Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Employer branding

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: employer branding

Wojciech Ratajczyk, CEO Trenkwalder, Wiceprezes ds. pracy tymczasowej Polskiego Forum HR

Rynek pracy w 2024 roku: powrót na ścieżkę wzrostu, ale z nowymi wyzwaniami

Nie wrócimy do tego, co było przed pandemią. To pewne. Mimo to, 2024 zapowiada się, jako rok powrotu na ścieżkę wzrostu. Co będzie determinowało rynek pracy w przyszłym roku wskazuje Wojciech Ratajczyk, wiceprezes Polskiego...
Dorota Pałysiewicz, dyrektor HR w firmie Brown-Forman Polska

Możliwości rozwoju i awansu kluczem do zadowolenia pracowników

Blisko połowa Polaków uważa, że oprócz satysfakcjonującego wynagrodzenia, pracodawca powinien stwarzać możliwości rozwoju i dawać szansę na awans. Zadowolony pracownik może być najlepszym ambasadorem firmy – twierdzą eksperci, zalecając przemyślaną politykę Employer Brandingu. Ale czy...
Magdalena Zajkowska została nową wiceprezeską Nest Banku

Magdalena Zajkowska w Zarządzie Nest Banku

16 marca 2023 roku Magdalena Zajkowska została powołana do Zarządu Nest Banku. Objęła stanowisko Wiceprezeski Zarządu odpowiedzialnej za Pion Komunikacji i HR. Będzie nadzorowała pracę nie tylko obszaru HR, ale też m.in. Biura Zrównoważonego...
Pałysiewicz Dorota

Rozwój i awans w firmie – Polacy są gotowi być lojalni wobec dobrego pracodawcy

Polacy są coraz bardziej otwarci na nowe oferty pracy - wynika z „Raportu trendów 2023’’ firmy Manpower*. Dla znakomitej większości badanych główną motywacją do zamiany zatrudnienia są oczekiwania zarobkowe (41%). Ale coraz częściej wymieniają...
Agencja headhunterska a rekrutacyjna – podstawowe różnice

Agencja headhunterska a rekrutacyjna – podstawowe różnice

Agencje headhunterskie specjalizują się w określonej usłudze, jaką jest headhunting, podczas gdy obszar działalności agencji rekrutacyjnych jest znacznie większy. Wyjaśniamy, na czym jeszcze polegają największe różnice w pracy obu podmiotów, a także, kiedy warto...
programista

Połowa Polaków jest zestresowana bardziej niż pół roku temu, a ¼ myśli o branży...

Prawie ¼ Polaków chciałaby pracować w IT. To, co przyciąga ich do tej branży to między innymi wysokie zarobki (79 proc.), możliwość pracy zdalnej (64 proc.) czy elastyczne podejście do pracownika (44 proc.). Globalny...
rekrutacja

Rekordowe zapotrzebowanie na pracowników w bankowości, finansach, ubezpieczeniach i nieruchomościach

Co druga firma z sektora bankowości, finansów, ubezpieczeń i nieruchomości chce w pierwszym kwartale 2022 roku zatrudniać nowych pracowników - potwierdzają dane ManpowerGroup. To bardzo dobra informacja dla kandydatów z tej branży. Z kolei...
komputer programista

Tylko 4 proc. zatrudnionych w IT chce pracować w biurze

Mimo otwierania gospodarek pracownicy na całym świecie nie wracają tłumnie do biur. Dotyczy to też programistów, którzy od początku pandemii pracują z domu. Jak przez ten czas zmieniły się realia pracy zdalnej w Polsce,...
Deloitte

Deloitte: Ponad 90 proc. polskich studentów przy wyborze pracodawcy zwraca uwagę na kwestie różnorodności

Na całym świecie pandemia okazała się dużym obciążeniem w wielu aspektach życia młodych ludzi. Szczególne trudności odczuwalne są w obszarze zatrudnienia. Jak wynika z raportu „First steps into the labour market” przygotowanego przez firmę doradczą...
Linkedin promowanie firmy

Linkedin – Jakie cele biznesowe można zrealizować dzięki tej profesjonalnej platformie

Poszukiwanie nowych klientów, budowanie relacji z obecnymi, poszukiwanie pracowników… Jeżeli chcesz rozwijać firmę, to prędzej czy później będziesz musiał stanąć przed takimi wyzwaniami. Żadne z nich nie jest proste, a sposoby ich realizacji mogą...
biznes strategia szachy

Pandemia, która zmieniła Employer Branding

Nowa rzeczywistość na nowo zdefiniowała zachowania liderów i oczekiwania pracowników. Jakie wyzwania czekają nas wraz z „powrotem do normalności”? Pandemia Covid-19 wywróciła system, w jakim od lat pracowały firmy. Wraz z tym, zmianie uległ sposób komunikacji,...
kurier jedzenie koronawirus

Wyzwania w branży logistycznej – employer branding oraz onboarding pracowników

Jeszcze 5 lat temu szacowano wartość rynku „food delivery” oraz branży spożywczej zamawianej online na 200 mln zł. Aktualnie rynek ten może być wart nawet 7 mld zł*. Podobne wzrosty widać w e-commerce –...
biznes prezes

Employer branding A.D. 2021. 6 trendów, o których każda organizacja powinna pamiętać

Prognozy, predykcje, scenariusze… Wydarzenia z 2020 roku dobitnie pokazały, jak bardzo i jak szybko wszystko może się zmienić. W nowy rok wchodzimy ze szczególnym nastawieniem, na które złożyła się suma doświadczeń z ostatnich miesięcy. Również...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Małgorzata Splett – Dyrektor Działu FINPRO (ubezpieczenia finansowe i profesjonalne) i PEMA (fuzje i przejęcia) w Marsh Polska

Ceny ubezpieczeń na świecie stabilizują się – raport Marsh

Ceny ubezpieczeń na świecie wzrosły o 1% w pierwszym kwartale 2024 r. (spadek z 2% w Q4 2023) – wynika z najnowszego raportu Global...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
Aleksander Mokrzycki, wiceprezes PFR Ventures

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...