16 C
Warszawa, Polska
czwartek, Kwiecień 19, 2018
Tagi Michał Misiak

Informacje o: Michał Misiak

biuro obsługa customer service

7 branż, które czeka rewolucja customer service

Puste gabinety lekarskie mimo wcześniej umówionych wizyt, stale zajęta sieć telefoniczna czy brak wiedzy o stałym kliencie to tylko trzy z wielu problemów, z jakimi borykają się właściciele firm. Sprawna i dostosowana do potrzeb...
Michal_Misiak_CTO_Focus_Telecom_Polska_fot_Monika_Szalek

Big Data i analiza głosu. Poznaj gorące tematy CCW Berlin 2016

 To największe europejskie targi technologii obsługi klienta. CCW Berlin 2016 zgromadziły 8 tysięcy zwiedzających i blisko 270 wystawców z 21 krajów. Dowiedz się, co nowego w branży contact center.  Co w tym roku pokazały...

E-sklepy walczą o nowy typ kupujących. Klient 2.0 jest bardziej wymagający, mało cierpliwy i...

Firmy dostosowują się do nowego typu klientów – wymagających, niecierpliwych i mało lojalnych. Dla klientów 2.0 mniejsze znaczenie ma cena, uwagę przywiązują natomiast do jakości obsługi. Jeśli nie zostaną dobrze obsłużeniu, to pójdą do konkurencji. Aby...

GORĄCY TEMAT

Bartłomiej Michałowski z Instytutu Sobieskiegovideo

Jak polski rząd powinien wykorzystać rozwiązania dzisiejszej rewolucji technologicznej?

Żyjemy w wyjątkowych czasach kolejnej rewolucji technologicznej. Potwierdzają to opinie ekspertów. Dlatego powstał raport, który pokaże konkretne działania, jakie powinien podjąć polski rząd. Dotyczą one całego...
dokument

Polityka ochrony danych osobowych. Czym jest i co powinien zawierać taki...

Organizacje – niezależnie od swojej wielkości, zakresu działań i zasięgu terytorialnego – realizując swoje zadania przetwarzają dane osobowe. Są to np. informacje dotyczące pracowników,...
pit podatek

Darowizna na krwiodawstwo, rozliczanie 500+ – czyli o czym warto pamiętać,...

Fiskus do 30 kwietnia czeka na nasze rozliczenia podatkowe. Obowiązek złożenia zeznania rocznego dotyczy wszystkich przedsiębiorców oraz osób fizycznych, które w 2017 roku uzyskały...
rekrutacja pracowników

Młodzi pracownicy bardziej wymagający – wyniki badania

Osoby młode, wchodzące dopiero na rynek pracy, mają wyższe oczekiwania wobec pracodawcy niż ich starsi koledzy. Nie tylko liczą na wysoki komfort pracy dzięki...

Poprawa nastrojów wśród małopolskich przedsiębiorców – a nowosądeccy przedsiębiorcy są największymi...

Wśród właścicieli mikro i małych firm po raz pierwszy od ośmiu lat prym wiodą optymiści – takie są wyniki badań zawartych w raporcie przygotowywanym...

ŚLEDŹ NAS NA:

3,759FaniLubię
150ObserwującyObserwuj
1,071ObserwującyObserwuj
4,413SubskrybującySubskrybuj