2 C
Warsaw
poniedziałek, Listopad 19, 2018
Tagi LPP SA

Informacje, komentarze i wypowiedzi: LPP SA

analiza

Dlaczego warto inwestować w obsługę klienta?

Skuteczna obsługa klienta to jedna z kluczowych kwestii w strategii biznesowej firmy. W dzisiejszych czasach szkolenia z obsługi klientów cieszą się coraz większym zainteresowaniem, a biorąc pod uwagę znaczenie kontaktu z klientem, pracodawcy mogą...
awards

Najlepsze cyfrowe transformacje w Polsce – Digital Excellence Awards

Eobuwie.pl i LPP dzięki innowacyjnej logistyce i ścisłemu sprzężeniu online i offline, podnoszą oczekiwania klientów co do szybkości obsługi i dostępności produktów. ARiMR jest jedną z pierwszych organizacji rządowych, która rozwija własne...
Marki odzieżowe stawiają na nowe technologie. Dzięki inteligentnym przymierzalniom czy elektronicznym metkom sprzedaż ubrań może znacząco wzrosnąć

Marki odzieżowe stawiają na nowe technologie. Dzięki inteligentnym przymierzalniom czy elektronicznym metkom sprzedaż ubrań...

Trwa rewolucja technologiczna w odzieżowych sklepach stacjonarnych. Wprowadzane przez firmę LPP nowe technologie do handlu, w tym testowane właśnie radiowe metki elektroniczne, mają skuteczniej dopasowywać asortyment do oczekiwań klientów. Z kolei inteligentne przymierzalnie pomogą klientom w doborze strojów...
Piotr Kuba, członek zarządu PFR TFI

PFR TFI: Rola instytucji państwowych w ekspansji zagranicznej polskich firm

Kluczowa rola instytucji państwowych i doradców w ekspansji zagranicznej polskich firm – Piotr Kuba, członek zarządu PFR TFI, w debacie Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Uczestnicy debaty „Ekspansja zagraniczna” podczas EKG w Katowicach zastanawiali się...
Udany debiut polskiej marki odzieżowej na jednej z najdroższych ulic handlowych świata. Otwarcie salonu Reserved w Londynie to krok LPP w kierunku globalnych rynków

Udany debiut polskiej marki odzieżowej na jednej z najdroższych ulic handlowych świata. Otwarcie salonu...

Marka Reserved zaliczyła udany debiut na brytyjskim rynku – informuje gdańska firmy LPP, do której należy odzieżowy brand. Londyńska Oxford Street, gdzie znajduje się nowo otwarty salon, to jedna z najbardziej prestiżowych ulic handlowych na świecie,...
Właściciel marek Reserved, Cropp i Mohito stawia na produkcję w Polsce. W przyszłym roku podwoi produkcję ubrań w polskich zakładach

Właściciel marek Reserved, Cropp i Mohito stawia na produkcję w Polsce. W przyszłym roku...

Do końca tego roku LPP zleci polskim szwalniom i zakładom uszycie 5 mln sztuk odzieży pod marką Mohito, a w 2018 roku ta wielkość ma się podwoić. W tym samym czasie dwukrotnie wzrośnie też produkcja ubrań...
Artur Skiba, dyrektor zarządzający Antal International

Badanie Antal: Polacy wytypowali najbardziej pożądanych pracodawców

71 firm – tylu laureatów znalazło się w rankingu „Najbardziej pożądani pracodawcy”. Eksperci firmy Antal, która organizowała badanie już po raz siódmy, zauważają, że w porównaniu do poprzednich lat, Polacy wskazują firmy marzeń coraz...
Przemysław Lutkiewicz, Wiceprezes Zarządu LPP

Deloitte: CCC i LPP laureatami tegorocznej nagrody „Index of Success”

Firma CCC została laureatem tegorocznej nagrody „Index of Success”, przyznawanej dla najlepszych firm w regionie Europy Środkowej w 2015 roku. Do nagrody nominowane są firmy z rankingu „CE TOP 500”. Polska spółka została doceniona...
LPP SA

Hubert Komorowski rezygnuje z funkcji członka Zarządu LPP SA

Zarząd LPP SA poinformował, że w dniu 6 września 2016 roku Pan Hubert Komorowski złożył rezygnację z pełnienia funkcji Wiceprezesa Zarządu LPP SA ze skutkiem na dzień dzisiejszy. Rezygnacja jest podyktowana względami osobistymi. Pan Hubert...
Tallinder LPP SA

LPP SA rezygnuje z rozwoju marki Tallinder

Jak informuje LPP SA - osiągane wyniki finansowe tej marki były znacząco poniżej przyjętego budżetu. Obecny poziom sprzedaży okazał się być trzykrotnie niższy od początkowych planów i nawet po ich rewizji nie gwarantuje spółce...
Przemysław Lutkiewicz, Wiceprezes Zarządu LPPvideo

Konferencja poświęcona wynikom finansowym LPP SA za I kwartał 2015.

Wyniki LPP SA za I kwartał 2015 roku. W I kwartale 2015 roku spółka LPP SA, właściciel 5 popularnych marek odzieżowych (RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY) osiągnęła przychód ze sprzedaży na poziomie 1 003...
LPP SA

Za kilka lat ponad połowa przychodów LPP ma pochodzić z zagranicy. Niemcy, Chorwacja i...

LPP planuje otworzyć w tym roku cztery sklepy Reserved w Niemczech, a docelowo ma ich przybywać co roku dziesięć. Gdańska spółka wchodzi obecnie na rynek w Katarze i hamuje inwestycje w Rosji mimo ponad 20-proc. dynamiki sprzedaży. Po tym, jak...
Dariusz Pachla

LPP: Nie mamy obowiązku maksymalizacji podatków

Spółka LPP postanowiła przenieść prawa do swoich marek do cypryjskiej i arabskiej spółki. Powodem jest optymalizacja podatkowa. To wywołało oburzenie niektórych klientów, którzy nawołują do bojkotu sklepów Reserved i innych marek firmy. - Nie...
LPP SA

Prof. K. Rybiński: LPP musiała skorzystać z raju podatkowego, by sprostać konkurencji

Aby sprostać globalnej konkurencji, polska firma odzieżowa LPP musi działać jak inne korporacje, czyli korzystać z rajów podatkowych – prof. Krzysztof Rybiński broni bojkotowanej przez klientów firmy. Prawo powinno zostać zmienione na poziomie całej Unii Europejskiej....

GORĄCY TEMAT

Grzegorz Sielewicz, główny ekonomista Coface w regionie Europy Centralnejvideo

Firmy z branży TSL nie radzą sobie z brakiem pracowników i...

W ostatnich miesiącach obserwuje się dynamiczny wzrost upadłości i restrukturyzacji w branży transportowej, choć sektor ten korzysta z dosyć dobrego otoczenia gospodarczego w Polsce...
kasa sklep kasjer supermarket

Wydłużenie zakazu handlu: Wśród kasjerów nie widać entuzjazmu

Projekt wydłużenia czasu zakazu handlu niedzielnego do 31 godzin, proponowany przez NSZZ „Solidarność”, budzi kontrowersje wśród pracowników. Z badania platformy TakeTask wynika, że 44%...
Anna Turska, doradca podatkowy z Kancelarii Ożóg Tomczykowskivideo

Nadchodzą kolejne zmiany w podatkach dochodowych i Ordynacji podatkowej

Podatnicy mieli już czas przyzwyczaić się do obowiązywania klauzuli o unikaniu podwójnego opodatkowania. Obowiązuje ona już od połowy 2016 r. Jednak Ministerstwo Finansów uznało,...
Galeria Północna (1)

Rynek mody w Polsce. Odzież, obuwie i dodatki – preferencje i...

Polski rynek odzieżowo-tekstylny należy do jednego z najatrakcyjniejszych w Europie Środkowo-Wschodniej. Wartość produkcji sprzedanej sektora w 2016 r. wynosiła blisko 30 mld zł. Polacy...

Małe firmy wierzą na słowo. I nie dostają zapłaty

63% polskich mikrofirm w ciągu ostatnich dwóch lat doświadczyło sytuacji, w której nie uzyskało płatności za dostarczony produkt lub usługę - wynika z badania...