Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi SwipBox Polska

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: SwipBox Polska

Michał Czechowski, Dyrektor zarządzający SwipBox Polska

Rynek automatów paczkowych w Polsce. Preferencje konsumentów i perspektywy rozwoju

Okres świąteczno-noworoczny stanowi dla firm kurierskich najbardziej „gorący” moment w roku. Dynamiczny wzrost popularności rynku e-commerce, będący w ostatnim czasie efektem pandemii, przełożył się na zdecydowanie większą intensywność w całej branży KEP. Z badań...
Łukasz Łukasiewicz, Operations Manager, SwipBox Polska

Projektowanie miejskiej logistyki a automaty paczkowe

Automaty do odbioru przesyłek kurierskich to już nie tylko bezpieczny czy wygodny, ale przede wszystkim ekologiczny sposób odbioru zakupów online. Bezdotykowe urządzenia, intuicyjne w konfiguracji, które nie wymagają podłączenia do prądu i są obsługiwane...
Michał Czechowski, Dyrektor zarządzający SwipBox Polska

Posten Norge pokryje Norwegię automatami paczkowymi SwipBox

Norweski Posten Norge porozumiał się ze SwipBox w zakresie implementacji automatów paczkowych Infinity na terenie całego kraju. Pilotaż autorskiego rozwiązania duńskiego producenta wzmocnił wśród konsumentów poczucie wygody oraz bezpieczeństwa w wymagających czasach pandemii. Jako...
Michał Czechowski, prezes zarządu SwipBox Polska

Odbiór przesyłek kurierskich. Optymalizacja i wyzwania ostatniej mili

Instalacje do odbioru przesyłek kurierskich to dynamicznie kształtujący się trend nie tylko na rynku polskim, ale również z perspektywy globalnej. Sam sektor cechuje bardzo duża zmienność, będąca efektem chęci sprostania oczekiwaniom nowoczesnych konsumentów. Tego...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Nowoczesna agencja PR w erze mediów społecznościowych

W dynamicznie zmieniającym się świecie mediów społecznościowych agencje public relations stoją przed nowymi zadaniami. Komunikacja marki przeniosła się do cyfrowego wymiaru, wymuszając adaptację i...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
centrum handlowe, sklep, handel

Handel detaliczny: inflacja i rosnące koszty to wciąż główne problemy, ale...

Chociaż inflacja i wysokie koszty funkcjonowania nadal stanowią główne wyzwania dla firm detalicznych, to branża zdaje się z optymizmem patrzeć w najbliższą przyszłość. Jak...