Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Sociomantic Labs

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Sociomantic Labs

Mariusz Maksymiuk

Mobile i programmatic – duet doskonały?

Rynek mobile programmatic rośnie w bardzo szybkim tempie i zyskuje coraz większą popularność. Trzeba jednak wiedzieć, jak skutecznie przeprowadzać kampanie z zastosowaniem zaawansowanej technologii oraz danych, tak aby w pełni wykorzystać ich potencjał. Jak...
Rosnąca sprzedaż w sieci sprzyja powstawaniu innowacyjnych usług dla handlu elektronicznego. Hitem stała się platforma do projektowania spersonalizowanych opakowań przesyłek kurierskich

Rosnąca sprzedaż w sieci sprzyja powstawaniu innowacyjnych usług dla handlu elektronicznego. Hitem stała się...

Skokowy wzrost e-commerce pociąga za sobą rozwój firm i sektorów powiązanych z tą branżą. Korzystają z niego nie tylko firmy kurierskie czy logistyczne, lecz także twórcy aplikacji, dostawcy mobilnych płatności czy szeregu innowacyjnych usług dla e-commerce. Start-up Zapakuj.to, który...
Połowa Polaków kupuje świąteczne prezenty przez internet. Parki logistyczne do wzmożonego ruchu szykują się od października

Połowa Polaków kupuje świąteczne prezenty przez internet. Parki logistyczne do wzmożonego ruchu szykują się...

Przed świętami ruch w magazynach rośnie o 15 proc. Większe jest także zapotrzebowanie na dodatkową powierzchnię magazynową. Parki logistyczne do wzmożonego ruchu szykują się już od października. W usprawnieniu pracy pomagają im nowoczesne technologie: systemy automatyzacji...
Do 2020 r. wartość polskiego rynku e-handlu wzrośnie do ponad 60 mld zł. O jego sukcesie nie przesądzają już ceny, a wygoda zakupów, dostawa i możliwość zwrotu

Do 2020 r. wartość polskiego rynku e-handlu wzrośnie do ponad 60 mld zł. O...

Do końca tej dekady na polskim rynku ma działać już ponad 30 tys. internetowych sklepów, a wartość branży e-commerce skoczy z obecnych 40 do ponad 60 mld zł – prognozują eksperci Sociomantic Labs. Polska jest...
Duża konkurencja na rynku kurierskim. Firmy, aby pozyskać klienta, obniżają ceny

Duża konkurencja na rynku kurierskim. Firmy, aby pozyskać klienta, obniżają ceny

Dynamiczny wzrost e-handlu i poprawa nastrojów konsumenckich przełożą się w tym roku na dalszy rozwój rynku usług kurierskich. Duża konkurencja i oczekiwania klientów powodują, że operatorzy paczkowi muszą wdrażać nowe rozwiązania i udogodnienia, aby zachować udziały w rynku. Ceny...
e-commerce

E-commerce: Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku?

61 proc. zadowolonych z zakupów konsumentów podzieli się tą wiadomością z rodziną i przyjaciółmi. Lojalni klienci kupują o 90 proc. częściej i wydają 60 proc. więcej jednorazowo na zakupy niż osoby po raz pierwszy...
sklep internetowy zakupy ecommerce

Zakupy Polaków w zagranicznych sklepach internetowych

Rozwój polskiego sektora e-commerce jest powszechnie znanym faktem. Szczęśliwie dwucyfrowy wzrost każdego roku sprawia, że konsumenci mają coraz szerszy wybór towarów i usług, które mogą kupić przez Internet. Samo poruszanie się po wirtualnych sklepach...
1965866360_pay_u_digitalizacja.png

Sektor energetyczny rozwija się w kierunku e-commerce i elektronicznej obsługi klienta

Rynek e-commerce notuje dwucyfrowe wzrosty, a jego całkowita wartość wyniesie pod koniec roku blisko 36 mld zł. Na tej dynamice skorzystać chcą firmy z sektora energetycznego. Wprowadzenie elektronicznych kanałów sprzedaży i obsługi klienta ma pomóc im...
Sociomantic Labs

Przyszłość e-reklamy: programmatic, aplikacje mobilne i lojalny klient

Rewolucja w kupowaniu powierzchni reklamowych, zmiana podejścia do programmatic, zwrot w stronę aplikacji mobilnych, a do tego walka o lojalność klienta – oto kluczowe trendy w e- reklamie. Co jeszcze nas czeka w ciągu...
sklep internetowy

E-commerce: Jak zmienią się zakupy online w ciągu najbliższych 5 lat?

Reklama telewizyjna dostępna nawet dla mikro-sklepów internetowych, towary dostarczane autonomicznymi autami w ciągu kilku godzin od zamówienia czy rozszerzona rzeczywistość umożliwiająca przymierzanie ubrań w wirtualnych przebieralniach to przykłady udogodnień, które nas czekają? Jakich zmian...
komputer telefon

Lepsze wyniki w e-biznesie dzięki programmatic

Spersonalizowane reklamy i zakup powierzchni reklamowych w modelu programmatic buying najczęściej wykorzystują sklepy internetowe. Jednak bardzo dobre wyniki innych sektorów uświadamiają, że nie jest to technologia zarezerwowana tylko dla e-handlu. W jakich branżach biznesu...
Online shopping and e-commerce background

E-commerce: Jak zwiększyć sprzedaż poza szczytami sprzedażowymi?

Oferty specjalne na granicy rentowności, duże budżety na kampanie reklamowe – firmy różnymi sposobami próbują poradzić sobie z czasem międzysezonowej stagnacji w e-biznesie. W najgorszej sytuacji są małe firmy, które nie mogą konkurować z...
Stadion piłkarski

Jak wykorzystać piłkarskie mistrzostwa do zwiększenia zysków?

Dziś dla milionów kibiców rozpoczyna się sportowe święto. Z piłkarskich mistrzostw cieszą się nie tylko fani futbolu, ale także marketerzy. Co-marketing, upselling czy kampanie z wykorzystaniem danych z CRM – to tylko kilka przykładów marketingowych...
aplikacje

Polski rynek reklamy mobilnej szybko rośnie. Reklamy w aplikacjach generują wyższą sprzedaż niż na...

Polski rynek reklamy mobilnej w 2015 roku wart był ponad 0,5 mld złotych i stanowił 16 proc. wszystkich wydatków reklamy online, notując wzrost na poziomie 259 proc. rok do roku. Rozwój „mobilnej potęgi” nie...

Handel online może wzrosnąć w tym roku do 35 mld zł. Konkurencja wśród e-sklepów...

Internetowa sprzedaż nadal rozwija się szybko. W tym roku handel w sieci może wzrosnąć do 35 mld zł, czyli o około 15 proc. w ujęciu rocznym. Konkurencja na tym rynku jest coraz większa, dlatego sklepy mocniej walczą...
zakupy komputer Internet

Raport: Polskie e-sklepy w dalszym ciągu nie są gotowe na internacjonalizację

Tylko 14,7 proc. e-sklepów przetłumaczyło witrynę na co najmniej jeden język obcy, a zaledwie 6 proc. z nich korzysta z zagranicznych domen, wynika z najnowszego badania Sociomantic Labs. Te dane dobitnie pokazują, że rodzime...
wielkanoc

Jak wykorzystać okres Wielkanocy, aby zwiększyć zyski?

Eksperci szacują, że przed Wielkanocą sklepy internetowe mogą osiągnąć nawet do 50 proc. wzrostu sprzedaży.  W jaki sposób e-przedsiębiorcy mogą wykorzystać potencjał sprzedażowy nadchodzących świąt, aby niezależnie od branży, zwiększyć zyski?  Polacy na Wielkanoc wydają...

4F wchodzi na zagraniczne rynki. Firma planuje nawiązanie współpracy indywidualnej z najlepszymi sportowcami

4F chce być firmą globalną. Do końca tego roku ma powstać kilkanaście sklepów w krajach europejskich. Firma chce również wejść na rynek amerykański, gdzie skupi się na sprzedaży hurtowej. Dzięki współpracy z reprezentacją olimpijską Serbii i Łotwy...
e-commerce

Nowa strategia Full Funnel zachęci klientów do zakupów

Duże budżety reklamowe czy atrakcyjne rabaty i promocje, nie zawsze powodują dokonanie zakupu przez internautę. Jak pokazują najnowsze badania, tylko trzech na stu odwiedzających e-sklep staje się jego klientem. Jakie działania w ramach Full...
Maciej Wyszynski Sociomantic Labs

Barometr e-commerce 2016

Wartość rynku handlu internetowego w Polsce wzrośnie w tym roku do blisko 36 mld zł, w ciągu najbliższych 5 lat podwoi się, a liczba e-sklepów w 2016 r. wzrośnie o 7 proc. – prognozują...
święta

Dzień Darmowej Dostawy i święta w e-commerce – jak się do nich przygotować?

Jednym z najbardziej pracowitych okresów w e-handlu jest czwarty kwartał. To wtedy ma miejsce Dzień Darmowej Dostawy i Czarny Piątek rozpoczynające szał przedświątecznych zakupów. Z roku na rok walka o klienta jest coraz bardziej...
rp_ceb7b952de_87851330-reklama-internet.png

Za 2-3 lata wydatki na reklamę w internecie będą wyższe od tych na reklamę...

Reklama internetowa rośnie w siłę. Wartość rynku szacowana jest już na 2,5 mld zł, a wydatki firm na reklamę w sieci zwiększają się z roku na rok. Eksperci jednak alarmują, że to mogą być pieniądze wyrzucone w błoto,...
rp_f8ed9a0545_1801270071-reklama-inteligentna.png

Rynek reklamy internetowej szytej na miarę wzrośnie w ciągu najbliższych 4 lat niemal trzykrotnie

Rośnie znaczenie rynku zautomatyzowanej reklamy osobistej. Jego wartość na całym świecie przekroczyła już 12 mld dolarów, a według szacunków do końca 2017 roku wzrośnie blisko trzykrotnie. Kampanie promocyjne przygotowane pod konkretnego klienta, oparte na...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Maciej Przygórzewski, główny analityk walutowy Currency One, operatora serwisów InternetowyKantor.pl i Walutomat

Ceny miedzi biją rekordy. Izrael nie odpuszcza

Jeszcze kilka dni temu wydawało się, że po wymianie ciosów pomiędzy Izraelem a Iranem sytuacja będzie się uspokajać. Dzisiejsza noc pokazała nam, że nic...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
centrum handlowe, sklep, handel

Handel detaliczny: inflacja i rosnące koszty to wciąż główne problemy, ale...

Chociaż inflacja i wysokie koszty funkcjonowania nadal stanowią główne wyzwania dla firm detalicznych, to branża zdaje się z optymizmem patrzeć w najbliższą przyszłość. Jak...