2 C
Warsaw
sobota, Listopad 17, 2018
Tagi Paweł Pierścionek

Informacje, komentarze i wypowiedzi: Paweł Pierścionek

cloud computing dane

Za 3 lata globalny rynek chmurowych rozwiązań dla contact center będzie wart 15,67 mld...

Za trzy lata globalny rynek chmurowych rozwiązań dla contact center będzie wart 15,67 mld dolarów, a tempo wzrostu do 2021 r. wyniesie 23,6% rok do roku - prognozuje Markets&Markets. Polskie firmy z branży call...
biura outsourcing biurowiec pracownik

Jakie zawody mogą zniknąć w nieodległej przyszłości

Uniwersytet Oksfordzki i firma Deloitte przeanalizowały jakie zawody mogą zniknąć w nieodległej przyszłości. Wnioski są niepokojące przede wszystkim dla pracowników call i contact center. Naukowcy i eksperci prognozują, że zawód telemarketera zniknie z 99%, a pracownika...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Sztuczna inteligencja zmieni rynek contact center?

Firmy dokładają wielu starań, by ich contact center funkcjonowały lepiej, jednak mimo postępu technologicznego wciąż borykają się z licznymi problemami. Telefony w nieodpowiednim momencie, konsultanci, z którymi ciężko znaleźć wspólny język i nietrafione oferty...
raport analiza wyniki

Cludo wierzy w chmurę: 40% wzrost, 14% przychodów na B+R

8 mln zł – tyle przychodów chce wypracować w 2018 r. Cludo, dostawca rozwiązań wspierających zarządzanie contact center. Oznacza to wzrost o niemal 40%. W grudniu firma znacząco powiększyła swój kapitał i planuje zainwestować...
biuro obsługa customer service

Koniec z telefonami od marketerów? Od maja każdy z nas ma prawo do „bycia...

Czy to koniec call center, jakie znamy? Od maja 2018 w życie wchodzi RODO - to tajemniczo brzmiące hasło w praktyce oznacza prawo do „bycia zapomnianym”. Każdy, absolutnie każdy będzie mógł zażądać trwałego usunięcia...
biuro obsługa customer service

Spore wzrosty na rynku oprogramowania do obsługi klienta

29 miliardów dolarów – tyle według specjalistów Markets&Markets będzie wart rynek oprogramowania contact center do 2022 roku Z raportu firmy analitycznej Markets&Markets „Contact Center Software Market” wynika, że wartość rynku oprogramowania dla call i contact...
biurowiec

29 mld dolarów – tyle wydadzą firmy na ujednolicenie komunikacji z klientami

Przedsiębiorstwa mają problem: klienci kontaktują się z nimi korzystając już nie tylko z telefonu, chatów czy sms-ów, ale również mediów społecznościowych i kanałów video. Wyzwaniem staje się więc ujednolicenie komunikacji. Dobrze ilustrują to prognozy...

GORĄCY TEMAT

Tomasz Starus_TU Euler Hermes

Lawina niewypłacalności polskich firm produkcyjnych i budowlanych

Euler Hermes, wiodący globalny ubezpieczyciel należności handlowych, zbadał sytuację firm w Polsce pod względem niewypłacalności. W październiku 2018 r. w oficjalnych źródłach (Monitorach Sądowych...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Odpowiedzialność karna osoby prawnej za czyn jej reprezentanta

Mało kto pamięta, że w obrocie prawnym funkcjonuje akt prawny, na podstawie którego osoba prawna może ponieść odpowiedzialność karną za czyn zabroniony popełniony przez...
Anna Turska, doradca podatkowy z Kancelarii Ożóg Tomczykowskivideo

Nadchodzą kolejne zmiany w podatkach dochodowych i Ordynacji podatkowej

Podatnicy mieli już czas przyzwyczaić się do obowiązywania klauzuli o unikaniu podwójnego opodatkowania. Obowiązuje ona już od połowy 2016 r. Jednak Ministerstwo Finansów uznało,...
prezes szef pracownik

Od bezrobocia po rosnące ryzyko cybernetyczne: zmartwienia kadry zarządzającej

Według nowego raportu Regional Risks for Doing Business kadra zarządzająca z różnych regionów oceniła bezrobocie, załamanie krajowych systemów rządzenia i gwałtowny wzrost cen...

The Heart i Mastercard stworzą z partnerami piaskownicę regulacyjną dla fintechów

Komisja Nadzoru Finansowego ogłosiła, że The Heart, korporacyjne centrum innowacji, będzie operatorem Piaskownicy regulacyjnej dla spółek rozwijających nowe technologie z branży finansowej. Mastercard, który...