Kalendarz trójdzielny, kalendarzyki listkowe (kieszonkowe) lub duże kalendarze plakatowe – wszystkie z nich wręcz doskonale sprawdzają się jako gadżety reklamowe. O ich włączeniu w strategię promocji swojej firmy warto pomyśleć już teraz.
Chociaż środek lata zwykle nie jest czasem, gdy myślimy o planach na kolejny rok, nie warto ich odwlekać na później. Zamawiając kalendarze spiralowane lub inne już teraz, zyskujemy naprawdę sporo. Po pierwsze – mamy sporo czasu na to, by zastanowić się nad ich designem i dopasować go do oczekiwań naszych klientów. Unikamy też typowego dla końca roku napięcia i niepewności co do tego, czy gadżety dotrą do nas na czas. Nie bez znaczenia jest też fakt, że kampanię wykorzystującą kalendarze będziemy mogli zacząć jeszcze jesienią, oferując klientom prezenty przed rozpoczęciem kolejnego roku.
Druk kalendarzy. Zamów kalendarze reklamowe jeszcze latem
Kalendarz biurkowy, kalendarz książkowy lub kalendarz spiralowany jako gadżety reklamowe od lat cieszą się niesłabnącą popularnością. Źródeł zainteresowania tą formą promocji firmy nie trzeba jednak długo szukać. W przeciwieństwie do wielu innych gadżetów są one bardzo przydatne dla obdarowanych klientów. Przez cały kolejny rok mogą służyć np. jako planery ścienne, ułatwiając im planowanie przyszłych działań. Są też doskonałym nośnikiem nadruków – w przeciwieństwie do wielu innych gadżetów reklamowych, naniesione na nie logo jest doskonale widoczne.
Kalendarze książkowe – zamów już dziś. Oferuje je drukarnia kalendarzy online
Zamawiając kalendarze reklamowe już teraz, unikamy stresu związanego z dostawą pod koniec roku i możemy w spokoju skupić się na zaplanowaniu atrakcyjnego designu. Warto więc pomyśleć o tym nawet mimo tego, że do końca roku pozostało jeszcze pół roku.