0.1 C
Warszawa
wtorek, 26 stycznia, 2021

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Tagi Agencja Badań Rynku i Opinii SW Research

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Agencja Badań Rynku i Opinii SW Research


Agencja Badań Rynku i Opinii SW Research to innowacyjna agencja badawcza specjalizująca się w badaniach online. Firma jest właścicielem jednego z największych paneli konsumenckich online w Polsce (blisko 180.000 użytkowników w wieku 15-75 lat) – SW PANEL (www.swpanel.pl) oraz nowoczesnej platformy do projektowania badań online – ANKIETEO (www.ankieteo.pl). Agencja działa zarówno w obszarze badań ilościowych, jakościowych, a także oferuje rozwiązania z zakresu IT na potrzeby badań rynku. Do kluczowych klientów
w portfolio agencji należy zaliczyć domy mediowe, agencje PR, producentów FMCG, retail, instytucje finansowe, a także inne agencje badawcze.


naprawa telefon

Serwisy elektroniki oceniane pozytywnie – wyniki badania SW RESEARCH

Zdecydowana większość klientów i sprzedawców przebadanych przez SW RESEARCH pozytywnie ocenia swoje doświadczenia z serwisami elektroniki w Polsce. Badania zostały przeprowadzone na zlecenie firmy FIXIT SA, która specjalizuje się w usługach opieki posprzedażowej. To...
Izolacja i niepewność pogorszyły kondycję psychiczną Polaków. Ponad 70 proc. badanych odczuwa lęk, smutek, bezsilność i inne negatywne skutki pandemii

Izolacja i niepewność pogorszyły kondycję psychiczną Polaków. Ponad 70 proc. badanych odczuwa lęk, smutek,...

Ponad 70 proc. Polaków zmaga się z negatywnymi skutkami pandemii, a 46 proc. odczuwa obciążenie psychiczne przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badania „Kondycja psychiczna Polaków” przeprowadzonego przez Instytut LB Medical i SW Research. Specjaliści alarmują, że jedną...
nowy rok 2021

Postanowienia noworoczne Polaków na 2021 rok

Aktywność fizyczna, oszczędzanie i zdrowe odżywianie – to trzy najczęstsze postanowienia Polaków na trwający od kilku tygodni nowy rok. Brak konkretnych planów wobec siebie deklaruje jedynie 16% badanych. Jednak już niemal co dziesiąty badany...
koronawirus

Badanie zdrowia psychicznego Polaków podczas pandemii COVID-19

Prezentujemy wybrane wyniki dotyczące obszarów dyskomfortu, których doświadcza polskie społeczeństwo w trakcie trwania pandemii koronawirusa. Podstawowe dolegliwości w obszarze emocji Badanie obejmowało cztery obszary: emocjonalny, somatyczny, behawioralny i relacji społecznych. Wyniki badania ukazały znaczną powszechność występowania...
Pandemia pogorszyła już i tak słabą kondycję psychiczną Polaków. Wciąż często wstydzą się pójść do psychologa czy psychiatry

Pandemia pogorszyła już i tak słabą kondycję psychiczną Polaków. Wciąż często wstydzą się pójść...

Pogarsza się zdrowie psychiczne Polaków. Na depresję w naszym kraju cierpi ok. 1,5 mln osób. W ostatnich dwóch latach połowa z nas doświadczyła trwałego obniżenia nastroju – wynika z raportu Instytutu LB Medical. Pandemia koronawirusa jeszcze nasiliła...
wigilia

Polacy będą świętować Boże Narodzenie w mniejszym gronie

Prawie 3/4 badanych (72,2%) zamierza zastosować się do obostrzeń ograniczających liczbę osób przy świątecznym stole, przy czym prawie połowa (43%) wskazuje, że spędzi Wigilię tylko w gronie domowników – wynika z najnowszego badania omnibusowego...
amazon zakupy niemcy ecommerce

Badanie PayPal: Ponad 60 proc. Polaków robi zakupy online, aby poprawić sobie humor

Dla 57 proc. badanych Polaków kupowanie online zastąpiło chodzenie do galerii handlowych jako formę rozrywki, a ponad 30 proc. uważa czekanie na dostawę za bardziej ekscytujące niż samo korzystanie z zakupionego produktu. Z kolei...
strajk kobiet

Polacy przeciw upolitycznieniu protestów Strajku Kobiet

Tylko co szósty Polak (17 proc.) uważa, że jeżeli protestujący mają zrealizować swoje postulaty, to na ich czele powinna stanąć partia polityczna – wynika z najnowszego sondażu SW Research, zrealizowanego w dniach 1-3.12.20 na...
galeria koronawirus sklep

Polacy z dystansem podeszli do ponownego otwarcia centrów handlowych. Im młodsi badani, tym częściej...

Od soboty 28-ego listopada zgodnie z decyzją rządu czynne mogą być centra handlowe. Przeszło 12% badanych zadeklarowało, że odwiedzili galerię tego samego dnia. Kolejne 16% udało się do centrum handlowego po ponownym otwarciu w...
Ministerstwo Zdrowia

Polacy nie wierzą statystykom podawanym przez Ministerstwo Zdrowia

Zaledwie 16 proc. badanych deklaruje, że wierzy w statystyki zawarte w regularnych raportach Ministerstwa Zdrowia dotyczących nowych rozpoznanych przypadków COVID-19 – wynika z najnowszego badania omnibusowego, zrealizowanego przez agencję SW Research. W ostatnim tygodniu powstało...
Konferencja NASZAwtymGŁOWA – zaproszenie

Konferencja na temat zdrowia psychicznego. Kampania społeczno-edukacyjna #NASZAwtymGŁOWA

Lęki, przewlekły stres, wypalenie zawodowe, wreszcie depresja. Coraz więcej zachorowań, coraz większe niepokoje. W domu, pracy, w relacjach międzyludzkich. Problemy psychiczne nie dotyczą jedynie jednostki, ale całego społeczeństwa. Liczba zwolnień lekarskich związanych z zaburzeniami...
Przez pandemię pogarsza się kondycja skóry Polaków. Przyczynami rezygnacja z wizyt u dermatologa, stres i noszenie maseczek

Przez pandemię pogarsza się kondycja skóry Polaków. Przyczynami rezygnacja z wizyt u dermatologa, stres...

Prawie połowa pacjentów ze schorzeniami dermatologicznymi ogranicza lub rezygnuje z wizyt u lekarzy specjalistów w czasie pandemii COVID-19 – wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii #WłączLeczenie. – Przewlekłe choroby skóry nieregularnie kontrolowane mogą...
home office koronawirus

Aż 70% Polaków obawia się kolejnego lockdownu

Nie tak bardzo obawiamy się o własne czy zdrowie najbliższych, co o skutki ekonomiczne i społeczne ewentualnego lockdownu– wynika z realizowanego na początku listopada badania Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research. Po kontrowersyjnym wyroku...
koronawirus

Opinia Polaków na temat obostrzeń związanych z epidemią COVID-19

Polacy popierają zaostrzenie nakazu zakrywania ust i nosa w przestrzeni publicznej (61%), ale sceptycznie patrzą na inne działania związane z próbą ograniczenia rozpowszechniania się koronawirusa w Polsce. W październiku odnotowane zostały rekordowe dzienne przyrosty...
Agnieszka Porębska-Kość – Członek Zarządu Nest Banku

Jak pandemia COVID-19 wpłynęła na poczucie bezpieczeństwa polskich mikrofirm?

Ponad połowa mikroprzedsiębiorców deklaruje, że pandemia i wiosenny lockdown spowodowały spadek dochodów ich firmy – wynika z 3 edycji Indeksu Bezpieczeństwa Finansowego Nest Banku. Mniejsze dochody, obawa o przyszłość i widmo powrotu lockdownu spowodowały,...
apteka_c_mondaynews

6 x więcej Polaków planuje zaszczepić się na grypę

Odsetek osób planujących zaszczepić się na grypę w 2020 roku jest ponad sześciokrotnie wyższy niż odsetek Polaków, którzy zaszczepili się na nią w poprzednim sezonie grypowym – wynika z najnowszego barometru nastrojów konsumenckich „Polacy...
ekologia

Wyważeni ekologicznie – ponad jedna trzecia Polaków jest Eko Troskliwa

Przy obecnej w życiu codziennym presji na bycie bardziej pro-ekologicznym oraz rosnącej niechęci do tzw. zielonego marketingu, zachowanie balansu między skrajnymi biegunami ekologii może być wymagające. Czy można odnaleźć równowagę między całkowitemu oddaniu się...
ekologia

Eko Entuzjaści – tylko co piąty Polak podchodzi entuzjastycznie do tematyki ekologicznej

Coraz częściej słychać o rosnącej nieufności Polaków do eko marketingu czy poczuciu niemocy w działaniach skierowanych przeciwko postępującym zmianom klimatycznym. Jednak nie wszyscy stracili wiarę w ekologię. Przeszło co piąty Polak wpisuje się swoim...
produkty BIO

Ekologia? Tak, ale tylko Na Pokaz

W obliczu dużej popularności mody na ekologię, nie wszyscy traktują ją poważnie i nie wszyscy mają wobec niej szczere zamiary. 13% Polaków wykorzystuje ją jedynie w celu stworzenia lepszego obrazu siebie w oczach innych...
ekologia

Krytyczni wobec eko marketingu, ale niekoniecznie wobec ekologii

Zielony marketing nie każdemu przypada do gustu. Niektórych nawet aktywnie irytuje. W dobie mody na ekologiczne przekazy 14% Polaków przejawia sceptycyzm wobec komunikacji pro-ekologicznej. Nie oznacza to jednak, że odwracają się oni od samej...
bon turystyczny 3

Dwie twarze bonu turystycznego – kogo wspiera, a kogo uwiera?

Wprowadzenie Bonu Turystycznego spolaryzowało polskie społeczeństwo. Osoby nieposiadające dzieci negatywnie oceniają bon jako formę pomocy rodzinom. Polacy zdecydowanie lepiej postrzegają wprowadzenie Bonu Turystycznego jako wsparcie dla branży turystycznej – wynika z najnowszego barometru nastrojów...
ludzie

Polacy nie przepadają za small talkiem – co 3. osoba nie czuje się wtedy...

Jak podaje internetowa wersja słownika języka polskiego PWN, „small talk” to rozmowa towarzyska na niezobowiązujące tematy. Sama definicja sugeruje, że nie trzeba większego wysiłku, aby taką dyskusję podjąć. Jednak Polacy nie do końca chcą...
Sopot polskie morze

Plany urlopowe Polaków w dobie trwającej epidemii

Pomimo panującej na świecie pandemii koronawirusa, co trzeci Polak planuje wyjechać na urlop w 2020 roku – wynika z najnowszego barometru nastrojów konsumenckich „Polacy w czasie epidemii”, zrealizowanego przez agencję badawczą SW Research. COVID-19...
Pacjenci w Polsce przekonują się do zdalnych wizyt u dermatologa. Co trzeci zamierza je kontynuować po ustaniu pandemii [DEPESZA]

Pacjenci w Polsce przekonują się do zdalnych wizyt u dermatologa. Co trzeci zamierza je...

Aż 61 proc. osób cierpiących na przewlekłe choroby skóry w trakcie izolacji społecznej korzystało z konsultacji lub wizyty u dermatologa. Zdecydowana większość z nich odbyła się zdalnie: 41 proc. online, a 36 proc. – przez telefon. Po początkowych...
koronawirus

Dystans społeczny czy maseczka – Polacy zaskoczeni nowymi regulacjami dot. środków ochrony przed COVID-19

Tylko 14% Polaków przewidywało, że obowiązek zasłaniania nosa i ust w miejscach ogólnodostępnych zostanie zniesiony z końcem maja – wynika z najnowszego barometru nastrojów konsumenckich „Polacy w czasie epidemii”, zrealizowanego przez agencję badawczą SW...
Jak spłacić zadłużenie windykacja

ABC Windykacji – Jak spłacić zadłużenie w czasach pandemii? PORADNIK ZPF

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Związku Przedsiębiorstw Finansowych wynika, że połowa Polaków płaci swoje zobowiązania finansowe w terminie – tak odpowiedziało 49 proc. ankietowanych. Ponad 40 proc. twierdzi natomiast, że spóźnia...
pieniądze podatki ubezpieczenia

Z obawą patrząc w portfel – Polacy szykują się mentalnie na ciężkie czasy

Ponad połowa Polaków (54%) negatywnie ocenia zmianę w budżecie swojego gospodarstwa domowego w wyniku panującej epidemii koronawirusa – wynika z najnowszego barometru nastrojów i zachowań konsumenckich autorstwa SW Research „Polacy w czasie epidemii”. Co więcej,...
koronawirus

Jak zmieniają się nastroje Polaków w czasie izolacji?

Już ponad połowa Polaków (55%) przewiduje, że pandemia w kraju wygaśnie nie wcześniej niż za trzy miesiące – wynika z najnowszego barometru nastrojów konsumenckich „Polacy w czasie epidemii” zrealizowanego przez agencję badawczą SW Research....
śmieci dzień ziemi

EKOBAROMETR – jak świętujemy 50-lecie Dnia Ziemi?

Trzy czwarte Polaków deklaruje, że chętnie segreguje odpady, ale blisko co drugi ma problem, aby zamienić samochód na transport publiczny  – wynika z badania w ramach projektu EKOBAROMETR, którego inicjatorem i pomysłodawcą jest Agencja...
ekologia

EKOBAROMETR – najpopularniejsze akcje proekologiczne według Polaków

Blisko 7 na 10 Polaków wskazuje ograniczenie korzystania z plastikowych słomek jako najpopularniejszy trend – wynika z badania w ramach projektu EKOBAROMETR, którego inicjatorem i pomysłodawcą jest Agencja Badań Rynku i Opinii SW Research....
Andrzej Roter – Związek Przedsiębiorstw Finansowych

Masz problem ze spłatą zadłużenia? Powiedz o tym otwarcie

Pandemia wirusa SARS-CoV-2 wpływa na życie, zdrowie i finanse Polaków. Sytuacja wielu osób już dziś pogorszyła się lub pogorszy się w przyszłości. Część z nich musiała zamknąć zakłady usługowe (chociażby restauracje, agroturystyki, czy hotele),...
laptop praca i komputer, pracownik

Polacy w czasie epidemii – problemy z organizacją pracy w izolacji

4 na 10 pracowników wymienia ograniczoną i utrudnioną komunikację z ludźmi w czasie pracy oraz brak wyraźnych granic między czasem wolnym a zawodowym jako najważniejsze uciążliwości, w czasie pracy podczas izolacji –  wynika z najnowszego...
kwarantanna koronawirus

Polacy w domu – jak sobie radzimy z izolacją?

Ciągłe przebywanie w domu w trakcie izolacji spowodowanej epidemią jest uciążliwe dla niemal 90% Polaków – tak wynika z pierwszego pomiaru badania Polacy w czasie epidemii zrealizowanego przez Agencję Badań Rynku i Opinii SW...
Polacy coraz chętniej personalizują i zmieniają wygląd swoich aut. Hitem stało się zabezpieczanie lakieru folią ochronną

Polacy coraz chętniej personalizują i zmieniają wygląd swoich aut. Hitem stało się zabezpieczanie lakieru...

Prawie 9 na 10 kierowców przywiązuje wagę do wyglądu i estetyki swojego samochodu – wynika z sondażu SW Research „Czy pasja do motoryzacji ma płeć?” na zlecenie 3M. Mężczyźni bardziej dbają o stan lakieru, a kobiety poświęcają...
5G

Badanie Ericsson: Polscy przedsiębiorcy otwarci na 5G

71,5% przedsiębiorców uważa, że technologia 5G zwiększy konkurencyjność polskiej gospodarki wobec innych krajów Unii Europejskie, a tylko 3% zdecydowanie wyklucza taką możliwość. Polskie firmy oczekują szybkiego wdrożenia technologii 5G i wykorzystania jej potencjału do...
pieniądze (2)

Pułapka optymizmu, czyli jakoś to będzie – wywiad z prof. Dariuszem Dolińskim z PAN

Niemal 50 proc. Polaków, którzy mają zobowiązania finansowe, spóźnia się z ich spłatą – tak wynika z raportu Związku Przedsiębiorstw Finansowych. Co więcej, prawie 62 proc. osób z tej grupy jest tym faktem zestresowanych,...
stres

Polacy na kacu także w pracy – badanie AlcoSense

Polacy nie są globalnymi rekordzistami w ilości spożytego alkoholu na mieszkańca, ale kac trafia nam się częściej niż byśmy tego chcieli. Z jego skutkami mierzymy się nie tylko w domowym zaciszu. Co drugi Polak...
Na świąteczny prezent rodzice wydadzą średnio 100–250 zł. Pod choinką najczęściej znajdą się zabawki edukacyjne i użytkowe

Na świąteczny prezent rodzice wydadzą średnio 100–250 zł. Pod choinką najczęściej znajdą się zabawki...

Rodzice nie oszczędzają na świątecznych prezentach dla dzieci. Większość deklaruje, że wyda na ten cel średnio 100–250 zł, ale co piąty nawet 500 zł – wynika z badania SW Research na zlecenie Endo. Niemal 40 proc. rodziców...
Andrzej Roter

Jak firma windykacyjna może wesprzeć osobę zadłużoną?

Aż 72,3 proc. Polaków zapytanych, czy wiedzą w jaki sposób firma windykacyjna może wesprzeć ich w spłacie zadłużenia, odpowiada, że nie wie – to jeden z wniosków badania opinii przeprowadzonego przez SW Research na...
przyszłość nieruchomości technologia

Technologie siłą napędową biznesu

Nowe technologie stały się główną siłą napędową rozwoju przedsiębiorstw. Rewolucja cyfrowa w biznesie zatacza coraz szersze kręgi niemal w każdym obszarze działalności – obsłudze klienta, komunikacji czy sprzedaży. Wdrażanie innowacji takich jak internet rzeczy...

GORĄCY TEMAT

Rafał Benecki

Duży wzrost PKB i odbicie koniunktury – prognozy na drugą połowę...

Prognozy ekonomiczne na 2021 rok są dosyć pozytywne. Według obliczeń ING Banku Śląskiego Polska odrobi w nadchodzącym roku spadek PKB, któremu winna była pandemia...
Andrzej Kubisiak, dyrektor Polskiego Instytutu Ekonomicznego

Kryzys kryzysowi nierówny – jak koronawirus traktuje różne branże?

Kryzys gospodarczy, spowodowany epidemią koronawirusa, każdego traktuje inaczej. Szczególnie widać to na przykładzie przedsiębiorstw, które muszą radzić sobie z nową sytuacją. Specyficzne okoliczności, w jakich...
podatki

Podsumowanie kluczowych zmian podatkowych wpływających na działalność branży nieruchomości w Polsce

Nowelizacja ustawy o PIT i ustawy o CIT wprowadziła wiele zmian i nowych obowiązków dotyczących spółek nieruchomościowych. Rozliczenia podatku dochodowego obciążać będzie nie sprzedającego,...
dom nieruchomości

Jak zmienią się ceny mieszkań w 2021 r.? Deweloperzy odpowiadają

Czy zapowiadane dalsze obniżki stóp procentowych i coraz wyższa inflacja może mieć wpływ na ceny mieszkań? Co będzie miało największe znaczenie dla zmiany stawek...

Tarcza dla mikroprzedsiębiorcy – jak, ile i na co wydać subwencje...

Przedsiębiorcy z 45 branży mogą do 28 lutego ubiegać się o subwencje z Tarczy Finansowej 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju. Osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą...