20 C
Warsaw
piątek, Wrzesień 21, 2018
Tagi Magdalena Jończak

Informacje o: Magdalena Jończak

Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

W 2017 roku w trosce o zdrowie konsumentów zmodyfikowano skład ponad 33,5 tys. produktów...

Od 1980 roku liczba osób zmagających się z otyłością podwoiła się, a jednocześnie wciąż dwa miliardy ludzi na świecie cierpi z powodu niedożywienia. Kwestia zdrowia, którego niezbędnym elementem jest odpowiednie odżywianie, staje się coraz ważniejsza...
Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

Deloitte: Większość firm na świecie walczy o redukcję kosztów

W ciągu kolejnych dwóch lat aż 86 proc. firm w skali globalnej planuje rozpocząć proces redukcji kosztów. Decyzja ta jest powodowana przede wszystkim niepewnością gospodarczą i ryzykiem recesji. Jak wynika z badania firmy doradczej...
Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

Umiejętne połączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną gwarantuje sukces w handlu detalicznym

Ożywienie gospodarcze w wielu regionach świata sprzyja globalnym sprzedawcom detalicznym. Przychody 250 największych detalistów na świecie wyniosły w ubiegłym roku obrotowym (kończącym się najpóźniej w czerwcu 2017 r.) 4,4 biliona dolarów. Rok do roku...

Średnie obniżki w czasie noworocznych wyprzedaży w największych sklepach e-commerce sięgnęły 7-8 proc.

Hasło „poświątecznych wyprzedaży” z roku na rok wykorzystywane jest w komunikacji z klientem przez coraz większą liczbę sklepów. Dotyczy to również sklepów internetowych, które starają się zachęcić klientów atrakcyjnymi ofertami. Jak wynika z kolejnej...
Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

Deloitte: Przed Świętami Bożego Narodzenia sklepy on-line elastycznie zarządzają poziomem marży

Różnice w cenach książek, zabawek oraz kosmetyków i perfum w okresie przedświątecznym sięgają ponad 100 proc. Czy w tym roku wygrali ci, którzy prezenty kupili już w listopadzie, czy raczej ci, którzy czekali z zakupami niemal...
ecommerce ebuy

Sprzedawcy sprytnie skonstruowali ofertę na Black Friday

W tym roku aż 42 proc. budżetu przeznaczonego na prezenty zostawimy w sklepach internetowych. Jak wynika z badania firmy doradczej Deloitte 23 proc. Polaków prezenty kupuje już w listopadzie, a aż 39 proc. deklaruje,...
Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

W tym roku polska rodzina planuje przeznaczyć na Święta średnio 882 zł

Jak pokazuje dwudziesta edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2017” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, w tym roku wśród Polaków zwycięży rozsądek. Na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi zamierzamy wydać średnio 882 zł, czyli tylko o...
Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

Nowe technologie szansą dla sklepów stacjonarnych w wyścigu o klienta

Warszawa, 16 listopada 2017 r. – Nowe technologie i tempo ich wdrażania rewolucjonizuje rynek dóbr konsumenckich. Według autorów raportu Deloitte „Consumer Review. Digital Predictions 2017” dzięki rozwojowi biometrii, sieci piątej generacji (5G), sztucznej inteligencji...
Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

Deloitte: Sektor dóbr konsumenckich najlepszy w zarządzaniu kosztami

Najważniejszym priorytetem, a jednocześnie wyzwaniem dla dyrektorów zakupów (CPO - Chief Procurement Officer) jest redukcja kosztów i identyfikacja oszczędności. Najlepiej radzą sobie z tym menedżerowie z firm z sektora dóbr konsumenckich, najgorzej w tym...
Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

Deloitte: Już co trzecia transakcja na rynku dóbr luksusowych odbywa się online

Wyniki sprzedaży 100 największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły w minionym roku obrotowym 212 mld dolarów, wobec 222 mld dolarów osiągniętych rok wcześniej. Popyt w tym sektorze opiera się głównie na konsumentach z rynków...
Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

W 2018 roku reklamy kierowane do dzieci i młodzieży poniżej 12 roku życia zostaną...

Plaga otyłości i choroby cywilizacyjne, m.in. cukrzyca i nowotwory sprawiają, że zdrowy styl życia to już nie tylko moda, ale i konieczność. Zdają sobie z tego sprawę producenci żywności i kosmetyków, a także sieci...
Online shopping and e-commerce background

E-commerce motorem wzrostu największych sieci detalicznych

Wolniejsze tempo rozwoju gospodarczego w najważniejszych gospodarkach świata oraz rozbudzone nastroje protekcjonistyczne skierowane przeciw globalizacji znajdują się wśród najważniejszych czynników utrudniających sytuację ekonomiczną sprzedawców detalicznych. Jednak mimo tych przeszkód przychody 250 największych detalistów wyniosły...
Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

E-commerce: Wysokie ceny podczas „noworocznych wyprzedaży”?

„Noworoczne wyprzedaże” co roku zachęcają konsumentów do zakupów. Jak wynika z trzeciej edycji „Świątecznego barometru cenowego”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte, to czy faktycznie oszczędzimy na zakupach w tym okresie zależy od kategorii produktów,...
Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

W grudniu rosną ceny perfum i drobnego AGD, a spadają telewizorów, smartfonów oraz gier...

Prezenty warto kupować już w listopadzie, bo są wtedy tańsze, czy licząc na promocje, czekać z nimi aż do grudnia? Jak wynika z drugiej edycji „Świątecznego barometru cenowego”, przygotowanego przez ekspertów Deloitte, wszystko zależy...
zakupy internetowe

Polski Black Friday w Internecie był głównie chwytem marketingowym – analiza cen

Z roku na rok rośnie rola e-commerce. Nie omija to również zakupów bożonarodzeniowych. Z badania firmy doradczej Deloitte wynika, że aż 37 proc. budżetu przeznaczonego na prezenty zostawimy w tym roku w sklepach internetowych....
zakupy internetowe

Polska rodzina wyda na święta 1 121 zł, o 5 proc. więcej niż rok...

Boże Narodzenie to najważniejszy okres w roku dla handlu. Czy w tym roku przygotowując się do Świąt Polacy, będą kierować się chłodną kalkulacją czy też poddadzą się gorączce zakupów? Na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi...
Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

W sektorze dóbr konsumenckich walka o klienta przenosi się do Internetu

Aż 76 proc. mieszkańców Wielkiej Brytanii ma dostęp lub jest w posiadaniu smartfona, a 60 proc. tabletu. W Polsce jest to odpowiednio około 80 i 50 proc. Na rynku dóbr konsumpcyjnych zachodzą poważne zmiany...
7 nowych partnerów Deloitte

7 nowych partnerów Deloitte w Działach Audytu, Konsultingu, Doradztwa Podatkowego

Firma doradcza Deloitte ubiegły rok finansowy zakończyła bardzo dobrym wynikiem, co zaowocowało, m.in. awansami w jej wewnętrznych strukturach. Od czerwca do grona partnerów Deloitte awansowało aż siedmioro doświadczonych specjalistów. W Dziale Doradztwa Podatkowego są...
Deloitte rozwija się i wzmacnia swoje struktury w Warszawie

Polskie firmy poszukują liderów, którzy poradzą sobie z wyzwaniami nowoczesnego biznesu

Aż 92 proc. menedżerów HR i członków kadry kierowniczej na świecie uważa zmiany organizacyjne w ich firmach za najważniejszą kwestię z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi w tym roku. Z raportu „Global Human Capital Trends...
e-commerce

Globalny handel nie nadąża za potrzebami konsumentów w Internecie

Choć globalnie sytuacja finansowa sieci handlowych powoli się poprawia, to nadal nie są one w stanie powrócić do wyników finansowych, które osiągały jeszcze kilka lat temu. Przychody 250 największych detalistów na świecie wyniosły w...
święta

Polska rodzina wyda na święta 1 282 zł, o 11 proc. więcej niż rok...

Polacy wydają na święta Bożego Narodzenia więcej niż pierwotnie zakładali. Być może dlatego w tym roku chcą podejść do świątecznych zakupów z większą rozwagą i ostrożnością. Na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi polska rodzina...
chanel

Producenci dóbr luksusowych muszą podążać za technologią

W minionym roku podatkowym (zakończonym najpóźniej w czerwcu 2014 r.) wyniki sprzedaży 100 największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły 214,2 mld dolarów wobec blisko 172 mld dolarów rok wcześniej. Autorzy drugiej edycji raportu...
Pracownik rośnie w siłę, czyli nowy świat pracy

Pracownik rośnie w siłę, czyli nowy świat pracy

Reputacja pracodawców i sukces w procesie rekrutacji najlepszych specjalistów coraz bardziej zależy od wizerunku firmy w mediach społecznościowych Nowoczesne technologie oraz jednoczesna obecność kilku pokoleń na rynku pracy powodują, że zmienia się on nieustannie. Media...
cq5dam.web.1400.350.desktop

Tylko 12 proc. klientów ufa informacjom podawanym przez producentów

Mimo spowolnienia gospodarczego przychody ze sprzedaży 250 największych spółek z branży dóbr konsumpcyjnych osiągnęły w minionym roku finansowym (zakończonym najpóźniej w czerwcu 2014 roku) prawie 3,1 bln dolarów, o 5,6 proc. więcej niż rok...
Magdalena Burnat-Mikosz, Deloitte

„Szybki handel”, mobilność i innowacyjność decyduje o sukcesie światowych sieci detalicznych

Przychody 250 największych detalistów wyniosły w ostatnim roku obrotowym (kończącym się najpóźniej w czerwcu 2014 r.) 4,35 biliona dolarów. Porównując rok do roku był to wzrost na poziomie 4,1 proc. Podobnie jak w poprzednich...
Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

Polska rodzina chce wydać w tym roku na Święta ok. 1.160 zł

Tegoroczne świąteczne wydatki Polaków będą wyższe o 13 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Jest to najwyższy procentowy wzrost w Europie. Na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi polska rodzina planuje wydać prawie 1.160...
Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

Przywództwo powinno być rozwijane na każdym poziomie organizacji

Rozwój przywództwa jest numerem jeden spośród wyzwań, jakim muszą stawić czoła firmy na całym świecie. Aż 86 proc. menedżerów uważa, że jest to kwestia ważna i pilna. Jednocześnie globalny raport firmy doradczej Deloitte „Trendy...
Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

Natłok informacji i pozostawanie w kontakcie ze środowiskiem pracy przez 24 godziny, 7 dni...

Aż 66 proc. menadżerów uczestniczących w badaniu uznało, że pracownicy obarczeni zbyt dużą liczbą komunikatów i informacji są problemem, z którym trzeba będzie się zmierzyć w najbliższej przyszłości. Niestety, aż 44 proc. respondentów przyznało,...
Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

Producenci dóbr luksusowych otwierają się na e-commerce

Pomimo spowolnienia gospodarczego, w minionym roku podatkowym (zakończonym najpóźniej w czerwcu 2013 r.) wyniki sprzedaży 75 największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły blisko 172 mld dolarów. Autorzy pierwszej edycji raportu Deloitte „2014 Global...
Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

Święta nas stresują: denerwują nas długie kolejki w sklepach i tłumy

Aż 71 proc. Polaków kupno prezentów świątecznych pozostawia na grudzień. Najszybciej w Europie zakupy bożonarodzeniowe rozpoczynają Niemcy i Czesi, najpóźniej Rosjanie, Ukraińcy i Grecy. Jak jednak pokazuje badanie „Zakupy Świąteczne 2013” przeprowadzone przez firmę...

GORĄCY TEMAT

Rafał Benecki, analityk ING Banku Śląskiegovideo

Słabsza konsumpcja i wzrost inwestycji – prognozy dla polskiej gospodarki

Polska gospodarka osiągnęła szczyt w tym cyklu koniunkturalnym, w pierwszej połowie roku. Dynamika PKB przekroczyła 5 proc. - w drugim kwartale wyniosła 5,4 proc. Druga...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Zakaz prowadzenia działalności gospodarczej po nowelizacji Prawa upadłościowego

Nowy rządowy projekt zmiany Prawa upadłościowego pozbawia przywilejów osoby, wobec których ogłoszono zakaz prowadzenia działalności. Przyglądamy się najważniejszym zmianom w tej kwestii. Upadłość potocznie kojarzy...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Fiskus chce znać adres IP klienta banku. Co na to RODO?

W celu zapewnienia sobie jeszcze większych możliwości inwigilacji podatników fiskus chce, aby banki przekazywały mu adresy IP swoich klientów. Problem w tym, że w...
pieniądze monety

Podsumowanie II kwartału 2018 na rynku pożyczek pozabankowych

Hossa w krajowej gospodarce nie uchroniła przedsiębiorców przed zatorami płatniczymi, przyczyniającymi się tym samym do braku kontroli nad płynnością finansową. Z danych rynkowych Aforti...

27 lat działania systemu online w polskich kolekturach. Zapowiadane są kolejne...

W tym roku, dokładnie 15 września, minęło 27 lat, od kiedy sprzedaż gier LOTTO jest prowadzona poprzez system online. To on, działając 24 godziny...