12 C
Warsaw
środa, Październik 17, 2018
Tagi Sprzedaż internetowa

Informacje o: sprzedaż internetowa

W tym roku polski e-handel będzie wart prawie 50 mld zł. Większość e-sklepów działa...

Wartość polskiego rynku e-commerce sięgnie w tym roku blisko 50 mld zł, a w 2020 roku – już 70 mld zł. To wciąż prężnie rosnący segment sprzedaży, odpowiadający dziś za 7 proc. zakupów przy globalnej średniej...
Konsumenci oczekują już nie tylko dobrej jakości za odpowiednią cenę. Głównym motorem decyzji zakupowych staje się wygoda

Konsumenci oczekują już nie tylko dobrej jakości za odpowiednią cenę. Głównym motorem decyzji zakupowych...

Konsumenci są dziś bardziej zabiegani niż kiedykolwiek wcześniej, a z drugiej strony dzięki dostępowi do technologii coraz bardziej świadomi. Dlatego oczekują rozwiązań wygodnych, użytecznych, które ułatwiają im życie i oszczędzają czas, a przy tym zdrowych i ekologicznych....
Polska marka odzieżowa ma szansę zdobyć serca Brytyjczyków. Ma jej w tym pomóc szeroko zakrojona kampania reklamowa z udziałem Kate Mossvideo

Polska marka odzieżowa ma szansę zdobyć serca Brytyjczyków. Ma jej w tym pomóc szeroko...

Specjalnie zaprojektowana kolekcja, szeroki asortyment, sprzedaż internetowa i Kate Moss jako ambasadorka marki – to elementy, które mają przesądzić o sukcesie Reserved na brytyjskim rynku. Flagowy brand z portfolio gdańskiej firmy LPP na początku września otworzył swój...
Udany debiut polskiej marki odzieżowej na jednej z najdroższych ulic handlowych świata. Otwarcie salonu Reserved w Londynie to krok LPP w kierunku globalnych rynków

Udany debiut polskiej marki odzieżowej na jednej z najdroższych ulic handlowych świata. Otwarcie salonu...

Marka Reserved zaliczyła udany debiut na brytyjskim rynku – informuje gdańska firmy LPP, do której należy odzieżowy brand. Londyńska Oxford Street, gdzie znajduje się nowo otwarty salon, to jedna z najbardziej prestiżowych ulic handlowych na świecie,...
Rainbow Tours

Wyniki Rainbow Tours S.A. za 2016 rok

Przychody ze sprzedaży wygenerowane przez Rainbow Tours S.A. w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2016 wyniosły 1.201,0 mln zł i są wyższe od przychodów osiągniętych w 2015 roku o 7,3%. Zysk netto...
Pokolenie millenialsów będzie napędzać handel internetowy i mobilny. Wzrost rynku powoduje rosnący popyt na zasoby IT i cyberochronę

Pokolenie millenialsów będzie napędzać handel internetowy i mobilny. Wzrost rynku powoduje rosnący popyt na...

Pokolenie millenilasów napędza rynek e-commerce. Szacuje się, że jego wartość przekroczyła 36 mld zł. Dynamika wzrostu sprzedaży w zależności od segmentu może sięgnąć blisko 100 proc. Mocno zyskuje sprzedaż elektroniki, AGD, a także artykułów...
Bartosz Pilch, Dyrektor E-commerce w firmie SIG

E-commerce w branży budowlanej – podsumowanie i prognozy

Społeczeństwo poddało się rozwojowi technologicznemu i chętnie korzysta z udogodnień, wprowadzanych na rynek przez firmy handlowe. Platformy e-commerce cieszą się coraz większym powodzeniem - z roku na rok rośnie zainteresowanie taką formą zakupów. Dla...
1176330418_esotiq_joanna_krupa.png

Ambitne plany Esotiq & Henderson. W przyszłym roku grupa będzie otwierać nowe salony i...

Grupa Esotiq & Henderson zamierza w przyszłym roku otworzyć przynajmniej 47 nowych salonów pod marką Esotiq i Femestage w Polsce i za granicą. Przyśpieszyć ma ekspansja na rynku niemieckim, z kolei na Wschodzie ruszy sprzedaż internetowa. Rozwój w obszarze e-commerce...
1838305623_esotiq_rynki_salony.png

Esotiq & Henderson będzie rozwijać sieć sklepów na Wschodzie, w Niemczech oraz poprzez e-commerce....

Specjalizująca się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji bielizny spółka Esotiq & Henderson chce w przyszłym roku otworzyć ponad 50 nowych placówek na Ukrainie, Białorusi oraz w Niemczech. Jak zapowiada Adam Skrzypek, prezes zarządu przedsiębiorstwa, najbardziej dynamicznie rosnąć ma...
EULER HERMES

Przyszłość niektórych z segmentów niemieckiej branży tekstylnej wisi na włosku

Euler Hermes, światowy lider w ubezpieczaniu należności handlowych, opracował raport na temat przemysłu tekstylnego w Niemczech. Z informacji w nim zawartych, ryzyko braku spłaty zobowiązań wciąż pozostaje na wysokim poziomie, w szczególności w zakresie...
sklep żywność

Wzrost rynku spożywczego w Polsce przyspieszy w 2016 r.

Rynek handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce w 2015 r. wzrósł o 2,6% r/r, i osiągnął wartość 244,5 mld zł. W 2016 r. spodziewany jest szybszy wzrost rynku, na poziomie 4,2%, wynika z prognoz...

Dobre prognozy dla rynku odzieży dla dzieci. Producentom pomoże program „Rodzina 500 plus”

Program „Rodzina 500 plus” może wspomóc rozwój rynku ubranek dla dzieci. Na razie jego wpływ jest jednak trudny do oszacowania. I bez tego impulsu segment stabilnie się rozwija. Zdaniem właściciela sieci Coccodrillo podobnie jak w przypadku...

4F wchodzi na zagraniczne rynki. Firma planuje nawiązanie współpracy indywidualnej z najlepszymi sportowcami

4F chce być firmą globalną. Do końca tego roku ma powstać kilkanaście sklepów w krajach europejskich. Firma chce również wejść na rynek amerykański, gdzie skupi się na sprzedaży hurtowej. Dzięki współpracy z reprezentacją olimpijską Serbii i Łotwy...
e-commerce

Globalny handel nie nadąża za potrzebami konsumentów w Internecie

Choć globalnie sytuacja finansowa sieci handlowych powoli się poprawia, to nadal nie są one w stanie powrócić do wyników finansowych, które osiągały jeszcze kilka lat temu. Przychody 250 największych detalistów na świecie wyniosły w...
Alfred Franke, prezes zarządu Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych

Niezależne firmy motoryzacyjne liczą na dynamiczny rozwój w 2016 roku. Rynek części i napraw...

Branża niezależnych usług motoryzacyjnych dynamicznie się rozwija. Co czwarta firma z tego segmentu oczekuje w tym roku wzrostu na poziomie 10–20 proc. W Europie tempo rozwoju firmy już na poziomie 1–2 proc. jest sukcesem. Polski rynek...

TIM zwiększa sprzedaż w swoim sklepie internetowym. Spółka zarabia dzięki zmianie struktury sprzedaży

Dynamicznie rośnie sprzedaż sklepu internetowego spółki TIM. Dystrybutor osprzętu elektrotechnicznego zmienił model sprzedaży i po ponad dwóch latach strat wyszedł na prostą. Spółka zanotowała zysk w ostatnim kwartale i liczy, że skorzysta na boomie budowlanym w Polsce. Wobec systematycznych...
Relaxed confident female entrepreneur

Zarabiają przez Internet i świetnie sobie radzą!

Życie w ciepłych krajach bez szefa nad głową? Dlaczego nie! Setki Polaków zdecydowały się na zastąpienie kiepsko płatnego etatu małym biznesem internetowym. I świetnie na tym wychodzą.   Paweł i Monika poznali się podczas stażu w...
Dariusz Winek, główny ekonomista Banku Gospodarki Żywnościowej

Mniejsze sklepy, nie dyskonty, będą napędzać handel. Coraz większy udział zdobywa internet

Klienci coraz częściej wybierają zakupy w sklepach typu convenience, kosztem sklepów wielkopowierzchniowych. Choć supermarkety i dyskonty wygenerowały w ubiegłym roku ponad 50 proc. wartości sprzedaży osiągniętej na rynku artykułów spożywczych, to w siłę rosną mniejsze sklepy. Przyszłością branży...
Przemysław Lutkiewicz, Wiceprezes Zarządu LPPvideo

Konferencja poświęcona wynikom finansowym LPP SA za I kwartał 2015.

Wyniki LPP SA za I kwartał 2015 roku. W I kwartale 2015 roku spółka LPP SA, właściciel 5 popularnych marek odzieżowych (RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY) osiągnęła przychód ze sprzedaży na poziomie 1 003...
Adam Manikowski

Wprowadzenie przez hipermarkety sprzedaży przez internet podnosi sprzedaż w ich tradycyjnych sklepach

Rynek handlowy wszedł w fazę konsolidacji. Sieci starają się zwiększyć efektywność już wybudowanych obiektów zamiast otwierać nowe. Jedną z szans rozwoju jest gwałtownie rosnący sektor e-commerce. Jak wynika z badań Tesco, uruchomienie sprzedaży w internecie zwiększa lojalność klienta...
rp_068a0988de_716785822-frisco-handel.png

Coraz więcej sieci handlowych zainteresowanych sprzedażą online. To zachęca klientów do e-zakupów

Sprzedaż internetowa żywności rośnie o kilkadziesiąt procent rocznie. Wciąż jednak ten kanał stanowi niewielki odsetek w ogólnej sprzedaży. Rynki zachodniej Europy pokazują, że potencjał tego segmentu jest znacznie większy. Dlatego coraz więcej sieci handlowych zapowiada ekspansję...
KOMPUTER sklep internetowy e-commerce

Trudniejsze czasy dla branży e-commerce?

E-handel to jedna z najbardziej dynamicznych branż w Polsce. Rodzimi konsumenci kupują przez Internet coraz więcej i częściej, przyczyniając się do powstawania i rozwoju kolejnych sklepów oraz platform e-commerce. Wśród wielkich marek postępuje też...
rp_d552c1106f_724821808-grodno-sprzedaz.png

Fotowoltaika i sprzedaż internetowa – spółka Grodno liczy na nowe możliwości rozwoju

Spółka Grodno w ciągu dwóch lat chce osiągnąć 25-proc. udział internetu w całkowitej sprzedaży. Segment fotowoltaiki ma stanowić w przyszłym roku już 5 proc. całej sprzedaży. Władze spółki liczą na nowe inwestycje finansowane głównie ze środków unijnych. –...
chiny

Chiny przed spowolnieniem może uchronić gospodarka oparta na innowacyjności i nowoczesnych technologiach

Chiny z 1,3 mld mieszkańcami i PKB per capita sięgającym 9,2 tys. dolarów (2013 r.) są dziś drugą gospodarką świata. Jednak Państwo Środka w ciągu najbliższych trzech do pięciu lat czeka spowolnienie gospodarcze. Zdaniem...
Robert Kierzek, prezes zarządu dystrybutora części samochodowych, spółki Inter Cars

Inter Cars SA – „Naszą siłą są warsztaty”

Inter Cars SA w ciągu niespełna ćwierćwiecza swego istnienia osiągnął fenomenalny sukces. Wykorzystując skok cywilizacyjny, wraz ze swymi partnerami biznesowymi zdobył rynek. Ale sukcesu rynkowego nie buduje się w próżni. Dlatego na dorocznej Gali...
rp_6edfdcbf42_95980492-kpmg-raport.png

Do 2020 r. internetowy kanał obsługi będzie standardem na polskim rynku ubezpieczeń. Dziś dominują...

Polska branża ubezpieczeń pozostaje w tyle w stosunku do rynków zachodnich pod względem internetowej sprzedaży i obsługi ubezpieczeń. Choć coraz więcej firm oferuje polisy komunikacyjne online, to już dalszą obsługę klienta przez internet umożliwia tylko połowa spośród...
Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

Producenci dóbr luksusowych otwierają się na e-commerce

Pomimo spowolnienia gospodarczego, w minionym roku podatkowym (zakończonym najpóźniej w czerwcu 2013 r.) wyniki sprzedaży 75 największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły blisko 172 mld dolarów. Autorzy pierwszej edycji raportu Deloitte „2014 Global...
rp_ce87f71ae2_207255090-ebilet-matuszewski.png

Polacy bilety na imprezy kupują głównie w internecie. Rynek jest wart ponad 500 mln...

Rynek internetowej sprzedaży biletów na imprezy kulturalne i sportowe w Polsce jest warty ponad 500 mln zł i w kolejnych latach będzie dynamicznie się rozwijał. Jeden z liderów rynku, eBilet.pl, w ubiegłym roku odnotował dwukrotny wzrost przychodów, sprzedając 2...
rp_e9c34346ad_218177663-alma-internet.png

Zakupy spożywcze przez internet coraz bardziej popularne. Powodzeniem cieszą się zwłaszcza napoje i chemia...

Rośnie popularność sprzedaży internetowej produktów spożywczych. Wygoda związana z brakiem konieczności transportu towarów zachęca do kupowania w produktów większych ilościach, zwłaszcza wody czy chemii gospodarczej. Równocześnie klienci nie boją się już nabywać wędlin, warzyw, mięsa i innych...
ceo (3)

Rynek hurtowy wciąż będzie rósł. Pomimo rozwoju e-handlu

Hurtowy rynek dystrybucji będzie rósł powoli, ale stabilnie – przewiduje prezes Makro Cash and Carry w Polsce. Dostawy dla przedsiębiorców będą rosły o 2-3 proc. rocznie. Pomimo rozwoju e-handlu tradycyjne sklepy nadal pozostają dominującym kanałem sprzedaży. Wzrost...

GORĄCY TEMAT

media internet

Za 5 lat rynek mediów i rozrywki w Polsce osiągnie wartość...

​Polski rynek mediów i rozrywki w ciągu kolejnych 5 lat​ ​zwiększy swoją wartość o niemal 3 mld dol. Rynek mediów i rozrywki w Polsce będzie...
cięzarówka samochód transport

Nawet 30 tysięcy euro kary za spanie w kabinie tira

Już nie na gorącym uczynku, tylko nawet 28 dni wstecz kontrolerzy mogą karać za spędzanie 45godzinnego odpoczynku w kabinie tira. Uwaga na nowe podejście...
Krzysztof Kuniewicz Dyrektor Zarządzający Siemens Finance

37 proc. MSP rozważa wprowadzenie split payment w przyszłości

26 proc. polskich MSP ocenia, że wprowadzenie split payment miało wpływ na ich płynność finansową – wynika z badania IBRIS na zlecenie Siemens...
Krzysztof Kuniewicz Dyrektor Zarządzający Siemens Finance

37 proc. MSP rozważa wprowadzenie split payment w przyszłości

26 proc. polskich MSP ocenia, że wprowadzenie split payment miało wpływ na ich płynność finansową – wynika z badania IBRIS na zlecenie Siemens...

Wysokie obroty ale coraz niższe marże – narastające problemy w branży...

W ubiegłym roku przychody największych spółek budowlanych osiągnęły jeden z najwyższych wyników w ostatnich latach, przekraczając ponad 30 mld zł. To wzrost o 6,5...