Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Artur Noga-Bogomilski

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Artur Noga-Bogomilski

ludzie polacy

GfK: Polscy konsumenci w najlepszych nastrojach od wybuchu pandemii COVID-19

W listopadzie br. wskaźnik nastrojów konsumenckich w Polsce lekko wzrósł, zbliżając się do zera. To pułap nie tylko statystyczny, ale również symboliczny. Ostatni raz „na plusie” nastroje znajdowały się bowiem w marcu 2020 r....
pieniądze

Nastroje konsumenckie w sierpniu: ostrożny optymizm

W sierpniu br. wskaźnik nastrojów konsumenckich utrzymał się na podobnym poziomie jak przed miesiącem. W przyszłość wciąż spoglądamy z dużą ostrożnością, czujnie obserwujemy rynek pracy i z reguły stronimy od większych inwestycji. Większe zmiany...
polacy dzieci

GfK: Polacy wciąż w kiepskich nastrojach. Wzmacnia się trend oszczędzania

GfK: polscy konsumenci wciąż w kiepskich nastrojach. Wskaźniki na historycznie niskich poziomach. Stabilizacja, którą widać w badaniu nastrojów polskich konsumentów realizowanym przez firmę GfK, nie daje powodów do optymizmu. Średnie wyniki wciąż utrzymują się na...
polacy ludzie

GfK: nastroje konsumenckie w Polsce mocniej w dół

Sierpień br. był kolejnym miesiącem, w którym wskaźnik barometru nastrojów konsumenckich w Polsce wyraźnie zmniejszył swoją wartość. Po raz ostatni słabsze nastroje nad Wisłą zanotowano w miesiącu wybuchu pandemii – marcu 2020 roku. Lekkie...
Pieniądze finanse oszczędności emerytura

GfK: nastroje konsumenckie w Polsce znów nieznacznie w dół

Maj 2022 r. upłynął w Polsce pod znakiem kontynuacji spadku wskaźnika nastrojów konsumenckich. Jak wynika jednak z danych gromadzonych przez firmę GfK mieszkańcy naszego kraju reagują na turbulencje gospodarcze i geopolityczne nieco spokojniej niż przeciętni...
Artur Noga-Bogomilski, Head of Market Intelligence / Proxy

GfK: polski rynek dużego sprzętu AGD wart już ponad 10 mld zł i rośnie...

W 2021 r. wartość sprzedaży urządzeń dużego AGD w Polsce wzrosła o 19 proc. w porównaniu do 2020 r. i osiągnęła blisko 10,8 mld zł. Konsumenci najczęściej kupowali lodówki, pralki oraz kuchnie (kuchnie wolnostojące...
Katarzyna Krajewska, manager w Panelu Gospodarstw Domowych GfK

GfK: Polski rynek kawy i ekspresów rośnie mimo pandemii

Polacy niezmiennie chętnie piją kawę i tylko w ostatnim roku gospodarstwa domowe wydały łącznie na jej zakup ponad 3 mld złotych. Wśród naszych wyborów konsumenckich oprócz kawy mielonej i rozpuszczalnej coraz częściej decydujemy się także...
Michał Maksymiec, dyrektor ds. współpracy z sieciami detalicznymi Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia

GfK: Polacy coraz częściej robią „sprytne” zakupy

Według firmy badawczej GfK już 71 proc. wszystkich konsumentów w Polsce możemy określić jako tzw. smart shopperów. Z roku na rok ich liczba systematycznie wzrasta, a wysokie ceny w sklepach mogą jedynie wzmocnić ten...
Katarzyna Krajewska

GfK: polski rynek kawy rośnie nawet w czasie pandemii

Polacy kupują kawę na potęgę. Rynek warty ponad miliard złotych. Tegoroczne zawirowania w handlu i całej gospodarce nie wpłynęły negatywnie na polski rynek kawy. W pierwszym półroczu br. wydatki gospodarstw domowych na kawę wyniosły 1,54...
analizy forex raport

Polska jednym z bardziej innowacyjnych rynków usług finansowych

Rynek usług finansowych w Polsce pod względem innowacyjności oferty i rozwiązań sprzedażowych coraz bardziej wyróżnia się na tle innych rynków europejskich. Równocześnie rośnie grupa konsumentów, którzy są otwarci na nowości, chętnie testują nowinki technologiczne...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

ropa

USA zaostrzą sankcje naftowe wobec Iranu

Atak Iranu na Izrael w minioną sobotę spowodował, że Stany Zjednoczone zdecydowały się na zaostrzenie sankcji wobec reżimu w Teheranie. Zostaną również nimi objęte...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
centrum handlowe, sklep, handel

Handel detaliczny: inflacja i rosnące koszty to wciąż główne problemy, ale...

Chociaż inflacja i wysokie koszty funkcjonowania nadal stanowią główne wyzwania dla firm detalicznych, to branża zdaje się z optymizmem patrzeć w najbliższą przyszłość. Jak...