Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Bartosz Olejnik

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Bartosz Olejnik

Bartosz Olejnik – Carefleet SA Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Kryteria wyboru firmowych samochodów w sektorze MŚP

Cena jest obecnie głównym kryterium decydującym o wyborze samochodów w firmach z sektora MŚP – wynika z badania zrealizowanego przez Instytut Keralla na zlecenie Carefleet S.A. Mikro, mali i średni przedsiębiorcy kupując służbowe auta,...
samochody salon samochodowy leasing

Wynajem długoterminowy samochodów w sektorze MŚP: wzrost o ponad 8 proc. w pół roku

28,5 proc. mikro, małych i średnich firm deklaruje, że korzysta obecnie z wynajmu długoterminowego samochodów – wynika z badania zrealizowanego przez Instytut Keralla Research na zlecenie Carefleet S.A. w 3. kwartale 2021 roku. To...
Bartosz Olejnik – Carefleet SA Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Sektor MŚP chce nadrobić flotowe zaległości. Ponad 27 proc. firm planuje zakup samochodów w...

27,2 proc. mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce zamierza w 2021 roku zainwestować w firmową flotę – wynika z badania zrealizowanego w 1. kwartale na zlecenie Carefleet S.A. To o niemal 10 proc....
Bartosz Olejnik – Carefleet SA Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Połowa firm z sektora MŚP rewiduje budżety flotowe w związku z COVID-19

Niemal 25 proc. małych i średnich firm w Polsce zamierza do końca roku ograniczyć do minimum lub całkowicie wstrzymać zakup nowych samochodów – wynika z badania zrealizowanego w 3. kwartale na zlecenie Carefleet S.A....
Bartosz Olejnik – Carefleet SA Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Jak firmy z sektora MŚP finansują samochody służbowe – raport z badania 3Q2018

W 53,1 proc. przedsiębiorstw z sektora MŚP leasing jest jednym z najczęściej wybieranych modeli finansowania samochodów służbowych – jak wynika z badania zrealizowanego przez Instytut Keralla w 3. kwartale 2018 roku na zlecenie Carefleet...
Bartosz Olejnik – Carefleet SA Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Ponad połowa firm z sektora MŚP kupuje samochody używane – głównie w komisach i...

Niemal 55 proc. z prawie 2 milionów polskich przedsiębiorstw z sektora MŚP kupuje samochody używane – wynika z badania zrealizowanego w 3. kwartale 2018 r. na zlecenie Carefleet S.A., jednej z czołowych na polskim...
Bartosz Olejnik – Carefleet SA Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Ponad połowa małych i średnich firm w Polsce wymienia samochody służbowe co 5-10 lat

W ponad połowie z niemal 2 milionów polskich przedsiębiorstw z sektora MŚP samochody służbowe są użytkowane od 5 do 10 lat – wynika z najnowszego badania zrealizowanego na zlecenie Carefleet S.A. 22,2 proc. przedstawicieli...
Bartosz Olejnik – Carefleet SA Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Sektor MŚP napędza branżę wynajmu długoterminowego samochodów – wzrost o 1,6 proc. r/r.

Popularność wynajmu długoterminowego samochodów w sektorze MŚP sukcesywnie rośnie. Jak wynika z badania Instytutu Keralla zrealizowanego w 2. kwartale 2017 r. na zlecenie Carefleet S.A., z tej formy finansowania samochodów służbowych korzysta już 19,6...
Bartosz Olejnik – Carefleet SA Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Idealne auto dla MŚP. Handel i produkcja stawiają na preferencyjne warunki zakupu, HoReCa chce...

Niski koszt eksploatacji to najważniejszy wyróżnik idealnego samochodu firmowego dla niemal połowy przedsiębiorców z sektora MŚP. Jak wynika z badania Instytutu Keralla zrealizowanego na zlecenie Carefleet S.A. ta cecha aut służbowych jest szczególnie istotna...
Bartosz Olejnik – Carefleet SA Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Dla niemal połowy firm niski koszt eksploatacji to najważniejszy wyróżnik idealnego samochodu firmowego

Niski koszt eksploatacji to najważniejszy wyróżnik idealnego samochodu firmowego dla niemal połowy przedsiębiorców z sektora MŚP – wynika z badania Instytutu Keralla zrealizowanego na zlecenie Carefleet S.A. Przedstawiciele małych i średnich przedsiębiorstw, decydując się...
Bartosz Olejnik – Carefleet SA Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Popularność wynajmu długoterminowego samochodów w sektorze MŚP nadal rośnie

Już 18,5 proc. firm z sektora MŚP korzysta z wynajmu długoterminowego samochodów – wynika z badania Instytutu Keralla zrealizowanego na zlecenie Carefleet S.A. pod koniec 2016 roku. To o 0,5 proc. więcej niż przed...
samochód auto

Ponad 27% mikroprzedsiębiorstw w Polsce rozważa finansowanie samochodów służbowych w formie wynajmu długoterminowego

Jak wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego, w Polsce działa ponad 1,8 miliona firm zatrudniających poniżej dziesięciu pracowników. Mikroprzedsiębiorstwa to sektor z ogromnym potencjałem dla branży Car Fleet Management - tym bardziej, że jak...
biznes

5 nowoczesnych rozwiązań B2B, które podbijają polski rynek

Jeszcze kilka lat temu zaledwie niewielki procent polskich przedsiębiorców słyszał o tych usługach – dziś korzysta z nich coraz większa liczba polskich firm. Pomagają zmniejszyć koszty i usprawniają funkcjonowanie biznesu. Przedstawiamy 5 nowoczesnych rozwiązań...

Firmy coraz częściej wyposażają swoje floty w auta hybrydowe. Oczekują spadku kosztów eksploatacji

Rynek aut flotowych w Polsce rośnie dynamicznie. Coraz większe znaczenie mają na nim oszczędności, komfort i zagadnienia ekologiczne. Dlatego dużym zainteresowaniem klientów cieszą się auta hybrydowe, łączące napęd elektryczny ze spalinowym. Właśnie ruszają testy nowej Toyoty...
Wynajem długoterminowy – na czym polega i jakie są jego korzyści?

Wynajem długoterminowy – na czym polega i jakie są jego korzyści?

Jak wynika z najnowszych danych opublikowanych przez PZWLP, organizację skupiającą największe i najważniejsze w Polsce firmy wynajmujące i leasingujące samochody, po pierwszym kwartale tego roku w wynajmie długoterminowym znalazł się co piąty (20 proc.)...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

marynarz statek

Marynarze nie chcą płacić składek ZUS. „Rząd chce nas uszczęśliwić na...

Rząd chce uszczęśliwić marynarzy na siłę ubezpieczeniami społecznymi. „Desperackie szukanie pieniędzy”. Już od nowego roku marynarze mogą zostać objęci ubezpieczeniami społecznymi. Środowisko marynarskie nazywa sytuacją...

GORĄCY TEMAT

Warszawa

Polscy sukcesorzy stawiają na ekspansję i wzrost, ale z ostrożnością podchodzą...

Ekspansja na nowe sektory lub rynki (49%) i osiągnięcie wzrostu (47%) to priorytety dla polskich sukcesorów (następna generacja właścicieli firm rodzinnych - NextGen) ...
Katarzyna Kuniewicz, dyrektorka badań rynku Otodom Analytics

Podsumowanie września na rynku deweloperskim

Deweloperzy działający na 7 głównych rynkach mogą zaliczyć wrzesień do udanych miesięcy. Sprzedali prawie 3,7 tys. lokali. To ok. 40% więcej niż w sierpniu,...