Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Programy lojalnościowe

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: programy lojalnościowe

Michał Pietruszka, Just Run App

Aplikacje zakupowe walczą o klienta

Niemal co drugi użytkownik ma zainstalowaną na swoim telefonie lub tablecie choć jedną aplikację zakupową. Z drugiej strony, jak pokazują wyniki analizy Just Run App oraz Spicy Mobile, wydawcy inwestujący w m-commerce muszą mocno...
Same promocje nie wystarczą. Marki szukają nowych sposobów na zwiększenie sprzedaży i zatrzymanie klientów

Same promocje nie wystarczą. Marki szukają nowych sposobów na zwiększenie sprzedaży i zatrzymanie klientów

Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na nawet kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Ponad 70 proc. osób, które czują, że ich lojalność jest wynagradzana, deklaruje chęć polecenia...
Coraz więcej firm decyduje się na programy lojalnościowe. Już 70 proc. Polaków należy przynajmniej do jednego takiego programu

Coraz więcej firm decyduje się na programy lojalnościowe. Już 70 proc. Polaków należy przynajmniej...

Firmy coraz częściej angażują się w programy lojalnościowe. To sposób na budowę trwałych relacji z klientami w oparciu o dogłębną analizę ich potrzeb oraz dopasowanie do nich swojej oferty. Dzięki temu rośnie też popularność takich programów wśród konsumentów, czego...
Inteligentne ubrania wyposażane są w coraz bardziej zaawansowane czujniki. Pozwolą na odległość monitorować stan zdrowia pacjentów, czy pracowników

Inteligentne ubrania wyposażane są w coraz bardziej zaawansowane czujniki. Pozwolą na odległość monitorować stan...

Branża odzieżowa coraz częściej korzysta z nowych technologii. Na rynku pojawiają się ubrania, które ułatwiają wykonywanie ćwiczeń, śledzą promieniowanie UV, umożliwiają wydawanie urządzeniom poleceń, a nawet mogą być wykorzystywane do płatności. Ubrania wyposażone w czujniki biomedyczne...
Marta Machus-Burek, Senior Partner, Dyrektor Działu Powierzchni Handlowych w Colliers International

Centra handlowe w erze nowoczesnych technologii

Rynek detaliczny oraz branża centrów handlowych przechodzi transformację. Jednym z czynników wpływających na metamorfozę w tym sektorze jest rozwój technologii. Dotyczy on wszystkich uczestników rynku - właścicieli centrów handlowych, najemców i klientów. Zmiana stylu...
sklep spożywczy

Jak Polacy robią zakupy pierwszej potrzeby? Które sklepy wybierają?

Zakupy, zwłaszcza produktów pierwszej potrzeby, chcemy robić szybko i wygodnie, ale też inteligentnie. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez PAYBACK, co czwarty Polak wybiera sklepy położone najbliżej domu. Często nie są to jednak sklepy...
Sklepy szukają jak najprostszych sposobów na przyciągnięcie klientów. Programy lojalnościowe przenoszone są na smartfony

Sklepy szukają jak najprostszych sposobów na przyciągnięcie klientów. Programy lojalnościowe przenoszone są na smartfony

Ponad 70 proc. polskich konsumentów należy do przynajmniej jednego programu lojalnościowego. Klienci chętniej robią zakupy w sklepach, które oferują im dodatkowe bonusy i rabaty, ale oczekują, że zapisanie się do takiego programu będzie szybkie i proste, korzystanie...
Arkadiusz Kuich, Prezes Zarządu Spółki ERNE VENTURES

Fundusz ERNE VENTURES przez EBC Solicitors S.A. będzie inwestować w technologię blockchain oraz kopalnię...

ERNE VENTURES, fundusz kapitałowy notowany od dziesięciu lat na NewConnect, ogłosił kupno pakietu akcji publicznej spółki EBC Solicitors S.A. w celu zmiany jej strategii. Nabycie akcji jest podyktowane dążeniem do wykorzystania potencjału inwestycyjnego Grupy...
Programy lojalnościowe od teraz na jednej karcie płatniczej. System sam naliczy należne rabaty podczas płatności kartą

Programy lojalnościowe od teraz na jednej karcie płatniczej. System sam naliczy należne rabaty podczas...

Niemal połowa Polaków korzysta z różnego rodzaju programów lojalnościowych. Chociaż coraz popularniejszą formą są wirtualne karty stałego klienta w smartfonach, to zwykle wciąż należy okazać kartę sprzedawcy, aby skorzystać z rabatu, czy zebrać punkty. Rozwiązaniem może...
Arkadiusz Kuich, Prezes Zarządu Spółki ERNE VENTURES

Fundusz ERNE VENTURES przejął spółkę publiczną, aby uruchomić giełdę kryptowalut

ERNE VENTURES, fundusz kapitałowy notowany od dziesięciu lat na NewConnect, ogłosił przejęcie publicznej spółki Revitum S.A. w celu zmiany jej strategii i uruchomienia giełdy kryptowalut działającej zgodnie z wszelkimi wymaganiami prawnymi oraz posiadającej wszelkie...
laptop noc

Cyberbezpieczeństo w branży retail

Rok 2017 okazał się przełomowy pod względem podniesienia świadomości w obszarze cyberpezpieczeństwa. W maju byliśmy świadkami największego w historii ataku zwanego WannaCry, który zainfekował ponad 300 tys. komputerów w 99 krajach, w tym szpitale...
biurowiec biuro

Bankowość a Generacja Z. Czym zachęcić najmłodsze pokolenie klientów?

W ostatnich latach banki starały się zachęcić do korzystania z ich usług konsumentów z pokolenia Millenialsów, zwanych również pokoleniem Y – tych, którzy urodzili się w latach 80. i 90., a obecnie tworzą niezwykle...
Innowacje_Handlu

Podsumowanie Targów RetailShow 2017

Zakończyła się VIII edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow 2017. 200 wystawców zaprezentowało gamę najnowocześniejszych rozwiązań niezbędnych przy wyposażaniu sklepów. Ciągłe zmiany zachowań i potrzeb konsumentów, a co za tym idzie elastyczność w projektowaniu...
Targi_RetailShow2016_konkurs_Best_Shop

Trendy i innowacje na Targach RetailShow

Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow to wiodące wydarzenie branży handlowej. Poza szeroką ofertą wystawców uczestnicy będą mogli skorzystać z wiedzy ekspertów podczas konferencji Retail Congress 2017. Targi są także okazją, by poznać najlepsze produkty...
drogeria kosmetyki sklep supermarket

Polacy najbardziej doceniają promocje w kategoriach Zdrowie i Uroda

Z danych, prezentowanych w raporcie „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, wynika, że klienci oceniają ogólnodostępne promocje na mocną 4, w skali od 0 do 5. Ponadto, badanie zrealizowane na zlecenie Sieci AdRetail,...
Duże zmiany na rynku programów lojalnościowych. Firmy muszą się bardziej starać, żeby przyciągnąć klientów

Duże zmiany na rynku programów lojalnościowych. Firmy muszą się bardziej starać, żeby przyciągnąć klientów

W ciągu ostatniego roku o 17 pkt proc. wzrosła liczba Polaków, którzy korzystają z programów lojalnościowych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Uczestnictwo w takich inicjatywach deklaruje już ponad połowa Polaków. Na rynku programów lojalnościowych zachodzą duże...
Andrzej Maria Faliński, ekspert rynku handlowego

Co czwarty polski internauta należy do programu lojalnościowego, a co piąty bierze udział w...

Z raportu „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, przeprowadzonego na zlecenie Grupy AdRetail, wynika, że 49% użytkowników gazetek online wykazuje lojalność zakupową i   uczestniczy w akcjach konkursowych organizowanych przez marki. W ocenie ekspertów,...
Polacy chętnie uczestniczą w programach lojalnościowych. Tradycyjne karty powoli wypierane są przez aplikacje

Polacy chętnie uczestniczą w programach lojalnościowych. Tradycyjne karty powoli wypierane są przez aplikacje

Czterech na pięciu internautów deklaruje udział w programach lojalnościowych sklepów, firm usługowych czy stacji benzynowych – wynika z badania „Lojalni 2017”. Choć trzy czwarte z nich nadal korzysta z plastikowych kart wydawanych przez firmy, coraz częściej punkty zbierane są...
EULER HERMES

Liczba niewypłacalnych firm w Polsce w I kwartale 2017 r.

W pierwszym kwartale opublikowano informacje o niewypłacalności 224 polskich przedsiębiorstw, wobec 173 w I kwartale 2016 roku, czyli nastąpił wzrost ich liczby o +29% (niewypłacalność – czyli niezdolność do regulowania zobowiązań wobec dostawców, skutkująca...
Tadeusz Kościński, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rozwoju

Kościński: Elektroniczny paragon to korzyści dla wszystkich

Elektroniczny paragon nie będzie wyłącznie zdjęciem tradycyjnego paragonu. Będzie zawierał znacznie więcej informacji niż jego papierowa wersja, np. skład produktów spożywczych. Dzięki temu konsument będzie miał możliwość sprawdzenia, czy produkt nie zawiera składników, na...
e-commerce

E-commerce: Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku?

61 proc. zadowolonych z zakupów konsumentów podzieli się tą wiadomością z rodziną i przyjaciółmi. Lojalni klienci kupują o 90 proc. częściej i wydają 60 proc. więcej jednorazowo na zakupy niż osoby po raz pierwszy...
259637080_vm_ware_gdpr1.png

W 2018 roku wejdą w życie nowe unijne przepisy o ochronie danych osobowych. Firmy...

Unijne rozporządzenie GDPR, które zacznie obowiązywać za półtora roku, nałoży na przedsiębiorstwa szereg nowych regulacji w zakresie pozyskiwania danych osobowych i zarządzania nimi. Ponad połowa firm wciąż nie wie o  istnieniu rozporządzenia, a tylko 11 proc. zna szczegółowe...
laptop

Promocje działają na Polaków (raport)

Do korzystania z promocji przyznaje się aż 97% Polaków, a 44% z nich to Promo Hunters, czyli osoby aktywnie poszukujące korzystnych ofert – wynika z 1. edycji raportu „Promo Hunters. Polacy w pogoni za...
1019451304_wojtasik_lojalnosciowe.png

80 proc. konsumentów korzysta z programów lojalnościowych. Wolą zwrot części wydatków niż zbieranie punktów

Tradycyjne, wspierające powtarzalność zakupów programy lojalnościowe są coraz mniej atrakcyjne dla konsumentów, ponieważ korzyści są odroczone w czasie. Rośnie natomiast popularność takich akcji, które oferują od razu wymierne profity, np. serwisów cashbackowych oferujących zwrot części wydatków....
targi_retailshow_c

Targi RetailShow 2016 – już w listopadzie największe wydarzenie branży retail w Europie Środkowo-Wschodniej

Już tylko dwa miesiące do VII Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow 2016, największego wydarzenia branży retail w Europie Środkowo-Wschodniej. Przez dwa dni przedstawiciele sieci handlowych i właściciele sklepów poznają trendy wyposażenia i aranżacji placówek...
praca biuro pracownik

Eksperci radzą jak zwiększyć lojalność Klienta biznesowego

Jak wynika z analiz przeprowadzonych przez Instytut Gallupa na grupie ponad 100 tys. respondentów, klienci branż B2B są dziś znacznie mniej lojalni niż jeszcze kilka lat temu. Aż 71 proc. z nich jest gotowych...
Modern business with new technologies

Mobile PL 2016 – Zakupy, programy lojalnościowe i kupony

W Polsce użytkownicy m-commerce to mała grupa hiperaktywnych użytkowników e-commerce, kuponów i programów lojalnościowych. Rozwój płatności mobilnych w Polsce zależy od tego, czy trendy z tej grupy osób rozprzestrzenią się na większą skalę. Dlatego kluczowe jest, żeby zrozumieć, kim są te osoby,...
EY we Wrocławiu

Raport EY: Nadchodzi Pokolenie Z, które całkowicie zmieni sposób funkcjonowania firm

Pokolenie Z to zupełnie inna generacja niż wszystkie badane do tej pory - nie zna świata sprzed powstania tabletów czy mediów społecznościowych, a internet traktuje tak jak wcześniejsze generacje Encyklopedię Britannica. Siła nabywcza nowego pokolenia...
zakupy komputer Internet

Jak korzystać z usług bankowych by nie przepłacać – 7 prostych zasad

Niskie stopy procentowe, nowy podatek bankowy oraz wyższe kwoty odprowadzane na Bankowy Fundusz Gwarancyjny to dla banków trudny orzech do zgryzienia i ryzyko zmniejszenia zysków. Często pojawiają się obawy, że instytucje finansowe będą starały...
Efektywna kampania SMS? Postaw na własną bazę kontaktów

Efektywna kampania SMS? Postaw na własną bazę kontaktów

  Kampania SMS to skuteczne narzędzie zwiększania sprzedaży i sprawdzony kanał komunikacji z klientem. Jej efektywność zależy w dużej mierze od dokładnego zaplanowania działań marketingowych. Zbudowanie bazy kontaktów to pierwszy etap projektowania komunikacji SMS. Każdy...

SAS zapowiada tworzenie nowych połączeń z Polską. Linia ułatwi też podróż do Kalifornii

Skandynawskie Linie Lotnicze otwierają nowe połączenia z Polski. W październiku ogłoszono uruchomienie dwóch nowych tras: z Krakowa do Kopenhagi oraz z Gdańska do Sztokholmu. Obie ruszą pod koniec marca. Szefowie firmy liczą, że zachęcą w ten sposób pasażerów ze...
samochód van transport kurier

10 aktualnych trendów w sprzedaży hurtowej

W dzisiejszych czasach innowacje pojawiają się i ewoluują szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Jakie są konsekwencje ostatniej fali nowych technologii dla sektora sprzedaży hurtowej i jak praktycznie wykorzystać je w typowych działaniach biznesowych? Jak maluje...
galeria sklep

Budowanie zaufania konsumentów kluczowym wyzwaniem dla branży dóbr konsumpcyjnych

Zdecydowana większość kadry kierowniczej (65%) z branży dóbr konsumpcyjnych uważa, że zaufanie konsumentów będzie jednym z kluczowych czynników sukcesu ich firm w ciągu najbliższych lat. Jednocześnie 32% respondentów uznaje budowę zaufania konsumentów za jedno...
złotówki

Wizja krąży po Europie – wizja obrotu bezgotówkowego

Już co najmniej od kilku lat. Zakłada ona redukcję lub całkowitą eliminację rozliczeń gotówkowych z obrotu, w którym udział biorą krajowe podmioty sektora publicznego, firmy, konsumenci. Skala gotówkowości obrotu Stopień gotówkowości obrotu mierzyć można na różne...

Tech Cave chce wspierać programy lojalnościowe w galeriach handlowych na całym świecie. Grupa IMS,...

Grupa Internet Media Services nie jest uzależniona od zewnętrznego finansowania i jest w dobrej kondycji finansowej. Zapowiada fuzje z przedsiębiorstwami zajmującymi się podobną lub pokrewną działalnością lub ich przejęcia. Będąca częścią tej Grupy spółka Tech Cave będzie promować...
Raport: Kantory internetowe w opinii klientów

Kantory internetowe w opinii klientów — raport Opineo

Atrakcyjne ceny, bezpieczeństwo i szybkość transakcji — tego od kantorów internetowych oczekują konsumenci. A na co najczęściej narzekają? Serwis Opineo sprawdził, jak po pięciu latach obecności na polskim rynku, internetowe platformy wymiany walut są...
Małgorzata Mikołajczak

Polskie firmy inwestują w programy lojalnościowe

Polskie firmy coraz bardziej doceniają znaczenie programów lojalnościowych. Chociaż wciąż jesteśmy pod tym względem daleko za krajami Europy Zachodniej, to rynek rośnie dynamicznie. Firmy prowadzące programy lojalnościowe muszą jednak działać w sposób dostosowany do naszego...
rp_68dd06a7c0_2098865091-sygma-rynek-OK.png

Niskie stopy procentowe zwiększą zainteresowanie kredytami. Banki będą zachęcać do korzystania z kart kredytowych

Obniżka stóp procentowych może zachęcić Polaków do większej aktywności na rynku kredytowym. Już w 2014 roku banki udzieliły 7,6 mln kredytów o łącznej wartości 78 mld zł. Obniżenie stóp, a więc i oprocentowania kredytów, oznacza dla banków konieczność...
sklep internetowy

Program lojalnościowy – gra warta świeczki?

Firmy z przeróżnych branż bombardują swoich klientów rozmaitymi programami lojalnościowymi. Rzeczywiście, dobre tego rodzaju narzędzie jest świetnym sposobem budowania lojalności klientów. Niestety, wiele programów nie spełnia żadnej ze swoich podstawowych funkcji, nie są one...
zakupy internetowe

Dlaczego zakupy online?

Dostępność przez całą dobę jest jednym z głównych czynników motywujących internautów do robienia zakupów w sieci, wynika z raportu „E- commerce w Polsce 2014. Gemius dla e- Commerce Polska”. Co jeszcze ma decydujące znaczenie? Jak...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Michał Stajniak, Analityk XTB

Co dalej ze złotem? Na rozdrożu między rekordami a korektą

Kontrasty na rynku złota są w tym momencie widoczne jak nigdy wcześniej. Dopiero co notowane były historyczne szczyty na poziomie nieco powyżej 2430 dolarów...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
Aleksander Mokrzycki, wiceprezes PFR Ventures

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...