Dynamicznie zmieniający się ekosystem gospodarczy, pandemia i coraz większe zainteresowanie otwieraniem kolejnych kanałów sprzedaży skłoniły Unity Group do prześledzenia procesów transformacji handlu w segmencie B2B.
Wspólnie z agencją badawczą CubeResearch Unity Group przeprowadziło...
Duży biznes w coraz większym stopniu włącza się w walkę z plastikiem. Dotyczy to również przemysłu odzieżowego. W sprzedaży są już ubrania wykonane z bardziej przyjaznych dla środowiska materiałów lub przetworzonych odpadów. W sklepach organizowane są także zbiórki używanej...
Przez wiele lat rynek rumuński był niedoceniany. Jednak polskie przedsiębiorstwa, które spróbowały na nim swoich sił, przekonały się, że daje on wiele możliwości. Warto go więc bliżej poznać.
Na polskim rynku robi się ciasno. Przedsiębiorstwom...
Intensywnie rozwijająca się polska firma odzieżowa LPP SA zdecydowała się na powiększenie swojego centrum dystrybucyjnego na terenie parku logistycznego w Strykowie. Biorąc pod uwagę dynamiczny rozwój sektora e-commerce oraz rosnące wymagania klientów, firma LPP...
Rodzinność mają we krwi, społeczną odpowiedzialność w swoim DNA, a zysk jest wynikową ich ciężkiej pracy. Poznaliśmy najbardziej odpowiedzialne społecznie firmy rodzinne w Polsce.
- Prawdziwi liderzy nie patrzą na to, co jest najlepsze dla...
Skuteczna obsługa klienta to jedna z kluczowych kwestii w strategii biznesowej firmy. W dzisiejszych czasach szkolenia z obsługi klientów cieszą się coraz większym zainteresowaniem, a biorąc pod uwagę znaczenie kontaktu z klientem, pracodawcy mogą...
Eobuwie.pl i LPP dzięki innowacyjnej logistyce i ścisłemu sprzężeniu online i offline, podnoszą oczekiwania klientów co do szybkości obsługi i dostępności produktów.
ARiMR jest jedną z pierwszych organizacji rządowych, która rozwija własne...
Trwa rewolucja technologiczna w odzieżowych sklepach stacjonarnych. Wprowadzane przez firmę LPP nowe technologie do handlu, w tym testowane właśnie radiowe metki elektroniczne, mają skuteczniej dopasowywać asortyment do oczekiwań klientów. Z kolei inteligentne przymierzalnie pomogą klientom w doborze strojów...
Kluczowa rola instytucji państwowych i doradców w ekspansji zagranicznej polskich firm – Piotr Kuba, członek zarządu PFR TFI, w debacie Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.
Uczestnicy debaty „Ekspansja zagraniczna” podczas EKG w Katowicach zastanawiali się...
Marka Reserved zaliczyła udany debiut na brytyjskim rynku – informuje gdańska firmy LPP, do której należy odzieżowy brand. Londyńska Oxford Street, gdzie znajduje się nowo otwarty salon, to jedna z najbardziej prestiżowych ulic handlowych na świecie,...
Do końca tego roku LPP zleci polskim szwalniom i zakładom uszycie 5 mln sztuk odzieży pod marką Mohito, a w 2018 roku ta wielkość ma się podwoić. W tym samym czasie dwukrotnie wzrośnie też produkcja ubrań...
71 firm – tylu laureatów znalazło się w rankingu „Najbardziej pożądani pracodawcy”. Eksperci firmy Antal, która organizowała badanie już po raz siódmy, zauważają, że w porównaniu do poprzednich lat, Polacy wskazują firmy marzeń coraz...
Firma CCC została laureatem tegorocznej nagrody „Index of Success”, przyznawanej dla najlepszych firm w regionie Europy Środkowej w 2015 roku. Do nagrody nominowane są firmy z rankingu „CE TOP 500”. Polska spółka została doceniona...
Zarząd LPP SA poinformował, że w dniu 6 września 2016 roku Pan Hubert Komorowski złożył rezygnację z pełnienia funkcji Wiceprezesa Zarządu LPP SA ze skutkiem na dzień dzisiejszy.
Rezygnacja jest podyktowana względami osobistymi. Pan Hubert...
Jak informuje LPP SA - osiągane wyniki finansowe tej marki były znacząco poniżej przyjętego budżetu. Obecny poziom sprzedaży okazał się być trzykrotnie niższy od początkowych planów i nawet po ich rewizji nie gwarantuje spółce...
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte we wrześniu przez LPP wyniosły ok. 394 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2013 roku o około 3 proc.
Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 63 proc. i była...
LPP planuje otworzyć w tym roku cztery sklepy Reserved w Niemczech, a docelowo ma ich przybywać co roku dziesięć. Gdańska spółka wchodzi obecnie na rynek w Katarze i hamuje inwestycje w Rosji mimo ponad 20-proc. dynamiki sprzedaży. Po tym, jak...
Spółka LPP postanowiła przenieść prawa do swoich marek do cypryjskiej i arabskiej spółki. Powodem jest optymalizacja podatkowa. To wywołało oburzenie niektórych klientów, którzy nawołują do bojkotu sklepów Reserved i innych marek firmy. - Nie...
Aby sprostać globalnej konkurencji, polska firma odzieżowa LPP musi działać jak inne korporacje, czyli korzystać z rajów podatkowych – prof. Krzysztof Rybiński broni bojkotowanej przez klientów firmy. Prawo powinno zostać zmienione na poziomie całej Unii Europejskiej....
Dziś Wielki Piątek i giełdy w wielu rejonach świata są nieczynne. Zmienność na rynku walutowym powinna z godziny na godzinę wygasać. Dziś ostatni dzień...
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
W 2023 r. Polacy otrzymali 44,2 mld zł odszkodowań i świadczeń ubezpieczeniowych – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU). To 0,3 proc. mniej niż...