Jak CTER realizuje projekty Interim Management – kompleksowy przewodnik

Jak CTER realizuje projekty Interim Management - kompleksowy przewodnik

W erze cyfrowej, gdzie wyszukiwanie specjalistycznych usług jest na porządku dziennym, projekt „Interim Management” realizowany przez CTER wyróżnia się na tle ponad 3 milionów wyników wyszukiwania. W tym artykule zaprezentujemy, jak nasze unikalne podejście do projektów interimowych zapewnia sukces zarówno dla naszych klientów, jak i menedżerów. Dowiesz się również, jak dołączyć do elitarnej grupy Interim Managerów CTER i uzyskasz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Historia i doświadczenie CTER

Założycielka CTER, Joanna Czarnocka-Tworzyńska, przewidując zapotrzebowanie na elastyczny model współpracy menedżerskiej na polskim rynku, zainicjowała projekt „Interim Management”. Pomimo początkowego skupienia na Executive Search, CTER szybko zaadaptowało się do rozwijających się potrzeb rynku, stając się kluczowym graczem w Interim Management Resourcing od 2009 roku i dołączając do prestiżowej organizacji Senior Management Worldwide.

Kto może skorzystać z usług Interim Management?

Nasze usługi są skierowane do szerokiego spektrum klientów – od globalnych korporacji, przez polskie firmy, po przedsiębiorstwa giełdowe i private equity. Pierwszy projekt zrealizowaliśmy w 2009 roku i od tego czasu nasza baza zadowolonych klientów nieustannie rośnie.

Usługi Interim Management są idealne dla firm, które potrzebują:

  • Doświadczonego menedżera „od zaraz” do realizacji strategicznych projektów, restrukturyzacji, zarządzania kryzysowego, optymalizacji procesów, change managementu, integracji po fuzji/podziału, budowy strategii rozwoju, czy nagłego zastępstwa na kluczowym stanowisku.
  • Fachowej wiedzy i kompetencji, których aktualnie brakuje w organizacji.
  • Elastycznego rozwiązania bez konieczności długoterminowego angażowania się w proces rekrutacji i zatrudnienia.

Jak CTER realizuje projekt Interim Management?

Realizacja projektu Interim Management w CTER to proces składający się z kilku kroków, zapewniający szybkie i efektywne dopasowanie menedżerów do potrzeb klientów. Od wstępnej oceny sytuacji, przez podpisanie umowy, aż po wsparcie w organizacji i monitorowanie projektu – nasi klienci mogą liczyć na profesjonalne i kompleksowe podejście.

Współpraca z CTER w ramach projektu Interim Management składa się z 7 etapów:

  1. Wstępna ocena: Po otrzymaniu zapytania od klienta CTER ocenia, czy w jego puli dostępnych menedżerów znajdują się osoby o odpowiednich kompetencjach i doświadczeniu.
  2. Umowa o współpracy: Jeśli wstępna ocena jest pozytywna, strony podpisują umowę o współpracy.
  3. Alternatywne rozwiązania: W przypadku braku odpowiednich kandydatów w puli CTER, firma przedstawia klientowi alternatywne możliwości pozyskania poszukiwanych kompetencji.
  4. Prezentacja kandydatów: CTER przedstawia klientowi potencjalnych Interim Managerów w ciągu 3-5 dni roboczych.
  5. Wsparcie w wyborze: CTER pomaga klientowi w organizacji spotkań z kandydatami i podjęciu optymalnej decyzji o wyborze menedżera.
  6. Formalizacja współpracy: CTER pomaga w sformalizowaniu współpracy i zawarciu umowy między klientem a wybranym menedżerem.
  7. Monitorowanie i wsparcie: CTER monitoruje realizację projektu, pozostając w kontakcie zarówno z klientem, jak i menedżerem. Po zakończeniu projektu firma pomaga w zaplanowaniu przekazania obowiązków.

Pula dostępnych Interim Managerów

CTER posiada bazę blisko 2000 doświadczonych Interim Managerów, którzy przeszli wieloetapowy proces weryfikacji, obejmujący m.in. analizę CV, rozmowę kwalifikacyjną, badanie referencji i autorską procedurę oceny kompetencji. Dzięki temu klienci mają pewność, że współpracują z najlepszymi specjalistami w swojej dziedzinie.

Jak dołączyć do puli Interim Managerów CTER?

Dołączenie do puli Interim Managerów CTER to proces wieloetapowy, mający na celu zapewnienie najwyższej jakości współpracy. Obejmuje analizę doświadczeń zawodowych, wstępną rozmowę telefoniczną, wywiad z konsultantem, badanie referencji oraz podpisanie listu intencyjnego.

Proces kwalifikacji do puli Interim Managerów CTER składa się z 5 kroków:

  1. Analiza CV: CTER analizuje doświadczenie zawodowe kandydata na podstawie CV.
  2. Rozmowa telefoniczna: Konsultant CTER przeprowadza wstępną rozmowę telefoniczną z kandydatem.
  3. Wywiad: Kandydat udziela szczegółowego wywiadu konsultantom CTER.
  4. Badanie referencji: CTER sprawdza referencje zrealizowanych projektów interimowych.
  5. Podpisanie listu intencyjnego: Po pomyślnym przejściu wszystkich etapów kandydat podpis

Wybór CTER jako partnera w projekcie Interim Management gwarantuje dostęp do weryfikowanej bazy ponad 2000 doświadczonych menedżerów, szybkie pozyskanie specjalisty do realizacji strategicznych projektów oraz współpracę z renomowaną firmą będącą częścią globalnej sieci Senior Management Worldwide.

Piotr Goliński