B&B szuka terenów pod kolejne inwestycje

Grupa B&B Hôtels

B&B Hotels, trzecia co do wielkości sieć hoteli ekonomicznych w Europie, kontynuuje dynamiczny rozwój. W tej chwili posiada już 358 hoteli w Europie, z czego najwięcej we Francji (245) oraz w Niemczech (81). Prężny rozwój planuje również B&B Hotels Polska, która w tym roku otwiera dwa kolejne obiekty i ciągle pracuje nad dalszą ekspansją, biorąc na celownik największe polskie miasta.

Grupa B&B Hôtels

B&B to obecnie jedna z najdynamiczniej rozwijających się marek hotelowych w naszym kraju. Tylko w 2016 roku otworzy obiekty w Łodzi (149 pokoi) oraz w Katowicach (105 pokoi), które dołączą do tych już funkcjonujących w Warszawie (154 pokoje), Toruniu (93 pokoje) i we Wrocławiu (140 pokoi). Tym samym oferta B&B w Polsce powiększy się z obecnych 387 do 641 pokoi. Oznacza to, że jeszcze w tym roku polska baza noclegowa zyska kolejne 254 pokoje. Wiele przy tym wskazuje, że to dopiero początek wielkiej ekspansji B&B w Polsce.

– Znakomite wyniki osiągane przez nasze polskie hotele nie tylko napawają nas dumą, ale także zachęcają do dalszego, jeszcze bardziej dynamicznego rozwoju w tym regionie. W tym roku otworzymy nowe obiekty w Łodzi oraz w Katowicach, natomiast w kolejnych latach za cel stawiamy sobie otwieranie 1-5 hoteli rocznie – zapowiada Beatrice Bouchet, Prezes Zarządu B&B Hotels Polska.

Aktualnie B&B Hotels poszukuje atrakcyjnych lokalizacji, m.in. w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, Lublinie, Białymstoku, Rzeszowie i Szczecinie. W kręgu największego zainteresowania sieci leżą działki budowlane o powierzchni od 700 m² do 3000 m².

– Rozwijamy się dwutorowo – poprzez kupowanie działek, ale także podpisywanie umów najmu – mówi Małgorzata Dybaś, Specjalista ds. rozwoju projektów hotelowych w B&B Hotels Polska. – W obu przypadkach poszukujemy partnerów do współpracy i atrakcyjnych lokalizacji, głównie w centrum miast. Jeśli chodzi o parametry techniczne projektów, które chcielibyśmy realizować, to w obszarze naszych zainteresowań są hotele mające w ofercie 100-150 pokoi.

Znakomita lokalizacja hoteli to znak rozpoznawczy sieci B&B i ważny element strategii jej rozwoju. Wrocławski obiekt zlokalizowany jest w samym sercu stolicy Dolnego Śląska, w bliskiej odległości od rynku Starego Miasta oraz Dworca Głównego PKP. Także toruński hotel B&B usytuowany jest w sąsiedztwie Starówki. Z kolei obiekt w Warszawie jest położony w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska Okęcie. Najbardziej pożądane przez B&B Hotels działki powinny być usytuowane w centrum miast – w pobliżu miejsc o walorach biznesowych, turystycznych i rozrywkowych, gwarantować dobrą widoczność obiektu w przestrzeni miejskiej oraz łatwy dostęp komunikacyjny.