Gastronomiczna spółka Sfinks Polska zawarła umowę masterfranczyzy dotyczącą rozwoju sieci restauracji SPHINX na terenie Egiptu i Arabii Saudyjskiej. Umowa jest podpisana na 10 lat i obejmuje dwa etapy współpracy. W pierwszym egipski partner Sfinksa...
Sprzedaż gastronomiczna grupy Sfinks Polska w II kwartale 2024 r. wzrosła o 14% r/r do 52,02 mln zł. W całym półroczu grupa odnotowała przychody gastronomiczne w wysokości 99,5 mln zł, co oznacza wzrost o...
Sfinks Polska rozpoczyna ofensywę w celu zachęcenia osób prowadzących własne restauracje do przejścia na koncept SPHINX. Doświadczenia restauracyjnej grupy pokazują, że takie przekształcenie pozwala na zwiększenie obrotów lokalu nawet o 185%. Sfinks zaplanował też...
Sfinks Polska, właściciel m.in. sieci SPHINX Restauracje, wypracował w I kwartale 2024. przychody ze sprzedaży gastronomicznej w wysokości 47,48 mln zł, tj. wyższe o 7,4% r/r. Skonsolidowany zysk operacyjny w tym okresie zwiększył się...
Zarządzane przez Sfinks Polska restauracje SPHINX, Chłopskie Jadło i The Burgers, osiągnęły w I kwartale 2024 r. przychody w wysokości 47,48 mln zł, co oznacza wzrost o 7,4% r/r. Na koniec marca br. sieć,...
38 umów najmu o łącznej wartości rocznego czynszu blisko 12 mln zł, uzyskanie pozwolenia na budowę III i IV etapu inwestycji magazynowej DL Invest Park Psary o łącznej powierzchni wynajmowalnej ponad 122 000 mkw....
Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami SPHINX, Chłopskie Jadło, The Burgers i Piwiarnia, w IV kwartale 2003 r. wypracowała przychody ze sprzedaży na poziomie 24,2 mln zł, zysk brutto na sprzedaży w wysokości 7,2 mln...
W 2023 roku rynek nieruchomości w segmencie handlowym urósł o kolejne 380 tys. mkw. Tym samym, jak wynika z danych Colliers, łączne zasoby powierzchni w centrach handlowych w Polsce wzrosły do około 12,9 mln...
Sprzedaż gastronomiczna wypracowana przez sieci należące do Sfinks Polska, Sphinx, Chłopskie Jadło, Lepione Pieczone by Chłopskie Jadło oraz The Burgers, wzrosła o 10,5% w listopadzie 2023 w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego i...
Obroty restauracji Sfinks Polska, SPHINX, Chłopskie Jadło, Lepione Pieczone by Chłopskie Jadło oraz The Burgers, po trzech kwartałach 2023 r. wzrosły do 141,27 mln zł, tj. o blisko 14% r/r. Zwiększyły się także przychody...
Restauracje sieci Sfinks Polska, SPHINX, Chłopskie Jadło, Lepione Pieczone by Chłopskie Jadło oraz The Burgers, w październiku 2023 r. wypracowały przychody gastronomiczne w wysokości 15,86 mln zł. To przełożyło się na wzrost obrotów o...
Strategia Grupy Sfinks Polska na lata 2024-2029 zakłada zakończenie procesu restrukturyzacji w spółce oraz dalszy rozwój sieci. Wśród priorytetów na ten okres znajduje się spłata dotychczasowych zobowiązań, jak również systematyczna poprawa rentowności grupy. Sfinks...
Restauracje sieci należących do Sfinks Polska wypracowały w I półroczu 2023 r. sprzedaż gastronomiczną w wysokości 89,84 mln zł wobec 77,80 mln zł rok wcześniej. W ujęciu skonsolidowanym grupa Sfinks zanotowała na koniec czerwca...
Restauracje sieci Sfinks Polska w sierpniu 2023 r. wypracowały przychody gastronomiczne w wysokości 18,2 mln zł, co oznacza wzrost o 10,5% r/r. To łączne obroty 74 lokali marek SPHINX, Chłopskie Jadło, Lepione Pieczone by...
Przychody gastronomiczne w restauracjach zarządzanych przez Sfinks Polska, należących do sieci SPHINX, Chłopskie Jadło, Lepione Pieczone by Chłopskie Jadło oraz The Burgers, wzrosły w lipcu o 8% r/r i wyniosły 17,72 mln PLN. To...
Restauracje sieci Sfinks Polska odnotowały w czerwcu 2023 r. przychody gastronomiczne w wysokości 15,73 mln zł, co oznacza wzrost o 8,1% r/r. To obroty wypracowane przez 73 restauracje pod szyldami SPHINX, Chłopskie Jadło, Lepione...
Restauracje sieci Sfinks Polska odnotowały w maju 2023 r. wzrost przychodów gastronomicznych o 6% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, tj. do 15,21 mln zł. Takie obroty to zasługa pracy 72 restauracji pod...
Restauracje sieci należących do Sfinks Polska wypracowały w I kwartale 2023 r. przychody ze sprzedaży gastronomicznej w wysokości 44,22 mln zł wobec 36,13 mln zł rok wcześniej. W ujęciu skonsolidowanym Sfinks osiągnął na koniec...
Grupa Sfinks Polska odnotowała w kwietniu 2023 r. wzrost sprzedaży gastronomicznej o 15% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, tj. do 14,68 mln zł. Takie obroty wypracowały 73 restauracje pod szyldami SPHINX, Chłopskie...
Przychody ze sprzedaży gastronomicznej w sieciach należących do Sfinks Polska w 2022 r. wyniosły 167,17 mln zł wobec 103,39 mln zł rok wcześniej. W ujęciu skonsolidowanym Sfinks wypracował na koniec minionego roku przychody ze...
Spółka Sfinks Polska, zarządzająca m.in. sieciami SPHINX, Piwiarnia i Chłopskie Jadło, ogłosiła wstępne roczne wyniki finansowe, z których wynika, że przychody ze sprzedaży w 2022 r. wyniosły 98,6 mln zł wobec 60,7 mln zł...
Przychody ze sprzedaży gastronomicznej w sieciach należących do Sfinks Polska po dziewięciu miesiącach roku 2022 r. osiągnęły 124,01 mln zł i znacznie przewyższyły te sprzed roku. Wzrost sprzedaży gastronomicznej, o 8% r/r, odnotowano także...
Sprzedaż gastronomiczna w sieciach należących do Sfinks Polska w I półroczu 2022 r. wyniosła 77,80 mln zł i była zdecydowanie wyższa niż w analogicznych okresach lat 2021 i 2020, objętych wpływem lockdown dla gastronomii...
Sprzedaż gastronomiczna w sieciach należących do Sfinks Polska w III kwartale 2021 r. była o 14% wyższa niż rok wcześniej mimo mniejszej o 12% liczby restauracji. To efekt powrotu gości do sieci zarządzanych przez...
Sprzedaż gastronomiczna w sieciach Sphinx i Chłopskie Jadło w sierpniu br. kształtowała się na poziomie tylko o 13% niższym niż w sierpniu 2019 r. przy jednoczesnym 16% spadku liczby lokali. To efekt odbicia sprzedaży...
Przychody ze sprzedaży gastronomicznej restauracji sieci Sfinks Polska, w tym Sphinx i Chłopskie Jadło, z wyłączeniem sprzedaży zrealizowanej przez sieć Piwiarni, wyniosły w 2020 r. 103,03 mln zł, tj. mniej o 49% w porównaniu...
Sfinks Polska, spółka zarządzająca m.in. sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki czy Chłopskie Jadło, otrzymała zgodę wierzycieli na zawarcie układu zaproponowanego w ramach Uproszczonego Postępowania Restrukturyzacyjnego. To jeden ze sposobów, za pomocą którego gastronomiczna spółka chce...
Sfinks Polska, właściciel sieci gastronomicznych Sphinx, Chłopskie Jadło i Piwiarnia, w trzecim kwartale 2020 r. systematycznie odbudowywał sprzedaż po wiosennym lockdown, dzięki czemu w lipcu przychody porównywalnej sieci restauracji były niższe od tych sprzed...
Sfinks Polska, właściciel marek gastronomicznych Sphinx, Chłopskie Jadło czy Piwiarnia Warki, w pandemii rozwija sieć wirtualnych restauracji, czyli bez stacjonarnego lokalu. Obsługują one wyłącznie zamówienia w dowozie i na wynos. W efekcie w Polsce...
Zarząd spółki gastronomicznej Sfinks Polska podjął decyzję w sprawie przeprowadzenia Uproszczonego Postępowania Restrukturyzacyjnego (UPR) przewidzianego w tzw. tarczy 4.0 z 23 czerwca 2020 roku. W rezultacie, spółka przez cztery miesiące będzie prowadzić działania mające na...
Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami gastronomicznymi, systematycznie odbudowuje sprzedaż po pandemii. We wrześniu br., w grupie lokali sieci Sphinx i Chłopskie Jadło, które wznowiły sprzedaż po okresie lockdown, sprzedaż gastronomiczna była niższa o 18%...
Sfinks Polska, spółka gastronomiczna i operator takich sieci jak Sphinx, Chłopskie Jadło czy Piwiarnia, porozumiała się w sprawie przesunięcia terminu nabycia Fabryki Pizzy. W ramach nowej umowy inwestycyjnej Sfinks zachowuje opcję zakupu całej sieci...
Sfinks Polska, zarządzająca sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło i WOOK, podpisała z Sylwestrem Cackiem umowę nabycia 2,5 mln sztuk akcji serii P na kwotę 2,5 mln zł. Jednocześnie główny akcjonariusz przyjął ofertę spółki...
Sfinks Polska - spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki, Fabryka Pizzy i WOOK - dokonała aktualizacji strategii rozwoju na lata 2017-2022. Zamierza w tym okresie nie tylko zarządzać siecią liczącą co najmniej...
Sfinks Polska - spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki, Fabryka Pizzy i WOOK - w 2019 r. planuje zwiększyć udział franczyzy w całej sieci do ponad 60%. Po I kwartale roku spółka...
Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami takimi jak Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło czy Fabryka Pizzy, wypracowała w I kw. 2019 r. przychody w wysokości 37,67 mln zł w porównaniu do 40,34 mln zł rok...
Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami takimi jak Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło czy Fabryka Pizzy, wypracowała w 2018 r. przychody w wysokości 175,20 mln zł wobec 182,55 mln zł w 2017 r., jednocześnie zwiększając...
Sfinks Polska, zarządzająca sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Fabryka Pizzy oraz WOOK, podpisała nowy aneks do umowy z BOŚ wydłużający termin uregulowania kredytu inwestycyjnego do 31 sierpnia 2028 roku. W rezultacie spółka będzie...
Spółka Sfinks Polska, zarządzająca sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Fabryka Pizzy oraz WOOK, w I półroczu br. wypracowała przychody ze sprzedaży w wysokości 82,71 mln zł wobec 87,90 mln zł rok wcześniej. Gastronomiczny...
Spółka Sfinks Polska, zarządzająca sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Fabryka Pizzy oraz WOOK, otrzymała pozytywną decyzję BOŚ S.A. w sprawie zmiany warunków umowy kredytowej. Bank zaakceptował złożoną propozycję spółki dotyczącą wydłużenia spłat kredytu...
Po wczorajszej obojętności, dziś rynek walut zaczął zwracać uwagę na niekończące się doniesienia z Bliskiego Wschodu. Konsekwencją jest umocnienie USD i CHF, które są...
W polskim prawie cywilnym brak jest definicji siły wyższej. Jednak w doktrynie i orzecznictwie, siłę wyższą najczęściej ujmuje się jako zjawisko zewnętrzne, nieuchronne, którego...
Wrześniowe badanie „Polski Ranking Nieufności 2024" przynosi interesujące wnioski na temat poziomu zaufania Polaków wobec różnych narodowości i mniejszości. Jak wynika z raportu, największy...