23.3 C
Warsaw
poniedziałek, Czerwiec 17, 2019
Tagi Lidl

Tag: Lidl

67679video

Niejasne sformułowanie ustawy pomoże obniżyć podatek handlowy?

Po wielokrotnych próbach wprowadzenia podatek od sprzedaży detalicznej wchodzi w życie! Z powodu opóźnień wpływ do budżetu w 2016 r. ma wynieść 473 mln zł brutto, z kolei w 2017 r. – 1,9 mld...
Rynek chemii gospodarczej w Polsce 2015

Rynek chemii gospodarczej w Polsce wzrósł o ponad 3% w 2015 roku

W 2015 r. rynek handlu detalicznego artykułami chemii gospodarczej w Polsce wzrósł o 3,1% rok do roku, wynika z danych zawartych w raporcie „Handel detaliczny artykułami chemii gospodarczej w Polsce 2016. Analiza rynku i...
sklep owoce banany supermarket

Sieci handlowe oczami Polaków

Zaufanie Polaków względem sklepów wielobranżowych to, jak wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Procontent Communication, wypadkowa kilku składników, takich jak poziom obsługi klienta, ceny oraz funkcjonujące programy lojalnościowy. Aż...

Rynek reklamy czuły na zmiany polityczne. Branża obawia się ograniczenia reklam w TVP i...

Szacowany na 6,5 mld zł rynek reklamy w tym roku będzie w pewnym stopniu kształtowany przez czynniki polityczne. Z jednej strony branża pilnie śledzi zmiany w TVP. Trudno jednak przewidzieć, czy i jak zmieni się polityka handlowa oraz oglądalność...
tesco

Biedronka w prasie, Tesco w internecie – ranking marek sieci handlowych

Biedronka trzeci raz z rzędu została najpopularniejszą siecią handlową i nadal utrzymuje wyraźną przewagę nad konkurentami. Na podium znalazły się także Tesco i Carrefour – wynika z rankingu Top Marka, przygotowanego przez magazyn „Press”...
sklep

Rynek marek własnych w Polsce będzie rósł stabilnie, napędzany głównie przez supermarkety i sklepy...

Według szacunków zawartych w raporcie PMR „Marki własne detalistów w Polsce 2015. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2015-2020”, rynek marek własnych w Polsce wzrośnie o 6,6% w 2015 roku i osiągnie wartość...

Rekordowe wydatki na reklamę sieci handlowych. W II kwartale sięgnęły 308 mln zł

Początek sezonu turystycznego i grillowego skłonił sieci handlowe do zwiększenia wydatków na reklamę. W II kwartale przeznaczyły one na promocję 308 mln zł, czyli aż o 36 mln zł więcej niż rok temu i o 24 mln więcej niż...
Łukasz Jadaś, starszy specjalista ds. badań i produktów w Instytucie Monitorowania Mediów

Wydatki sieci handlowych na reklamę wzrosły w ciągu roku o 90 mln zł. Najwięcej...

Sieci handlowe nie oszczędzają na reklamie. W I kwartale wydatki na ten cel wyniosły 284 mln zł. To o 50 mln zł mniej niż w poprzednim kwartale, ale w ujęciu rocznym więcej o ponad 90 mln zł. Sieci zwiększały...
Dariusz Winek, główny ekonomista Banku Gospodarki Żywnościowej

Mniejsze sklepy, nie dyskonty, będą napędzać handel. Coraz większy udział zdobywa internet

Klienci coraz częściej wybierają zakupy w sklepach typu convenience, kosztem sklepów wielkopowierzchniowych. Choć supermarkety i dyskonty wygenerowały w ubiegłym roku ponad 50 proc. wartości sprzedaży osiągniętej na rynku artykułów spożywczych, to w siłę rosną mniejsze sklepy. Przyszłością branży...
cinkciarz

Cinkciarz.pl na 27 miejsce listy największych firm w Polsce

Cinkciarz.pl zajął wysokie miejsce w prestiżowym rankingu "Rzeczpospolitej". "Lista 500" to zestawienie przedsiębiorstw o najwyższej dynamice rozwoju. W tym roku firma zajęła 27 miejsce spośród wszystkich przedsiębiorstw i drugą pozycję w kategorii prywatnych firm...
billa

Należąca do Rewe Group austriacka sieć Billa zamierza otwierać na Słowacji 10 supermarketów rocznie....

Billa na Słowacji systematycznie się rozwija i planuje otwierać do 10 nowych supermarketów rocznie. Szuka też obiektów do przejęcia. Dla polskich producentów żywności współpraca z tą siecią jest szansą na zwiększanie sprzedaży. U naszych południowych sąsiadów...
rp_100249a9f6_399029614-netto-petersen-tlum-OK.png

Netto Polska zamierza co roku otwierać do 30 nowych sklepów i zatrudniać ponad 300...

Nawet 30 nowych sklepów rocznie chce otwierać w Polsce duńska sieć dyskontów Netto. To jednak o połowę mniej niż firma zapowiadała poprzednio. Obecnie właściciel Netto przeznacza na inwestycje 200 mln zł i planuje zatrudnienie ponad...
rp_b16f3420e3_1054953421-starlink-tv.png

Rynek reklamy telewizyjnej rośnie o 5,6 proc. Reklamodawców przyciągają stacje tematyczne

Rośnie rynek reklamy telewizyjnej. W 2014 roku był wart 3,8 mld zł – wynika z danych domu mediowego Starlink. Tradycyjne spoty to wciąż znacząca większość rynku, ale na znaczeniu zyskują sponsoring i lokowanie produktu. Reklama niestandardowa będzie cieszyła...
rp_82d09bf2d8_1138107768-IMM-sieci-handlowe.png

Sieci handlowe wydają na reklamę coraz więcej. W ubiegłym roku ponad miliard złotych

Wydatki sieci handlowych na promocję w mediach w 2014 r. były o ponad 100 mln zł wyższe niż rok wcześniej i przekroczyły miliard złotych. Jak co roku nakłady bardzo wzrosły w ostatnim kwartale – o 30 proc. względem III kwartału...
Sklepy tradycyjne nadal domeną Polaków

Sklepy tradycyjne nadal domeną Polaków

Polacy są najbardziej przywiązani do tradycyjnych zakupów, spośród wszystkich krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Zakupy robimy głównie w supermarketach i dyskontach, które znajdują się najbliżej naszego miejsca zamieszkania. Jak wynika z najnowszego badania Wybór Konsumenta, w...
rp_160711feea_263253306-defitowska-lidl.png

Wittchen: Wszystkie nasze torebki w Lidlu zostały wyprzedane. Udało nam się trafić do klientów...

Na początku października w sklepach Lidl dostępne były skórzane torebki Wittchen w promocyjnych cenach. Każdą można było kupić za 249 zł, podczas gdy w salonie firmowym Wittchen kosztują one dwukrotnie więcej. Akcja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem klientek, które ustawiały...
rp_0bb462d54c_1690845835-IMM-reklama-OK.png

IMM: W I półroczu najwięcej na reklamę wydały koncerny farmaceutyczne. Duży budżet nie zawsze...

Firmy farmaceutyczne, branża spożywcza i sieci handlowe wydały najwięcej na reklamę w mediach tradycyjnych w I półroczu 2014 r. Każdy z tych sektorów przeznaczył na promocję ponad 1 mld zł. Wielki budżet kampanii reklamowej jednak nie zawsze przekładał się...
mrożonki

Rynek produktów mrożonych w Polsce

Rynek produktów mrożonych w Polsce jest wart rocznie 2,1 mld zł. Z danych Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, iż w okresie ostatnich 12 miesięcy polskie gospodarstwa domowe przeznaczyły na zakupy kategorii produktów mrożonych łączną kwotę...
sklep

Sieci handlowe zmieniają strategię i coraz ostrzej walczą o konsumentów

Sieci handlowe zmieniają strategię marketingową, oferując konsumentom częstsze promocje. W ten sposób chcą przyciągnąć większą liczbę klientów do swoich sklepów. Jak wynika z cyklicznego raportu agencji badawczej ABR SESTA sieci dyskontowe częściej promują na łamach...
drób kurczak

Polski rynek świeżego drobiu jest wart 5,4 mld zł

W okresie od lipca 2013 roku do czerwca 2014 roku rynek świeżego drobiu w Polsce odnotował, w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, 1-procentowy spadek w ujęciu ilościowym 1,6-procentowy spadek w ujęciu wartościowym. Analizowana kategoria...

Lidl liderem wśród sieci handlowych pod względem nakładów na reklamę. Na kolejnych miejscach Biedronka...

Lidl to sieć sklepów, która przeznaczyła najwięcej na reklamę w I kwartale. Wydatki na ten cel wyniosły 85 mln zł. Dwa razy mniej wydała druga w rankingu Biedronka, a trzecia Żabka przeznaczyła na promocję ponad 12...
rp_33e564530b_840855046-imm-wydatki-ok.png

Najwięcej na reklamę w I kwartale wydała branża farmaceutyczna

Prawie 4 mld złotych wydali polscy marketerzy na reklamę w telewizji, radiu i prasie w I kwartale 2014 r. – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Najwięcej środków na promocję przeznaczyły firmy z branży farmaceutycznej, a liderem wydatków był...
galeria sklep

Mania kupowania czyli gdzie kupują Polacy

Wybierając się na zakupy spożywcze, najchętniej zaglądamy do Biedronki i Lidla, szukając kosmetyków, najczęściej trafiamy do Rossmanna, a wśród aptek największym zaufaniem darzymy sieć Dbam o Zdrowie. A gdzie kupujemy odzież? Tu prym wiodą...
Handel detaliczny artykułami spożywczymi w Polsce

Rynek spożywczy w Polsce wart 230 mld zł

Według szacunków PMR w 2012 roku rynek artykułów spożywczych w Polsce osiągnie wartość ponad 230 mld zł, 2,5% więcej w stosunku do poprzedniego roku (w ujęciu PMR, wartość rynku spożywczego obejmuje wartość wszystkich produktów...

GORĄCY TEMAT

Marcin Roszkowski, prezes Instytutu Jagiellońskiegovideo

USA odgrywają coraz większą rolę w obronności i gospodarce Polski

Prezydent Polski Andrzej Duda odwiedził ostatnio Donalda Trumpa w Białym Domu, prezydenckim pałacu Stanów Zjednoczonych. Przy okazji wizyty podkreślił, że polski rząd poważnie podchodzi...
Robert Nogacki Kancelaria Prawna Skarbiec

Prawidłowe umocowanie pełnomocnika przez spółkę kapitałową przy umowach i sporach z...

Sąd Najwyższy przedstawił uzasadnienie do uchwały z dnia 30 stycznia 2019 r., która rozstrzygnęła wątpliwości interpretacyjne odnośnie do zagadnienia zakresu pełnomocnictwa przy reprezentacji spółek...
kontrola podatkowa

Uproszczone APA – wady i zalety

Ministerstwo Finansów pracuje nad projektem ustawy o rozstrzyganiu sporów dotyczących podwójnego opodatkowania oraz zawieraniu uprzednich porozumień cenowych. Wstępna wersja ustawy została opublikowana 22 marca...
ojciec tata

Blisko dziewięciu na dziesięciu Polaków uważa się za dobrych ojców

Statystyczny polski mężczyzna tatą zostaje po 30. Ponad 80 proc. ojców chciałoby spędzać więcej czasu z dziećmi i bardziej angażować się w ich wychowanie,...

Luksus się sprzedaje – ponad trzy czwarte producentów dóbr luksusowych zwiększyło...

Branża dóbr luksusowych nie ma powodu do narzekań. Wyniki sprzedaży 100 największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły w minionym roku obrotowym (zakończonym najpóźniej...