8 C
Warsaw
czwartek, Listopad 15, 2018
Tagi Michał Misiak

Informacje, komentarze i wypowiedzi: Michał Misiak

biuro obsługa customer service

7 branż, które czeka rewolucja customer service

Puste gabinety lekarskie mimo wcześniej umówionych wizyt, stale zajęta sieć telefoniczna czy brak wiedzy o stałym kliencie to tylko trzy z wielu problemów, z jakimi borykają się właściciele firm. Sprawna i dostosowana do potrzeb...
Michal_Misiak_CTO_Focus_Telecom_Polska_fot_Monika_Szalek

Big Data i analiza głosu. Poznaj gorące tematy CCW Berlin 2016

 To największe europejskie targi technologii obsługi klienta. CCW Berlin 2016 zgromadziły 8 tysięcy zwiedzających i blisko 270 wystawców z 21 krajów. Dowiedz się, co nowego w branży contact center.  Co w tym roku pokazały...

E-sklepy walczą o nowy typ kupujących. Klient 2.0 jest bardziej wymagający, mało cierpliwy i...

Firmy dostosowują się do nowego typu klientów – wymagających, niecierpliwych i mało lojalnych. Dla klientów 2.0 mniejsze znaczenie ma cena, uwagę przywiązują natomiast do jakości obsługi. Jeśli nie zostaną dobrze obsłużeniu, to pójdą do konkurencji. Aby...

GORĄCY TEMAT

Grzegorz Dzik, wiceprezydent Pracodawców RPvideo

Sytuacja na rynku pracy wymaga aktywizacji osób niepełnosprawnych

W Polsce od ponad 20 lat aktywność zawodowa jest na tym samym poziomie. Jeśli chodzi o osoby niepełnosprawne – jest to jeden z najniższych...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Wydatki z tytułu rękojmi stanowią koszt uzyskania przychodu

Wydatki poniesione przez firmę w celu zachowania lub zabezpieczenia źródła przychodów stanowią koszt ich uzyskania. Są ciężarem, jaki zmuszony jest ponieść przedsiębiorca celem wypracowania...
Artur Apostoł, Head of Investments w Globalworth Poland

Zmiany w księgowaniu umów najmu – rewolucji na rynku biurowym nie...

MSSF 16 wpłynie na obraz rynku najmu powierzchni biurowych, ale sektor nie musi obawiać się znaczących przetasowań. Zmiany, które wprowadza MSSF 16, wydają się nieznaczące...
>
Radosław Kuczyński Prezes Zarządu EFL

TSL i handel optymistycznie. Budownictwo i usługi niepewne. HoReCa obawia się...

Na koniec 2018 roku nastroje przedsiębiorców w poszczególnych branżach są zróżnicowane. Najgorzej jest w HoReCa, gdzie w IV kwartale br. odnotowano najniższy subindeks Barometru...

Technologie mobilne wciąż nieokiełznane przez przedsiębiorców

65% firm w Polsce korzysta z urządzeń mobilnych w codziennej pracy. Blisko połowa organizacji wykorzystuje je do dostępu do firmowej poczty elektronicznej lub kalendarza,...