21 C
Warszawa, Polska
poniedziałek, Lipiec 23, 2018
Tagi Reklama online

Informacje o: reklama online

internet

Marki premium stawiają na Internet

Jak wynika z najnowszego raportu KPMG dotyczącego dóbr luksusowych w Polsce, rynek ten stale rośnie w siłę. Szacuje się, że w 2021 roku jego wartość może osiągnąć niemal 31 mld zł, a więc wzrośnie o...
Mariusz Maksymiuk

Jak będzie wyglądała reklama online w 2018?

Każdego roku branża zadaje sobie pytanie, jak wpłynąć na efektywność reklam i sprawić, aby generowały więcej zysków i reakcji. Marketing staje się coraz bardziej futurystyczny i zaawansowany technologicznie. Marketerzy idąc z duchem czasu, wykorzystują...
analiza raport tablet

Więcej niż precyzyjne targowanie. Poznaj gigantyczne możliwość audience data

Żyjemy w czasach cyfrowej transformacji. Jeszcze nigdy nie produkowaliśmy tyle danych, co dzisiaj. Wolumen Big Data w internecie szacuje się obecnie na ponad 8 Zettabajtów danych, a w 2020 r. jego rozmiar ma wzrosnąć...
Olgierd Cygan, Deloitte Digital CE leader

Rekomendacje w social mediach bardziej skuteczne niż reklamy telewizyjne

Konsumenci coraz częściej są skłonni wydawać pieniądze na transmisję wideo online. Jak pokazuje badanie Deloitte „Digital Democracy Survey”, prawie połowa (49 proc.) konsumentów w Stanach Zjednoczonych subskrybuje płatne usługi transmisji strumieniowej. Co trzeci przedstawiciel...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Bierzesz ślub? Jesteś na celowniku

Wartość globalnego rynku ślubnego szacuje się już na około 300 mld dolarów. Z danych GUS wynika, że tylko w Polsce w 2016 r. zawarto 195 tys. małżeństw. Firmy postawiły sobie za cel, by ich...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies

GUS: firmy reklamują się na „chybił trafił”, zalewając internet śmieciowymi banerami

Najnowsze badanie GUS dowodzi, że polscy przedsiębiorcy sięgają po reklamy internetowe ochoczo, jednak nawet w połowie nie wykorzystują drzemiącego w nich potencjału. W efekcie, polski internet pęka w szwach od nikomu niepotrzebnych banerów i...
83708video

Do internetu trafia 30 proc. wydatków reklamowych firm. Na znaczeniu zyskują wideorelacje na żywo

Reklama internetowa rośnie w siłę. Szacuje się, że w ciągu pięciu lat rynek wzrósł o 50 proc. Udział internetu w łącznych wydatkach reklamowych w Polsce w tym roku sięgnie zaś 30 proc. Choć wciąż jeszcze dominuje reklama graficzna, to coraz...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies

Nowy raport o blokowaniu reklam w Internecie – Sierpień 2016

Niemal co druga reklama w Polsce (42%) została zablokowana przez internautów. Takie są wyniki najnowszego raportu autorstwa OnAudience z grupy Cloud Technologies, polskiej firmy specjalizującej się w Big Data marketingu. Ten wynik plasuje internautów...

W reklamie cyfrowej na znaczeniu zyskuje wideo. Może to spowodować całkowitą rewolucję na rynku...

Reklama online rośnie w siłę. W ubiegłym roku jej wartość przekroczyła 3 mld zł. Udział internetu w torcie reklamowym w tym roku może sięgnąć 28 proc., przede wszystkim kosztem reklamy telewizyjnej. Szybki wzrost notują reklama w mediach społecznościowych...
Krzysztof Mocek

Reklama online napędza cały rynek

Na giełdę wchodzi Wirtualna Polska. Pozyskane z debiutu środki zostaną w 70 proc. przeznaczone na inwestycje. Spółka zyskuje na rosnącym rynku reklamy online – prognozy domu mediowego Carat mówią o ok. 20-proc. wzroście, podczas gdy cały rynek reklamy zwiększy...
fitness

Fitness marketing w internecie

Jak reklamować klub fitness lub siłownię, by precyzyjnie trafiać do grup docelowych? Dlaczego przy planowaniu kampanii online warto zwracać uwagę na trendy sezonowe? Jakie znaczenie dla skuteczności reklamy w wyszukiwarce ma położenie geograficzne klubu?...
Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej – prognoza na 2015 rok

Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej – prognoza na 2015 rok

Mimo stopniowego ożywienia na rynku budowlanym, ceny materiałów nadal pozostają na rekordowo niskim poziomie. Mniejsze zyski mogłyby stanowić motor napędowy do podwyżek, jednak duża konkurencyjność branży utrudnia zwiększanie rentowności tą drogą. Blink.pl przeprowadził badanie...
PWC

Cyfryzacja i urządzania mobilne motorem napędowym rynku mediów i rozrywki w latach 2014-2018

Globalny rynek mediów i rozrywki w najbliższych 5 latach będzie rósł w tempie 5% rocznie, osiągając w 2018 r. wartość 2,2 bln USD. Choć tradycyjne media nadal będą posiadać największy udział w przychodach, a...
rp_080cf25265_783306451-OMD-media.png

Rynek reklamowy odbija się od dna. Rosną wydatki na reklamę, a wraz z nimi...

Rośnie popyt na czas reklamowy. Media zaczynają więc podnosić ceny. Sytuacja dotyczy przede wszystkim telewizji oraz sektora online. Równocześnie reklamy internetowe osiągają dziś dużo wyższą skuteczność niż jeszcze kilka lat temu.  – Ceny za emisję reklam...

GORĄCY TEMAT

Tomasz Starus

Negatywne perspektywy dla polskiej gospodarki to już rzeczywistość. Rekordowa liczba niewypłacalności

Euler Hermes zbadał sytuację firm w Polsce pod względem niewypłacalności. W I półroczu 2018 r. w oficjalnych źródłach (Monitorach Sądowych i Gospodarczych) opublikowano informacje...
urząd skarbowy 2

Lepiej nie zwracać VAT przedsiębiorcom, bo potem mogą nie mieć z...

Proceder wstrzymywanych przez fiskus zwrotów VAT zyskał silne podstawy wskutek powszechnej akcji uszczelniania systemu podatkowego. W jej ramach przymiotu legalności nabiera też urzędnicze bezprawie,...
Andrzej Malinowski

Przedsiębiorcy znowu zapłacą za obietnice rządu

„Danina solidarnościowa” nie będzie zasilana wyłącznie z kieszeni grupy kilkudziesięciu tysięcy najbogatszych Polaków. Pieniądze pójdą z Funduszu Pracy, na który składają się wszyscy przedsiębiorcy....
analiza raport tablet

Młodzież chce niezależności, trzydziestolatkowie pieniędzy – za co Polacy cenią własne...

Osoby zakładające działalność gospodarczą chcą przede wszystkim cieszyć się niezależnością i odnieść korzyść finansową – wynika z „Badania Polskiej Mikroprzedsiębiorczości 2018” przeprowadzonego przez firmę...

Kryzys Rad Nadzorczych

Rynek kapitałowy za sprawą spółki GetBack po raz kolejny przeżywa wstrząsy związane z niewypłacalnością instytucji oferującej produkty i usługi inwestycyjne. Od kilku miesięcy polski...