskiego ponad 20-letniego doświadczenia w branży IT, chciałem zapytać, w jakiej kondycji jest obecnie rynek specjalistów w Polsce? Na świecie dużo mówiło się o masowych zwolnieniach przez największe amerykańskie...
święta

62% Polaków wyda mniej na święta ze względu na inflację

*Wyniki ankiety PAYBACK Opinion Poll Oblężenie galerii handlowych, tłok na bożonarodzeniowych jarmarkach czy pięknie przybrane choinki i uroczyste dekoracje w witrynach sklepów oznaczają jak co roku jedno – Polacy rozpoczęli już wielkie odliczanie do 24...
Rafał Grędziszewski, Business Growth Director PAYBACK Polska

Rafał Grędziszewski nowym dyrektorem ds. rozwoju biznesu w PAYBACK Polska

PAYBACK Polska jeszcze mocniej stawia na rozszerzanie koalicji partnerów w Programie PAYBACK. Za rozwój portfolio marek, z którymi współpracuje firma, będzie odpowiedzialny Rafał Grędziszewski, który z początkiem grudnia obejmuje stanowisko Business Growth Director. Rafał...
wakacje

Jak inflacja wpłynęła na plany urlopowe Polaków?

Nadchodzące lato to doskonały czas na wakacyjny wyjazd i odpoczynek, a przynajmniej teoretycznie. W ubiegłym roku na nasze urlopy w dużym stopniu wpłynęła bowiem pandemia. 2022 rok przyniósł z kolei nowe wyzwania – rosnącą...
remont malowanie

Czy inflacja pokrzyżuje plany remontowe Polaków?

Rosnące ceny materiałów budowlanych pokrzyżują plany remontowe Polaków? *Wyniki ankiety PAYBACK Opinion Poll. Wiosna i lato to doskonały czas, aby odświeżyć wystrój kuchni czy salonu, naprawić uciążliwe usterki albo przeprowadzić generalny remont mieszkania lub domu. Jak...
wielkanoc

Jaka będzie tegoroczna Wielkanoc? Czy inflacja ostudzi wielkanocny apetyt Polaków?

Wielkanocna przerwa świąteczna, choć krótka, sprawia jednak, że tłumnie ruszamy do sklepów i z ochotą zapełniamy nasze lodówki rozmaitymi przysmakami. Tak przynajmniej było w poprzednich latach. A jaka będzie Wielkanoc w tym roku? Jaki...
Sylwia Pyśkiewicz, Prezes Zarządu polskiego oddziału Equinix

Equinix powołuje Sylwię Pyśkiewicz na stanowisko Prezesa Zarządu polskiego oddziału firmy

– Equinix, Inc. (Nasdaq: EQIX), powołał Sylwię Pyśkiewicz na stanowisko Prezesa Zarządu w Polsce. Na tym stanowisku Sylwia będzie kontynuować rozwój działalności w Polsce – na rynku, który stał się trzecią najszybciej rozwijającą się gospodarką...

82% badanych spodziewa się dalszego wzrostu cen. Jak podchodzą do oszczędzania?

Rosnąca inflacja i niepewność wywołana wciąż trwającą pandemią powinny skłaniać konsumentów do bardziej ostrożnego planowania domowych finansów i regularnego gromadzenia oszczędności. Jednak czy tak jest w istocie? Najnowszy PAYBACK Opinion Poll sprawdza, jakie mamy...
black friday

Na co zapolują Polacy w Black Friday?

Nadchodzą dwa najważniejsze dni w kalendarzach wszystkich łowców promocji – Black Friday i Cyber Monday, które w tym roku przypadają odpowiednio 26 i 29 listopada. W corocznym badaniu PAYBACK Opinion Poll sprawdziliśmy, ilu konsumentów...
Marcin Pilarski PAYBACK

PAYBACK zainwestuje w Polsce 50 mln dolarów

PAYBACK rozwija w Polsce swój technologiczny HUB, w którym w ciągu trzech kolejnych lat zatrudnienie znajdzie 250 specjalistów z dziedziny IT, analityki, Big Data i marketingu. Blisko 100 osób dołączy do zespołu firmy do...
Nowa technologia pozwoli produkować ekrany OLED o wielokrotnie wyższej rozdzielczości. Znajdą zastosowanie m.in. w smartfonach i goglach VR [DEPESZA]

Polacy entuzjastami nowych technologii? Wyniki PAYBACK Opinion Poll

Niemal wszyscy ankietowani pozytywnie oceniają wpływ nowych technologii na codzienne życie – to jeden z wniosków płynących z najnowszego PAYBACK Opinion Poll. Czego jeszcze możemy dowiedzieć się z badania? Naszych respondentów zapytaliśmy m.in. o korzystanie...
święta

40% Polaków wyda mniej niż zwykle na prezenty świąteczne

Nadchodzące Boże Narodzenie będzie pierwszym, które upłynie pod znakiem globalnej pandemii i związanych z nią obostrzeń. W jakim stopniu koronawirus wpływa na preferencje zakupowe Polaków w przedświątecznym czasie? Sprawdziliśmy to w najnowszym badaniu PAYBACK...
black friday

Jakie rekordy przyniesie tegoroczny Black Friday?

Black Friday rozpoczyna najgorętszy w handlu okres w roku – czas  bożonarodzeniowych zakupów. Rok temu w sklepach online Polacy zostawili jedną trzecią świątecznego budżetu. W tym – biorąc pod uwagę kilkukrotnie wyższy ruch w...
black friday

42% Polaków wyda tyle samo w Black Friday mimo pandemii

Black Friday oraz nadchodzący po nim Cyber Monday to szczególne daty w kalendarzu każdego łowcy promocji. W tym roku przypadają odpowiednio na 27 i 30 listopada. W nowym badaniu PAYBACK Opinion Poll sprawdziliśmy, co...
Michał Pieprzny, Country Leader w SAS Polska

Michał Pieprzny na czele polskiego oddziału SAS Institute

Nowy Country Leader będzie odpowiedzialny za rozwój strategii firmy, sprzedaż oprogramowania i usług oraz wsparcie klientów we wszystkich obszarach współpracy. Michał Pieprzny objął stanowisko Country Leadera w SAS Institute Polska. Będzie wspierał rozwój firmy i...
zakupy sklep

Polak na zakupach spożywczych – na co zwraca uwagę, gdzie kupuje?

Handel rozwija się bardzo dynamicznie, a wraz z nim zmienia się też sposób, w jaki robimy zakupy. Zapytaliśmy o to Polaków. Chcemy poznać ich upodobania i zwyczaje: do jakich sklepów najczęściej chodzą? Jak często?...
Marcin Bodziak, PAYBACK Polska

Marcin Bodziak wzmocni Dział Analityków PAYBACK Polska

1 kwietnia 2019 roku do Działu Analityków PAYBACK Polska dołączył Marcin Bodziak, który objął stanowisko Advanced Analytics Principal. Będzie on odpowiedzialny za wszystkie usługi z zakresu Advanced Analytics, AI, Natural Language Processing oraz Data...
wideo laptop telefon

Polacy chętnie oglądają wideo online – wyniki badania

Chociaż prawie połowa z nas preferuje tekst jako formę przekazu treści, to aż 88% przyznaje, że ogląda także materiały wideo w Internecie. W swoim najnowszym badaniu PAYBACK postanowił sprawdzić, kiedy Polacy sięgają po takie...
Katarzyna Grzywaczewska

Katarzyna Grzywaczewska objęła stanowisko dyrektora marketingu w PAYBACK

W połowie grudnia 2018 roku do zespołu zarządzającego PAYBACK Polska dołączyła Katarzyna Grzywaczewska, która objęła stanowisko dyrektora marketingu. Do głównych zadań p. Katarzyny należeć będzie m.in. dalsze wzmacnianie multipartnerskich działań koalicji partnerów Programu, wsparcie...
Marcin Pilarski

Polak łowcą okazji

Najbardziej pożądane przez Polaków akcje promocyjne to wyprzedaże i obniżki cen, a także możliwość zbierania punktów w programach lojalnościowych – tak wskazało odpowiednio 58% i 57% respondentów badania PAYBACK Opinion Poll. Loterie i konkursy...
wideo laptop telefon

Wideo umacnia swoją pozycję na rynku reklamy digital

Wydatki na reklamę digital video z roku na rok rosną, a udział wideo w rynku digital w ubiegłym roku sięgnął 12,6%. Już przeszło połowa największych polskich reklamodawców decyduje się na promocję w tym kanale,...
Marcin Klimkowicz Mastercard

Marcin Klimkowicz nowym dyrektorem ds. rozwiązań lojalnościowych w Mastercard

1 września 2018 r. rolę dyrektora ds. rozwiązań lojalnościowych w polskim oddziale Mastercard Europe objął Marcin Klimkowicz. W swojej nowej roli będzie nadzorował program Priceless Specials w Polsce, odpowiadając za jego strategię rozwoju, rynkową...
plecak szkoła

Polacy chętnie korzystają z programu „Dobry start” – wyniki ankiety Opinion Poll

Jak pokazuje badanie PAYBACK Opinion Poll, przełom sierpnia i września to trudny okres pod względem budżetowym dla większości rodziców, którzy mają dzieci w wieku szkolnym. Książki, akcesoria i ubrania do szkoły kosztują, dlatego Polacy...
Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Nielsen w Polsce

Zapomnijmy o prostej segmentacji klientów, wkraczamy w erę konsumpcjonizmu hybrydowego

Przygotowując strategie sprzedażowe, firmy często stosują segmentowanie swoich klientów, m.in. pod kątem zasobności portfela. Tymczasem patrząc na współczesne trendy i analizując czynniki wpływające na decyzje zakupowe Polaków, można zauważyć, że coraz trudniej jest ich...
Branża ubezpieczeniowa coraz śmielej wykorzystuje nowe technologie. Powstają specjalne platformy do sprzedaży polis online

Branża ubezpieczeniowa coraz śmielej wykorzystuje nowe technologie. Powstają specjalne platformy do sprzedaży polis online

Firmy ubezpieczeniowe coraz odważniej sprzedają polisy w kanale mobilnym i internecie. Wymuszają to nowe technologie i oczekiwania klientów, zwłaszcza z młodszego pokolenia, które kupuje już głównie online. Grupa Europa wprowadziła na rynek platformę sprzedażową, za której pośrednictwem w internecie...
Coraz więcej firm decyduje się na programy lojalnościowe. Już 70 proc. Polaków należy przynajmniej do jednego takiego programu

Coraz więcej firm decyduje się na programy lojalnościowe. Już 70 proc. Polaków należy przynajmniej...

Firmy coraz częściej angażują się w programy lojalnościowe. To sposób na budowę trwałych relacji z klientami w oparciu o dogłębną analizę ich potrzeb oraz dopasowanie do nich swojej oferty. Dzięki temu rośnie też popularność takich programów wśród konsumentów, czego...
sklep spożywczy

Jak Polacy robią zakupy pierwszej potrzeby? Które sklepy wybierają?

Zakupy, zwłaszcza produktów pierwszej potrzeby, chcemy robić szybko i wygodnie, ale też inteligentnie. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez PAYBACK, co czwarty Polak wybiera sklepy położone najbliżej domu. Często nie są to jednak sklepy...
Marat Nevretdinov

Grupa Ubezpieczeniowa Europa zebrała w 2017 roku blisko 1,6 mld zł składki przypisanej brutto,...

Grupa Europa ma za sobą rok zakończony wzrostami sprzedaży. W 2017 roku dwa towarzystwa wchodzące w jej skład wypracowały łącznie prawie 1,6 mld zł składki przypisanej brutto (według PSR). To o blisko 8 proc....
sklep koszyk zakupy supermarket

Niedziela najmniej popularnym dniem na zakupy. Zakaz handlu nie jest dla Polaków problemem?

Za nami dwie niedziele z zakazem handlu. Od początku marca zakupy można robić jedynie w pierwszą i ostatnią niedzielę miesiąca. Czy nowe przepisy mocno skomplikowały Polakom życie? Z badania PAYBACK Opinion Poll możemy wnioskować, że...
Dane osobowe

Polacy gotowi są udostępnić swoje dane osobowe w zamian za zniżki na zakupy

W obliczu zbliżającego się terminu rozpoczęcia obowiązywania Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) temat przetwarzania naszych personaliów rozgrzewa opinię publiczną. Nowe przepisy mają na celu lepsze zabezpieczenie danych osobowych, jednak to od nas samych zależy...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

wielkanoc

17 proc. konsumentów przyznaje, że podczas świąt wielkanocnych w ich domach...

Jak wynika z najnowszego sondażu, 76,1% Polaków na co dzień oszczędza na zakupach spożywczych, np. nabywając tańsze produkty lub korzystając z promocji. 17,2% rodaków...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
leasing

Polska jest 5. rynkiem leasingu w Europie i najszybciej rosnącym w...

Polska jest dziś 5. rynkiem leasingu w Europie i najszybciej rosnącym w Unii Europejskiej – wynika z raportu Związku Polskiego Leasingu przygotowanego wraz...