Grupa SARE SA chce przejąć Nokaut.pl i Bazarek.pl za 1,9 mln zł

0

Nokaut.pl i Bazarek.pl są wystawione na sprzedaż. Grupa SARE SA chce zapłacić nie więcej niż 1,9 mln zł. Negocjacje między dwoma spółkami giełdowymi mają zakończyć się do 30 kwietnia.

Właścicielem serwisów Nokaut.pl i Bazarek.pl jest Sales Intelligence. To spółka zależna należąca do HubStyle SA, notowanej na GPW. Byłaby to więc transakcja M&A zawarta pomiędzy dwoma spółkami z warszawskiej giełdy.

Główną działalnością spółki Sales Intelligence jest dostarczanie sklepom internetowym klientów w modelu performance marketingu. Z usług spółki korzysta ok. 3000 sklepów internetowych, z których do najbardziej znanych należą: Zalando, RTV Euro AGD, MediaMarkt oraz eobuwie.pl.

Podstawową wartością, którą Sales Intelligence tworzy dla sklepu internetowego jest dostęp do dużej ilości potencjalnych klientów z różnych miejsc w internecie. Spółka jest właścicielem popularnej porównywarki cenowej Nokaut.pl, która stanowi doskonałą platformę wymiany informacji pomiędzy klientami końcowymi i segmentem e-commerce, i będzie stanowić komplementarny zakres usług dla Grupy SARE.

-Transakcja jest dla nas interesująca ze względu na bardzo dużą liczbę informacji o celach zakupowych konkretnych klientów, a jest to 8 mln ofert, które są wystawione na rynku poprzez czterystu wydawców współpracujących ze spółką Sales Intelligence, którą chcemy kupić – mówi w rozmowie z MarketNews24 Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE SA.

Czytaj również:  Warszawska giełda ma szanse na odbicie jeszcze w tym roku. Spółkom pomogłaby wyższa inflacja