Na początku sierpnia – zgodnie z prognozami m.in. Goldman Sachs – cena złota po raz pierwszy w historii przekroczyła poziom 2000 dolarów za uncję. Gwałtownie ożywiło się wówczas także srebro, które zbliżyło się do...
Donald Trump został prezydentem USA, decyzja o Brexicie Wielkiej Brytanii – miniony rok był pełen zaskakujących wydarzeń politycznych, które miały swoje odzwierciedlenie na rynku. Przed nami wybory m.in. w Niemczech, Francji, we Włoszech, i...
Niekorzystne dane gospodarcze z Chin, utrzymujące się niskie ceny surowców, ropy i miedzi oraz niepokojące dane dotyczące sektora finansowego - to wszystko powoduje, że w ostatnich tygodniach obserwujemy ucieczkę kapitału z głównych parkietów na...
Whisky, wina, dzieła sztuki, zabytkowe samochody, czy kosztowności np. złoto lub diamenty coraz bardziej kuszą osoby szukające zysków. Rynek inwestycji alternatywnych zaczyna zyskiwać na wartości i na znaczeniu. Przyczynia się do tego chociażby dość...
Wypowiedź: Robert Śniegocki, wiceprezes Mennicy Wrocławskiej, Grupa Goldenmark.
Traci giełda, traci nasza waluta i tracą inwestorzy - to efekty obniżenia ratingu przez agencję Standard & Poor's. Spadków może nie być jednak koniec. Ostatnio agencje Moody's...
O zaletach inwestowania w złoto wiedzą niemal wszyscy. Jednak chcąc zabezpieczyć swoje nadwyżki kapitałowe powinniśmy zainteresować się również – odpornymi na rynkowe zawirowania - brylantami inwestycyjnymi.
- Doskonałą alternatywą dla giełdy są niewątpliwie dobra materialne,...
Przed rozpoczęciem przygody z monetami kolekcjonerskimi konieczne jest nabycie podstawowej wiedzy na temat produktów, które znajdują się na rynku. Istotna jest przede wszystkim zdolność odróżnienia monet od medali i numizmatów – podkreśla Michał Tekliński,...
Polacy chcą inwestować bezpiecznie. Dla przeszło 40 proc. badanych najważniejsze w lokowaniu jest właśnie bezpieczeństwo, a nie duże zyski. Najbezpieczniejszą według Polaków formą oszczędzania są nieruchomości, lokaty i złoto – wynika z badań przeprowadzonych...
W dynamicznie zmieniającym się świecie mediów społecznościowych agencje public relations stoją przed nowymi zadaniami. Komunikacja marki przeniosła się do cyfrowego wymiaru, wymuszając adaptację i...
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
Chociaż inflacja i wysokie koszty funkcjonowania nadal stanowią główne wyzwania dla firm detalicznych, to branża zdaje się z optymizmem patrzeć w najbliższą przyszłość. Jak...