4 C
Warsaw
piątek, Listopad 16, 2018
Tagi RMF FM

Informacje, komentarze i wypowiedzi: RMF FM

Media tradycyjne najbardziej opiniotwórcze. To ich informacje najczęściej cytują portale internetowe i media społecznościowe

Media tradycyjne najbardziej opiniotwórcze. To ich informacje najczęściej cytują portale internetowe i media społecznościowe

Tradycyjne media nie tylko nie umierają, ale mają się bardzo dobrze – wynika z badania „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” Instytutu Monitorowania Mediów. Z ich informacji chętnie korzystają media elektroniczne. Z 80 tys. publikacji, w których pojawiły się nazwy...
Mimo rewolucji technologicznej media klasyczne utrzymują silną pozycję. W czołówce najczęściej cytowanych mediów tylko jeden portal internetowy

Mimo rewolucji technologicznej media klasyczne utrzymują silną pozycję. W czołówce najczęściej cytowanych mediów tylko...

Dziennik „Rzeczpospolita”, Radio Zet oraz RMF FM otwierają zestawienie najczęściej cytowanych mediów w 2017 r. W pierwszej dziesiątce znalazł się tylko jeden portal internetowy, Onet.pl. Tegoroczny opracowany przez Instytut Monitorowania Mediów ranking najbardziej opiniotwórczych mediów zdominowały prasa,...
Bartosz Grejner, analityk Cinkciarz.pl

Szwajcaria nie boi się kryptowalut, a my?

Premier Mateusz Morawiecki zapowiedział, że polski rząd rozważa wprowadzenie zakazu handlu kryptowalutami. I nie jest w tym odosobniony. Podobne głosy słychać też z innych krajów. Tymczasem np. Szwajcaria widzi w kryptowalutach potencjał, a agencja...
Polacy inaczej zaczynają postrzegać luksus. Bardziej niż dobra materialne cenią wolny czas

Polacy inaczej zaczynają postrzegać luksus. Bardziej niż dobra materialne cenią wolny czas

Zmienia się definicja pojęcia luksusu wśród polskich klientów segmentu premium. Większość zamożnych Polaków duże pieniądze woli przeznaczyć na ekskluzywne podróże niż przedmioty materialne. Jeśli już wybierają luksusowe marki, to dlatego że oznaczają dla nich przede...
Rynek muzyczny w dobrej sytuacji. Polacy polubili serwisy streamingowe, ale rośnie też sprzedaż płyt

Rynek muzyczny w dobrej sytuacji. Polacy polubili serwisy streamingowe, ale rośnie też sprzedaż płyt

Ostatnie 12 miesięcy było bardzo dobre dla polskiego rynku muzycznego. Rosła zarówno sprzedaż płyt CD, jak i winylowych, a dodatkowo dynamicznie rozwijał się kanał cyfrowy. Dzięki serwisom streamingowym Polacy kupują na płytach coraz lepszą muzykę –...
311398483_jadas_marihuana.png

Nasiliła się dyskusja o medycznej marihuanie w mediach społecznościowych. Rośnie poparcie internautów dla niekonwencjonalnych...

Rośnie poparcie dla medycznej marihuany w mediach społecznościowych – wynika z badania IMM. W blisko 84 proc. komentarzy internauci wyrazili poparcie dla pomysłu na jej legalizację. W sierpniu po apelu walczącego z rakiem mózgu Tomasza Kality, byłego rzecznika SLD,...
Łukasz Włoch OCRK

Polsko-rosyjska wojna handlowa. Jest porozumienie – komentarz OCRK

Jak podaje RMF FM, na kolejnej rundzie negocjacji z Rosjanami w sprawie obustronnych zezwoleń na wykonywanie transportów osiągnięto porozumienie. Na razie jest to porozumienie wstępne. Umowa ma obowiązywać 2 miesiące i zakłada 20 tys....
piłka nozna

Lewandowski na topie. Internauci szaleją.

Media kolejny miesiąc nie szczędzą zachwytów Lewandowskiemu. W listopadzie na jego temat ukazało się 323,3 tys. materiałów. Ręce zacierają nie tylko kibice, ale także sponsorzy. Wartość promocyjna publikacji, w których pojawiało się nazwisko sportowca...

Dopalacze i ciąg dalszy afery podsłuchowej zdominowały w lipcu polskie media

W lipcu w polskich mediach dużo mówiło się o polityce. Najczęściej poruszano temat afery podsłuchowej, rozmów Aleksandra Kwaśniewskiego z Ryszardem Kaliszem, a także sprawę dopalaczy. Do najbardziej opiniotwórczych mediów należały „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, oraz stacja TVN24. – Zgodnie z analizą Instytutu...
Analiza wydatków reklamowych branży farmaceutycznej – w pierwszym kwartale 2015 roku wzrost nakładów na reklamę

Analiza wydatków reklamowych branży farmaceutycznej – w pierwszym kwartale 2015 roku

W pierwszym kwartale 2015 roku firmy z branży farmaceutycznej przeznaczyły na promocję ponad 262 miliony złotych. Kwota ta była o 5% wyższa w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku - wynika z analiz największego...

IMM: W maju w polskich mediach dominowały tematy polityczne. „Do Rzeczy” liderem wśród tygodników

W wyborczym maju zgodnie z oczekiwaniami w polskich mediach dominowały tematy polityczne. W przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów rankingu najchętniej cytowanych tytułów liderami są gazety i stacje specjalizujące się w poważniejszej tematyce. Na najwyższych miejscach podium znalazły się konkurujące...
Łukasz Jadaś,

W I kwartale firmy finansowe wydały ponad 300 mln zł na reklamę

300,7 mln zł wydały firmy finansowe na reklamę w pierwszym kwartale. W stosunku do poprzednich trzech miesięcy wynik ten był gorszy o około 130 mln zł. Największy kawałek reklamowego tortu trafił do telewizji. Najczęściej promowane w mediach...
Pakiet onkologiczny w mediach – raport 2

Pakiet onkologiczny w mediach – raport 2

Analitycy firmy NEWTON Media zbadali ponownie, jak często i w jaki sposób pakiet onkologiczny był omawiany w mediach. W okresie od 16 marca do 19 kwietnia na temat pakietu onkologicznego ukazały się w sumie...
rp_ab0be55e24_251811155-IMM-tomsia.png

Prasa najczęściej cytowanym medium w marcu

„Gazeta Wyborcza”, „Wprost” i „Rzeczpospolita” były najczęściej cytowanymi tytułami w marcu. Pierwszą piątkę zamykają stacja TVN24 i radio RMF FM. W mediach najczęściej komentowano kampanię prezydencką, katastrofę samolotu linii Germanwings i kontrowersje wokół SKOK-ów. – Zgodnie z najnowszym rankingiem Instytutu...
IMM: najbardziej opiniotwórcze polskie media w lutym 2014.video

IMM: najbardziej opiniotwórcze polskie media w lutym 2014.

W lutym media najczęściej powoływały się na Gazetę Wyborczą, Rzeczpospolitą oraz radio RMF FM - wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Więcej na http://bit.ly/1OP2J91.
rp_ab0be55e24_251811155-IMM-tomsia.png

IMM: W lutym najczęściej cytowano „Gazetę Wyborczą”. W mediach dominowała tematy dotyczące polityki

  Najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce była w lutym „Gazeta Wyborcza” – wynika z najnowszego rankingu Instytutu Monitorowania Mediów. Na podium znalazły się jeszcze „Rzeczpospolita” i Radio RMF FM. W polskich mediach koncentrowano się w tym czasie na doniesieniach ze Wschodu,...
rp_b64f8f6e1e_859877362-IMM-cytowania.png

Cytowalność „Wprost” w lipcu ponad trzy razy mniejsza niż w czerwcu. Dominującym tematem w...

Tygodnik „Wprost” oraz dzienniki „Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” to najczęściej cytowane polskie media w lipcu 2014 roku. Czołówka rankingu wygląda podobnie jak w czerwcu, choć cytowalność jego lidera spadła 3,5-krotnie. Dominującymi tematami była katastrofa malezyjskiego samolotu oraz konflikt na Ukrainie,...
rp_906bce65d8_1379643680-IMM-OFE.png

Większość internautów deklaruje wybór OFE. Co trzeci stawia na ZUS

Do końca lipca można wybrać, gdzie ma trafiać część pieniędzy ze składki emerytalnej. 72 procent internautów deklaruje wybór OFE – wynika z raportu Instytut Monitorowania Mediów. Im bliżej końca terminu składania deklaracji, tym więcej dyskusji...
rp_bb49224226_1894120603-IMM-cytaty.png

Afera podsłuchowa zdominowała media w czerwcu. „Wprost” zdecydowanym liderem cytowań

Ujawnienie podsłuchanych rozmów członków administracji państwa dało „Wprostowi” zdecydowane pierwsze miejsce wśród najczęściej cytowanych mediów w czerwcu. Tygodnik był cytowany prawie pięciokrotnie częściej od drugiej w rankingu „Gazety Wyborczej”. Publikacje „Wprostu” przywoływali nie tylko inni dziennikarze i politycy,...
rp_d80570bad1_565088682-imm-opinie-ok.png

„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” najbardziej opiniotwórczymi mediami dekady

„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” to najczęściej cytowane, a zarazem najbardziej opiniotwórcze media ostatniej dekady – wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. W rankingu rozgłośni radiowych zwyciężyła stacja RMF FM (szóste miejsce w ogólnym rankingu mediów), a wśród telewizji – TVN24...
Ryszard Petru

Podsumowanie Radaru Ekonomicznego w Warszawie

Wątek wschodni i jego wpływ na gospodarkę, 10 lat Polski w Unii Europejskiej, OFE i prognozy inwestycyjne – to najważniejsze tematy wtorkowej debaty, która odbyła się w ramach Radaru Ekonomicznego Union Investment TFI. Uczestnikami dyskusji...
antena telewizyjna

Najbardziej opiniotwórczą stacja radiową w 2010 roku było RMF FM

RMF FM cytowano w zeszłym roku aż 3 397 razy. Drugą stację w rankingu - Radio Zet - cytowano tylko 1 882, a TOK FM - 1424 razy. RMF FM już po raz kolejny...

GORĄCY TEMAT

Grzegorz Dzik, wiceprezydent Pracodawców RPvideo

Sytuacja na rynku pracy wymaga aktywizacji osób niepełnosprawnych

W Polsce od ponad 20 lat aktywność zawodowa jest na tym samym poziomie. Jeśli chodzi o osoby niepełnosprawne – jest to jeden z najniższych...
Mariusz Korzeb wiceprzewodniczący Federacji Przedsiębiorców Polskich – FPP

FPP: Ministerstwo Finansów powinno badać legalność kapitału bukmacherów

Ministerstwo Finansów – zgodnie z ustawowym obowiązkiem – powinno w sposób kompleksowy badać legalności kapitału zagranicznych bukmacherów rejestrujących swoją działalność. Jest to bowiem element...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Rozstrzyganie wątpliwości na korzyść podatnika według projektu nowej Ordynacji podatkowej

Projekt nowej Ordynacji podatkowej z dnia 4 lipca 2018 r. zmienia istotnie zasady ogólne prawa podatkowego, w tym głównie zasady prowadzenia postępowania podatkowego, jak...
prezes szef pracownik

Od bezrobocia po rosnące ryzyko cybernetyczne: zmartwienia kadry zarządzającej

Według nowego raportu Regional Risks for Doing Business kadra zarządzająca z różnych regionów oceniła bezrobocie, załamanie krajowych systemów rządzenia i gwałtowny wzrost cen...

Lawina niewypłacalności polskich firm produkcyjnych i budowlanych

Euler Hermes, wiodący globalny ubezpieczyciel należności handlowych, zbadał sytuację firm w Polsce pod względem niewypłacalności. W październiku 2018 r. w oficjalnych źródłach (Monitorach Sądowych...