11.6 C
Warsaw
czwartek, Lipiec 18, 2019
Tagi PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Tag: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Social media pomagają markom budować wokół siebie silną społeczność. To sposób na podniesienie reputacji firmy

Social media pomagają markom budować wokół siebie silną społeczność. To sposób na podniesienie reputacji...

Media społecznościowe coraz mocniej budują zaangażowanie klientów i kreują wizerunek marek. Nawet co czwarta osoba na bieżąco śledzi profile marek, a znalezione w internecie opinie mają znaczący wpływ na decyzje o zakupie produktu czy indywidualną opinię o marce....
Pozytywna obecność w mediach przekłada się na reputację marki. Dotyczy to nie tylko firm, lecz także miast

Pozytywna obecność w mediach przekłada się na reputację marki. Dotyczy to nie tylko firm,...

Pozytywna obecność marki w mediach, na którą składa się wyrazisty, wiarygodny przekaz i współpraca z blogerami czy influencerami, to dziś jeden z podstawowych elementów budowania jej reputacji. Ta przekłada się na konkretne korzyści finansowe i sprzedażowe, dlatego coraz więcej...
PGE, TVN i Polsat to najsilniejsze marki na polskim rynku. Najlepiej oceniana jest Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”

PGE, TVN i Polsat to najsilniejsze marki na polskim rynku. Najlepiej oceniana jest Fundacja...

PGE Polska Grupa Energetyczna, TVN, Polsat, Mercedes, BMW, „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy” – to najsilniejsze brandy na polskim rynku, które znalazły się na czele rankingu Top Marka 2018, przygotowanego przez Press-Service Monitoring Mediów oraz Magazyn Press....
Technologie do tworzenia fałszywych informacji są coraz bardziej zaawansowane. Hejt i trolling to jedne z największych zagrożeń dla demokratyzacji internetu

Technologie do tworzenia fałszywych informacji są coraz bardziej zaawansowane. Hejt i trolling to jedne...

Fałszywe informacje coraz częściej są tworzone już nie tylko przez szereg zatrudnionych w tym celu ludzi, a nawet proste boty internetowe, lecz także przez bardzo zaawansowane narzędzia. Najnowsze technologie pozwalają np. sfałszować przemówienie byłego prezydenta Stanów Zjednoczonych. Walkę...
Podróżnicy udzielający się w mediach społecznościowych mają coraz większy potencjał reklamowy. Liderem rankingu Martyna Wojciechowska

Podróżnicy udzielający się w mediach społecznościowych mają coraz większy potencjał reklamowy. Liderem rankingu Martyna...

Martyna Wojciechowska pozostaje największym autorytetem z dziedziny podróży w polskich mediach. Renomę zaczynają jednak zdobywać również inni użytkownicy mediów społecznościowych, a oferowane przez nich treści przenikają do mediów tradycyjnych. Do najbardziej opiniotwórczych autorów należą twórcy profili Pozdro z Korei...
Wiktor Doktór, prezes Fundacji Pro Progressio

Wizerunek outsourcingu sił sprzedaży. Raport branżowy

Z końcem roku 2017 ukazał się raport branżowy „Wizerunek usług outsourcingu sił sprzedaży w Polsce”. Opracowanie prezentuje nastawienie i opinie o branży zarówno przedsiębiorców, jak i pracowników. Raport powstał we współpracy Grupy NDG oraz...
Zapotrzebowanie na rzetelne i opiniotwórcze treści będzie rosło. Zalew fake newsów zwiększy rolę tradycyjnych mediów

Zapotrzebowanie na rzetelne i opiniotwórcze treści będzie rosło. Zalew fake newsów zwiększy rolę tradycyjnych...

Zjawisko fake newsów, napędzane przez upowszechnianie się mediów społecznościowych, to coraz większy problem, którego efektem jest spadek zaufania społecznego – nie tylko do mediów, lecz także do instytucji publicznych. Eksperci zauważają, że fake newsów nie da się...
Justyna Lipowicz, Prezes LIPRO e-Liquid Production

Branża e-papierosów – nowe technologie najlepiej odbierane przez media RAPORT

Ponad milion osób - na tyle szacuje się liczbę użytkowników elektronicznych papierosów w Polsce, których z roku na rok przybywa. Wynika to m.in. z ogólnego odwrotu od papierosów tradycyjnych, wzrostu zainteresowania nowymi technologiami oraz...
WOŚP

Tegoroczny brak wsparcia TVP nie przeszkodził WOŚP w zyskaniu medialnego rozgłosu

62 miliony złotych, 120 tys. wolontariuszy, 1700 sztabów oraz olbrzymie wsparcie mediów. W ciągu ostatnich trzech dni o WOŚP pojawiło się ponad 10 tysięcy wzmianek o wartości 28,5 mln złotych. Tegoroczny brak wsparcia TVP...
Hashtag a social media: podsumowanie 2015 roku

Najlepsze brandy w polskich mediach – Top Marka 2016

Poznaliśmy wizerunkowych liderów branż wyłonionych w rankingu Top Marka 2016. To już dziewiąta edycja prestiżowego badania, przygotowanego przez miesięcznik „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. W tym roku w analizie zadebiutowała Farmacja, a badanie uwzględniło...
Open’er Festival

W 2015 roku najwięcej zyskali sponsorzy Open’er Festival. Doniesienia medialne były warte 36 mln...

Letnie festiwale muzyczne to świetna zabawa, a ze względu na dużą ich popularność także doskonała okazja do promowania marek. W 2015 roku najwięcej zyskali sponsorzy Open’er Festival. Doniesienia medialne opublikowane w nawiązaniu do wydarzenia...
Polskie growing pains

Promocja banków spółdzielczych w mediach warta 60 mln złotych

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów podsumował obecność medialną banków spółdzielczych w Polsce. Na ich temat w ciągu roku opublikowano 13,4 tys. materiałów o łącznej wartości 60 mln złotych! Liczba kontaktów odbiorców z informacjami mogła wynieść nawet...
I Forum Inspiracji CSR w Poznaniu

I Forum Inspiracji CSR w Poznaniu ,,Networking is Working”

15 października 2015 roku w Centrum Konferencyjno-Eventowym Concordia Design spotkają się managerowie CSR oraz osoby blisko związane z tematyką społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju w Wielkopolsce. Forum będzie okazją do integracji lokalnego środowiska biznesu wokół...
Legia Warszawa stadion

Raport najbardziej medialne kluby Ekstraklasy w sezonie 2014/2015

W badaniu „Polska Piłka”, przygotowanym przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, na szczycie miesięcznego zestawienia znalazł się Lech Poznań. „Kolejorz” w czerwcu najczęściej gościł w prasie i na stronach internetowych. W całym sezonie, tj. od lipca...
Stadion Narodowy w Warszawie_widok z części biurowej na terenie obiektu

Ranking najbardziej medialnych zespołów T-Mobile Ekstraklasy

W najnowszym badaniu „Polska Piłka”, przygotowanym przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, ponownie na szczycie zestawienia znalazła się Legia Warszawa. „Wojskowi” wyprzedzili Lecha. Duży awans zanotowała Jagiellonia. W maju na temat lidera zestawienia pojawiło się ponad 4,6...
Agata Kornhauser-Duda

Agata Duda tajną bronią kampanii wyborczej?

Żony polityków dopełniają i ocieplają ich wizerunek oraz zazwyczaj powodują wzrost notowań. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przeanalizował wpływ Agaty Dudy i Anny Komorowskiej na przebieg kampanii wyborczej kandydatów na prezydenta. Wyniki badania jednoznacznie potwierdzają, że...
CD Projekt RED Wiedźmin 3: Dziki Gon

Analiza: „Wiedźmin 3: Dziki Gon” porwał tłumy

Liczne zaginięcia ludzi przed ekranami komputerów i konsoli, poczucie dylatacji czasu, zachwyt i uniesienie. "Wiedźmin" rozpoczął po raz kolejny triumfalny pochód. Zelektryzował Polaków, uwiódł graczy, media, a nawet polityków. Stał się elementem kampanii prezydenckiej. Produkcja...
MARKI SAMOCHODOWE ANGAŻUJĄ NAJBARDZIEJ NA FACEBOOKU

Które marki samochodowe angażują najbardziej na Facebooku

Ponad milion wpisów od początku roku na Facebooku, po ponad 60 tys. opinii na Twitterze i YouTube, prawie 4 tys. informacji w serwisie Wykop.pl – taka jest skala dyskusji o markach samochodowych w social...
Wskaźnik medialności recesji

RECESYJNY BAROMETR DRGNĄŁ

Wskaźnik medialności recesji podniósł się o 21 proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca. Osiągnął tym samym 130 punktów – wynika z odczytu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów za sierpień. Wartość ta w dalszym ciągu interpretowana jest...
Hashtag a social media: podsumowanie 2015 roku

Rekordowy poziom agresji PiS-u

Prawo i Sprawiedliwość ostro atakuje, natomiast politycy Platformy Obywatelskiej powstrzymują się od agresywnych wypowiedzi w mediach. Taki wniosek można wyciągnąć z badania PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, który wydał kolejną część comiesięcznego raportu „Cztery Stacje”. Z...
telewizja

Czym telewizyjni liderzy karmili nas w 2010 roku

Smoleńsk, wybory i powódź to tematy, o jakich najczęściej słyszeliśmy w 2010 roku. Aż 1265 materiałów w czterech najpopularniejszych telewizyjnych serwisach informacyjnych dotyczyło katastrofy smoleńskiej – obliczył PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. To aż 8,4 proc....
Izabella Łukomska-Pyżalska

Nowa prezes wciągnęła Wartę Poznań na krajowe czołówki

Warta Poznań zyskała rozgłos na poziomie klubów piłkarskiej Ekstraklasy. W tygodniu gdy prezesem została Izabella Łukomska-Pyżalska, o Warcie pisało się więcej niż o Śląsku Wrocław, czy Górniku Zabrze – podał PRESS-SERVICE Monitoring Mediów w...

GORĄCY TEMAT

155082video

Wyrok w sprawie Banku Millennium – sąd potwierdził nieważność umowy kredytu...

Sąd Apelacyjny w Warszawie 10 lipca 2019 roku oddalił apelację Banku Millenium od wyroku Sądu Okręgowego, w którym stwierdzono nieważność umowy kredytu indeksowanego. To sprawa...

Nowe prawo zamówień publicznych w 2021 roku. Ma naprawić bolączki obecnego...

Z początkiem 2021 roku wejdzie w życie nowe Prawo zamówień publicznych, którego projekt w ubiegły wtorek został przyjęty przez rząd. Nowelizacja ma naprawić bolączki obecnego systemu, na...
sąd prawo

Firma podejrzewana o udział w karuzeli VAT wygrywa z fiskusem w...

Aż pięciokrotnie organ podatkowy przedłużał spółce z Nowego Sącza termin zwrotu VAT, tyle że jeden z terminów wydłużył już po jego upływie. Wojewódzki Sąd...
coworking

Sektor coworkingu w Europie w 2018

Szybki wzrost odnotowany w całej Europie. Lokale średniej wielkości systematycznie zyskują na popularności. Londyn, Paryż i Warszawa to rynki oferujące największą powierzchnię przestrzeni...

Kluczowa rola liderów w organizacji

Globalna konkurencja, upowszechnienie nowoczesnych technologii, nowe formy organizacji pracy i zmiany struktury zawodowo-kwalifikacyjnej powodują, że największym potencjałem przedsiębiorstwa są obecnie ludzie i ich wiedza....