5 C
Warsaw
wtorek, Wrzesień 25, 2018
Tagi Paweł Pierścionek

Informacje o: Paweł Pierścionek

cloud computing dane

Za 3 lata globalny rynek chmurowych rozwiązań dla contact center będzie wart 15,67 mld...

Za trzy lata globalny rynek chmurowych rozwiązań dla contact center będzie wart 15,67 mld dolarów, a tempo wzrostu do 2021 r. wyniesie 23,6% rok do roku - prognozuje Markets&Markets. Polskie firmy z branży call...
biura outsourcing biurowiec pracownik

Jakie zawody mogą zniknąć w nieodległej przyszłości

Uniwersytet Oksfordzki i firma Deloitte przeanalizowały jakie zawody mogą zniknąć w nieodległej przyszłości. Wnioski są niepokojące przede wszystkim dla pracowników call i contact center. Naukowcy i eksperci prognozują, że zawód telemarketera zniknie z 99%, a pracownika...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Sztuczna inteligencja zmieni rynek contact center?

Firmy dokładają wielu starań, by ich contact center funkcjonowały lepiej, jednak mimo postępu technologicznego wciąż borykają się z licznymi problemami. Telefony w nieodpowiednim momencie, konsultanci, z którymi ciężko znaleźć wspólny język i nietrafione oferty...
raport analiza wyniki

Cludo wierzy w chmurę: 40% wzrost, 14% przychodów na B+R

8 mln zł – tyle przychodów chce wypracować w 2018 r. Cludo, dostawca rozwiązań wspierających zarządzanie contact center. Oznacza to wzrost o niemal 40%. W grudniu firma znacząco powiększyła swój kapitał i planuje zainwestować...
biuro obsługa customer service

Koniec z telefonami od marketerów? Od maja każdy z nas ma prawo do „bycia...

Czy to koniec call center, jakie znamy? Od maja 2018 w życie wchodzi RODO - to tajemniczo brzmiące hasło w praktyce oznacza prawo do „bycia zapomnianym”. Każdy, absolutnie każdy będzie mógł zażądać trwałego usunięcia...
biuro obsługa customer service

Spore wzrosty na rynku oprogramowania do obsługi klienta

29 miliardów dolarów – tyle według specjalistów Markets&Markets będzie wart rynek oprogramowania contact center do 2022 roku Z raportu firmy analitycznej Markets&Markets „Contact Center Software Market” wynika, że wartość rynku oprogramowania dla call i contact...
biurowiec

29 mld dolarów – tyle wydadzą firmy na ujednolicenie komunikacji z klientami

Przedsiębiorstwa mają problem: klienci kontaktują się z nimi korzystając już nie tylko z telefonu, chatów czy sms-ów, ale również mediów społecznościowych i kanałów video. Wyzwaniem staje się więc ujednolicenie komunikacji. Dobrze ilustrują to prognozy...

GORĄCY TEMAT

Marek Dietl, prezes Zarządu GPW

Polska w gronie 25-ciu najbardziej rozwiniętych rynków świata

24 września 2018 r. agencja FTSE Russell przekwalifikowała Polskę z grupy rynków rozwijających się (Emerging Markets) do rozwiniętych (Developed Markets) Polska znalazła się...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Uchylenie decyzji podatkowej w zasięgu ręki

Nie zawsze trzeba czekać na sądowe uchylenie decyzji podatkowej. Oczekiwany skutek może przynieść również dobrze sporządzone odwołanie, nawet w przypadku podatnika, który według organu...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Uchylenie decyzji podatkowej w zasięgu ręki

Nie zawsze trzeba czekać na sądowe uchylenie decyzji podatkowej. Oczekiwany skutek może przynieść również dobrze sporządzone odwołanie, nawet w przypadku podatnika, który według organu...
Andrzej Roter, Prezes Zarządu, Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce

Kredytobiorcy coraz bardziej lekkomyślni

Lekkomyślne zaciąganie zobowiązań oraz brak planowania wydatków i dochodów, w tym zaciąganie zobowiązań na granicy zdolności własnego budżetu, to główna przyczyna problemów finansowych Polaków,...

Digitalizacja postępuje szybko

W biznesie przestaje obowiązywać tradycyjny podział na firmy produkcyjne i usługowe. Zdaniem ekspertów firmy doradczej Deloitte inwestorzy w coraz większym stopniu zwracają uwagę nie...