RTB House w rankingu Deloitte – „Big Five”

Deloitte Technology Fast 50 Central Europe

RTB House – firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zajęła drugie miejsce w Europie Środkowej w kategorii ,,Big Five” w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. RTB House zajęło również 32. miejsce na liście najszybciej rozwijających się firm technologicznych w głównej kategorii „Fast 50”.

Uwzględnione w kategorii „Big Five” firmy technologiczne musiały spełnić określone przez Deloitte kryteria – m.in. działalność na rynku od co najmniej czterech lat oraz wypracowanie w ostatnim mierzonym roku, przychodów nie mniejszych niż 25 mln EUR. RTB House w latach 2013 – 2017 zanotowało wzrost przychodów o 415%, co dało mu drugie miejsce wśród firm technologicznych w Europie Środkowej. Jest to jedyna polska firma, która znalazła się w tej kategorii.

RTB House znalazło się również w zestawieniu pięćdziesięciu najszybciej rozwijających się firm z regionu, na podstawie tempa wzrostu przychodów w ciągu ostatnich czterech lat (2014 – 2017). W tym zestawieniu RTB House zajęła 32. miejsce.

Jest to wyjątkowy rok dla RTB House. Nasza technologia i nieustanny rozwój zostały już wcześniej docenione przez uznanych ekspertów z branży. Uplasowanie się w rankingu Deloitte utwierdza nas w przekonaniu, że nasze działania zmierzają w dobrym kierunku. To wyróżnienie jest najlepszym podsumowaniem naszej pracy. Świadczy o tym, że wciąż drzemie w nas wielki potencjał do wzrostu, ale przede wszystkim o innowacyjności naszej technologii, która dzięki dopasowaniu do potrzeb klientów cieszy się szerokim uznaniem – zauważa Daniel Surmacz, COO RTB House. W zeszłym roku, jako jedna z pierwszych firm na świecie zajmujących się retargetingiem wdrożyliśmy rozwiązania oparte na deep learningu w 100 procentach naszych algorytmów. W tym roku uruchomiliśmy także AI Marketing Lab, które ma za zadanie prowadzić badania oraz rozwijać najnowocześniejsze rozwiązania mar-tech zarówno dla wydawców, jak i reklamodawców. Mając to na względzie, jestem przekonany, że przyszły rok będzie dla nas jeszcze lepszy – mówi Daniel Surmacz, COO RTB.

RTB House jest jedną z pierwszych na świecie firm retargetingowych, która opracowała i wdrożyła na potrzeby zakupu reklam w technologii RTB, autorską technologię w całości opartą na rozwiązaniach deep learning. Narzędzie sprawia, że marketerzy są w stanie zwiększyć ogólną wydajność kampanii retargetingowych nawet o 50%. Technologia RTB House oparta na algorytmach deep learningu zmienia branżę e-commerce, czego efektem są rosnące przychody i zainteresowania największych światowych marek. Tylko w tym roku firma zajęła ósme miejsce wśród firm technologicznych w Financial Times 1000: Europe’s Fastest Growing Companies 2018, zdobyła wyróżnienie Silver Stevie® Award, jako najbardziej innowacyjna firma roku oraz otrzymała nagrody AIconics Award w kategorii Best Application of AI for Sales & Marketing oraz Big Innovation Award przyznawaną przez Business Intelligence Group.