Artykuły o: British American Tobacco

Szara strefa tytoniowa w Polsce

W 2022 r. udział nielegalnych papierosów w rynku tytoniowym w Polsce wyniósł 5,35%. To najniższy wynik w historii badań...

Vercom z marżą brutto większą o blisko 50 proc. rdr. w I kw. 2022 r.

Vercom, spółka technologiczna dostarczająca chmurowe rozwiązania w modelu CPaaS (Communication Platform-as-a-Service), podsumowuje pierwszy kwartał 2022 roku. Był to okres...

7 proc. czy 500 proc.? Spór wokół różnicy w podatkach od papierosów i podgrzewaczy

W branży tytoniowej oraz wśród niektórych ekspertów podatkowych rozgorzał spór wokół tego, czy podatki nałożone na podgrzewacze tytoniu są...

E-papierosy pod lupą naukowców. W Wielkiej Brytanii i Kanadzie są rekomendowaną alternatywą dla papierosów

Branża tytoniowa od kilku lat stawia mocny akcent na rozwijanie alternatywnych produktów nikotynowych, do których zaliczają się e-papierosy. Część...

Polskie firmy zdominowały nowy ranking TOP 500 CEE

Polska okazała się bezkonkurencyjna w nowym rankingu Coface TOP 500 CEE, który wyznacza pięćset największych przedsiębiorstw w Europie Środkowej...

Sacha Ruffier Dyrektorem Zarządzającym British American Tobacco Polska

Funkcję Dyrektora Zarządzającego British American Tobacco Polska w lutym 2019 r. objął Sacha Ruffier. Jednocześnie Sacha pełni rolę Dyrektora...

Innowacyjne wyroby tytoniowe przyszłością branży. Mogą być mniej szkodliwe od tradycyjnych papierosów o nawet 95 proc.

24 proc. Polaków to zadeklarowani palacze zagrożeni chorobami płuc i układu krążenia związanymi z paleniem papierosów – wynika z badania Kantar Public...

Branża tytoniowa inwestuje miliardy w produkty nowej generacji. Do 2020 roku z mniej szkodliwych rozwiązań będzie korzystać 20 mln palaczy

W coraz większym stopniu branża tytoniowa rozwija produkty nowej generacji, potencjalnie mniej szkodliwe dla zdrowia. Przykładem są urządzenia podgrzewające tytoń....

Modern-Expo Group pozyskał 15 mln USD kredytu z EBOR-u na rozwój działalności

Modern-Expo Group, wiodący na rynku producent wyposażenia przestrzeni handlowych, uzyskał 15 mln dolarów wsparcia z Europejskiego Banku Odbudowy...

Marcin Klimkowicz nowym dyrektorem ds. rozwiązań lojalnościowych w Mastercard

1 września 2018 r. rolę dyrektora ds. rozwiązań lojalnościowych w polskim oddziale Mastercard Europe objął Marcin Klimkowicz. W swojej...