12.7 C
Warsaw
piątek, Wrzesień 20, 2019
Tagi Tesco

Słowo kluczowe: Tesco

technologia

Jak przygotować swój biznes na cyfrową transformację?

W ciągu najbliższych dziesięciu lat aż 40% spółek z indeksu S&P 500 przestanie istnieć, jeśli nie uda im się przeprowadzić cyfrowej transformacji swojego biznesu.  O czym warto pamiętać w kontekście wdrażania rozwiązań łączących technologie...
Z supermarketu w Polsce wyślesz pieniądze na cały światvideo

Z supermarketu w Polsce wyślesz pieniądze na cały świat

Polska jest typowym rynkiem odbiorcy, co oznacza, że więcej przekazów pieniężnych jest nadawanych do naszego kraju niż się z niego wysyła. Jak pokazują dane Banku Światowego, w 2015 roku do Polski przesłano w sumie...
sklep owoce banany supermarket

Sieci handlowe oczami Polaków

Zaufanie Polaków względem sklepów wielobranżowych to, jak wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Procontent Communication, wypadkowa kilku składników, takich jak poziom obsługi klienta, ceny oraz funkcjonujące programy lojalnościowy. Aż...
Wojciech Sobieraj – Prezes Zarządu Alior Banku

Wyniki Alior Banku po I kwartale 2016 r.

Po wyłączeniu podatku od aktywów instytucji finansowych, skonsolidowany zysk netto Grupy Alior Banku w I kwartale 2016 r. wyniósł 101 mln zł, o 10 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zysk...

Rynek reklamy czuły na zmiany polityczne. Branża obawia się ograniczenia reklam w TVP i...

Szacowany na 6,5 mld zł rynek reklamy w tym roku będzie w pewnym stopniu kształtowany przez czynniki polityczne. Z jednej strony branża pilnie śledzi zmiany w TVP. Trudno jednak przewidzieć, czy i jak zmieni się polityka handlowa oraz oglądalność...
e-commerce

Globalny handel nie nadąża za potrzebami konsumentów w Internecie

Choć globalnie sytuacja finansowa sieci handlowych powoli się poprawia, to nadal nie są one w stanie powrócić do wyników finansowych, które osiągały jeszcze kilka lat temu. Przychody 250 największych detalistów na świecie wyniosły w...
tesco

Biedronka w prasie, Tesco w internecie – ranking marek sieci handlowych

Biedronka trzeci raz z rzędu została najpopularniejszą siecią handlową i nadal utrzymuje wyraźną przewagę nad konkurentami. Na podium znalazły się także Tesco i Carrefour – wynika z rankingu Top Marka, przygotowanego przez magazyn „Press”...

70 proc. Polaków kupuje produkty marek własnych sieci handlowych. Tesco rozwija więc kolejną ofertę...

Produkty marki własnej kupuje niemal 70 proc. klientów sieci handlowych. Z badań wynika, że 82 proc. z nich kieruje się przy zakupach wysoką jakością produktów i ich smakiem. Dlatego Tesco rozwija ofertę marki własnej wysokiej jakości Tesco...
sklep

Rynek marek własnych w Polsce będzie rósł stabilnie, napędzany głównie przez supermarkety i sklepy...

Według szacunków zawartych w raporcie PMR „Marki własne detalistów w Polsce 2015. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2015-2020”, rynek marek własnych w Polsce wzrośnie o 6,6% w 2015 roku i osiągnie wartość...

P.A. NOVA chce zarabiać na obiektach przemysłowych szytych na miarę i rozważa inwestycje mieszkaniowe....

Specjalizująca się w budowie i komercjalizacji obiektów handlowych P.A. NOVA chce zagospodarować niszę w sektorze przemysłowym i budować hale zaspokajające potrzeby konkretnych klientów. Chce też wejść w segment mieszkaniowy, na początek w Przemyślu, potem w Kłodzku. Nie rezygnuje jednak z parków handlowych...
Wojciech Sobieraj – Prezes Zarządu Alior Banku

Grupa Alior Banku po I półroczu 2015

Skonsolidowany zysk netto Grupy Alior Banku w I połowie 2015 r. wyniósł blisko 179 mln zł i był o 18 proc. wyższy w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Po pierwszych sześciu miesiącach br....

Rekordowe wydatki na reklamę sieci handlowych. W II kwartale sięgnęły 308 mln zł

Początek sezonu turystycznego i grillowego skłonił sieci handlowe do zwiększenia wydatków na reklamę. W II kwartale przeznaczyły one na promocję 308 mln zł, czyli aż o 36 mln zł więcej niż rok temu i o 24 mln więcej niż...
Centrum Handlowe Europa Centralna

Apsys Polska zarządcą Centrum Handlowego Europa Centralna

Apsys Polska został wybrany przez Standard Life Investments na zarządcę Europy Centralnej. Centrum handlowe zlokalizowane w Gliwicach jest 22. obiektem handlowym w portfolio zarządczym firmy Apsys Polsa S.A. Z dniem 15 lipca 2015 roku spółka...
Analiza wydatków reklamowych branży farmaceutycznej – w pierwszym kwartale 2015 roku wzrost nakładów na reklamę

Analiza wydatków reklamowych branży farmaceutycznej – w pierwszym kwartale 2015 roku

W pierwszym kwartale 2015 roku firmy z branży farmaceutycznej przeznaczyły na promocję ponad 262 miliony złotych. Kwota ta była o 5% wyższa w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku - wynika z analiz największego...
MasterCard ma już 40-procentowy udział w rynku kart

MasterCard ma już 40-procentowy udział w rynku kart

Narodowy Bank Polski opublikował nowy raport o kartach płatniczych po I kwartale 2015 roku. Po raz pierwszy udziały MasterCarda przekroczyły 40 proc. w rynku kart płatniczych. Visa nadal utrzymuje pozycję lidera, ale jej terytorium...

Klient w e-sklepie wydaje średnio cztery razy więcej niż w tradycyjnym. Co 10. zamówienie...

Klient serwisu internetowego wydaje na każde zakupy czterokrotnie więcej niż w tradycyjnym sklepie. W koszyku coraz częściej znajdują się produkty świeże, a już niemal co 10. zamówienie jest składane za pośrednictwem urządzeń mobilnych. E-klient jest...
Łukasz Jadaś, starszy specjalista ds. badań i produktów w Instytucie Monitorowania Mediów

Wydatki sieci handlowych na reklamę wzrosły w ciągu roku o 90 mln zł. Najwięcej...

Sieci handlowe nie oszczędzają na reklamie. W I kwartale wydatki na ten cel wyniosły 284 mln zł. To o 50 mln zł mniej niż w poprzednim kwartale, ale w ujęciu rocznym więcej o ponad 90 mln zł. Sieci zwiększały...
Zagadnienia związane ze zrównoważonym rozwojem są coraz częściej wpisane w strategie polskich firm.

Zagadnienia związane ze zrównoważonym rozwojem są coraz częściej wpisane w strategie polskich firm

44 firmy zostały laureatami IV edycji Listków CSR Polityki za działania podejmowane w 2014 r. Firma doradcza Deloitte od tego roku jest partnerem merytorycznym projektu.  W kolejnym zestawieniu Listków widać, że z roku na...
Adam Manikowski

Wprowadzenie przez hipermarkety sprzedaży przez internet podnosi sprzedaż w ich tradycyjnych sklepach

Rynek handlowy wszedł w fazę konsolidacji. Sieci starają się zwiększyć efektywność już wybudowanych obiektów zamiast otwierać nowe. Jedną z szans rozwoju jest gwałtownie rosnący sektor e-commerce. Jak wynika z badań Tesco, uruchomienie sprzedaży w internecie zwiększa lojalność klienta...
rp_8c47cad799_947042358-bio-planet-inwestor.png

Bio Planet dzięki inwestycjom w magazyny liczy na zwielokrotnienie obrotów. Za 2-3 lata planuje...

Producent i dystrybutor żywności ekologicznej 1 kwietnia zadebiutował na NewConnect i pozyskał niemal 2 mln zł nowych środków. Będą one przeznaczone na rozbudowę magazynów z 3 do 7,5 tys. mkw., dzięki czemu spółka chce generować kilkukrotnie wyższe...
rp_e6b6b49ca6_1319550609-bio-planet-biznes.png

Rynek ekożywności rośnie o 1/5 rocznie. Firmy muszą inwestować m.in. w nowe magazyny i...

  W tempie 20 proc. rocznie rozwija się rynek ekologicznej żywności. Dynamiczny wzrost sprzedaży wymusza również zmiany u producentów i dystrybutorów żywności. Firmy inwestują nie tylko w nowe produkty, lecz także w logistykę i magazyny. Spółka Bio Planet planuje rozbudowę...
rp_05134bfaa0_234588465-stora-enso-EXPORT.png

Sieci handlowe mają coraz większy wpływ na kształt i funkcjonalność opakowań żywności

  Sieci handlowe przejmują kompetencje dotychczas zarezerwowane dla wytwórców produktów w handlu detalicznym – uczestniczą w tworzeniu standardów i projektowaniu opakowań dla marek i poszczególnych artykułów. Muszą się one zmieniać, bo zmieniają się oczekiwania konsumentów. Producenci opakowań inwestują w rozwiązania zaawansowane technologicznie.  – Rośnie rola...
rp_61f57802c2_2124044923-tesco-ezakupy-NEW.png

Coraz więcej Polaków kupuje jedzenie przez internet. Do 2018 r. wartość tego rynku się...

Około 500 mln zł warty jest już rynek internetowych zakupów spożywczych. Do 2018 r. jego wartość ma się podwoić. Coraz więcej takich zakupów jest dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych – w ciągu ubiegłego roku ten...
rp_546f1e706e_559438585-tesco-klienci-OK.png

E-koszyk jest nawet pięć razy większy od tradycyjnego. Coraz więcej w nim świeżej żywności

Klienci za pośrednictwem internetu kupują 4-5 razy więcej niż podczas wizyty w tradycyjnym sklepie. W e-koszyku znajdują się już nie tylko ciężkie artykuły, jak napoje czy środki czystości, lecz także świeża żywność. Z e-zakupów oferowanych przez tradycyjne sklepy...
Magdalena Burnat-Mikosz, Deloitte

„Szybki handel”, mobilność i innowacyjność decyduje o sukcesie światowych sieci detalicznych

Przychody 250 największych detalistów wyniosły w ostatnim roku obrotowym (kończącym się najpóźniej w czerwcu 2014 r.) 4,35 biliona dolarów. Porównując rok do roku był to wzrost na poziomie 4,1 proc. Podobnie jak w poprzednich...
telefon

Polska wkracza w trzecią falę transformacji technologicznej, którą napędza Internet Rzeczy

Po erze automatyzacji oraz dynamicznego rozwoju Internetu świat wchodzi w nową epokę transformacji nowoczesnych technologii, w której uwaga producentów koncentruje się na produkcie i jego możliwościach. Rozwój Internetu Rzeczy wpływa na zacieranie się granic...
Co czwarty kupowany w Polsce produkt to marka własna sieci handlowej. Na Zachodzie ich popularność jest dwa razy większa

Co czwarty kupowany w Polsce produkt to marka własna sieci handlowej. Na Zachodzie ich...

Polacy coraz chętniej kupują produkty marek własnych supermarketów. W Tesco ich udział w sprzedaży wynosi już ok. 25 proc., a po wliczeniu produktów sprzedawanych luzem ‒ nawet ponad 30 proc. To jednak wciąż dwa razy mniej...
rp_3c718193ae_tomaszewski-still.png

Tesco uruchomiło Europejskie Centrum Innowacji w Krakowie. Zajmie się ono wprowadzeniem na rynek kilkuset...

Tesco chce co roku wprowadzać na rynek kilkaset nowych produktów pod marką własną. Ich przygotowaniem zajmie się nowe Europejskie Centrum Innowacji, otwarte przez Tesco w Krakowie. Już za kilka miesięcy pierwsze artykuły opracowane w centrum trafią do...
rp_241d16bed8_1134276101-coface-wegry.png

40 nowych podatków w cztery lata. Węgierski rząd pracuje nad kolejnymi

Rosnący deficyt i duży udział długu w PKB powodują, że węgierskie władze muszą szukać kolejnych pomysłów na poprawę sytuacji. To może oznaczać wprowadzanie nowych podatków. Jak pokazują ostatnie cztery lata rządzący mają w tym wprawę – pojawiło...

ZPC Otmuchów: W połowie przyszłego roku kolejny etap konsolidacji. Chcemy, aby jedna piąta naszej...

W połowie przyszłego roku ma się rozpocząć trzeci etap konsolidacji w ZPC Otmuchów. Po zamknięciu dwóch zakładów spółka analizuje, w jaki sposób jeszcze poprawić efektywność produkcji. Przedsiębiorstwo chce osiągnąć 20-proc. udział eksportu w całości sprzedaży. Na rynki...

GORĄCY TEMAT

Stanisław Gomułka, główny ekonomista BBCvideo

Centralny Port Lotniczy wcale nie taki drogi. Ale czy konieczny?

Budowa Centralnego Portu Lotniczego między Warszawą a Łodzią nie będzie wcale tak dużym obciążeniem dla polskich finansów. Wydatki na inwestycje infrastrukturalne stanowią bowiem od...
Andrzej Roter

Zarówno dłużnik, jak i wierzyciel mają swoje prawa

Z badania opinii, przeprowadzonego na zlecenie Związku Przedsiębiorstw Finansowych (dawniej KPF), wynika, że wiedza Polaków na temat windykacji jest znikoma. Aż 74 proc. ankietowanych...
159364video

Prof. Witold Modzelewski: Wciąż da się wyłudzić zwrot VATu

Prognoza rządu na roczny dochód z podatku VAT wynosi w tym roku 180 miliardów złotych. Wyniki wykonania budżetu państwa po pierwszym półroczu zwiastują, że...
Michael Heise, główny ekonomista Allianz

Globalny raport zamożności 2019 od Allianz

W 2018 roku, globalne zasoby finansowe zanotowały spadek – po raz pierwszy od czasu kryzysu finansowego Zatrzymuje się konwergencja pomiędzy zamożnymi I biedniejszymi...

Amerykański inwestor otwiera w Polsce swoje pierwsze centrum biznesowe. Kolejne inwestycje...

Pomorze, a w szczególności Gdańsk znajduje się w czołówce regionów najbardziej atrakcyjnych dla zagranicznych inwestorów w Polsce. Składa się na to m.in. strategiczne położenie, dostępność wyspecjalizowanych kadr, boom...