13.2 C
Warszawa
piątek, 18 września, 2020

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Tagi Arkadiusz Drążek

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Arkadiusz Drążek

Arkadiusz Drążek_Brześć

Branża spożywcza: Wielkanoc przyniesie kolejny, choć mniejszy wzrost sprzedażowy, ale przyszłość jest niepewna

Zbliżające się święta wielkanocne oznaczają dla producentów kolejny wzrost zamówień na produkty spożywcze. Wszystko wskazuje na to, że nie będzie on tak gwałtowny, jak w marcu i mniejszy niż w latach ubiegłych w analogicznym...
Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy w firmie Brześć

ZPC Brześć: W 2020 roku rynek słodyczy czeka stabilny wzrost

Polski rynek słodyczy ma się dobrze – w okresie od sierpnia 2018 do lipca 2019 jego wartość wyniosła ponad 12,69 mld złotych. W 2020 roku rozwojowi tego segmentu będą sprzyjać: dobra koniunktura, rozwój eksportu...
Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy w firmie Brześć

ZPC Brześć: W 2018 roku rynek słodyczy czeka ożywienie, choć nie zabraknie i wyzwań

Po ostatnich latach lekkiej stagnacji, spowodowanej nasilającą się konkurencją wewnętrzną i wyzwaniami związanymi m.in. ze współpracą z sieciami handlowymi, rynek słodyczy czeka lekkie ożywienie. Wynika to przede wszystkim z dobrej koniunktury, ewoluującej oferty dostosowanej...
jedzenie problemy

Bliski Wschód kusi producentów słodyczy

Wobec stagnacji na rodzimym rynku, polscy producenci słodyczy coraz chętniej poszukują nowych kierunków zbytu. Nie ograniczają się przy tym do „sprawdzonych odbiorców”, czyli krajów UE – w ostatnim czasie wzrosło zainteresowanie rynkami z grupy...
sklep spożywczy

W jakim kierunku zmierza produkcja marek własnych?

Pomimo rosnących zarobków Polaków, cena ciągle jest dla wielu z nas głównym kryterium decydującym o zakupie danego produktu. Stąd też sieci handlowe od wielu lat inwestują w marki własne, mające konkurować z asortymentem zewnętrznych...
czkoladki słodycze

Szanse i zagrożenia dla rynku słodyczy w 2017 roku

W nadchodzącym roku producenci słodyczy będą musieli zmierzyć się z silną konkurencją zza wschodniej granicy oraz z postępującą stagnacją rynku. Czekają ich także zmiany w prawodawstwie europejskim, a w szczególności zapowiadane uwolnienie cen cukru....
sporty_niszowe_kusza_sponsorow

Sporty niszowe kuszą sponsorów

Sponsoring sportowy ma niepodważalny wpływ na rozpoznawalność i zasięg marki. Jak się jednak okazuje, nie tylko sponsorowanie największych dyscyplin sportowych, takich jak piłka nożna czy siatkówka, przynosi najlepsze efekty . Firmy coraz częściej zwracają...
eksport

7 barier, które zniechęcają polski sektor MSP do eksportu

Firmy z sektora MSP wciąż niechętnie wychodzą ze swoja ofertą poza granice naszego kraju. Nieznajomość zagranicznych rynków, brak inwestycji w promocję swojej marki w Polsce i poza jej granicami, czy nieświadomość możliwości wsparcia eksportu,...
ZPC Brześć

ZPC Brześć celuje w 10-procentowy wzrost i planuje dalszy rozwój

Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć prognozuje zamknięcie roku ze wzrostem przychodów na poziomie 8-10 proc. netto. Jednocześnie, w najbliższym roku firma planuje dywersyfikację portfolio produktowego, a także dalszy rozwój w segmencie marek własnych oraz eksporcie. ...
jedzenie problemy

Wzrasta konsumpcja różnego rodzaju przekąsek

Już co drugi konsument (51%) twierdzi, że je przekąski co najmniej dwa razy dziennie, co jest wzrostem w odniesieniu do 48%, którzy podobne deklaracje składali przed dwoma laty. Trend jest wyraźnie rosnący… Warto zaznaczyć, że...

GORĄCY TEMAT

kryzys

Europejscy konsumenci nadal głęboko w lesie

Wszystkie oczy skierowane są obecnie na europejskich konsumentów, gdyż to prywatna konsumpcja jest kluczem do stwierdzenia formy i szybkości powrotu do normalności po pandemii...
EULER HERMES

Euler Hermes: Optymizm co do stałego odbicia w konsumpcji, także w...

Sprzedaż detaliczna to nie konsumpcja, a odbicie konsumpcji nie ma charakteru stałego i nie zmierza w prosty sposób do odbudowy stanu sprzed kryzysu –...
podatki

Kolejna próba opodatkowania spółek komandytowych podatkiem CIT

Spółki komandytowe stają się w Polsce coraz bardziej popularne, co wynika z dwóch głównych czynników. Mniejsze przedsiębiorstwa funkcjonują w Polsce w dużej mierze w...
kryzys

Europejscy konsumenci nadal głęboko w lesie

Wszystkie oczy skierowane są obecnie na europejskich konsumentów, gdyż to prywatna konsumpcja jest kluczem do stwierdzenia formy i szybkości powrotu do normalności po pandemii...

Śląsk wspiera innowacyjne firmy technologiczne. Doinwestuje m.in. budowę pierwszej w pełni...

Ponad 260 zgłoszonych projektów i 20 mln zł na dokapitalizowanie małych i średnich firm, które inwestują w nowe technologie – to efekt działalności Śląskiego Funduszu Rozwoju. Projekt...