Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Sephora

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Sephora

Tomasz Fajfer, dyrektor zarządzający Tchibo w Polsce

Tomasz Fajfer nowym dyrektorem zarządzającym Tchibo w Polsce

Tomasz Fajfer, manager z wieloletnim doświadczeniem na kierowniczych stanowiskach w międzynarodowych korporacjach, został dyrektorem zarządzającym Tchibo Warszawa. Fajfer objął stanowisko w wyniku wewnętrznego awansu. Tomasz Fajfer jest związany z Tchibo w Polsce od kwietnia...
logistyka magazynowa

E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka

Topniejące prognozy dla światowej gospodarki i handlu są wciąż łaskawe dla sektora e-commerce i obsługujących go film logistycznych. Spowolnienie w obu branżach jest jednak nieuniknione, choć zbliżający się szczyt zakupowy złagodzi nieco nadchodzące spadki....
Eobuv

Ekspansja sieci eobuwie.pl w Czechach. W Pradze powstanie pierwszy sklep, dostawa nawet w 90...

W piątek, 30 lipca, w prestiżowej galerii handlowej Novy Smichov w Pradze eobuwie.pl otworzy swój pierwszy sklep w Czechach. To debiut na rynkach zagranicznych i jednocześnie początek ekspansji międzynarodowej sieci stacjonarnej polskiej spółki. Prascy...
fm logistic

FM Logistic odnotowuje stabilne wyniki finansowe za rok obrotowy 2020/21 ze wzrostem przychodów o...

Przychody wyniosły 1,38 miliarda euro przy niekorzystnym wpływie wahania kursów walut (73 mln) Wzrost przychodów o 1,5% bez uwzględnienia różnic kursowych EBIT w wysokości 41,8 mln euro był o 1,6% niższy w porównaniu...
ekologia

Ekologia w pandemii – raport Green Generation 2021

Na podstawie badania zrealizowanego przez Mobile Institute w kwietniu 2021 roku na grupie ponad 2000 internautów. To już druga edycja badania i raportu. Pierwszy ukazał się w styczniu 2020 roku. Partnerem głównym inicjatywy jest...
gry gaming gracz

IQS i Gameset: Kobiety stanowią 47% graczy w Polsce. Marki dostrzegają ich potencjał marketingowy

Według autorskich badań IQS realizowanych pod nazwą Game Story w Polsce jest 17 milionów graczy w grupie wiekowej 9-55 lat. Niemal połowę z nich, bo 47%, stanowią kobiety. Oznacza to, że na wszystkich platformach...
Pandemia przyspiesza transformację technologiczną tradycyjnego handlu. Sztuczna inteligencja pomaga zrobić zakupy, a mobilne kasy samoobsługowe automatycznie pobiorą płatności

Pandemia przyspiesza transformację technologiczną tradycyjnego handlu. Sztuczna inteligencja pomaga zrobić zakupy, a mobilne kasy...

Choć e-commerce w czasach pandemii zyskuje na znaczeniu, także tradycyjny handel sięga po nowoczesne technologie. Sztuczna inteligencja wspiera klientów podczas zakupów, ułatwia znalezienie potrzebnego produktu, rekomenduje ubrania czy meble. Pomaga też sieciom handlowym – inteligentne...
Inteligentne lustra pomogą w doborze kosmetyków i sprawdzą stan skóry. Mogą też pełnić funkcję trenerów fitness czy osobistych asystentów

Inteligentne lustra pomogą w doborze kosmetyków i sprawdzą stan skóry. Mogą też pełnić funkcję...

Lustra już nie tylko odbijają nasz wygląd. Mogą oferować różne usługi, są osobistymi trenerami, udzielają  porad dotyczących stylizacji czy makijażu. Podpowiedzą kosmetyki, a nawet dobiorą strój w zależności od okazji. Podczas mycia zębów lustro wyświetli też...
telefon aplikacja

Aplikacja mobilna dla sklepu online – 5 powodów dlaczego warto

Aplikacje mobilne są ważnym ogniwem między marką, a detalistami i konsumentami z uwagi na to, że są kompatybilne z danym systemem operacyjnym i bardziej funkcjonalne niż strony internetowe, a ponadto prezentują ofertę sklepu na ekranie...
magazyn ecommerce

Polski rynek e-commerce nie zwalnia tempa. Do zgarnięcia są miliardy złotych

Polacy pokochali zakupy w Internecie i trudno wyobrazić sobie cokolwiek, co mogłoby ten trend zahamować. Osoby, które chcą zacząć przygodę z e-handlem, muszą jak najszybciej zająć swoje miejsce w sieci. Konkurencja robi się coraz...
Polska kluczowym rynkiem dla Atrium. Grupa zainwestuje ponad 300 mln euro w warszawskie centra handlowe

Polska kluczowym rynkiem dla Atrium. Grupa zainwestuje ponad 300 mln euro w warszawskie centra...

Polska jest dla nas kluczowym krajem, w którym planujemy skupić większość naszych inwestycji. To dynamicznie rozwijający się rynek, na którym obserwujemy tak ważny w naszej branży wzrost siły nabywczej pieniądza – podkreśla Liad Barzilai, prezes zarządu Grupy...

Produkty kultowych marek Anastasia Beverly Hills i Christophe Robin są już dostępne w Polsce....

Anastasia Beverly Hills to potęga wśród marek beauty.  Znana jest przede wszystkim z wysokiej jakości kosmetyków do makijażu brwi, palet cieni oraz produktów do konturowania. Wszystkie zostały zaprojektowane tak, aby umiejętnie wymodelować twarz i podkreślić jej piękno....
RTV EURO AGD (2)

Nanovo rozpoczęło współpracę z siecią RTV EURO AGD

Sieć reklamowa RIJA działa już w 270 sklepach. Oferuje emisję treści na 23 tysiącach ekranów w salonach RTV Euro AGD – wiodącej sieci specjalizującej się w sprzedaży elektroniki użytkowej i produktów gospodarstwa domowego. Wdrożeniem...
ecommerce ebuy

Co przyniesie 2018 rok dla branży e-commerce w Polsce?

E-commerce to dynamicznie rozwijająca się branża polskiej gospodarki, której wartość do 2020 roku ma wzrosnąć do 63 mld zł. Dziś niemal każdy może bardzo niskim kosztem stworzyć własny sklep internetowy i samodzielnie prowadzić skuteczne...
raport analiza

Grupa Havas inwestuje w Octoly

Octoly, największa platforma komercyjna zrzeszająca influencerów modowych, lifestylowych i beauty, została dofinansowana kwotą 10 mln dolarów i uruchomiła serwis OctoPrime.co. Pozwoli on 10 000 influencerek na sprzedaż recenzowanych produktów w osobistym sklepie online. Havas Group,...
Patrycja Sass-Staniszewska

Znamy Nominowanych w V edycji Konkursu “e-Commerce Polska awards”

Izba Gospodarki Elektronicznej, która jest organizatorem Konkursu “e-Commerce Polska awards 2017” ogłosiła listę Nominowanych. Zwycięzców poznamy 9 listopada podczas uroczystej Gali w Kinie Praha w Warszawie. Konkurs “e-Commerce Polska awards” od lat kierowany jest do...

Jaskrawe kolory, duże dekolty i mocny makijaż podczas rozmowy kwalifikacyjnej mogą przekreślić szanse na...

Mowa ciała oraz strój i makijaż to pierwsze, na co zwraca uwagę pracodawca podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Nieodpowiedni strój może więc zniweczyć szanse kandydata już na samym początku. Dobrego wrażenia nie zrobią zwłaszcza stylizacje w zbyt jaskrawych kolorach lub...

Makijaż i strój kluczowe podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Co trzeci pracodawca decyduje o przyjęciu pracownika...

Z badań Undercover Recruiter wynika, że 33 proc. pracodawców już w przeciągu pierwszych 90 sekund rozmowy kwalifikacyjnej wie, czy zatrudni danego kandydata. Na ich decyzję ogromny wpływ ma wizerunek potencjalnego pracownika, czyli strój, makijaż i komunikacja...
oszczednosci

Zamiast zabawki – konto, czyli przegląd najlepszych bankowych prezentów

Święta to nie tylko czas rodzinnych spotkań, ale i prezentów. Jacek Kasperczyk, analityk porównywarki finansowej Comperia.pl, przygotował zestawienie najlepszych finansowych prezentów m.in. dla nastolatków, kobiet oraz tych aktywnych. Dla nastolatka Jak połączyć nowoczesność i bezpieczeństwo?...
Prezes Zarządu Sygnity SA Janusz R. Guy

Sygnity z nowym Wiceprezesem Zarządu ds. Finansowych

Rada Nadzorcza Sygnity na wniosek Prezesa Zarządu powołała na stanowisko Wiceprezesa Zarządu ds. Finansowych Jakuba Leśniewskiego. Nowy Członek Zarządu podejmie obowiązki od 1 października br. Jakub Leśniewski to doświadczony menedżer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w zarządzaniu...
Po prezent do perfumerii. Kosmetyki i perfumy wybierze blisko jedna trzecia Polaków

Po prezent do perfumerii. Kosmetyki i perfumy wybierze blisko jedna trzecia Polaków

Kosmetyki i perfumy to obok książek najchętniej wręczane prezenty świąteczne. Z badań Deloitte wynika, że w tym roku jedna trzecia Polaków po gwiazdkowe upominki uda się właśnie do drogerii i perfumerii. Polacy zdecydowanie preferują stacjonarne sklepy, gdzie mogą poradzić...
rp_a0aea020af_1181035187-sephora-sprzedaz.png

Sephora chce otwierać 3-5 sklepów rocznie i rozwijać sprzedaż przez internet

Sephora do swoich 92 perfumerii w tym roku dołączy jeszcze kolejny salon w Olsztynie. W kolejnych latach sieć będzie rozwijać się w podobnym tempie jak do tej pory, czyli planuje 3-5 otwarć rocznie. Dodatkowo tak jak...
rp_8c365d3890_327353708-sephora-rynek.png

Polacy są głodni luksusowych marek. Duży potencjał wzrostu ma rynek kosmetyków premium

Rynek kosmetyków premium w Polsce to dziś 11-12 proc. rynku kosmetyków. Potencjał rozwoju jest bardzo duży, bo we Francji kosmetyki selektywne to nawet jedna trzecia całego rynku kosmetycznego. Na polski rynek wchodzą kolejne luksusowe marki, nie tylko...
rp_2eb6123bee_70180199-sephora-sprzedaz.png

Sephora wystartowała ze sprzedażą w internecie. Rośnie popyt na luksusowe kosmetyki

Ruszył sklep internetowy Sephory w Polsce. Sieć drogerii nie rezygnuje jednak z otwierania nowych placówek stacjonarnych. Jak zapewniają jej przedstawiciele nowe sklepy nadal będą powstawać w najlepszych lokalizacjach i centrach handlowych. Sieć planuje też dalsze zmiany wyglądu już istniejących...
galeria sklep

Mania kupowania czyli gdzie kupują Polacy

Wybierając się na zakupy spożywcze, najchętniej zaglądamy do Biedronki i Lidla, szukając kosmetyków, najczęściej trafiamy do Rossmanna, a wśród aptek największym zaufaniem darzymy sieć Dbam o Zdrowie. A gdzie kupujemy odzież? Tu prym wiodą...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Szymon Gil, Makler Papierów Wartościowych, Michael / Ström Dom Maklerski

Nadchodzi rekord na rynku obligacji korporacyjnych

Tylko przez pierwsze 3 miesiące 2024 roku inwestorzy zainwestowali ponad połowę tego, co w całym 2023. Emitenci pozyskali z obligacji już 760,5 mln zł....

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
centrum handlowe, sklep, handel

Handel detaliczny: inflacja i rosnące koszty to wciąż główne problemy, ale...

Chociaż inflacja i wysokie koszty funkcjonowania nadal stanowią główne wyzwania dla firm detalicznych, to branża zdaje się z optymizmem patrzeć w najbliższą przyszłość. Jak...