Niejeden rekruter stanął kiedyś przed takim dylematem: którego z kandydatów zatrudnić? Podczas procesu selekcji udało się już wyłonić trójkę najlepszych.
Każdy z nich ma dyplom prestiżowej uczelni, zna języki obce i ma na swoim koncie...
Z Nowym Rokiem idzie „nowe”. Rozpoczyna się snucie nowych postanowień, planów, obieranie nowych i nieznanych dotąd dróg. W branżowe drzwi zaczynają pukać nowe trendy.
Wszędzie pachnie nowością i zmianami, które czasem same wpraszają się do...
W dynamicznie zmieniającym się świecie mediów społecznościowych agencje public relations stoją przed nowymi zadaniami. Komunikacja marki przeniosła się do cyfrowego wymiaru, wymuszając adaptację i...
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
Chociaż inflacja i wysokie koszty funkcjonowania nadal stanowią główne wyzwania dla firm detalicznych, to branża zdaje się z optymizmem patrzeć w najbliższą przyszłość. Jak...