19 C
Warszawa, Polska
wtorek, Lipiec 17, 2018
Tagi LPP SA

Informacje o: LPP SA

Marki odzieżowe stawiają na nowe technologie. Dzięki inteligentnym przymierzalniom czy elektronicznym metkom sprzedaż ubrań może znacząco wzrosnąć

Marki odzieżowe stawiają na nowe technologie. Dzięki inteligentnym przymierzalniom czy elektronicznym metkom sprzedaż ubrań...

Trwa rewolucja technologiczna w odzieżowych sklepach stacjonarnych. Wprowadzane przez firmę LPP nowe technologie do handlu, w tym testowane właśnie radiowe metki elektroniczne, mają skuteczniej dopasowywać asortyment do oczekiwań klientów. Z kolei inteligentne przymierzalnie pomogą klientom w doborze strojów...
Piotr Kuba, członek zarządu PFR TFI

PFR TFI: Rola instytucji państwowych w ekspansji zagranicznej polskich firm

Kluczowa rola instytucji państwowych i doradców w ekspansji zagranicznej polskich firm – Piotr Kuba, członek zarządu PFR TFI, w debacie Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Uczestnicy debaty „Ekspansja zagraniczna” podczas EKG w Katowicach zastanawiali się...
Udany debiut polskiej marki odzieżowej na jednej z najdroższych ulic handlowych świata. Otwarcie salonu Reserved w Londynie to krok LPP w kierunku globalnych rynków

Udany debiut polskiej marki odzieżowej na jednej z najdroższych ulic handlowych świata. Otwarcie salonu...

Marka Reserved zaliczyła udany debiut na brytyjskim rynku – informuje gdańska firmy LPP, do której należy odzieżowy brand. Londyńska Oxford Street, gdzie znajduje się nowo otwarty salon, to jedna z najbardziej prestiżowych ulic handlowych na świecie,...
Właściciel marek Reserved, Cropp i Mohito stawia na produkcję w Polsce. W przyszłym roku podwoi produkcję ubrań w polskich zakładach

Właściciel marek Reserved, Cropp i Mohito stawia na produkcję w Polsce. W przyszłym roku...

Do końca tego roku LPP zleci polskim szwalniom i zakładom uszycie 5 mln sztuk odzieży pod marką Mohito, a w 2018 roku ta wielkość ma się podwoić. W tym samym czasie dwukrotnie wzrośnie też produkcja ubrań...
Artur Skiba, dyrektor zarządzający Antal International

Badanie Antal: Polacy wytypowali najbardziej pożądanych pracodawców

71 firm – tylu laureatów znalazło się w rankingu „Najbardziej pożądani pracodawcy”. Eksperci firmy Antal, która organizowała badanie już po raz siódmy, zauważają, że w porównaniu do poprzednich lat, Polacy wskazują firmy marzeń coraz...
Przemysław Lutkiewicz, Wiceprezes Zarządu LPP

Deloitte: CCC i LPP laureatami tegorocznej nagrody „Index of Success”

Firma CCC została laureatem tegorocznej nagrody „Index of Success”, przyznawanej dla najlepszych firm w regionie Europy Środkowej w 2015 roku. Do nagrody nominowane są firmy z rankingu „CE TOP 500”. Polska spółka została doceniona...
LPP SA

Hubert Komorowski rezygnuje z funkcji członka Zarządu LPP SA

Zarząd LPP SA poinformował, że w dniu 6 września 2016 roku Pan Hubert Komorowski złożył rezygnację z pełnienia funkcji Wiceprezesa Zarządu LPP SA ze skutkiem na dzień dzisiejszy. Rezygnacja jest podyktowana względami osobistymi. Pan Hubert...
Tallinder LPP SA

LPP SA rezygnuje z rozwoju marki Tallinder

Jak informuje LPP SA - osiągane wyniki finansowe tej marki były znacząco poniżej przyjętego budżetu. Obecny poziom sprzedaży okazał się być trzykrotnie niższy od początkowych planów i nawet po ich rewizji nie gwarantuje spółce...
Przemysław Lutkiewicz, Wiceprezes Zarządu LPPvideo

Konferencja poświęcona wynikom finansowym LPP SA za I kwartał 2015.

Wyniki LPP SA za I kwartał 2015 roku. W I kwartale 2015 roku spółka LPP SA, właściciel 5 popularnych marek odzieżowych (RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY) osiągnęła przychód ze sprzedaży na poziomie 1 003...
LPP SA

Za kilka lat ponad połowa przychodów LPP ma pochodzić z zagranicy. Niemcy, Chorwacja i...

LPP planuje otworzyć w tym roku cztery sklepy Reserved w Niemczech, a docelowo ma ich przybywać co roku dziesięć. Gdańska spółka wchodzi obecnie na rynek w Katarze i hamuje inwestycje w Rosji mimo ponad 20-proc. dynamiki sprzedaży. Po tym, jak...
Dariusz Pachla

LPP: Nie mamy obowiązku maksymalizacji podatków

Spółka LPP postanowiła przenieść prawa do swoich marek do cypryjskiej i arabskiej spółki. Powodem jest optymalizacja podatkowa. To wywołało oburzenie niektórych klientów, którzy nawołują do bojkotu sklepów Reserved i innych marek firmy. - Nie...
LPP SA

Prof. K. Rybiński: LPP musiała skorzystać z raju podatkowego, by sprostać konkurencji

Aby sprostać globalnej konkurencji, polska firma odzieżowa LPP musi działać jak inne korporacje, czyli korzystać z rajów podatkowych – prof. Krzysztof Rybiński broni bojkotowanej przez klientów firmy. Prawo powinno zostać zmienione na poziomie całej Unii Europejskiej....

GORĄCY TEMAT

dr Dorota Wiśniewska-Juszczak, psycholog, ekspert kierunku zarządzanie i przywództwo, kierownik studiów podyplomowych Creative Leaedership

Władza kontra przywództwo: jak powstają liderzy

Dwight Eisenhower twierdził, że miarą dobrego przywództwa jest przekonanie ludzi do robienia tego, czego chce lider. Jednak nie dlatego, że zostają do tego zmuszeni,...
Po pojawieniu się aplikacji mobilnych już nic nie będzie takie jak przedtem – to konkluzja seminarium Pracodawców RP „Nowoczesne aplikacje – znaczenie i rola w rozwoju gospodarczym i społecznym”, zorganizowanego w ramach projektu „GPS Przedsiębiorcy”.

Nowa Ordynacja Podatkowa zmienia podejście urzędników do podatników

Mediacje w postępowaniu podatkowym, powołanie Rzecznika Praw Podatnika, ściąganie podatków od faktycznego zysku, a także zwiększenie stopnia świadomości podatkowej to istotne założenia Nowej Ordynacji...
kontrola podatkowa

Dokumentacja podatnika – papierowa, czy elektroniczna?

Przywiązanie organów podatkowych do dokumentów w wersji papierowej to tylko jeden z argumentów, iż fiskus mentalnie nadal tkwi w poprzednim stuleciu. Na szczęście z duchem...
Julia Patorska Lider zespołu analiz ekonomicznych Deloitte

6 megatrendów, które w najbliższych latach zmienią oblicze polskiej i światowej...

Momentami przełomowymi w historii ludzkości było wynalezienie maszyny parowej, żarówki i komputera, a potem internetu. Obecnie czynników, które mogą mieć równie znaczący wpływ na...

Europejski rynek młodych i innowacyjnych firm jest o wiele mniejszy niż...

Europejski rynek start-upów jest dużo mniejszy niż w Stanach Zjednoczonych. W pierwszym kwartale tego roku do europejskich spółek trafiło nieco ponad 10 proc. wszystkich środków...