19.8 C
Warszawa
czwartek, 30 czerwca, 2022

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

biuro tłumaczeń 123tlumacz
Tagi Ricoh Polska

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Ricoh Polska

David Mills

Raport: Elastyczny model pracy nie dla małych firm

Według badań przeprowadzonych na zlecenie Ricoh 3 na 5 pracowników zatrudnionych w małych firmach po ustaniu pandemii będzie pracować z biura. Główną przeszkodą we wdrożeniu elastycznego modelu pracy w  firmach z tego sektora jest brak...

Paweł Barski nowym Dyrektorem Komunikacji i Marketingu w UNICEF Polska

Paweł Barski, wieloletni Dyrektor Marketingu w Ricoh Polska, został nowym Dyrektorem Komunikacji i Marketingu w UNICEF Polska. Będzie odpowiedzialny za strategię marketingową organizacji, działania wizerunkowe, media społecznościowe oraz komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Paweł Barski...
Ricoh

Technologia – hamulec czy źródło rozwoju?

Co hamuje inwestycje w nowoczesną infrastrukturę informatyczną? Bardzo często są to źle dobrane rozwiązania i systemy, które już są wdrożone w firmie. Te mogą okazać się również największymi hamulcowymi rozwoju przedsiębiorstwa. Według badań Ricoh aż...
W 61 proc. dużych firm doszło do wycieku danych przez brak zabezpieczeń w urządzeniach drukujących. Takich ataków będzie coraz więcej

W 61 proc. dużych firm doszło do wycieku danych przez brak zabezpieczeń w urządzeniach...

W tym roku 61 proc. dużych firm w Stanach Zjednoczonych i Europie zgłosiło wyciek danych spowodowany brakiem zabezpieczeń w urządzeniach drukujących. Dostęp do wrażliwych danych przez osoby nieuprawnione może mieć poważne skutki dla przedsiębiorstwa, wśród nich straty finansowe i wizerunkowe....
686723826_ricoh_kamera360_1.png

Urządzenia w technologii 360 podbijają rynek konsumencki. To jeden z najszybciej rozwijających się segmentów...

W ciągu najbliższych czterech lat wartość branży wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości (VR i AR) wzrośnie z 5 mld dol. do 162 mld dol. – szacuje IDC. Rozwija się nie tylko segment akcesoriów i urządzeń, lecz także treści, w tym filmów...

Przeciętny konsument otrzymuje tygodniowo 50 e-maili i telefonów z różnymi ofertami marketingowymi

Użytkownik internetu dostaje średnio 50 e-maili, przesyłek, wiadomości tekstowych i telefonów tygodniowo z różnymi ofertami marketingowymi. Znaczna część nie jest dla niego interesująca. Najgorzej pod względem nietrafionych przesyłek wypadają sektor handlowy i edukacyjny, a tylko nieco lepiej instytucje finansowe.  –...

GORĄCY TEMAT

kryzys

Skąd wzięła się tak wysoka inflacja w Polsce i jak sobie...

Głównym źródłem ponadprzeciętnie wysokiej inflacji w Polsce jest złożenie ekspansywnej polityki fiskalnej i monetarnej oraz innych decyzji polityki publicznej, podejmowanych w sytuacji, gdy...

Mieszane dane z gospodarki, dynamiczne zmiany na rynku obligacji

W ostatnich dniach poznaliśmy sporo ważnych danych, dotyczących polskiej gospodarki. Obraz jest niejednoznaczny. Jednocześnie mieliśmy do czynienia z dużymi wahaniami rentowności obligacji skarbowych, które...

Od 1 lipca kolejne zmiany w Polskim Ładzie

Już od 1 lipca br. na podatników będą czekały kolejne zmiany w ramach Polskiego Ładu - między innymi obniżka stawki podatku dochodowego, likwidacja ulgi...
serwer

Deloitte: Prędkość połączenia przestaje być jedynym wyznacznikiem atrakcyjności usług dostępu do...

Użytkownicy coraz częściej oczekują usług szerokopasmowego dostępu do sieci o lepszej jakości i większej stabilności połączenia, podczas gdy prędkość transferu schodzi na drugi plan –...

Przedsiębiorcy najbardziej boją się wzrostu kosztów działalności

Wzrost kosztów działalności to największe zmartwienie małych i średnich przedsiębiorców po pierwszej połowie roku. Wskazało tak 62% badanych na zlecenie ERIF Biura Informacji...