Paweł Barski nowym Dyrektorem Komunikacji i Marketingu w UNICEF Polska

Paweł Barski fot Jacek Barcz
Paweł Barski - Dyrektor Komunikacji i Marketingu w UNICEF Polska fot. Jacek Barcz

Paweł Barski, wieloletni Dyrektor Marketingu w Ricoh Polska, został nowym Dyrektorem Komunikacji i Marketingu w UNICEF Polska. Będzie odpowiedzialny za strategię marketingową organizacji, działania wizerunkowe, media społecznościowe oraz komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.

Paweł Barski jest związany z marketingiem od prawie 30 lat. Posiada szerokie doświadczenie w budowaniu strategii marketingowych, rozwoju marek, produktów i komunikacji. Przez wiele lat w roli Managera Marketingu w sektorze biznesowym.

Paweł Barski najdłużej był związany z Ricoh Polska, gdzie przez wiele lat pełnił funkcję Dyrektora ds. Marketingu. Odpowiadał za kreowanie i realizację strategii marketingowych dwóch marek Ricoh i Pentax w segmencie B2B i B2C. Zarządzał kilkunastoosobowym działem marketingu. Laureat wielu wyróżnień i nagród, m.in. finalista konkursu „Dyrektor Marketingu Roku”, „Osobowość Roku Mice Poland” czy „Grand Prix w kategorii Najlepszy Zespół Marketingu w Polsce”.

Temat pomocy potrzebującym dzieciom zawsze był mi bardzo bliski, dlatego cieszę się, że jestem w UNICEF Polska. Dołączam do organizacji, która od 75 lat niesie wsparcie najmłodszym na całym świecie. To ogromny zaszczyt, ale i wyzwanie, mówi Paweł Barski. Wierzę, że moja wiedza i doświadczenie pomogą organizacji w realizacji jej misji, dodaje.

Cieszę się, że naszej organizacji udało się pozyskać tak doświadczonego profesjonalistę, któremu nieobca jest również działalność pomocowa. Jestem przekonana, że jego wiedza i umiejętności przyczynią się do dalszego rozwoju organizacji, a także wzmocnienia jej wizerunku na rynku polskim. To zdecydowanie właściwy człowiek na właściwym miejscu, skomentowała Renata Bem, Zastępca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska.