19 C
Warsaw
środa, Wrzesień 19, 2018
Tagi Sephora

Informacje o: Sephora

RTV EURO AGD (2)

Nanovo rozpoczęło współpracę z siecią RTV EURO AGD

Sieć reklamowa RIJA działa już w 270 sklepach. Oferuje emisję treści na 23 tysiącach ekranów w salonach RTV Euro AGD – wiodącej sieci specjalizującej się w sprzedaży elektroniki użytkowej i produktów gospodarstwa domowego. Wdrożeniem...
ecommerce ebuy

Co przyniesie 2018 rok dla branży e-commerce w Polsce?

E-commerce to dynamicznie rozwijająca się branża polskiej gospodarki, której wartość do 2020 roku ma wzrosnąć do 63 mld zł. Dziś niemal każdy może bardzo niskim kosztem stworzyć własny sklep internetowy i samodzielnie prowadzić skuteczne...
raport analiza

Grupa Havas inwestuje w Octoly

Octoly, największa platforma komercyjna zrzeszająca influencerów modowych, lifestylowych i beauty, została dofinansowana kwotą 10 mln dolarów i uruchomiła serwis OctoPrime.co. Pozwoli on 10 000 influencerek na sprzedaż recenzowanych produktów w osobistym sklepie online. Havas Group,...
Patrycja Sass-Staniszewska

Znamy Nominowanych w V edycji Konkursu “e-Commerce Polska awards”

Izba Gospodarki Elektronicznej, która jest organizatorem Konkursu “e-Commerce Polska awards 2017” ogłosiła listę Nominowanych. Zwycięzców poznamy 9 listopada podczas uroczystej Gali w Kinie Praha w Warszawie. Konkurs “e-Commerce Polska awards” od lat kierowany jest do...

Jaskrawe kolory, duże dekolty i mocny makijaż podczas rozmowy kwalifikacyjnej mogą przekreślić szanse na...

Mowa ciała oraz strój i makijaż to pierwsze, na co zwraca uwagę pracodawca podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Nieodpowiedni strój może więc zniweczyć szanse kandydata już na samym początku. Dobrego wrażenia nie zrobią zwłaszcza stylizacje w zbyt jaskrawych kolorach lub...

Makijaż i strój kluczowe podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Co trzeci pracodawca decyduje o przyjęciu pracownika...

Z badań Undercover Recruiter wynika, że 33 proc. pracodawców już w przeciągu pierwszych 90 sekund rozmowy kwalifikacyjnej wie, czy zatrudni danego kandydata. Na ich decyzję ogromny wpływ ma wizerunek potencjalnego pracownika, czyli strój, makijaż i komunikacja...
oszczednosci

Zamiast zabawki – konto, czyli przegląd najlepszych bankowych prezentów

Święta to nie tylko czas rodzinnych spotkań, ale i prezentów. Jacek Kasperczyk, analityk porównywarki finansowej Comperia.pl, przygotował zestawienie najlepszych finansowych prezentów m.in. dla nastolatków, kobiet oraz tych aktywnych. Dla nastolatka Jak połączyć nowoczesność i bezpieczeństwo?...
Prezes Zarządu Sygnity SA Janusz R. Guy

Sygnity z nowym Wiceprezesem Zarządu ds. Finansowych

Rada Nadzorcza Sygnity na wniosek Prezesa Zarządu powołała na stanowisko Wiceprezesa Zarządu ds. Finansowych Jakuba Leśniewskiego. Nowy Członek Zarządu podejmie obowiązki od 1 października br. Jakub Leśniewski to doświadczony menedżer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w zarządzaniu...
Po prezent do perfumerii. Kosmetyki i perfumy wybierze blisko jedna trzecia Polaków

Po prezent do perfumerii. Kosmetyki i perfumy wybierze blisko jedna trzecia Polaków

Kosmetyki i perfumy to obok książek najchętniej wręczane prezenty świąteczne. Z badań Deloitte wynika, że w tym roku jedna trzecia Polaków po gwiazdkowe upominki uda się właśnie do drogerii i perfumerii. Polacy zdecydowanie preferują stacjonarne sklepy, gdzie mogą poradzić...
rp_a0aea020af_1181035187-sephora-sprzedaz.png

Sephora chce otwierać 3-5 sklepów rocznie i rozwijać sprzedaż przez internet

Sephora do swoich 92 perfumerii w tym roku dołączy jeszcze kolejny salon w Olsztynie. W kolejnych latach sieć będzie rozwijać się w podobnym tempie jak do tej pory, czyli planuje 3-5 otwarć rocznie. Dodatkowo tak jak...
rp_8c365d3890_327353708-sephora-rynek.png

Polacy są głodni luksusowych marek. Duży potencjał wzrostu ma rynek kosmetyków premium

Rynek kosmetyków premium w Polsce to dziś 11-12 proc. rynku kosmetyków. Potencjał rozwoju jest bardzo duży, bo we Francji kosmetyki selektywne to nawet jedna trzecia całego rynku kosmetycznego. Na polski rynek wchodzą kolejne luksusowe marki, nie tylko...
rp_2eb6123bee_70180199-sephora-sprzedaz.png

Sephora wystartowała ze sprzedażą w internecie. Rośnie popyt na luksusowe kosmetyki

Ruszył sklep internetowy Sephory w Polsce. Sieć drogerii nie rezygnuje jednak z otwierania nowych placówek stacjonarnych. Jak zapewniają jej przedstawiciele nowe sklepy nadal będą powstawać w najlepszych lokalizacjach i centrach handlowych. Sieć planuje też dalsze zmiany wyglądu już istniejących...
galeria sklep

Mania kupowania czyli gdzie kupują Polacy

Wybierając się na zakupy spożywcze, najchętniej zaglądamy do Biedronki i Lidla, szukając kosmetyków, najczęściej trafiamy do Rossmanna, a wśród aptek największym zaufaniem darzymy sieć Dbam o Zdrowie. A gdzie kupujemy odzież? Tu prym wiodą...

GORĄCY TEMAT

Małgorzata Stręciwilk, prezes Urzędu Zamówień Publicznychvideo

Zamówienia publiczne – jak uniknąć kryzysu w branży budowlanej?

Polscy zamawiający zajmujący się projektami infrastrukturalnymi powinni na bazie doświadczeń z 2011 roku korzystać w sposób umiejętny z instrumentów, które daje Prawo zamówień publicznych...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Spółka wygrywa w sądzie spór z fiskusem o 195 milionów złotych

17 lipca 2018 r. WSA w Warszawie uchylił decyzję Urzędu Kontroli Skarbowej zarzucającą pozorność dokonanego przez spółkę przymusowego umorzenia udziałów (III SA/Wa 3163/17). Organ...
130517video

Blokada konta bankowego przez fikus. System STIR w praktyce

STIR to system gromadzenia i analizy danych o transakcjach dokonywanych za pośrednictwem wszystkich rachunków bankowych w kraju i przekazywania ich wielu różnym organom państwowym:...
energtetyka

Wzrost cen energii a zyskowność firm – analiza

W ciągu ostatniego roku cena energii elektrycznej w Polsce wzrosła o ponad 50 proc. Sytuacja jest szczególnie trudna dla przedsiębiorstw energochłonnych, które długoterminowo zakontraktowały...

Wzrost cen energii a zyskowność firm – analiza

W ciągu ostatniego roku cena energii elektrycznej w Polsce wzrosła o ponad 50 proc. Sytuacja jest szczególnie trudna dla przedsiębiorstw energochłonnych, które długoterminowo zakontraktowały...