18 C
Warszawa, Polska
poniedziałek, Kwiecień 23, 2018
Tagi Reklama online

Informacje o: reklama online

internet

Marki premium stawiają na Internet

Jak wynika z najnowszego raportu KPMG dotyczącego dóbr luksusowych w Polsce, rynek ten stale rośnie w siłę. Szacuje się, że w 2021 roku jego wartość może osiągnąć niemal 31 mld zł, a więc wzrośnie o...
Mariusz Maksymiuk

Jak będzie wyglądała reklama online w 2018?

Każdego roku branża zadaje sobie pytanie, jak wpłynąć na efektywność reklam i sprawić, aby generowały więcej zysków i reakcji. Marketing staje się coraz bardziej futurystyczny i zaawansowany technologicznie. Marketerzy idąc z duchem czasu, wykorzystują...
analiza raport tablet

Więcej niż precyzyjne targowanie. Poznaj gigantyczne możliwość audience data

Żyjemy w czasach cyfrowej transformacji. Jeszcze nigdy nie produkowaliśmy tyle danych, co dzisiaj. Wolumen Big Data w internecie szacuje się obecnie na ponad 8 Zettabajtów danych, a w 2020 r. jego rozmiar ma wzrosnąć...
Olgierd Cygan, Deloitte Digital CE leader

Rekomendacje w social mediach bardziej skuteczne niż reklamy telewizyjne

Konsumenci coraz częściej są skłonni wydawać pieniądze na transmisję wideo online. Jak pokazuje badanie Deloitte „Digital Democracy Survey”, prawie połowa (49 proc.) konsumentów w Stanach Zjednoczonych subskrybuje płatne usługi transmisji strumieniowej. Co trzeci przedstawiciel...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Bierzesz ślub? Jesteś na celowniku

Wartość globalnego rynku ślubnego szacuje się już na około 300 mld dolarów. Z danych GUS wynika, że tylko w Polsce w 2016 r. zawarto 195 tys. małżeństw. Firmy postawiły sobie za cel, by ich...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies

GUS: firmy reklamują się na „chybił trafił”, zalewając internet śmieciowymi banerami

Najnowsze badanie GUS dowodzi, że polscy przedsiębiorcy sięgają po reklamy internetowe ochoczo, jednak nawet w połowie nie wykorzystują drzemiącego w nich potencjału. W efekcie, polski internet pęka w szwach od nikomu niepotrzebnych banerów i...
83708video

Do internetu trafia 30 proc. wydatków reklamowych firm. Na znaczeniu zyskują wideorelacje na żywo

Reklama internetowa rośnie w siłę. Szacuje się, że w ciągu pięciu lat rynek wzrósł o 50 proc. Udział internetu w łącznych wydatkach reklamowych w Polsce w tym roku sięgnie zaś 30 proc. Choć wciąż jeszcze dominuje reklama graficzna, to coraz...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies

Nowy raport o blokowaniu reklam w Internecie – Sierpień 2016

Niemal co druga reklama w Polsce (42%) została zablokowana przez internautów. Takie są wyniki najnowszego raportu autorstwa OnAudience z grupy Cloud Technologies, polskiej firmy specjalizującej się w Big Data marketingu. Ten wynik plasuje internautów...

W reklamie cyfrowej na znaczeniu zyskuje wideo. Może to spowodować całkowitą rewolucję na rynku...

Reklama online rośnie w siłę. W ubiegłym roku jej wartość przekroczyła 3 mld zł. Udział internetu w torcie reklamowym w tym roku może sięgnąć 28 proc., przede wszystkim kosztem reklamy telewizyjnej. Szybki wzrost notują reklama w mediach społecznościowych...
Krzysztof Mocek

Reklama online napędza cały rynek

Na giełdę wchodzi Wirtualna Polska. Pozyskane z debiutu środki zostaną w 70 proc. przeznaczone na inwestycje. Spółka zyskuje na rosnącym rynku reklamy online – prognozy domu mediowego Carat mówią o ok. 20-proc. wzroście, podczas gdy cały rynek reklamy zwiększy...
fitness

Fitness marketing w internecie

Jak reklamować klub fitness lub siłownię, by precyzyjnie trafiać do grup docelowych? Dlaczego przy planowaniu kampanii online warto zwracać uwagę na trendy sezonowe? Jakie znaczenie dla skuteczności reklamy w wyszukiwarce ma położenie geograficzne klubu?...
Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej – prognoza na 2015 rok

Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej – prognoza na 2015 rok

Mimo stopniowego ożywienia na rynku budowlanym, ceny materiałów nadal pozostają na rekordowo niskim poziomie. Mniejsze zyski mogłyby stanowić motor napędowy do podwyżek, jednak duża konkurencyjność branży utrudnia zwiększanie rentowności tą drogą. Blink.pl przeprowadził badanie...
PWC

Cyfryzacja i urządzania mobilne motorem napędowym rynku mediów i rozrywki w latach 2014-2018

Globalny rynek mediów i rozrywki w najbliższych 5 latach będzie rósł w tempie 5% rocznie, osiągając w 2018 r. wartość 2,2 bln USD. Choć tradycyjne media nadal będą posiadać największy udział w przychodach, a...
rp_080cf25265_783306451-OMD-media.png

Rynek reklamowy odbija się od dna. Rosną wydatki na reklamę, a wraz z nimi...

Rośnie popyt na czas reklamowy. Media zaczynają więc podnosić ceny. Sytuacja dotyczy przede wszystkim telewizji oraz sektora online. Równocześnie reklamy internetowe osiągają dziś dużo wyższą skuteczność niż jeszcze kilka lat temu.  – Ceny za emisję reklam...

GORĄCY TEMAT

Marek Ulman z Departamentu Wsparcia Instutucji Otoczenia Biznesu w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczościvideo

PARP: 6 miliardów złotych do zainwestowania w ramach funduszy venture capital

Interwencja środków publicznych na polskim rynku venture capital jest niezbędna. Statystyki pokazują, że środki prywatne zasilające ten segment lokowane są na późniejszych etapach inwestycji przedsiębiorstw. Zaangażowanie...
komputer

Będzie można odzyskać pieniądze pomyłkowo przelane na niewłaściwe konto

Propozycje zmian przedstawił sam prezydent. Za niewiele mówiącą nazwą aktu prawnego kryje się tak naprawdę ustawa o błędnych przelewach, ułatwiająca dochodzenie należności w przypadku,...
bitcoin

Sprzeczne stanowiska fiskusa ws. opodatkowania bitcoinowych transakcji

Transakcje z użyciem kryptowalut są już stałym elementem obrotu gospodarczego. Wirtualna waluta budzi ogromne zainteresowanie, nie tylko sporej liczby jej posiadaczy, których grono wciąż...
rekrutacja pracowników

Młodzi pracownicy bardziej wymagający – wyniki badania

Osoby młode, wchodzące dopiero na rynek pracy, mają wyższe oczekiwania wobec pracodawcy niż ich starsi koledzy. Nie tylko liczą na wysoki komfort pracy dzięki...

PARP: 6 miliardów złotych do zainwestowania w ramach funduszy venture capital

Interwencja środków publicznych na polskim rynku venture capital jest niezbędna. Statystyki pokazują, że środki prywatne zasilające ten segment lokowane są na późniejszych etapach inwestycji przedsiębiorstw. Zaangażowanie...

ŚLEDŹ NAS NA:

3,764FaniLubię
151ObserwującyObserwuj
1,068ObserwującyObserwuj
4,418SubskrybującySubskrybuj