1 C
Warsaw
piątek, Styczeń 18, 2019
Tagi Paweł Pierścionek

Informacje, komentarze i wypowiedzi: Paweł Pierścionek

cloud computing dane

Za 3 lata globalny rynek chmurowych rozwiązań dla contact center będzie wart 15,67 mld...

Za trzy lata globalny rynek chmurowych rozwiązań dla contact center będzie wart 15,67 mld dolarów, a tempo wzrostu do 2021 r. wyniesie 23,6% rok do roku - prognozuje Markets&Markets. Polskie firmy z branży call...
biura outsourcing biurowiec pracownik

Jakie zawody mogą zniknąć w nieodległej przyszłości

Uniwersytet Oksfordzki i firma Deloitte przeanalizowały jakie zawody mogą zniknąć w nieodległej przyszłości. Wnioski są niepokojące przede wszystkim dla pracowników call i contact center. Naukowcy i eksperci prognozują, że zawód telemarketera zniknie z 99%, a pracownika...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Sztuczna inteligencja zmieni rynek contact center?

Firmy dokładają wielu starań, by ich contact center funkcjonowały lepiej, jednak mimo postępu technologicznego wciąż borykają się z licznymi problemami. Telefony w nieodpowiednim momencie, konsultanci, z którymi ciężko znaleźć wspólny język i nietrafione oferty...
raport analiza wyniki

Cludo wierzy w chmurę: 40% wzrost, 14% przychodów na B+R

8 mln zł – tyle przychodów chce wypracować w 2018 r. Cludo, dostawca rozwiązań wspierających zarządzanie contact center. Oznacza to wzrost o niemal 40%. W grudniu firma znacząco powiększyła swój kapitał i planuje zainwestować...
biuro obsługa customer service

Koniec z telefonami od marketerów? Od maja każdy z nas ma prawo do „bycia...

Czy to koniec call center, jakie znamy? Od maja 2018 w życie wchodzi RODO - to tajemniczo brzmiące hasło w praktyce oznacza prawo do „bycia zapomnianym”. Każdy, absolutnie każdy będzie mógł zażądać trwałego usunięcia...
biuro obsługa customer service

Spore wzrosty na rynku oprogramowania do obsługi klienta

29 miliardów dolarów – tyle według specjalistów Markets&Markets będzie wart rynek oprogramowania contact center do 2022 roku Z raportu firmy analitycznej Markets&Markets „Contact Center Software Market” wynika, że wartość rynku oprogramowania dla call i contact...
biurowiec

29 mld dolarów – tyle wydadzą firmy na ujednolicenie komunikacji z klientami

Przedsiębiorstwa mają problem: klienci kontaktują się z nimi korzystając już nie tylko z telefonu, chatów czy sms-ów, ale również mediów społecznościowych i kanałów video. Wyzwaniem staje się więc ujednolicenie komunikacji. Dobrze ilustrują to prognozy...

GORĄCY TEMAT

Tomasz Starus, członek zarządu Euler Hermes

Polska gospodarka z kolejnym rekordowym rokiem niewypłacalności

Dlaczego rośnie liczba niewypłacalności? Trzeci rok z rzędu, bijąc rekordy ich liczby w skali miesiąca czy kwartału, gdy jednocześnie wzrost PKB osiągał w...
dokument

W oczekiwaniu na nowy Kodeks Pracy. Nowe przepisy w 2019 roku

Wciąż obowiązujący Kodeks Pracy opiera się na ustawie z 1974 roku, a więc z okresu, kiedy w Polsce nie tylko panował inny ustrój, ale...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Aby uzyskać zwolnienie z podatku, pracodawca musi sprawdzać, co jedzą pracownicy

Zgodnie z wydaną 22 listopada 2018 r. przez Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej interpretacją indywidualną wartość kuponów żywieniowych dla pracowników stanowi dla nich przychód. Pracodawca,...
Tomasz Starus, członek zarządu Euler Hermes

Polska gospodarka z kolejnym rekordowym rokiem niewypłacalności

Dlaczego rośnie liczba niewypłacalności? Trzeci rok z rzędu, bijąc rekordy ich liczby w skali miesiąca czy kwartału, gdy jednocześnie wzrost PKB osiągał w...

Badanie Cisco: Wzrost popularności automatyzacji i analityki wpłyną na zmiany w...

88 proc. respondentów badania Cisco wskazało inwestycje w operacje IT jako klucz do poprawy doświadczeń klienta oraz działań prewencyjnych pozwalających uniknąć problemów z infrastrukturą...