8 C
Warsaw
środa, Listopad 14, 2018
Tagi Intermarché

Informacje, komentarze i wypowiedzi: Intermarché


Grupa Muszkieterów to obecna od 21 lat na polskim rynku największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród”. Zrzesza ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie ponad 380 supermarketów Intermarché i Bricomarché. W centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest obecnie ok. 15 800 osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii oraz Portugalii. [2018 r.]


 

Marc Dherment

Blisko 5,5 miliarda złotych obrotów Grupy Muszkieterów po 3 kwartałach 2018 r.

Obroty Grupy Muszkieterów po trzecim kwartale 2018 roku wyniosły blisko 5,5 miliarda złotych i były o prawie 6 proc. wyższe w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym. W omawianym okresie obroty Intermarché, wraz z...
Marc Dherment

Blisko 3,6 miliarda złotych obrotów Grupy Muszkieterów w Polsce w pierwszej połowie 2018 r.

W I połowie 2018 roku obroty wypracowane przez Grupę Muszkieterów wyniosły blisko 3,6 miliarda złotych i były o 6,7 proc. wyższe w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym. W omawianym okresie obroty Intermarché wzrosły...
Marc Dherment

Ponad 1,6 miliarda złotych obrotów Grupy Muszkieterów w Polsce w pierwszym kwartale 2018 roku

W pierwszym kwartale 2018 roku obroty wypracowane przez Grupę Muszkieterów w Polsce przekroczyły 1,6 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 10,1 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym. W omawianym okresie obroty Intermarché i...
Marc Dherment

Obroty Grupy Muszkieterów w Polsce w 2017 roku wyniosły ponad 7 miliardów złotych

Grupa Muszkieterów w Polsce, zrzeszająca przedsiębiorców prowadzących działalność pod szyldami Intermarché i Bricomarché, wypracowała w 2017 roku obroty w wysokości 7,1 miliarda złotych – to o ponad 8,5 proc. więcej niż w roku poprzednim....
Armen Papazjan, Dyrektor Generalny Intermarché w Polsce

Nowy Dyrektor Generalny Intermarché w Polsce

Z dniem 1 lutego stanowisko Dyrektora Generalnego SCA PR Polska oficjalnie objął Armen Papazjan. W Dyrekcji Handlowej sieci spożywczej Intermarché odpowiada za jej zarządzanie. – Z uwagą obserwowałem ewolucję oraz rozwój sieci Intermarché w Polce...
Maciej Ćwikliński, Prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché, właściciel sklepu Intermarché w Słupcy

Zmiany w Zarządzie Dyrekcji Handlowej Intermarché

We wrześniu br. stanowisko Prezesa w strukturach Dyrekcji Handlowej Intermarché objął Maciej Ćwikliński. Funkcję tę przejął po Hannie Olech. Dotychczasowa Prezes SCA PR Polska, została powołana do Zarządu ITM Polska. Nowy Prezes SCA PR był...
Marc Dherment

Nowy Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce

Z dniem 1 września 2017 r. funkcję Dyrektora Generalnego ITM Polska objął Marc Dherment. Spółka odpowiedzialna jest za wyznaczanie strategicznych kierunków rozwoju Grupy Muszkieterów w Polsce, zrzeszającej sieci supermarketów spożywczych Intermarché oraz typu „dom...
Ponad 1/3 Polaków uważa handel za atrakcyjną branżę na własny biznes. Sklep prowadzony w ramach franczyzy może obniżyć ryzyko dla przedsiębiorcy

Ponad 1/3 Polaków uważa handel za atrakcyjną branżę na własny biznes. Sklep prowadzony w...

Rosnąca zamożność społeczeństwa i dobre nastroje konsumentów sprawiają, że handel dynamicznie się rozwija. Ponad 1/3 Polaków uważa, że to branża, w której warto rozpocząć własny biznes – wynika z badania TNS dla Grupy Muszkieterów. 40 proc. osób myślących...
David de Bosschère

W 2016 roku obroty Grupy Muszkieterów w Polsce przekroczyły 6,5 mld zł

W 2016 roku Grupa Muszkieterów w Polsce osiągnęła 6 miliardów 523 miliony  zł  obrotów, odnotowując tym samym wzrost w tym zakresie o 11,3 proc. rok do roku. W tym czasie Muszkieterowie otworzyli 11 supermarketów...
supermarket sklep

Polskie supermarkety delikatesowe stoją na skraju bankructwa. Jaki los czeka ten segment handlu?

 Odchodzenie dotychczasowych graczy od formatu delikatesów może oznaczać, że na rynku zdominowanym przez dyskonty nie ma już miejsca na tego typu sklepy. W opinii ekspertów, ostatnią szansą dla upadającego sektora jest tworzenie nowych strategii....
94327260_capital_park_rynek.png

Coraz więcej centrów handlowych wymaga modernizacji. To interesujący obszar dla inwestorów

W ubiegłym roku wybudowano 27 nowych centrów handlowych, a zmodernizowano 18 już istniejących – wynika z danych Polskiej Rady Centrów Handlowych. Na rynku jest coraz mniej miejsca na nowe galerie, więc przewagę liczbową mogą zyskiwać inwestycje...

Prof. K. Opolski (UW): Handel to paliwo dla gospodarki. Opodatkowanie sklepów wielkopowierzchniowych nie może...

Jeszcze w kwietniu rząd ma przedstawić nową propozycję podatku od sprzedaży detalicznej. Jak zapowiedział minister finansów Paweł Szałamacha, tym razem przepisy mają nie objąć e-handlu. Nieznane są jeszcze stawki, jakie zostaną zaproponowane. Pierwsza wersja projektu opublikowana...

Przy wyborze studiów podyplomowych decydujące stają się zajęcia z praktykami biznesu. W tworzenie programów...

Dla 85 proc. osób, które rozważają studia podyplomowe, czynnikiem decydującym o wyborze uczelni będą zajęcia z przedsiębiorcami i praktykami biznesu. Dlatego coraz częściej w tworzenie kierunków i programów studiów angażują się firmy, które w ten sposób chcą sobie zapewnić dostęp...

Rynek żywności ekologicznej może wzrosnąć w tym roku do 1 mld zł. Coraz więcej...

Nawet o 1/3 rocznie rośnie rynek produktów ekologicznych. Na koniec tego roku jego wartość może sięgnąć 1 mld zł. Tego typu produkty oferują nie tylko małe specjalistyczne sklepy, lecz także duże supermarkety. Na rozszerzenie działu z produktami...

Grupa Muszkieterów modernizuje sklepy i planuje otwarcie 500 kolejnych. Obroty w tym roku mają...

Grupa Muszkieterów, zrzeszająca właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché, w pierwszym półroczu wygenerowała 2,75 mld zł obrotów. W całym roku mają one sięgnąć 5,85 mld zł. Żeby utrzymać tempo rozwoju na trudnym rynku i przy utrzymującej się deflacji,...
Łukasz Jadaś, starszy specjalista ds. badań i produktów w Instytucie Monitorowania Mediów

Wydatki sieci handlowych na reklamę wzrosły w ciągu roku o 90 mln zł. Najwięcej...

Sieci handlowe nie oszczędzają na reklamie. W I kwartale wydatki na ten cel wyniosły 284 mln zł. To o 50 mln zł mniej niż w poprzednim kwartale, ale w ujęciu rocznym więcej o ponad 90 mln zł. Sieci zwiększały...
Arkadiusz Słodkowski,

Na rynku franczyzy działa już ponad tysiąc marek

Oferta systemów franczyzowych szybko się rozwija, a rynek wszedł w fazę dojrzałości. Istnieje na nim już ponad tysiąc marek i konceptów. W ramach różnych systemów działa przeszło 63,5 tys. placówek – punktów handlowych i usługowych. Chociaż franczyza...
rp_7eb98dc447_1262906895-intermarche-deflacja.png

Intermarché pracuje nad nowym konceptem sklepu. Sieć nie chce wchodzić w segment delikatesowy

  Handlowcy przyznają, że trwająca już od dziewięciu miesięcy deflacja coraz bardziej wpływa na osiągane przez nich wyniki. Sieć Intermarché wybiera strategię ucieczki do przodu i testuje nowy format sklepów, które zmierza wprowadzić na krajowy rynek. Liczy...
rp_069b082533_457651479-muszkieterowie-waligorski.png

Intermarché będzie rozwijać sieć. Testuje nowy koncept placówek i odbiór towarów bez wysiadania z...

Intermarché kontynuuje ofensywę na polskim rynku. Sieć zamierza umocnić swoją pozycję w Polsce, inwestując w jakość oraz zwiększając dostępność oferty. Podtrzymuje też swoje zapowiedzi dotyczące intensywnego rozwoju sklepów do 2020 roku. Większość sklepów w Polsce narzeka na panującą...
rp_f4f33a6086_657780643-muszkieterowie-wyniki-plany1.png

Grupa Muszkieterów zwiększy liczbę sklepów w Polsce. Spółka planuje też budowę fabryki mięsa

Ponad 50 nowych sklepów Intermarché i Bricomarché ma zostać otwartych w tym roku. Obie sieci oparte o model franczyzowy zwiększają przychody znacznie szybciej niż średnia rynkowa. Spółka planuje też budowę fabryki mięsa. – Polska to dla nas bardzo...
rp_585a342787_477143288-abpol-dzialalnosc.png

Abpol, dystrybutor prezerwatyw, suplementów diety i plastrów, chce podwoić ubiegłoroczną sprzedaż

Po słabszych wynikach w 2014 roku firma dystrybucyjna Abpol Company Polska zamierza podwoić sprzedaż. Spółka inwestuje w rozwój i liczy na to, że podpisze umowy z kolejnym sieciami handlowymi. Planuje także zwiększyć swój 3-proc. udział w polskim rynku prezerwatyw. W...
rp_5f71bb388d_1944871014-intermarche-wyniki.png

Intermarché: deflacja pogarsza wyniki sieci handlowych, Intermarché rośnie mimo trudnego otoczenia

Sieć ponad 200 supermarketów Intermarché w I półroczu zwiększyła swój udział w rynku do 16,6 proc., co oznacza wzrost o 0,8 pkt proc. Obroty, jakie sklepy Intermarché osiągnęły w tym czasie w Polsce, wzrosły o ponad 10,9 proc. Zadowolenie z wyniku jest...
rp_d8e3d75e82_774556665-intermarche-strategia.png

Intermarché wdraża nową strategię – inna koncepcja sklepów i sprzedaż online

Sieć sklepów Intermarché w najbliższym czasie czeka gruntowna przebudowa związana z wdrażaniem zmian w koncepcji funkcjonowania wszystkich placówek. Zostały one podzielone ze względu na lokalizację. Każda z nich będzie dostosowana do lokalnych potrzeb klientów. Rusza też pilotaż sprzedaży...
rp_93729d4e0e_stacja-paliw-intermarche.jpg

Intermarché rozbudowuje sieć stacji benzynowych

We września sieć Intermarché otworzyła dwie nowe stacje paliw. Posiada już 50 tego typu obiektów w Polsce. – Otwarcia kolejnych obiektów pozwoliły nam jeszcze bardziej umocnić dominację na rynku przymarketowych stacji paliw w stosunku do konkurencji...
rp_83f6c302bd_816554386-intermarche-rozwoj.png

Grupa Muszkieterów stawia na rozwój. W planach 500 nowych sklepów do 2020 roku

Francuska Grupa Muszkieterów, która zrzesza właścicieli supermarketów spożywczych Intermarché oraz działających w segmencie dom i ogród sieci sklepów Bricomarché, chce wzmocnić swoją pozycję na polskim rynku. Do 2020 roku zamierza zwiększyć sieć punktów handlowych z obecnych 300...
rp_ee70c3b8be_1224507438-intermarche-marki-wlasne.png

Konsumenci coraz częściej wybierają produkty marek własnych sieci handlowych. Rynek ten rośnie o 20...

Marki własne to szybko rozwijający się rynek – sprzedaż takich produktów rośnie o jedną piątą rocznie. To świadczy o tym, że konsumenci przestali kojarzyć marki własne z niską ceną i niską jakością. Wśród najbardziej popularnych produktów po marką...

GORĄCY TEMAT

Grzegorz Dzik, wiceprezydent Pracodawców RPvideo

Sytuacja na rynku pracy wymaga aktywizacji osób niepełnosprawnych

W Polsce od ponad 20 lat aktywność zawodowa jest na tym samym poziomie. Jeśli chodzi o osoby niepełnosprawne – jest to jeden z najniższych...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Wydatki z tytułu rękojmi stanowią koszt uzyskania przychodu

Wydatki poniesione przez firmę w celu zachowania lub zabezpieczenia źródła przychodów stanowią koszt ich uzyskania. Są ciężarem, jaki zmuszony jest ponieść przedsiębiorca celem wypracowania...
Artur Apostoł, Head of Investments w Globalworth Poland

Zmiany w księgowaniu umów najmu – rewolucji na rynku biurowym nie...

MSSF 16 wpłynie na obraz rynku najmu powierzchni biurowych, ale sektor nie musi obawiać się znaczących przetasowań. Zmiany, które wprowadza MSSF 16, wydają się nieznaczące...
>
Radosław Kuczyński Prezes Zarządu EFL

TSL i handel optymistycznie. Budownictwo i usługi niepewne. HoReCa obawia się...

Na koniec 2018 roku nastroje przedsiębiorców w poszczególnych branżach są zróżnicowane. Najgorzej jest w HoReCa, gdzie w IV kwartale br. odnotowano najniższy subindeks Barometru...

Technologie mobilne wciąż nieokiełznane przez przedsiębiorców

65% firm w Polsce korzysta z urządzeń mobilnych w codziennej pracy. Blisko połowa organizacji wykorzystuje je do dostępu do firmowej poczty elektronicznej lub kalendarza,...