1.9 C
Warszawa
sobota, 29 lutego, 2020

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Tagi Tesco

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Tesco

Autor komentarza: Marcin Ludwiszewski, lider obszaru cyberbezpieczeństwa w Deloitte w Polsce

Cyberpodsumowanie roku 2016 wg Deloitte

0
Branża finansowa, medyczna i motoryzacyjna znalazły się w centrum zainteresowania cyberprzestępców na świecie w 2016 roku. Nie obyło się także bez spektakularnych wycieków danych, a bezpieczeństwo w sieci stało się jednym z głównych tematów....
e-commerce

E-commerce: Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku?

0
61 proc. zadowolonych z zakupów konsumentów podzieli się tą wiadomością z rodziną i przyjaciółmi. Lojalni klienci kupują o 90 proc. częściej i wydają 60 proc. więcej jednorazowo na zakupy niż osoby po raz pierwszy...
Kobiety na internetowych zakupach

Przed tegorocznym Bożym Narodzeniem będzie więcej gazetek tematycznych, niż w ubiegłych latach

0
Według instytutu badawczego ABR SESTA, który porównywał strategie sieci handlowych, realizowane w 2014 i 2015 roku, można przewidywać, że w tym sezonie świątecznym wzrośnie liczba publikacji tematycznych. Klienci wymagają bowiem, żeby dla wybranych kategorii,...
święta

Oferty na Boże Narodzenie zaczynają się coraz wcześniej

0
Instytut badawczy ABR SESTA dokonał analizy świątecznych promocji z lat 2014 i 2015, aby ocenić, co i w jaki sposób będzie teraz reklamowane. Z wyników można wnioskować, że sieci po raz kolejny postawią głównie...
2044790339_szczupak_sokol_raport.png

Biedronka najczęściej obecna w mediach spośród sieci handlowych. Głównie dzięki działaniom PR

0
Marka Biedronka w ciągu ostatnich 12 miesięcy była liderem działań z zakresu public relations. To już trzeci rok z rzędu. Zadecydowały o tym aktywne działania public relations, częstotliwość, jakość oraz zasięg opublikowanych informacji, które ukazały się dzięki komunikatom prasowym,...
black friday

25 listopada zakupowe szaleństwo – Black Friday

0
Sklepy stacjonarne nie są zainteresowane tzw. „Czarnym Piątkiem”, bo przygotowują się do grudniowych promocji. Ich nieuwagę, podobnie jak rok temu, wykorzysta Internet, oferując atrakcyjne rabaty, głównie na odzież oraz elektronikę. Dla klientów liczy się...
Renata Osiecka, Partner Zarządzająca AXI IMMO

RAPORT – Rynek magazynowy w III kw. 2016 r.

0
Imponujące wyniki na rynku magazynowo-produkcyjnym w III kwartale 2016 r. Wolumen podaży zbliża się do 11 mln mkw. Wysoka dynamika popytu - wzrost na poziomie 76% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Zdecydowana...
IRCenter

Mobile PL 2016 Najlepsze aplikacje m-commerce

0
M-commerce to bankowość, płatności, zakupy i promocje przez smartphone’y i tablety. W tym świecie coraz większą rolę gra mobilna aplikacja Amazona i kategoria aplikacji do kuponów. Wszyscy korzystają z Allegro. Payback – chociaż duży – traci na zainteresowaniu. IRCenter opisuje m-commerce z perspektywy deklaracji użytkowników...
Hashtag a social media: podsumowanie 2015 roku

Najlepsze brandy w polskich mediach – Top Marka 2016

0
Poznaliśmy wizerunkowych liderów branż wyłonionych w rankingu Top Marka 2016. To już dziewiąta edycja prestiżowego badania, przygotowanego przez miesięcznik „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. W tym roku w analizie zadebiutowała Farmacja, a badanie uwzględniło...
technologia

Jak przygotować swój biznes na cyfrową transformację?

0
W ciągu najbliższych dziesięciu lat aż 40% spółek z indeksu S&P 500 przestanie istnieć, jeśli nie uda im się przeprowadzić cyfrowej transformacji swojego biznesu.  O czym warto pamiętać w kontekście wdrażania rozwiązań łączących technologie...
Z supermarketu w Polsce wyślesz pieniądze na cały świat

Z supermarketu w Polsce wyślesz pieniądze na cały świat

0
Polska jest typowym rynkiem odbiorcy, co oznacza, że więcej przekazów pieniężnych jest nadawanych do naszego kraju niż się z niego wysyła. Jak pokazują dane Banku Światowego, w 2015 roku do Polski przesłano w sumie...
sklep owoce banany supermarket

Sieci handlowe oczami Polaków

0
Zaufanie Polaków względem sklepów wielobranżowych to, jak wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Procontent Communication, wypadkowa kilku składników, takich jak poziom obsługi klienta, ceny oraz funkcjonujące programy lojalnościowy. Aż...
Wojciech Sobieraj – Prezes Zarządu Alior Banku

Wyniki Alior Banku po I kwartale 2016 r.

0
Po wyłączeniu podatku od aktywów instytucji finansowych, skonsolidowany zysk netto Grupy Alior Banku w I kwartale 2016 r. wyniósł 101 mln zł, o 10 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zysk...

Rynek reklamy czuły na zmiany polityczne. Branża obawia się ograniczenia reklam w TVP i...

0
Szacowany na 6,5 mld zł rynek reklamy w tym roku będzie w pewnym stopniu kształtowany przez czynniki polityczne. Z jednej strony branża pilnie śledzi zmiany w TVP. Trudno jednak przewidzieć, czy i jak zmieni się polityka handlowa oraz oglądalność...
e-commerce

Globalny handel nie nadąża za potrzebami konsumentów w Internecie

Choć globalnie sytuacja finansowa sieci handlowych powoli się poprawia, to nadal nie są one w stanie powrócić do wyników finansowych, które osiągały jeszcze kilka lat temu. Przychody 250 największych detalistów na świecie wyniosły w...
tesco

Biedronka w prasie, Tesco w internecie – ranking marek sieci handlowych

0
Biedronka trzeci raz z rzędu została najpopularniejszą siecią handlową i nadal utrzymuje wyraźną przewagę nad konkurentami. Na podium znalazły się także Tesco i Carrefour – wynika z rankingu Top Marka, przygotowanego przez magazyn „Press”...

70 proc. Polaków kupuje produkty marek własnych sieci handlowych. Tesco rozwija więc kolejną ofertę...

Produkty marki własnej kupuje niemal 70 proc. klientów sieci handlowych. Z badań wynika, że 82 proc. z nich kieruje się przy zakupach wysoką jakością produktów i ich smakiem. Dlatego Tesco rozwija ofertę marki własnej wysokiej jakości Tesco...
sklep

Rynek marek własnych w Polsce będzie rósł stabilnie, napędzany głównie przez supermarkety i sklepy...

0
Według szacunków zawartych w raporcie PMR „Marki własne detalistów w Polsce 2015. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2015-2020”, rynek marek własnych w Polsce wzrośnie o 6,6% w 2015 roku i osiągnie wartość...

P.A. NOVA chce zarabiać na obiektach przemysłowych szytych na miarę i rozważa inwestycje mieszkaniowe....

0
Specjalizująca się w budowie i komercjalizacji obiektów handlowych P.A. NOVA chce zagospodarować niszę w sektorze przemysłowym i budować hale zaspokajające potrzeby konkretnych klientów. Chce też wejść w segment mieszkaniowy, na początek w Przemyślu, potem w Kłodzku. Nie rezygnuje jednak z parków handlowych...
Wojciech Sobieraj – Prezes Zarządu Alior Banku

Grupa Alior Banku po I półroczu 2015

0
Skonsolidowany zysk netto Grupy Alior Banku w I połowie 2015 r. wyniósł blisko 179 mln zł i był o 18 proc. wyższy w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Po pierwszych sześciu miesiącach br....

Rekordowe wydatki na reklamę sieci handlowych. W II kwartale sięgnęły 308 mln zł

0
Początek sezonu turystycznego i grillowego skłonił sieci handlowe do zwiększenia wydatków na reklamę. W II kwartale przeznaczyły one na promocję 308 mln zł, czyli aż o 36 mln zł więcej niż rok temu i o 24 mln więcej niż...
Centrum Handlowe Europa Centralna

Apsys Polska zarządcą Centrum Handlowego Europa Centralna

0
Apsys Polska został wybrany przez Standard Life Investments na zarządcę Europy Centralnej. Centrum handlowe zlokalizowane w Gliwicach jest 22. obiektem handlowym w portfolio zarządczym firmy Apsys Polsa S.A. Z dniem 15 lipca 2015 roku spółka...
Analiza wydatków reklamowych branży farmaceutycznej – w pierwszym kwartale 2015 roku wzrost nakładów na reklamę

Analiza wydatków reklamowych branży farmaceutycznej – w pierwszym kwartale 2015 roku

0
W pierwszym kwartale 2015 roku firmy z branży farmaceutycznej przeznaczyły na promocję ponad 262 miliony złotych. Kwota ta była o 5% wyższa w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku - wynika z analiz największego...
MasterCard ma już 40-procentowy udział w rynku kart

MasterCard ma już 40-procentowy udział w rynku kart

0
Narodowy Bank Polski opublikował nowy raport o kartach płatniczych po I kwartale 2015 roku. Po raz pierwszy udziały MasterCarda przekroczyły 40 proc. w rynku kart płatniczych. Visa nadal utrzymuje pozycję lidera, ale jej terytorium...

Klient w e-sklepie wydaje średnio cztery razy więcej niż w tradycyjnym. Co 10. zamówienie...

0
Klient serwisu internetowego wydaje na każde zakupy czterokrotnie więcej niż w tradycyjnym sklepie. W koszyku coraz częściej znajdują się produkty świeże, a już niemal co 10. zamówienie jest składane za pośrednictwem urządzeń mobilnych. E-klient jest...
Łukasz Jadaś, starszy specjalista ds. badań i produktów w Instytucie Monitorowania Mediów

Wydatki sieci handlowych na reklamę wzrosły w ciągu roku o 90 mln zł. Najwięcej...

0
Sieci handlowe nie oszczędzają na reklamie. W I kwartale wydatki na ten cel wyniosły 284 mln zł. To o 50 mln zł mniej niż w poprzednim kwartale, ale w ujęciu rocznym więcej o ponad 90 mln zł. Sieci zwiększały...
Zagadnienia związane ze zrównoważonym rozwojem są coraz częściej wpisane w strategie polskich firm.

Zagadnienia związane ze zrównoważonym rozwojem są coraz częściej wpisane w strategie polskich firm

0
44 firmy zostały laureatami IV edycji Listków CSR Polityki za działania podejmowane w 2014 r. Firma doradcza Deloitte od tego roku jest partnerem merytorycznym projektu.  W kolejnym zestawieniu Listków widać, że z roku na...
Adam Manikowski

Wprowadzenie przez hipermarkety sprzedaży przez internet podnosi sprzedaż w ich tradycyjnych sklepach

0
Rynek handlowy wszedł w fazę konsolidacji. Sieci starają się zwiększyć efektywność już wybudowanych obiektów zamiast otwierać nowe. Jedną z szans rozwoju jest gwałtownie rosnący sektor e-commerce. Jak wynika z badań Tesco, uruchomienie sprzedaży w internecie zwiększa lojalność klienta...
rp_8c47cad799_947042358-bio-planet-inwestor.png

Bio Planet dzięki inwestycjom w magazyny liczy na zwielokrotnienie obrotów. Za 2-3 lata planuje...

0
Producent i dystrybutor żywności ekologicznej 1 kwietnia zadebiutował na NewConnect i pozyskał niemal 2 mln zł nowych środków. Będą one przeznaczone na rozbudowę magazynów z 3 do 7,5 tys. mkw., dzięki czemu spółka chce generować kilkukrotnie wyższe...
rp_e6b6b49ca6_1319550609-bio-planet-biznes.png

Rynek ekożywności rośnie o 1/5 rocznie. Firmy muszą inwestować m.in. w nowe magazyny i...

  W tempie 20 proc. rocznie rozwija się rynek ekologicznej żywności. Dynamiczny wzrost sprzedaży wymusza również zmiany u producentów i dystrybutorów żywności. Firmy inwestują nie tylko w nowe produkty, lecz także w logistykę i magazyny. Spółka Bio Planet planuje rozbudowę...

GORĄCY TEMAT

zus

Na skróty do kieszeni płatnika – ZUS może żądać od pracodawcy...

0
Grudniowa uchwała Sądu Najwyższego dała ZUS-owi potężny oręż do walki ze świadczeniami pobranymi nienależnie przez pracowników. Tym razem jednak wymierzyła go przeciwko pracodawcom. Z uchwały...
rekrutacja

Pracodawco, przed wymierzeniem kary wysłuchaj pracownika!

0
Dlaczego w interesie pracodawcy leży prawidłowe przeprowadzenie wysłuchania pracownika przed wymierzeniem kary? Po pierwsze, pozwala ustalić obiektywne okoliczności naruszenia obowiązków. Po drugie, w razie...
pit podatki

Wynajmujesz mieszkanie lub prowadzisz firmę i opłacasz ryczałt? To już ostatni...

0
Czas pierwszych rozliczeń ze skarbówką już za pasem. Do najbliższego poniedziałku 2 marca podatnicy, którzy w minionym 2019 roku wynajmowali mieszkanie, opłacali ryczałt z...
city scape and network connection concept

Do 2023 roku ponad 10% połączeń mobilnych na świecie będzie obsługiwanych...

0
Szybkość połączeń 5G będzie 13-razy większa niż przeciętnych połączeń mobilnych 66% globalnej populacji (5,3 miliarda ludzi) będzie miało dostęp do Internetu Na świecie...

Tylko co 10. polski eksporter inwestuje za granicą

0
Wartość polskich inwestycji bezpośrednich za granicą wyniosła na koniec 2018 r. 92,5 mld PLN. Według raportu „Zagraniczna ekspansja inwestycyjna polskich przedsiębiorstw – tendencje, perspektywy”...