10.6 C
Warszawa
środa, 20 października, 2021

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Mobiem

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Mobiem

Michał Giera, prezes zarządu Mobiem Polska

Back to school 2021: reklama w mobile nakręca sprzedaż – blisko 7 na 10...

Nawet 50 proc. rocznych wydatków związanych ze szkołą przypada w USA na gorący okres zwany „Back to school”. W Polsce i pozostałych krajach Europy jest podobnie. To właśnie w okresie od lipca do końca...
Amazon wchodzi do Polski. Czy warto jeszcze zakładać własny e-commerce

Dzień Mamy 2021 – zakupowe preferencje Polaków

Około 13 milionów Polek już za kilka dni będzie obchodzić swoje święto. Dzień Matki w większości krajów na świecie wypada w drugą niedzielę maja, ale w Polsce obchodzimy go 26 dnia tego miesiąca. Według...
Amazon wchodzi do Polski. Czy warto jeszcze zakładać własny e-commerce

Zakupy na Wielkanoc 2021 zrobimy online – 8 na 10 osób użyje do tego...

Według najnowszego badania Easter Holiday Survey Europe przeprowadzonego przez AdColony aż 60 proc. osób uznaje obecnie bezpieczeństwo za kluczowy powód, dla którego robi zakupy online a nie stacjonarnie. Zdecydowanie ważniejszy od takich czynników, jak...
goldfish in cart – e-commerce concept

7 trendów e-commerce w 2021 roku

Nic nie wskazuje na to, by kolejny rok miał być niesprzyjający dla branży e-commerce, która dzięki pandemii koronawirusa rośnie w galopującym tempie. Wraz z inwestycją w zakupy online sprzedawcy chętniej wdrażają też nowe technologie,...
telefon sms smartfon

OTT (Over-the-Top) przyciąga użytkowników przed ekrany, a co z reklamodawcami?

Według raportu PWC wzrost rynku telewizji OTT (Over-the-Top) do 2024 będzie się kształtował na poziomie 14,5 proc. Daje to telewizji internetowej drugie miejsce pod względem najszybciej rosnących segmentów sektora mediów, zaraz po VR. Jak...
Michał Piertuszka, Head of Mobile Product w Mobiem Polska

65 proc. użytkowników mobile gamingu w Europie to kobiety

Ponad połowa z 2,3 mld graczy mobilnych na świecie gra częściej niż 10 razy w tygodniu. Zdecydowana większość ma więcej niż 34 lata. Są więc dojrzałymi konsumentami, samodzielnie podejmującymi decyzje zakupowe. Jeśli dodamy do...
telefon smartphone

Mobile gaming w służbie brand safety – pod względem bezpieczeństwa gry biją na głowę...

Wycofanie się z płatnych kampanii największych reklamodawców znanej platformy społecznościowej spowodowało stratę rzędu 7 mld. dolarów w ciągu zaledwie jednego dnia. Z kolei bojkot reklamowy w popularnym serwisie streamingowym skutkował wycofaniem działań na tej...
telefon smartphone

Mobile gaming konkuruje z Tik Tokiem – co 5 gracz należy do generacji Z

Ostatnie kontrowersje wokół Tik Toka związane z naruszaniem prywatności i blokowaniem tej aplikacji przez Indie, Hong Kong czy może niebawem USA – pozwalają zakładać nadchodzące zmiany w lokowaniu budżetów reklamowych. Na razie marki ochoczo...
Statystyczny Polak nie potrafi żyć bez telefonu komórkowego. Korzysta z niego przez kilka godzin dziennie, co utrudnia wypoczynek

Statystyczny Polak nie potrafi żyć bez telefonu komórkowego. Korzysta z niego przez kilka godzin...

Więcej niż 9 na 10 Polaków korzysta z telefonu komórkowego, a wśród dzieci ten odsetek jest niewiele niższy – wynika z danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Ze smartfona korzystamy codziennie po kilka godzin i nie rozstajemy się z nim...
gra telefon

Pandemia poważnie wpłynęła na ruch w grach mobilnych. Zwiększyła się też aktywność użytkowników

Z danych AdColony wynika, że od marca do maja br. ruch w grach mobilnych w Polsce zwiększył się o 17% w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Natomiast aktywność spędzania czasu na tego typu rozrywce...
gry_mobilne_fotografia_ilustracyjna_dla_mediów

Mobiem z AdColony wprowadzają na polski rynek nowy format reklam w grach mobilnych

Agencja Mobiem Polska, należąca do Grupy INTERIA.PL, rozpoczęła współpracę z AdColony, jedną z największych mobilnych platform reklamowych na świecie. Międzynarodowa sieć reklamowa obecnie w Polsce dociera do 9 mln unikalnych użytkowników, którzy każdego miesiąca...
telefon

Młodzi Polacy nie mogą żyć bez komórki. Eksperci: Zaczyna się robić poważny problem

Z badania, przeprowadzonego przez Mobiem Polska, wynika, że ponad 60% osób w wieku 15-35 lat praktycznie nie rozstaje się z telefonem w ciągu dnia. Przeszło 50% ma w ręku komórkę aż kilka godzin dziennie....
Michał Pietruszka - Mobiem Polska

Michał Pietruszka dołączył do Mobiem Polska

Na początku roku do agencji Mobiem Polska, która należy do Grupy Interia.pl i specjalizuje się w mobile marketingu, dołączył Michał Pietruszka, obejmując stanowisko Head of Mobile Product. Jego najważniejszym celem na 2020 rok będzie...
telefon komputer laptop

Polacy wolą nie płacić za treści, w zamian akceptują reklamy

Jak wykazało badanie brytyjskiej firmy analityczno-doradczej UCE GROUP LTD. i agencji marketingu mobilnego Mobiem Polska, ponad połowa Polaków uważa, że wydawcy powinni znaleźć inne sposoby pozyskiwania środków niż tylko wyświetlanie reklam. Niemniej prawie 40%...
telefon sms smartfon

Na polski rynek wchodzi nowy format reklamy w grach mobilnych

Agencja marketingu mobilnego Mobiem Polska, należąca do Grupy INTERIA.PL, rozpoczęła współpracę z firmą Adverty w zakresie możliwości umieszczania niestandardowych i nieinwazyjnych reklam w grach mobilnych. W rezultacie na polskim rynku pojawia się nowa usługa,...
telefon

Darmowy telefon za oglądanie reklam? Ekspert: To bardzo możliwy scenariusz

Wiele wskazuje na to, że producenci smartfonów mogą przymierzać się do wyświetlania reklam na swoich urządzaniach. Coraz głośniej mówi się np. o Samsungu. Gdyby zdecydował się na taki krok, to inni gracze rynkowi pewnie...
E-święta, czyli z telefonem na zakupyE-święta, czyli z telefonem na zakupy

Badanie: Użytkownicy smartfonów nie boją się hakerów. Nie czują też realnego zagrożenia

Tylko 14% rodaków zabezpiecza telefony przed atakami hakerskimi. I głównie robi to z obawy o „wyciek” własnych danych. Zaledwie 19% boi się kradzieży pieniędzy z konta bankowego. Ci, którzy nie chronią smartfonów, nie obawiają...
telefon

Sponsorowane Wi-Fi w komunikacji miejskiej z dużym potencjałem marketingowym

48% Polaków korzysta z telefonu w komunikacji miejskiej. Najwięcej osób wpatruje się w ekran w czasie od 2 do 5 min. Kilka procent sprawdza reklamy, na co z optymizmem patrzą marketerzy. Badanie pokazuje też, że...
stacja benzynowa paliwa ropa

Badanie preferencji konsumenckich na stacjach paliw: Dla kierowców ważniejszy alkohol niż ceny paliw

Niemal czterech na dziesięciu kierowców chciałoby otrzymywać spersonalizowane reklamy po wjeździe na stacje paliw. Prawie co trzecia osoba oczekiwałaby informacji o promocjach alkoholi. Nieco mniejsze zainteresowanie wzbudzają sprzęty i części eksploatacyjne do samochodów (27%),...
stacja benzynowa paliwa ropa

Eksperci z branży: Stacje benzynowe powinny lepiej wykorzystywać potencjał reklamowy

Najnowsze badanie, przeprowadzone na stacjach paliw, wykazało, że 80% konsumentów nie zna pojęcia geofencingu, ale to nie dziwi branży marketingowej. Gdy ankieterzy wyjaśnili ten termin respondentom i zapytali ich, czy chcieliby dostawać spersonalizowane reklamy...

GORĄCY TEMAT

Wielki kryzys chiński: przyczyny i konsekwencje, w kraju i na świecie

W poniedziałek 18 października br. chińskie władze przedstawią dane PKB za 3-ci kwartał 2021 roku. To ogłoszenie będzie uważnie obserwowane przez rynki, ponieważ mieszanka...
Maciej Przygórzewski, główny analityk Walutomat i Internetowykantor.pl

Czy konflikt z Unią wpłynie na złotego?

Posiedzenie Parlamentu Europejskiego na razie nie odbija się negatywnie na polskim złotym. Na moment pisania tego tekstu wciąż ono jeszcze trwa, ale już teraz...
Sąd prawo prawnik

Szczególna należyta staranność przy dokumentowaniu usług niematerialnych

Właściwe udokumentowanie wydatku jest jednym z niezbędnych kryteriów jego kwalifikacji do kosztów uzyskania przychodów. W związku z tym kwestia posiadania odpowiedniej dokumentacji do tej...
e commerce 2021

Wymuszone pandemią zmiany zachowań konsumenckich nie utrzymały się w dłuższej perspektywie

Bieżący rok przyniósł zmniejszenie intensywności wielu działań w sferze cyfrowej, na które w pierwszym roku pandemii COVID-19 najczęściej wskazywali ankietowani konsumenci z Polski. Jak...

Poszukiwane startupy oferujące innowacyjne rozwiązania z zakresu księgowości, finansów, a także...

CPA.com oraz Association of International Certified Professional Accountants (Międzynarodowe Stowarzyszenie Dyplomowanych Specjalistów ds. Rachunkowości) reprezentujące AICPA & CIMA, przyjmują zgłoszenia z całego świata do...