Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Magdalena Frątczak

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Magdalena Frątczak

Magdalena Frątczak, szefowa sektora handlowego w CBRE

Parki handlowe zajmują jedną piątą całej przestrzeni zakupowej. To trzykrotnie więcej niż w 2010...

Pomimo rozwoju e-commerce, zakupy stacjonarne nie odeszły do lamusa. Zwłaszcza codzienne sprawunki wolimy kupować w tradycyjnym sklepie – wynika z badania CBRE. Rynek handlowy w Polsce rozwija się w stałym tempie i w I...
galeria

Wrzesień w galeriach i centrach handlowych wciąż na minusie. Eksperci: Spadki będą się pogłębiały

Z badania Proxi.cloud wynika, że we wrześniu br. ruch w galeriach i centrach handlowych był aż o 54% mniejszy niż w analogicznym okresie ub.r. Z kolei, według danych Polskiej Rady Centrów Handlowych, zmniejszył się...
Galeria handlowa

Trzy top trendy na rynku handlowym

Gastronomia zawłaszcza przestrzenie zewnętrzne obiektów, do wewnątrz wchodzą coworkingi, a klienci chcą mieć dostęp do szerszej oferty nie tylko przez internet – to trzy główne nurty dominujące obecnie na polskim rynku centrów handlowych, na...
galeria zakupy sklep

Polski rynek powierzchni handlowych po IV kw. 2018

Polski rynek handlowy jest już mocno nasycony – w latach 2014-2018 rozwijał się w tempie średnio 4% rocznie, czyli o połowę wolniej niż w okresie 2009-2013 (8%). Cały czas przybywa jednak nowej powierzchni –...
Magdalena Frątczak, Szef Działu Powierzchni Handlowych w CBRE

CBRE Retail 2030: Jaka przyszłość czeka polski handel?

Nowe technologie, potrzeby konsumentów i lokalizacja – to trzy obszary rozwoju handlu w Polsce, na które wskazuje najnowszy raport CBRE „Zakupy przyszłości. Retail 2030”. Prognozy dla tej branży są optymistyczne, jednak nadążanie za trendami...
Magdalena Frątczak, Szef Działu Powierzchni Handlowych w CBRE

5 kierunków rozwoju handlu w Polsce

W 2018 roku spodziewamy się dużego wzrostu na rynku powierzchni handlowych. Szacujemy, że do użytku zostanie oddanych 460 tys. mkw. nowej powierzchni handlowej, czyli aż o 27% więcej niż w 2017 roku. Dodatkowo, modernizacji...
Magdalena Frątczak, Szef Działu Powierzchni Handlowych w CBRE

Polacy idą do centrum handlowego, które jest blisko i ma dużo sklepów, a już...

Dogodna lokalizacja to najważniejszy czynnik decydujący o wyborze centrum handlowego wskazywany przez 71% Polaków. Dla 67% liczy się urozmaicona oferta, a dla 56% obecność interesujących ich sklepów – wynika z raportu CBRE „Shopping Centre 4.0”. Eksperci CBRE podkreślają,...
krakow

Czy zakaz handlu w niedzielę zmieni uliczny krajobraz Krakowa?

Główne ulice handlowe w Krakowie przyciągają przede wszystkim najemców z sektora gastronomicznego – 42% to restauracje i kawiarnie. Odzież i akcesoria klienci znajdą w co czwartym lokalu, a 15% najemców oferuje usługi – wynika z raportu...
Magdalena Frątczak, Szef Działu Powierzchni Handlowych w CBRE

Rachunek zysków i strat zakazu handlu w niedzielę

W marcu czeka nas zakupowa rewolucja. Polacy po raz pierwszy nie pójdą na zakupy w każdą niedzielę w związku z zakazem handlu. Na nowych regulacjach jedni sporo stracą – galerie handlowe, supermarkety czy osoby,...
galeria sklepy

Intensywne zakończenie roku na rynku powierzchni handlowych

Do końca roku wielkość rynku powierzchni handlowej w Polsce powinna osiągnąć 11,26 mln mkw. Według najnowszego raportu Poland Retail Market View Q4 2016 przygotowanego przez firmę CBRE bilans nowych otwarć na koniec roku 2016...
Warszawa

CBRE stworzyło narzędzie do oceny funkcjonowania centrów handlowych

Jak działa centrum handlowe w Polsce? Jak radzą sobie jego najemcy? Jak bardzo zróżnicowane są czynsze i obroty, w zależności od kategorii najemców? Firma CBRE opublikowała drugą edycję raportu „Retail Index 2.0”, który analizuje...
Magda Frątczak, Senior Director, Dział Wynajmu Powierzchni Handlowych, CBRE

CBRE rozwija dział powierzchni handlowych

Magdalena Frątczak awansowała w strukturze firmy CBRE na stanowisko Senior Director i odpowiada za kompleksowe zarządzanie działem powierzchni handlowych. W ramach nowej struktury działu, CBRE wzmacnia wszystkie linie serwisowe oferowane Klientom – reprezentacje klientów,...

W Polsce co roku pojawia się nawet 30 nowych marek handlowych. Coraz więcej z...

Polski rynek wciąż jest interesujący dla międzynarodowych marek. Co roku pojawia się na nim nawet 30 nowych graczy. Rozwijają się przede wszystkim w centrach handlowych, które zapewniają nowoczesną przestrzeń, marketing, dobry dojazd i miejsca parkingowe. Coraz więcej...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Katarzyna Kuniewicz, dyrektorka badań rynku Otodom Analytics

Rynek mieszkaniowy w I kwartale 2024: stabilizacja cen, powrót podaży i...

W pierwszym kwartale roku sytuacja na rynku mieszkaniowym zaczęła się stabilizować. Podaż nadal się odbudowywała, a tempo wzrostu cen wyhamowało do poziomu 3% kw/kw....

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
przemysł chemiczny

Transformacja energetyczna napędza sprzedaż w przemyśle chemicznym, a recykling staje się...

Transformacja energetyczna generuje wzmożone zapotrzebowanie na produkty przemysłu chemicznego, co może pomóc w przezwyciężeniu spowolnienia w sektorze. Dla zachowania konkurencyjności w branży chemicznej kluczowym...