Artykuły o: MasterCard Europe

Mastercard SpendingPulse: Prognozy świątecznych wydatków

Konsumenci wracają do zakupów w sklepach stacjonarnych – przewiduje się wzrost o 1,5 proc., porównując rok do roku. ...

Metaverse w Polsce: perspektywy i wyzwania

Metaverse to technologia, która wzbudza skrajne reakcje. Z jednej strony obserwujemy dynamicznie rozwijające się środowisko wirtualne, z drugiej zaś...

Firmy rodzinne a cyfrowa przyszłość – wyniki badania Mastercard

Jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Mastercard, postępująca cyfryzacja gospodarki może stanowić barierę rozwoju dla polskich małych i...

Marta Życińska dyrektorką generalną polskiego oddziału Mastercard Europe

W nowej roli, którą obejmie z początkiem maja, Życińska będzie odpowiedzialna za rozwój biznesu i realizację strategii firmy w Polsce. Marta...

Bartosz Ciołkowski mianowany dyrektorem generalnym na Europę Południowo-Wschodnią w Mastercard

W nowej roli Ciołkowski będzie odpowiadać za realizację strategii w regionie obejmującym Albanię, Bośnię i Hercegowinę, Bułgarię, Chorwację, Czarnogórę,...

Europejczycy wrócili na siłownie i stadiony – wyniki badania Mastercard Sport Economy Index 2023

Z badania Mastercard Sport Index 2023 wynika, że pasja do aktywności fizycznej i kibicowania wśród mieszkańców starego kontynentu nie...

Pandemia zrównała zwyczaje zakupowe mniej i bardziej zamożnych Polaków

Pandemia COVID-19 znalazła odbicie w wydatkach konsumpcyjnych. Wiosną 2020 r. były one niższe o 40 proc. od oczekiwanych i...

Startuje projekt Fundacji Impact i Mastercard wspierający polskich przedsiębiorców w ich cyfrowym rozwoju

„E-business vs. lockdown” to program akceleracyjny oraz projekt edukacyjny realizowane w ramach grantu przyznanego Fundacji Impact przez Mastercard Center...

Rekordowa zbiórka w eSkarbonce i wyjątkowy sukces akcji na Twitterze – Mastercard zagrał z WOŚP

– Niedzielny, 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zakończył się rekordowym wynikiem ponad 17 mln zł dorzuconych do eSkarbonki...

Konsumenci chcą bardziej przejrzystych opisów transakcji kartą płatniczą

Mastercard wprowadza nowe rozwiązanie dla bankowości cyfrowej, dzięki któremu użytkownicy kart płatniczych będą mogli łatwiej rozpoznawać transakcje zakupowe w historii...

Indeks Cyfryzacji Gospodarki: Polska szybko nadrabia dystans do cyfrowych liderów

Kompleksowe opracowanie od The Fletcher School i Mastercard pokazuje, które gospodarki są najlepiej przygotowane na milowy krok w kierunku...

2/3 firm w polskiej branży usługowej należy do kobiet. Rusza XII edycja konkursu Bizneswoman Roku

Pod względem przedsiębiorczości Polki plasują się na wysokim miejscu wśród krajów Unii Europejskiej – co trzecia polska firma została...