Z początkiem czerwca 2021 roku stanowisko Prezesa Zarządu BPSC objął jej wieloletni manager, Michał Górecko. Nowy Prezes ma blisko 20-letnie doświadczenie w branży IT, a z katowickim dostawcą systemów ERP związany jest od ponad...
Choć e-commerce w czasach pandemii zyskuje na znaczeniu, także tradycyjny handel sięga po nowoczesne technologie. Sztuczna inteligencja wspiera klientów podczas zakupów, ułatwia znalezienie potrzebnego produktu, rekomenduje ubrania czy meble. Pomaga też sieciom handlowym – inteligentne...
Sztuczna inteligencja i inteligentne algorytmy zmieniają branżę spożywczą. Technologie pomagają zapobiegać marnotrawieniu żywności i podpowiadają ilość zamawianych towarów. Inteligentne kamery rozpoznają emocje klienta, sugerują produkty, które powinny trafić do koszyka, jeszcze inne zapobiegają kradzieżom. Przy zakupach...
Skoro Amazon – światowy gigant rynku e-commerce - otwiera swoje kolejne samoobsługowe sklepy stacjonarne, coś musi być na rzeczy. Okazuje się, że nawet w czasach tzw. Digital Age, nie wszystko chcemy kupować online. Zakupy...
Przy stacjach warszawskiego metra powstają najbardziej spektakularne inwestycje biurowe w mieście, na zakup których nie brakuje chętnych
Żadna, inna część Warszawy nie rozwija się w tak widowiskowy sposób, jak rejon ronda Daszyńskiego, dookoła którego...
Polska Grupa Supermarketów (PGS) wyraża obawy o przyszłość podatku handlowego oraz ostateczne efekty zmian ustawodawczych dla polskiego handlu. Organizacja skupiająca blisko 6oo sklepów działających pod markami Top Market, Delica, Minuta8 oraz wybrane placówki największej...
Rola tradycyjnego handlu w Polsce będzie sukcesywnie spadać na rzecz sieci marketów, dyskontów i placówek formatu convenience. Przyłączanie się małych, lokalnych placówek do konsolidujących rynek sieci, jest dla wielu z nich szansą na przetrwanie....
Biedronka trzeci raz z rzędu została najpopularniejszą siecią handlową i nadal utrzymuje wyraźną przewagę nad konkurentami. Na podium znalazły się także Tesco i Carrefour – wynika z rankingu Top Marka, przygotowanego przez magazyn „Press”...
Po słabszych wynikach w 2014 roku firma dystrybucyjna Abpol Company Polska zamierza podwoić sprzedaż. Spółka inwestuje w rozwój i liczy na to, że podpisze umowy z kolejnym sieciami handlowymi. Planuje także zwiększyć swój 3-proc. udział w polskim rynku prezerwatyw.
W...
Zarząd Grupy Handlowej Emperia poinformował, iż w dniu 9 sierpnia 2011 roku – przy pełnej akceptacji Rady Nadzorczej – odstąpił od umowy inwestycyjnej z Eurocash, działając w trybie i zgodnie z zasadami określonymi w...
Głównym źródłem ponadprzeciętnie wysokiej inflacji w Polsce jest złożenie ekspansywnej polityki fiskalnej i monetarnej oraz innych decyzji polityki publicznej, podejmowanych w sytuacji, gdy...
Potwierdził się wstępny szacunek GUS, dotyczący sięgającej 13,9 proc. inflacji w maju. Prognozy jej poziomu są podzielone. Jedne zakładają, że szczyt jest już blisko,...
Nieustanne zmiany przepisów powodują, że trudno mówić o stabilności i pewności prawa. Świadomi tego przedsiębiorcy, nie chcąc paść ofiarą niekorzystnych zmian, nie przywiązują się...
Użytkownicy coraz częściej oczekują usług szerokopasmowego dostępu do sieci o lepszej jakości i większej stabilności połączenia, podczas gdy prędkość transferu schodzi na drugi plan –...
Tworzenie przełomowych technologii nie jest domeną wyłącznie największych korporacji i środowisk naukowych. Udowadniają to współcześni innowatorzy – twórcy start-upów – którzy często zaczynając od...