15.3 C
Warsaw
środa, Październik 16, 2019
Tagi MasterCard Europe

Słowo kluczowe: MasterCard Europe

Jerzy Hołub, Mastercard

Jerzy Hołub nowym dyrektorem marketingu w polskim oddziale Mastercard

Od 1 lipca stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe objął Jerzy Hołub. Jerzy Hołub będzie odpowiedzialny za strategię i realizację działań promujących markę, rozwiązania i produkty Mastercard oraz za projekty sponsoringowe firmy w Polsce, takie...
prawo sąd wyrok

Cinkciarz.pl wygrywa z MasterCard

Cinkciarz.pl wygrywa z MasterCard. Polska spółka unieważniła w Europie dwa znaki towarowe amerykańskiego giganta, jeden przedstawiający dwa połączone czarno-białe koła, a drugi dwa czarne przecinające się okręgi. MasterCard nie zgadzał się na to, żeby w...
Mężczyzna z telefonem

Mastercard: Biometria stanie się nowym standardem potwierdzania tożsamości w płatnościach

Już niemal połowa polskich e-konsumentów (47%) chciałaby biometrycznie uwierzytelniać płatności kartą Odcisk palca już teraz jest uważany za bezpieczniejszą formę potwierdzania płatności niż kody jednorazowe 76% respondentów uważa, że silne uwierzytelnienie płatności kartą...
Spotkanie kreatywne Mastercard 2

Mastercard przedstawia rozszerzony program Accelerate 2.0 wspierający firmy fintech

Mastercard prezentuje Accelerate 2.0 - nową generację programu, który wspiera rozwój szybko rosnącej na dużą skalę branży technologii finansowych (fintech). Od lat partnerami Mastercard jest wiele znanych innowacyjnych przedsiębiorstw, takich jak Monzo, N26, Starling, Revolut...
MasterCard-PLN-złoty

Badanie Mastercard: Polacy cenią sobie bankowość mobilną i online za wygodę i szybkość, oczekują...

Polacy ponownie znaleźli się w ścisłej, europejskiej czołówce, jeśli chodzi o popularność usług bankowości cyfrowej, która stała się już ich codziennym standardem. Mastercard opublikował wyniki drugiej edycji europejskiego badania nt. bankowości online i mobilnej, w którym wzięli...
Tomasz Owczarek - nowy dyrektor sprzedaży w Mastercard

Tomasz Owczarek nowym dyrektorem sprzedaży w Mastercard

15 kwietnia 2019 r. rolę dyrektora sprzedaży w polskim oddziale Mastercard Europe obejmuje Tomasz Owczarek. W swojej nowej roli będzie odpowiadał za współpracę z bankami w Polsce oraz strategię i koordynację projektów. Tomasz Owczarek dotychczas...
Piotr Domaszewski - Mastercard

Piotr Domaszewski wzmacnia międzynarodowe struktury Mastercard

Piotr Domaszewski, dyrektor działu sprzedaży w polskim oddziale Mastercard Europe, od kwietnia będzie odpowiedzialny za strategię firmy w zakresie kart kredytowych dla klientów indywidualnych na rynku amerykańskim. To kolejna nominacja w ciągu ostatnich lat,...
Dariusz Mazurkiewicz

Mastercard i Polski Standard Płatności ogłaszają strategiczną współpracę

Mastercard i Polski Standard Płatności (PSP), operator systemu płatności mobilnych BLIK, ogłosiły strategiczną współpracę. W ramach partnerstwa, BLIK dostarczy wygodną i niezawodną platformę płatności mobilnych i online, obdarzoną zaufaniem milionów polskich konsumentów. Mastercard zapewni...
amazon zakupy niemcy ecommerce

Trend m-commerce przyspiesza. 4 na 10 polskich e-konsumentów kupi prezenty świąteczne na smartfonie

Trend m-commerce przyspiesza. Już niemal co drugi polski internauta (45%) kupuje mobilnie przynajmniej raz w tygodniu. Tę formę płatności doceniamy szczególnie w okresie przedświątecznym, najchętniej kupując prezenty w domowym zaciszu. Dla polskich e-konsumentów...
Płatność zbliżeniowa kartą mastercard terminal

Badanie Mastercard: Niemal połowie MŚP terminale płatnicze pomogły rozwinąć biznes

Prawie połowa (49%) badanych przedsiębiorców zauważa, że liczba transakcji dokonywanych kartami przez ich klientów wzrosła w ciągu ostatniego roku Taki sam odsetek ankietowanych jest zdania, że posiadanie terminala pozytywnie wpłynęło na rozwój ich biznesu...
The Heart Warsaw

The Heart i Mastercard stworzą z partnerami piaskownicę regulacyjną dla fintechów

Komisja Nadzoru Finansowego ogłosiła, że The Heart, korporacyjne centrum innowacji, będzie operatorem Piaskownicy regulacyjnej dla spółek rozwijających nowe technologie z branży finansowej. Mastercard, który od lat jest partnerem strategicznym The Heart zapewni dostęp do...
Marcin Klimkowicz Mastercard

Marcin Klimkowicz nowym dyrektorem ds. rozwiązań lojalnościowych w Mastercard

1 września 2018 r. rolę dyrektora ds. rozwiązań lojalnościowych w polskim oddziale Mastercard Europe objął Marcin Klimkowicz. W swojej nowej roli będzie nadzorował program Priceless Specials w Polsce, odpowiadając za jego strategię rozwoju, rynkową...
Polacy chcą płacić bezgotówkowo, ale wciąż brakuje terminali do akceptacji kart. Od stycznia przedsiębiorcy mogą przez rok testować je za darmo

Polacy chcą płacić bezgotówkowo, ale wciąż brakuje terminali do akceptacji kart. Od stycznia przedsiębiorcy...

Ponad połowa Polaków zdecydowanie woli płacić za zakupy bezgotówkowo. Konsumenci doceniają szybkość i wygodę takiej transakcji oraz fakt, że nie muszą mieć przy sobie gotówki i wyliczać odpowiedniej kwoty przy sklepowej kasie. Wciąż jednak nie wszędzie można zapłacić kartą,...
Obsługa gotówki w gospodarce kosztuje 17 mld zł. Bank Pocztowy i Poczta Polska chcą upowszechnić płatności bezgotówkowe

Obsługa gotówki w gospodarce kosztuje 17 mld zł. Bank Pocztowy i Poczta Polska chcą...

W Polsce wciąż dominuje gotówka – w ten sposób przeprowadzanych jest nawet 90 proc. transakcji. To jednak kosztowne. Szacunki mówią o tym, że nawet 1 proc. PKB, czyli 17 mld zł. W rozpowszechnianie obrotu bezgotówkowego angażuje...
Sklepy przyszłości bez kas. Za 2–3 lata konsumenci będą samodzielnie skanować produkty telefonami w sklepowych alejkach

Sklepy przyszłości bez kas. Za 2–3 lata konsumenci będą samodzielnie skanować produkty telefonami w...

Kolejki do sklepowych kas są zmorą większości konsumentów. 61 proc. z nich uważa, że można je skrócić dzięki szybkim płatnościom zbliżeniowym i tyle samo respondentów oczekuje, aby można było płacić kartą w każdym sklepie, bez wyjątku. Dzięki...
Pani Prezes czyli biznes w szpilkach

20 najbardziej wpływowych Polek w branży fintech

23 marca br. Instytut Innowacyjna Gospodarka wraz z inicjatywą Znane Ekspertki zaprezentowali najnowszy raport „Ekspertki w fintech”. W publikacji wyróżnionych zostało dwadzieścia najbardziej wpływowych Polek w branży fintech, które odnoszą sukcesy w Polsce i...
biometria

Polacy a usługi finansowe z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i biometrii

Wyniki najnowszego badania Mastercard we współpracy z IPSOS „Postawy wobec cyfrowych innowacji” wskazują, że polscy konsumenci pozytywnie przyjmują trend cyfryzacji oraz chcą korzystać z większej ilości cyfrowych usług, w z tym płatności. Są również większymi...

Polska ma się szansę stać regionalnym liderem innowacyjnej przedsiębiorczości. Właśnie powstało nowe centrum współpracy...

Zarówno rząd, jak i środowisko biznesowe w Polsce coraz bardziej doceniają rolę małych, nowoczesnych firm w zwiększaniu innowacyjności i konkurencyjności, tworzeniu nowych miejsc pracy i przyspieszaniu wzrostu gospodarczego. Właśnie ogłoszono powstanie w Warszawie nowego centrum wspierania rozwoju start-upów „The Heart...

Polska ma szansę stać się regionalnym liderem innowacyjnej przedsiębiorczości. Właśnie powstało nowe centrum współpracy...

Zarówno rząd, jak i środowisko biznesowe w Polsce coraz bardziej doceniają rolę małych, nowoczesnych firm w zwiększaniu innowacyjności i konkurencyjności, tworzeniu nowych miejsc pracy i przyspieszaniu wzrostu gospodarczego. Właśnie ogłoszono powstanie w Warszawie nowego centrum wspierania rozwoju start-upów „The Heart...
Marta Życińska, dyrektor marketingu w MasterCard

Nowa dyrektor marketingu w MasterCard

Z dniem 1 czerwca Marta Życińska objęła stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale MasterCard Europe. Będzie odpowiadać za działania promujące firmę MasterCard, należące do niej marki, rozwiązania i produkty, a także za współpracę marketingową...
Master Card

Europejczycy stawiają na wygodę: liczba transakcji z użyciem kart zbliżeniowych przekroczyła 1 miliard

Polacy niezmiennie w technologicznej czołówce Europy: już 55% płatności kartami MasterCard to transakcje zbliżeniowe, ich wartość podwoiła się w ciągu roku  W przededniu Mobile World Congress w Barcelonie, konferencji poświęconej technologiom mobilnym, w tym płatnościom...
Płatności zbliżeniowe

Płatności zbliżeniowe w całej Europie do 2020 r.

Do 2018 roku 2/3 telefonów ma być wyposażonych w technologię NFC Polska europejskim liderem płatności zbliżeniowych                                       ...
zarzadzanie-menedzer-manager

Nagroda Managera Roku dla Michała Skowronka z MasterCard

Warszawa, 25 czerwca 2014 r. – Michał Skowronek, Dyrektor Generalny na Polskę i Kraje Bałkańskie w MasterCard Europe, otrzymał tytuł Managera Roku w kategorii Innowacje w  konkursie organizowanym przez miesięcznik Manager. W uzasadnieniu podkreślono...

Komputerowe symulacje coraz popularniejszą metodą edukacji młodzieży. Przykładem program „Zarządzanie firmą”

Zamiast wykładów i testów dla uczniów o sposobach zarządzania firmą – symulacja komputerowa. W ten sposób łatwiej nauczyć się, jak podejmować decyzje dotyczące marketingu, inwestycji czy finansów. 22. edycja programu „Zarządzanie firmą”, realizowanego przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości, pozwoliła...
karta płatnicza

Polacy liderem w Europie pod względem platności bezgotówkowych

Polacy coraz chętniej korzystają z płatności bezgotówkowych i stali się liderem w Europie pod względem liczby takich transakcji. Eksperci oceniają, że ten sposób na przyspieszenie płatności będzie szczególnie popularny podczas gorączki przedświątecznych zakupów.  – Przed Bożym Narodzeniem zakupów jest najwięcej, a...
MasterCard-PLN-złoty

Bartosz Ciołkowski nowym Dyrektorem Generalnym w polskim oddziale MasterCard Europe

Zmiany personalne w polskim biurze firmy MasterCard. Bartosz Ciołkowski, dotychczasowy szef sprzedaży w polskim oddziale firmy, obejmie stanowisko Dyrektora Generalnego polskiego oddziału MasterCard Europe. Z kolei Kamila Kaliszyk, pełniąca do tej pory obowiązki Senior...
rp_0ec82fc96d_1037037699-maison-platnosci.png

Popularność płatności zbliżeniowych rośnie. Polacy otwarci na nowinki technologiczne

Polacy chętnie korzystają z nowości technologicznych w  dziedzinie  płatności bezgotówkowych. Najczęściej nowoczesne instrumenty płatnicze, takie jak m.in. płatności zbliżeniowe, wykorzystują ludzie do 40. roku życia, z wyższym wykształceniem. Przekonanie starszych osób do codziennego korzystania z tej formy płatności...
rp_b5ccd99106_491484710-mastercard-platnosci.png

Co czwarty Polak płaci w sklepie kartą zbliżeniową

Polacy chętnie korzystają z nowych rozwiązań technologicznych w dziedzinie płatności. Co czwarty Polak płaci kartą zbliżeniową, co jest jednym z najlepszych wyników w Europie – wynika z badania Mastercard. Wprawdzie zbliżeniowo za pomocą smartfona płaci tylko 5 proc. badanych, ale eksperci...
MasterCard ma już 40-procentowy udział w rynku kart

MasterCard porozumiało się w sprawie opłat za transakcje kartą. Visa przedstawi swój harmonogram obniżek

Samoregulacja i wspólne ustalenie zasad i harmonogramu obniżania prowizji za transakcję kartami płatniczymi to najlepsza droga do kompromisu dla całej branży – uważają przedstawiciele MasterCard. Organizacja przystąpiła do porozumienia w sprawie opłat interchange przygotowanego...
MasterCard-PLN-złoty

MasterCard w sądzie z Komisją Europejską określa zagrożenia dla rynku płatności w Europie

W Sądzie Unii Europejskiej odbyło się dzisiaj przesłuchanie w związku z odwołaniem się firmy MasterCard od decyzji Komisji Europejskiej z 2007 r. w sprawie opłat za transakcje transgraniczne nakładanych na konsumenta na terenie EEA...

GORĄCY TEMAT

160750video

Za obietnice wyborcze zapłacą wszyscy. Dodatkowe obciążenia biznesu zaszkodzą wzrostowi gospodarczemu

Większe wydatki z publicznej kasy mogą napędzać inflację. Z kolei obciążenia dla firm mogą sprawić, że niektóre z nich zaczną uciekać z Polski, np....
cyberbezpieczeństwo haker programista

Licencje Open Source w wykorzystaniu komercyjnym nie zawsze bezpieczne

Twórcy oprogramowania, w tym nawet duże software house’y chętnie i często korzystają z programów dostępnych na otwartych licencjach. Często jednak nie wiedzą, na co...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Kompleksowa usługa pośrednictwa objęta podatkiem u źródła

Wszystkie osoby prawne, inne jednostki organizacyjne oraz osoby fizyczne będące przedsiębiorcami, wypłacające należności na rzecz zagranicznych kontrahentów są każdorazowo zmuszone do weryfikowania, czy dokonywana...
bank UBS

Ponad połowa firm rodzinnych spodziewa się recesji do 2020 r. –...

W ostatnim dziesięcioleciu przedsiębiorstwa rodzinne rosną w siłę. Pomimo nasilonych zawirowań na rynku geopolitycznym, gospodarczym i finansowym, wzrosła liczba, skala i wielkość tego typu...

Biznes chce rozwiązać problem zmian klimatycznych. Wprowadzane w firmach innowacje mają...

Firmy mają do odegrania jedną z kluczowych ról w przeciwdziałaniu globalnym problemom – podkreśla Gayle Schueller, wiceprezes 3M ds. zrównoważonego rozwoju. Jak ocenia, walka m.in....